Gæst Skrevet 25. Marts, 2014 Ja jeg undre mig lige højt her igen igen... Nok vil nogen sige jeg burde passe på og holde min k... meeen ejjj det vil jeg nu ikke... Så here it is; i dag har en kollega ringet mig op, fortvivlet, bange osv. Efter en tråd herpå sitet er hun blevet opsøgt af to gutter, som bad hende slette sit indlæg omgående!!! Oveni hatten ville de have beskyttelse penge fremover!!! Ja ja så reagere jeg jo,både fordi de er skod opførelsel og fordi jeg var også med i debatten, dog nævnte jeg ingen navn og overholdte ellers de regler om sober tone og diskretion osv osv osv... Jeg kontakter personen jeg mener har sat spillet i gang og siger direkte hvorfor jeg ikke har fået besøg også så??? Når ja, jeg kender jo mange slags gutter ( der er nu intet der indikere de her var bande relateret,,,) og eks osv og familie medlemmer i div klubber rundt om, men hvad så? Så må jeg godt snakke men min kollega må ikke????? Hvad fanden sker der lige? Der er ikke mindre en 4 nye bruger der har kigget på min profil inden for en time nu... Føler jeg mig truet? NEJ og jeg NÆGTER at lade mig underligge for nogen hvad enten de er muttere, cykel køre, politikker, politiet, told og skat osv!!! Jeg NÆGTER at gå på kompromis med min ytringsfrihed!!! Vedkommen kan jo bare logge på med sit kunster navn og forsvare/ deltage i debatten i stedet for at gemme sig bag andre.., KYLLING og HYLKERISK!! Jeg har selvfølgelig taget mine forholds regler og skulle have min nysgerrighed stilet og kontaktet div bekendt og skal vi lege de beskidte lege må vi jo gøre det. Dette er så bagsiden og det grimme ansigt af branchen... Men som jeg siger karma kommer tilbage som en bumarang ikk... Har snakket med et utal af piger og andre i branchen og skulle det komme så vidt som til vold, flere trusler, nedbrændninger og andre ufine metoder, så er der MANGE piger der er klar til at vidne og stå frem, rigtig mange er herpå sitet og eller ved en del personligt også, så virkelig dumt træk!!!! Jeg er ked af på min kollegas vejende og håber debatten her ( hvor udsat nogen vil mene / tro jeg er...) kan få de skjulte læser til at få lidt øjne op for at det er total kujon agtigt. Selv gider de høje herre ikke troppe op,så det er højst sandsynligt nogen der igen bruger navnet/ logoet til at markere med... så går man, som jeg i dag, til toppen, så smågriner de og siger rolig nu Line mor, der sker ikke noget... MEN det ændre ikke ved at " nogen" kan finde på at sætte det igang og at der kom to på " besøg" og at min kollega er skræmt!!! FØJ SKAM DIG og du ved hvem du er!!! Tænk at nogle mennesker kan blive så penge griske... Sørgeligt virkelig sørgeligt... Og værst er det jo at den " foretning" er jo først for alvor dødsdømt nu, ingen vil da støtte det svineri og ufine metoder der.. Der er jo selvfølgelig meget mere i sagen her, men det må ligge af hensyn til min kollega. Hvad mener i? Skal vi på eg til at passe på hvad vi debatere? Skal vi finde os i de kujon metoder? Hvordan kan man som sted sikre sig, hvis man ikke " kender nogen"... Og her mener jeg ikke mig eller mit sted- jeg betaler INTET og det kommer jeg heller ikke til, men det kan jo ikke passe man skal have enten familie, ekskærester, osv i de kredse for at gå fri vel, eller at " nogen" bare kan bruge navnet og så tro den hellige grav er bevaret... Rystet er ordet, beskidt og jeg er sgu flov i dag over at være i den branche her!!! Har selvfølgelig gjort hvad jeg kunne for min kollega og er ret sikker på det er bedre og større hjælp end fra " vores " politi... Fortvivlet hilsen fra den rapkæftede Line Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Marts, 2014 Hvad er det for en tråd du henviser til Line? Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 25. Marts, 2014 Der går snart ikke en dag hvor man ikke bliver flov på sine med menneskers vegne. Hvis der er en gud, så må han sku side et sted og overveje om vi var en fejltagelse. Hvor svært er det at opføre sig som et anstændigt menneske... