Nikita Darling 11509 Skrevet 27. Marts, 2014 Årsagen var angiveligt, at en såkaldt prospect ikke kunne lide mine naturlige bølger i håret. De er i mellemtiden forsvundet af alderdom Bååååååt - Helt forkert, Hr. X! De kan skam stadig anes. :p 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Marts, 2014 Bååååååt - Helt forkert, Hr. X! De kan skam stadig anes. Shhhh, ikke sladre Nikita. Det svækker min argumentation :lol: . 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 Bååååååt - Helt forkert, Hr. X! De kan skam stadig anes. Åh...det er derfor Hr X booker tid 2 uger i forvejen...der skal gang i krøllejernet :P 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 I Danmark er der fire Rocker grupper Bandidos, HA, Satudarah, LTF. Disse fire grupper skal ikke forveksles med de 99% motorcykel grupper der er i Danmark. Det er de fire grupper der er dybt kriminaliseret. Og når jeg høre glædespiger herinde, der sympatisere med disse grupper vækker det afsky og at nogle ligefrem ønsker dem ind i kampen mod landsbytosser der leger pengeafpresser. Så beder branchens piger ligefrem om, at betale beskyttelsespenge. Men naivt tænkt, at de beskyttelsespenge vil gå til at udrydde landsbytosser. De går til, at de ikke selv for brug for beskyttesle. Hvis politiet ikke har villet reagere i den omtalte sag, kunne det måske skyldes, at de har lugtet lunten, at en nogle bodel mutre er røget uklar med hinanden og bruger ufine metoder til at kapre massagepiger til deres klinikker, som dårligt løber rundt med en pige på hver vagt. Indse dog istædet, at der er for mange klinikker kontra massagepiger. At kalde hinanden for kollegaer, er jo en ren illusion - i er konkurranter og pt konkurranter på en total ufin måde med div. rocker trusler. Bandidos, HA, Satudarah, LTF Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 27. Marts, 2014 Bååååååt - Helt forkert, Hr. X! De kan skam stadig anes. Hehe, da jeg læse X's indlæg første gang, læste jeg det som at det var Bull-skiderne der var forsvundet pga. alderdom.... :D 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Marts, 2014 Åh...det er derfor Hr X booker tid 2 uger i forvejen...der skal gang i krøllejernet :P Helt forkert. Jeg booker nemlig 4 uger i forvejen :P 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 Helt forkert. Jeg booker nemlig 4 uger i forvejen :P ... Damn it..!! :P Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2014 I Danmark er der fire Rocker grupper Bandidos, HA, Satudarah, LTF. Disse fire grupper skal ikke forveksles med de 99% motorcykel grupper der er i Danmark. Det er de fire grupper der er dybt kriminaliseret. Og når jeg høre glædespiger herinde, der sympatisere med disse grupper vækker det afsky og at nogle ligefrem ønsker dem ind i kampen mod landsbytosser der leger pengeafpresser. Så beder branchens piger ligefrem om, at betale beskyttelsespenge. Men naivt tænkt, at de beskyttelsespenge vil gå til at udrydde landsbytosser. De går til, at de ikke selv for brug for beskyttesle. Hvis politiet ikke har villet reagere i den omtalte sag, kunne det måske skyldes, at de har lugtet lunten, at en nogle bodel mutre er røget uklar med hinanden og bruger ufine metoder til at kapre massagepiger til deres klinikker, som dårligt løber rundt med en pige på hver vagt. Indse dog istædet, at der er for mange klinikker kontra massagepiger. At kalde hinanden for kollegaer, er jo en ren illusion - i er konkurranter og pt konkurranter på en total ufin måde med div. rocker trusler. Bandidos, HA, Satudarah, LTF Jeg fornemmer nu at de fleste bordeller og deres personale har det fint med hinanden. Det er vist blot en enkelt madame, med en bette kæde af bordeller, der opfører sig alternativt i forhold til god tone. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 I Danmark er der fire Rocker grupper Bandidos, HA, Satudarah, LTF. Disse fire grupper skal ikke forveksles med de 99% motorcykel grupper der er i Danmark. Det er de fire grupper der er dybt kriminaliseret. Og når jeg høre glædespiger herinde, der sympatisere med disse grupper vækker det afsky og at nogle ligefrem ønsker dem ind i kampen mod landsbytosser der leger pengeafpresser. Så beder branchens piger ligefrem om, at betale beskyttelsespenge. Men naivt tænkt, at de beskyttelsespenge vil gå til at udrydde landsbytosser. De går til, at de ikke selv for brug for beskyttesle. Hvis politiet ikke har villet reagere i den omtalte sag, kunne det måske skyldes, at de har lugtet lunten, at en nogle bodel mutre er røget uklar med hinanden og bruger ufine metoder til at kapre massagepiger til deres klinikker, som dårligt løber rundt med en pige på hver vagt. Indse dog istædet, at der er for mange klinikker kontra massagepiger. At kalde hinanden for kollegaer, er jo en ren illusion - i er konkurranter og pt konkurranter på en total ufin måde med div. rocker trusler. Bandidos, HA, Satudarah, LTF Først, jeg er ret sikker på at INGEN af os ønsker indblanding af nogen art fra hverken landsbytosser eller div cykel køre!!! Dette er vist misforstået, holdningen var vist at det nok ikke var så smart at rede rundt og sige man var fra den og den cykel klub og i det hele taget true nogen med noget... Forstår du? Næst, jeg interessere mig personligt ikke en skid for hvordan andre muttere gør tingene og om der er for mange / lidt høns i gården. Jeg forholder mig til pigekollektivet og dette er ikke et sted jeg ikke ville kunne være selv for det køre rundt. Her behøver med andre ord ikke være andre end mig, at andre så gerne vil være her er bare dejligt. Så hvis du tror/ mener jeg skulle have ondt i måsen over andre steder så tager du grueligt fejl. Jeg har netop den lejlighed her, for at slippe for at skulle møde på et bestemt tidspunkt, skulle ligge 1600 kr pr vagt og 1100 kr til vagtpige og få bøder for at glemme/ undlade min annonce eller komme for sent osv osv. Så hvis du har en opfattelse af at jeg ikke skulle være glad, ja så tager du igen fejl!!! Politiet er indblandet og alt ånder fred ved min kollega kan jeg så oplyse som den gode nyhed på denne trælse episidode... Og nej jeg vil have lov til at kalde dem for kollegaer, for det er hvad de er!!! Jeg deler privatliv, arbejdsliv, tanker og andre ting med dem og omvendt, at vi ikke alle snakker sammen er vel en naturlig del af en så stor arbejdsplads og lige så naturligt er det vel at vi ikke kan med alle, akkurat som på alle andre arbejdspladser. Jo det kan blive småligt og grimt til tider, dette vil jeg nu mere betragte som lav iq og dårlig karma - måske medfødt for nogen... Men vi er her alle og der er nok til os alle... At nogen så går over stregen ind i mellem, skal vel ikke pålægges andre??? Som sagt nok en kromosomfejl et sted... Tak for debatten fra mig nu og nu videre til weekend og foråret smil. Kæmpe knus fra Line, som kun er medlem af wspa, SIO, red barnet, naturfredningsforeningen, green peace og den lokale svømmeklub. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 27. Marts, 2014 Altså helt ærligt Kimbjensen. Hvad er det du ikke forstår ??? Der er ikke en eneste pige herinde der skriver at hun syntes at det er okay at nogen vil have beskyttelsespenge. Hvor fanden får du det fra?? Vil du bare misforstå eller hvad ??? Et par af os skriver at vi kender et par okay rockere/ mennesker det er sgu da ikke det samme som at skrive at vi syntes at det er okay at nogle grupper render rundt og vil have beskyttelses penge. Nu må du simpelthen stoppe med at skrive det. Fuck mand det er sgu da lige før du får Sunny the Beast frem i mig når du nævner det og måden du skriver det på. Og ved du hvad, du skal da så absolut ikke igen komme med hypoteser om hvordan bordelmødre og vi som kollegaer behandler hinanden, for uanset hvad så er der altså en vis form for sammenhold alligevel. Og så får du lige rejekællingen. Hold din kæft med at skrive om noget du ikke ved en skid om. Du sidder bag din fucking skærm og dømmer dit og dat uden at vide noget som helst om hvordan vi piger har det med hinanden. Du kan selvfølgelig godt have hørt nogle historier om hvordan piger kan behandle hinanden. Men det giver dig ikke ret til at dømme alle over en kam. No matter what så er vi kollegaer på godt og ondt. BASTA sagde Sunny. Undskyld mit sprog skal ikke ske igen. Hmmm tror jeg ikke skal forsøge at undlade det. Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 28. Marts, 2014 (edited) Jo, der er forskel på rockere – og rockerbegrebet. Ser man f.eks gamle fjernsynsudsendelser med nu salig Bjørn Andersen, der var hovedfiguren i "De vilde Engle" i slutningen af 60'erne, og som nok inkarnerede selveste rockerbegrebet, så er der en iøjefaldende forskel ved nærmere sammenligning. I Bjørn Andersens tid var rockeriet bare en hobby, hvor man samledes om en interesse for motrocykler, og kom der en Vietnam-film som "De grønne Baretter" på tværs, kunne man da godt møde op foran biografen og lave lidt ballade og uddele et par øretæver. Det var det. Men rockerne i vore dage er deciderede kriminelle organisationer, kræftbylder på samfundet. Bjørn Andersen fra De vilde Engle var faglært slagter, men vore dages rockere yder intet til samfundet. De suger som parasitter. Og da ingen kan leve af intet, må de jo per definition leve af at udnytte andre. Det kan så godt være, at der kan være et par "flinke" imellem, der ikke lemlæster, men hvad bidrager de til samfundet med? hvis du har så meget i mod kriminelle, hvor har du så valgt at tage navn efter en pengeskabstyv? Redigeret 28. Marts, 2014 af kajbigpakaj Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Marts, 2014 hvis du har så meget i mod kriminelle, hvor har du så valgt at tage navn efter en pengeskabstyv? Det var en gentlemantyv, der ikke slog folk halvt fordærvet. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Marts, 2014 Godmorgen Denne her branche ER sær på mange måde. Og ja vi er konkurrenter ! Men vi er også så meget mere end det ! Et godt eksempel... For nogle år siden blev jeg rigtigt syg med blindtarms betændelse, akut indlagt og opereret. Det kom på et skidt tidspunkt... Jeg var lige flyttet i en ny lejlighed og var økonomisk i Nul. Det sted jeg arbejdede på daværende tidspunkt var pigerne så fantastiske at de splejsede til min husleje den måned jeg var væk. Det var 100% uselvisk og en vildt smuk ting at gøre for mig Jeg bliver stadig helt rørt af at tænke på det Der er kun een ballademager i denne her sag. Der sidder rigtigt mange piger rundt omkring og har haft nogle rigtigt kedelige oplevelser med den pågældende kvinde. Inkl mig selv ! Vi kan umuligt være så mange der tager fejl. Damen vi taler om er grådig udover alle grænser og overskrider i den grad alle former for privatlivets ro/fred ( kald det hvad i vil ). Uanset hvor sur man kan blive på en kollega/konkurrent så sender man bare IKKE nogen ud og truer en anden klinik/pige ! Det er da det laveste af alt !! Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 28. Marts, 2014 I Danmark er der fire Rocker grupper Bandidos, HA, Satudarah, LTF. Disse fire grupper skal ikke forveksles med de 99% motorcykel grupper der er i Danmark. Det er de fire grupper der er dybt kriminaliseret. Og når jeg høre glædespiger herinde, der sympatisere med disse grupper vækker det afsky og at nogle ligefrem ønsker dem ind i kampen mod landsbytosser der leger pengeafpresser. Så beder branchens piger ligefrem om, at betale beskyttelsespenge. Men naivt tænkt, at de beskyttelsespenge vil gå til at udrydde landsbytosser. De går til, at de ikke selv for brug for beskyttesle. Hvis politiet ikke har villet reagere i den omtalte sag, kunne det måske skyldes, at de har lugtet lunten, at en nogle bodel mutre er røget uklar med hinanden og bruger ufine metoder til at kapre massagepiger til deres klinikker, som dårligt løber rundt med en pige på hver vagt. Indse dog istædet, at der er for mange klinikker kontra massagepiger. At kalde hinanden for kollegaer, er jo en ren illusion - i er konkurranter og pt konkurranter på en total ufin måde med div. rocker trusler. Bandidos, HA, Satudarah, LTF Ved du hvad du Kim? Fanden læser også biblen, bare på sin egen måde og tusind tak til mine søde kollegaer for opbakningen vi kan står nemlig sammen, når det for alvor