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Marts, 2014 Jeg synes, det er modigt, at du tør stå frem Line. Jeg er sikker på, at der er meget mere af den slags under overfladen, men det er jo svært at få folk til at stå frem af frygt. Og det forstår jeg sandelig godt. Jeg har for nyligt hørt en fugl synge om, at nogle mørke har været på spil ved et par københavnske klinikker for at få ”beskyttelses”penge. Det skulle dreje sig om temmelig mange penge pr. måned, og for at sætte lidt vægt bag ordene skulle Bandidos være involveret, så nogle har valgt at betale. Det er fandme uhyggeligt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 25. Marts, 2014 Jeg synes også politiets manglende indgriben i denne sag skriger til himlen! Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 25. Marts, 2014 Jeg synes også politiets manglende indgriben i denne sag skriger til himlen! Knus Pia De har vel travlt med papir arbejde og citron månen. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. Marts, 2014 Politiet er ofte kun interesseret i den slags sager når de har fået ekstra bevillinger til at lukke en stribe bordeller. Rådet fra dem er desværre tit 'ring 112' hvis de kommer igen. Når politiet tager sig af den slags sager er det kun i perioder....og kun fordi at det er blevet politisk en varm kartoffel. Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 25. Marts, 2014 (edited) Hvad er det for en tråd du henviser til Line? Må være denne her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Som jeg kan se Vojensdream allerede har slettet i - jeg kan bare ikke rigtig forstå hvorfor vedkommende, der har truet Vojensdream til at slette indlægget, ikke bare havde anmeldt indlægget til Admin i stedetfor, hvis der stod noget der ikke måtte komme frem, men det er måske en der ikke vil oprette sig som bruger - og så er det jo svært at smide vedkommende ud - men vi kan jo gå udenom vedkommendes butik. Redigeret 25. Marts, 2014 af Jernsvinet 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Folk bliver bange, angste, fortvivlet osv.. Som sagt tror jeg ikke der er tale om en af de to grupperinger her, men ubehageligt er det for hende det gik ud over.. Mere ubehageligt, at det kommer fra egne rækker!!! Men kan da kun opfordre pigerne der er her/ læser med osv til at vise deres søster soliditet og bakke op om bedre forhold til alle og hele vejen rundt. Skræmmende at så mange er tavse med alt den viden der er ved mange og håber da ikke det er " frygten" for job div steder der spænder ben for at ytre sig.. Så bliver det da først en rådden og egoistisk branche at befinde sig i.. Vi skal da hjælpe og støtte hinanden som kollegaer... Tro nu ikke jeg ikke forstår angsten og det uvidende aspekt i hele det her lort for det GØR jeg, men hvis alle tier, så udbliver forandringerne til en bedre branche og ja verden at være i.. Mange knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pil Skrevet 26. Marts, 2014 Jeg synes også politiets manglende indgriben i denne sag skriger til himlen! Knus Pia er politiet informeret? der var en sag på nørrebro og mit indtryk var at politiker og politi tog det meget alvorligt at de klassiske italiensk maffimetoder bliver brugt her i danmark jeg har stor respekt for at line står frem jeg sidder her og spekulerer i hvad man kan gøre for at stoppe dette inden det for alt for stor spredning ideer? Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 26. Marts, 2014 Ja, man kan sikkert kritisere både politikere og politiet for en hel masse. Men hvis ikke nogen anmelder, er det jo begrænset hvad de kan gøre. Her er nok sagens kerne, at lige så snart der er folk involveret af den type, der finder på at opkræve beskyttelsespenge, bliver folk bange. Det er jo det, der er hele pointen med at gøre det i første omgang, at spille på folks angst og usikkerhed. Når man så samtidig befinder sig i et erhverv, der ligger i en stor gråzone, kan man hurtigt blive et nemt offer. Men jeg tror desværre ikke, det kan løses på anden måde end at anmelde de pågældende til politiet, og det løser selvfølgelig kun noget, hvis de faktisk gør noget. Det ville selvfølgelig alt sammen være nemmere, hvis erhvervet var ordentligt anerkendt og respekteret. Så ville det være meget nemmere at stå frem og råbe op, og at få hjælp, lige som hende kro-mutteren i København(?). Men det kostede også hende nogle knuste ruder med mere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2014 I efteråret 2013, mener jeg det var, opstod der en aften en tråd. Den handlede om en pige der roste sit nye vagtsted i Århus. Alt var rosenrødt. En dag fik hun en vagt med kort varsel, og hun kunne bla. ikke nå at indrykke den tvungne annonce i Skod avisen. Det medførte øjeblikkeligt en dummebøde på 400 kr. Der kom også andre krav på bordet. Pludselig syntes pigen ikke det var så fedt et sted at arbejde. Det skrev hun om her på EG. Hun blev ringet op og truet. Det skrev hun om her på EG. Så fik hun hjemmebesøg af et par madammer i en Mercedes. Det skrev hun om her på EG Så blev der stille. Vi hørte ikke mere her på EG Tingene gentager sig, råddenskaben består. Så længe man tillader bare et stykke råddent træværk i en konstruktion, breder råddenskaben sig stille og roligt, men sikkert. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 26. Marts, 2014 er politiet informeret? der var en sag på nørrebro og mit indtryk var at politiker og politi tog det meget alvorligt at de klassiske italiensk maffimetoder bliver brugt her i danmark jeg har stor respekt for at line står frem jeg sidder her og spekulerer i hvad man kan gøre for at stoppe dette inden det for alt for stor spredning ideer? Ja det blev anmeldt og jeg græmmes over Politiets indsats, i fremtiden synes jeg P skal droppe deres spørgsmål omkring netop dette emne, når de er med til kontrolbesøg for der er seriøs fare for at pigerne vil begynde at klaske sig på lårene i grineflip og svare: hvis der nogensinde kommer nogen, så er i da de sidste vi vil ringe til! P har mistet tillid, respekt og anseelse i hele branchen og hvis nogen nogensinde har været i tvivl, så blev det nu slået fast med syvtommers søm: massagepiger har reelt ingen retssikkerhed. P, det her er sku en ommer! Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Hvorfor går i piger ikke til Ekstrabladet med sagen? De har da en interesse i, at branchen har det godt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Line. Jeg vil sige tak for din modighed, det tager jeg sgu hatten for. Jeg tror desværre at dette problem er mere udbredt end vi lige hører/ taler om. Det er desværre sådan i den her branche at mange piger ikke melder eller oplyser om den slags fordi de ikke tør melde det. Og det er fordi at de ikke betaler skat af deres indtægt eller lever et dobbelt liv, hvor ingen andre må vide hvad de laver. Og det er et kæmpe problem når man gerne vil have noget frem i lyset. Mange ved nok at jeg får efterhånden mange år siden prøvede at starte en branche forening op, jeg valgte at stå frem og tale pigernes sag, både fordi jeg ville have faget normaliserete. Og fordi jeg ville vise at vi altså ikke var en flok stakkels piger der gjorde det af tvang eller fordi vi skulle tjene penge til stoffer eller lign. Der var også mange piger der henvendte sig til mig med problemer der skulle frem. Men der var desværre meget få piger der ville melde sig ind i foreningen fordi de ikke var registreret. Eller levede det der dobbeltliv fordi de var bange for at blive dømt af familie og venner. Ekstrabladet og andre medier henvendte sig til mig, jeg stod frem og talte vores sag og vi fik Bdea som det hed dengang startet op. I EB lød overskrifterne LUDER VIL LAVE FAGFORENING. Andre medier var lidt mere dæmpede i deres overskrifter. Dengang var der meget fokus på at eks rockere osv ville have beskyttelses penge mm. Og bla. EB spurgte meget ind til netop det emne. Men ærligt så havde jeg sgu ikke lige nosserne til at sige min mening om den sag i skræk for at der skulle ske min familie eller mig selv noget. De havde trods alt accepteret at jeg var prostitueret og at jeg stod frem i medierne. Jeg valgte efter et stykke tid at trække mig som talskvinde igen fordi at jeg følte mig fuldstændig til grin over at der ikke var flere piger der meldte sig på banen og ligesom var med til at gøre så vores fag ikke var så meget tabu. Tror vi var mellem 5 og 7 medlemmer