gælder Kim, jeg tror vi er mange der synes at det er meget Tankevækkende at den omtalte dame har gjort nul, niks, nada for at dementere sagens forløb. Den der tier sammentykker og hun kunne jo have skrevet herinde at sagen forholdt sig helt anderledes, hun kunne jo have inviteret på en kop kaffe og forklaret sig, hun kunne jo have taget kontakt og bedt om et kollegialt møde for at få ujævnhederne strøget ud. Jeg er da en af dem, der gladeligt ville agere mægler så den gode tone kunne genetableres, men det kræver jo ligesom at der er en vilje til at bilægge dette på en mindelig måde. Jeg har ikke hørt fra den omtalte dame og det er der mig bekendt heller ingen andre der har..... Og så lige en ret væsenlig detalje Kim, massagepigerne er ikke ejet af klinikkerne, så der er ikke noget der hedder at pigerne ikke kan forlade et sted og søge over på den anden side af gaden hos en evt konkurrent. Du sætter godt nok den dames forretningsmetoder i et endnu dårligere lys, end hun selv har præsteret! Var din tunge Kim, P læser altså også med herinde og det du antyder er jo stavnsbinding aka sexslaveri og det tror jeg bestemt ikke lige er i din venindes bedste interesse. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Marts, 2014 Altså helt ærligt Kimbjensen. Hvad er det du ikke forstår ??? Der er ikke en eneste pige herinde der skriver at hun syntes at det er okay at nogen vil have beskyttelsespenge. Hvor fanden får du det fra?? Vil du bare misforstå eller hvad ??? nå det er da godt at jeg ikke er ene om at synes at Kim skal se at komme ind i kampen hvad angår "sympati for rockere" .... når den nu ikke er tilstede et eneste sted i tråden jeg bliver lige som Sunny og meget arrig når nogen i den grad læser bibelen som fanden selv og derefter udtaler sig som om det forholder sig sådan... for gud forbyde at nogen troede på det.. Kom ind i kampen Kim - FAT DET NU - der er ingen af de piger der har kommenteret i tråden her der sympatiserer med rockerne, deres metoder, deres forretninger eller deres tilhængere... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Den enste af Jer piger, der forholder sig sagligt til mit indlæg i debatten, er Trine. I andre fire piger virker dybt uprofessionelle på mig. Jeg forstår godt at massagepiger og mutre ude i det ganske land, holder sig langt væk fra denne tråd - det er proffesionelt gjort. Min viden i denne sag begrænser sig til, hvad rap kæftede piger har fortalt herinde på eroguide - så er det slået fast. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 28. Marts, 2014 Den enste af Jer piger, der forholder sig sagligt til mit indlæg i debatten, er Trine. I andre fire piger virker dybt uprofessionelle på mig. Jeg forstår godt at massagepiger og mutre ude i det ganske land, holder sig langt væk fra denne tråd - det er proffesionelt gjort. Min viden i denne sag begrænser sig til, hvad rap kæftede piger har fortalt herinde på eroguide - så er det slået fast. Det retoriske " kunstgreb " at kalde en moddebatør dum eller amatøragtig er lige så gammelt som branchen, det bruges gerne og ofte når en debattør løber før for rigtige argumenter. Men nu du er i gang Kim, fortæl os så hvordan du lige ved hvad motiver diverse massagepiger og bordelmutre har for ikke at kommentere på tråden. Det tror jeg nemlig Line, Trine, Sunny B, Lady C, Jasmin og jeg selv ( håber ikke jeg har glemt nogen ) ved lige en lille bitte smule mere om end du gør! Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Den enste af Jer piger, der forholder sig sagligt til mit indlæg i debatten, er Trine. I andre fire piger virker dybt uprofessionelle på mig. Jeg forstår godt at massagepiger og mutre ude i det ganske land, holder sig langt væk fra denne tråd - det er proffesionelt gjort. Min viden i denne sag begrænser sig til, hvad rap kæftede piger har fortalt herinde på eroguide - så er det slået fast. Hvis det er den eneste viden du siger du har, hvor har du så dit udsagn om, at andre muttere / piger holder sig langt væk fra den tråd her? Og hvad de gør og ikke gør, har vel intet at gøre med, at du tager fejl omkring hvad der bliver skrevet og ikke skrevet...? Så kunne jeg jo også begynde, at konkludere / læse, at du er en ridder af en bestemt person, som for alt i verden vil beskytte... Lad os nu lige klappe tyren ikk og holde os til realiteterne og ikke alt det halløj med, " nogen gør og siger og tror osv"... Det handler om, at der er sket noget forbandet svineri og at dette ikke burde forekomme nogen steder, uanset hvem og hvor og hvordan!!! Line Del dette indlæg Link til indlæg