i Bdea. Og så gud ved hvor mange der kontaktede os med problemer, som beskyttelse, told og skat mm, men vi kom ingen vegne overhovedet. Tror der er flere registrede piger i dag og flere der tør stå frem og sige. Jeg er luder og jeg er glad og stolt over mit job. Jeg kan bare det pis der osv.... Der er så bare det problem at ikke ret mange har lyst til at blive kaldt luder i medierne. Og hvis de udtaler sig til eks EB, så kan de knap nok kende den artikel der kommer i avisen fordi at en eller anden dum journalist ikke skriver det pigen har sagt, eller det gør det måske men på en måde som er safigt nok til deres avis og fordrejet så læserne igen kan dømme og se ned på vores fag. Og udtaler vi os om rockerne eller andre som mener at de kan tillade sig at tjene lidt på vores vegne netop fordi de ved vi ikke tør melde dem, ja så skal eks EB nok skrive artiklen på en måde der langt fra gavner os, og derfor vil der altid blive lagt en dæmper på disse problemer. Og så længe pigerne selv vælger ikke stå ved deres erhverv ja så er der desværre ikke så meget at gøre ved det. Bare vi var en kæmpe flok der turde/ville/ kunne stå frem stå frem og sige vores mening som bla Line og andre piger herinde gør, så ville tingene måske forandre sig lidt. Men øhmmm jeg er desværre ikke optimist hvad det angår. Jeg træder af talerstolen igen og håber i bærer over med evt stavefejl og andre fejl dette indlæg. På gensyn Sunny Solskin :) Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Line. Jeg vil sige tak for din modighed, det tager jeg sgu hatten for. Jeg tror desværre at dette problem er mere udbredt end vi lige hører/ taler om. Det er desværre sådan i den her branche at mange piger ikke melder eller oplyser om den slags fordi de ikke tør melde det. Og det er fordi at de ikke betaler skat af deres indtægt eller lever et dobbelt liv, hvor ingen andre må vide hvad de laver. Og det er et kæmpe problem når man gerne vil have noget frem i lyset. Mange ved nok at jeg får efterhånden mange år siden prøvede at starte en branche forening op, jeg valgte at stå frem og tale pigernes sag, både fordi jeg ville have faget normaliserete. Og fordi jeg ville vise at vi altså ikke var en flok stakkels piger der gjorde det af tvang eller fordi vi skulle tjene penge til stoffer eller lign. Der var også mange piger der henvendte sig til mig med problemer der skulle frem. Men der var desværre meget få piger der ville melde sig ind i foreningen fordi de ikke var registreret. Eller levede det der dobbeltliv fordi de var bange for at blive dømt af familie og venner. Ekstrabladet og andre medier henvendte sig til mig, jeg stod frem og talte vores sag og vi fik Bdea som det hed dengang startet op. I EB lød overskrifterne LUDER VIL LAVE FAGFORENING. Andre medier var lidt mere dæmpede i deres overskrifter. Dengang var der meget fokus på at eks rockere osv ville have beskyttelses penge mm. Og bla. EB spurgte meget ind til netop det emne. Men ærligt så havde jeg sgu ikke lige nosserne til at sige min mening om den sag i skræk for at der skulle ske min familie eller mig selv noget. De havde trods alt accepteret at jeg var prostitueret og at jeg stod frem i medierne. Jeg valgte efter et stykke tid at trække mig som talskvinde igen fordi at jeg følte mig fuldstændig til grin over at der ikke var flere piger der meldte sig på banen og ligesom var med til at gøre så vores fag ikke var så meget tabu. Tror vi var mellem 5 og 7 medlemmer i Bdea. Og så gud ved hvor mange der kontaktede os med problemer, som beskyttelse, told og skat mm, men vi kom ingen vegne overhovedet. Tror der er flere registrede piger i dag og flere der tør stå frem og sige. Jeg er luder og jeg er glad og stolt over mit job. Jeg kan bare det pis der osv.... Der er så bare det problem at ikke ret mange har lyst til at blive kaldt luder i medierne. Og hvis de udtaler sig til eks EB, så kan de knap nok kende den artikel der kommer i avisen fordi at en eller anden dum journalist ikke skriver det pigen har sagt, eller det gør det måske men på en måde som er safigt nok til deres avis og fordrejet så læserne igen kan dømme og se ned på vores fag. Og udtaler vi os om rockerne eller andre som mener at de kan tillade sig at tjene lidt på vores vegne netop fordi de ved vi ikke tør melde dem, ja så skal eks EB nok skrive artiklen på en måde der langt fra gavner os, og derfor vil der altid blive lagt en dæmper på disse problemer. Og så længe pigerne selv vælger ikke stå ved deres erhverv ja så er der desværre ikke så meget at gøre ved det. Bare vi var en kæmpe flok der turde/ville/ kunne stå frem stå frem og sige vores mening som bla Line og andre piger herinde gør, så ville tingene måske forandre sig lidt. Men øhmmm jeg er desværre ikke optimist hvad det angår. Jeg træder af talerstolen igen og håber i bærer over med evt stavefejl og andre fejl dette indlæg. På gensyn Sunny Solskin Tak for et tankevækkende indlæg. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Sunny jeg tror nu nok det hjælper at gå til avisen med problemet. Men måske har du ret omkring ekstrabladet. Men her er da nogle pæne artikler om problemet. Og hvis det er rigtigt, at det er Vojensdreams det er gået ud over, ku det jo tyde på, at de ikke har fået bugt med det i det område alligevel, men så må politiet i Kolding jo være mere interesseret i, at hjælpe, samt borgmesteren. http://www.jv.dk/artikel/1579949:Kolding--Bandidos-anklaget-for-pengeafpresning-i-Kolding http://www.jv.dk/artikel/1579949:Kolding--Bandidos-anklaget-for-pengeafpresning-i-Kolding http://www.jv.dk/artikel/1580271:Kolding--Fakkeloptog-skal-stoette-Koldings-tatovoerer http://www.jv.dk/artikel/1580537:Kolding--Bandidos-rocker-anholdt--Sigtes-for-afpresning http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-69153471:sigtelse-bandidosl%C3%A6rling-afpressede-bordeller-i-kolding.html http://www.jv.dk/artikel/1580689:Kolding--Bandidos-rocker-varetaegtsfaengslet--Brugte-mafiametoder http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Trekanten/2013/12/11/094155.htm Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Kim. Jeg dømmer ikke alle aviser. Både politiken og jv har skam behandlet mig pænt og skrevet sobre artikler om mig brancheforening osv... Problemet er jo ikke kun aviserne. Hoved problemet er at pigerne ikke tør at stille op i medierne med ansigt og navn og så længe vi ikke gør det bliver vi ikke taget seriøst. Hvis vi nu alle turde melde det hver gang stederne bliver besøgt og man på den måde kunne se hvor stort problemet egentlig er, så kan det være at der blev taget hånd om sagen. Personligt tror jeg det ville gøre meget hvis der også blev vist et billed i avis artiklerne af en helt almindelig pige der fortæller åbent om problemerne i stedet for en pige der sidder i sprød undertøj eller lign.. Uden ansigt og vil være anonym. Jeg mener selvfølgelig ikke at det er pigernes egen skyld at tingene er som de er, for det kræver meget mere end en pige der tør stå frem. Jeg forstår godt at man ikke lige skal have næsen for langt fremme i netop denne sag med beskyttelses penge. Jeg skal ihvertfald nok holde snuden for mig selv hvad det at stå frem i medierne angår. Og så længe vi er mange vi er mange piger, tattovører, resturanter mm. der ikke tør stå frem ja så bliver problemet jo desværre nok ikke løst. Sunny Solskin. Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 26. Marts, 2014 det mest besynderlige i den sag er hvor ofte man bliver mødt med benægtelse af at det eksisterer - altså at motorcykel-og-kebab-entusiaster har snabelen DYBT nede i kassen hos de fleste (stort-set-alle?) organiserede klinikker. Det er lidtligesom kasoino - Huset er det sikre vinder ..... kan man gøre noget ved det ? tjah - det er jo ikke lykkedes for ande brancher (tatovørerne er et godt eksempel) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Hey alle. Jeg har i dag på min eneste fridag i 14 dage, talt med samtlige af de cykel køre osv jeg kender og INTET tyder på at der skulle være sendt nogle af deres " soldater"... Dog kan det jo ikke ( også ligemeget..,) benægtes at der fra den kant betales beskyttelsepenge til " nogen"... Det er noget der tyder på, at der er tale om nogen der mener de har deres ret til at agere som medlemmer af en vis cykel knub, og hermed har ( mis) brugt navnet i deres svinske besøg!!! Hvilket jo som bekendt kan give meget store problemer hvis der tages hånd herom... Det jeg nu ragende ligeglad med, det vigtigste af alt er at min kollega er ok og føler sig tryk ved at gå på job igen.. Jeg håber, ber og ønsker bare det bedste for hende og at dette også kan få os andre til at tænke over hvilke steder / personer vi ligger vores 1600 kr pr vagt!!! Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Kunne være pigerne skulle til at lave et anmeldelses board for bodel mutre Men Line i din sidste skrivelse for jeg næsten opfattelsen af, at du synes det er okay, at der skal betales beskyttelsespenge til cykel klubber, er det din holdning? Og er du selv infiltreret i en cykel klub? Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 26. Marts, 2014 Nu vil jeg ikke gøre nogen stor hemmelighed ud af at jeg nærer den dybeste afsky for alt hvad der på nogen måde kan forbindes med rockere og deres uvæsen og jeg begriber ikke at nogen kan se noget "fin fyr" ved den slags personer. Jeg begriber ikke nogen kan socialisere med dem, tage til fester med dem, sidde og spise rødt kød og drikke rødvin med dem det ene øjeblik, mens man ved at der er stor sandsynlighed for at de det næste øjeblik har deres håndlangere ude at uddele dummebøder eller klippe en finger af en "skyldner". Jeg begriber ikke man kan andet end vende ryggen til grupper der fører sig frem med vold og terror og mere eller mindre skjulte trusler herom. Jeg prøver at sortere temmelig godt i hvilke piger jeg besøger - netop af samme grund. I tidens løb er der blevet sorteret et par stykker fra da det er gået op for mig hvilke personer de socialiserer med - heldigvis inden jeg har nået at besøge dem - I dag er der blevet sorteret een til fra. Hvis det nogensinde går op for mig at jeg på noget tidspunkt har besøgt en pige der på nogen måde har forbindelse til de nævnte kredse vil jeg græmme mig - jeg ville aldrig sige det til nogen - men jeg ville græmme mig. Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5800 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Nu er jeg godt nok ikke den skarpeste kniv skuffen og trods jeg engang har set en motorcykel, så må jeg være 20% dummere end petrulum. Jeg fatter ikke en meter! Vi er ude i kollega, nogen, noget, cykelklubber, ansatte, prospekter, hangarunds, Beskyttelsespenge, afbrændiger, skat og politi (mangler jeg nogen?)Nå jo mexikanerne og huianerne og de lidt mørkere.(så er alle vist med) :D Nogen der gider løfte sløret for rebusen? Redigeret 26. Marts, 2014 af Lady Cherie 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5800 Skrevet 26. Marts, 2014 Nå nu er jeg lige blevet enig med mig selv om at jeg er pisse inteligent HOSTMen jeg ville gerne opfordre Admin og Moterator holdet til at slette den her streg, da sidst der var nogen der indkrævet beskyttelsespenge,Advaret vi hinnanen om det gennem et andet forum, alle var bange, og vi gjorde hinnan bange. Aviserne gjorde også sit til der blev skrevet stolpe op og ned om det, med det resultat at, gæsterne blev bange og udeblev.Samtidig gik der "mode" i at afpresse pigerne og klinikker rundt omkring, man kunne jo læse sig til hvordan man skulle gøre, på et lign board,Og det er jo netop det vi ikke skal have, at der går sport i afpresning.Vi har ikke en jordisk chance for at forsvare os, hvis der går mode i afpresning, Politiet kan ikke love os annonymitet, altså kan vi ikke/tør vi ikke indgive anmeldese, vi er dermed retsløse.Altså hedder det betal eller forsvind!Jeg kan kun sige det er dejligt at der findes piger som Line, der har hjulpet en kollega, jeg ved alt om at være bange, og så kan der sidde nok så mange hellige butyre som Bundstokken og finde det forarveligt...ja Bundstok...men det er ikke dig der skal face the musik, det skal vi!Og jeg kan love dig for at i situationen, så kan du også sangen : Danse danse dukke min!Igen vil jeg opfordre admin og moderation til at slette hele stregen, af sikkerhedsmæssige årsager for at vi ikke får en lavine af afpresning som sidst. Del dette indlæg Link til indlæg