easytiger 10 Skrevet 28. Marts, 2014 Helt teoretisk og ganske hypotetisk - så er det lige inden, at jeg moralsk set næsten ville foretrække at yde økonomisk kompensation til et par høflige mænd fra en motionsklub hvis de til gengæld kunne leve op til ryet og beskytte effektivt mod de virkelige bad guys mod at eksekvere magtfuldkommen statsorganiseret udbytning, og dehumaniserende aktioner og ideologisk heksejagt forklædt i velmenende søstersolidariske gevandter og socialdemokratisk selvforståelse garneret med uhyrlige statistiske usandheder og helt udokumenterede påstande viderebragt ukritisk i landsdækkende medier. Lovløsheden hersker de fakto, ydre pres skaber indre stridigheder og underverdenens mange forgreninger og rakkerpak lugter blod. Jeg tager hatten af for kampen og ytringsfriheden, men vælg kampene med omhu og sæt ind hvor det batter. At stå offentligt frem har en meget høj pris. Og kampen for at blive accepteret moralsk, få rettigheder og transparante vilkår på linje med pædagoger og hjemmehjælpere er ikke en kamp, der vindes ved spredt fægtning og et uroskabende flow af halve beskyldninger, obskure teorier og hentydninger. Det bliver en rebus, som Cherie skriver, der desværre - trods de gode intentioner - nok kan skade branchen mere end det modsatte. Og det er sagt i stor empati og opbakning. Gir det mening? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 De kloge piger bliver væk fra dette medie og lader de tomme tønder buldre mest. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Marts, 2014 Kim det samme gælder for mændene. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Marts, 2014 Nå da da.... der kan man bare se ... vi piger er dumme fordi vi debatterer på Eroguide.... ok... hvad er mændene så ? ... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Marts, 2014 De kloge piger bliver væk fra dette medie og lader de tomme tønder buldre mest. Så du mener at den pågældende ejer/pige er klog fordi at hun ikke deltager i denne debat ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 28. Marts, 2014 Easytiger. Øhmmmm jeg har gået i livets skole og der lærer man ikke så fine ord som du bruger i den øverste del af dit indlæg, men tror jeg forstår alt det andet du skriver . Kim du er jo fuldstændig uden for pædagoisk rækkevide, tror sgu selv Freud ville få et nervesammenbrud hvis han havde fulgt med i den streng her og set din opførsel, uforståenhed og ikke mindst dine provokerende indlæg. Jeg stopper med at debatere det her. For Kim du er istand til at få en person frem i mig jeg ikke en gang selv kan lide. Så slut prut med det her mudderkastning herfra Esbjerg. Sunny. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 De kloge piger bliver væk fra dette medie og lader de tomme tønder buldre mest.[/ Kim B Jensen, ulve i forklæder hyler op og intet respekt får de... Bag en skærm kan de gemme sig og om de er en forsmået iq manglende tom gås, eller en der leger beskytter af samme, ændre ikke ved tingenes tilstand. Så hop du nu bare videre i din manglende viden verden og lad det ligge. Jeg vil ikke lade dig ,få mig til ,at føle dårlig karma her, så jeg siger rigtig god weekend til alle og pas godt på jer derude. Mon ikke vi skal sige, at der er sagt / advaret nok nu i den tråd her. Selve debatten om hvad vi kunne gøre osv blev ikke helt det jeg ønskede, men jeg lærte da nogle flere ( også kedelige) sider af folks personligheder.... Når men fri og forårs weekend her nu, så jeg giver et knus for alle meninger og holdninger og til alle også dig " kbj". Line Del dette indlæg Link til indlæg