Hop til indhold

Alexandra - en fantastisk oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde lyst til at tage en chance, så da jeg faldt over Alexandra (https://nympho.dk/n23776/8037/alexandra) tog jeg kontakt til hende.

Billeder, alder, højde/drøjde, bryster
Alexandras billeder er helt klart af hende, men nogle af dem har fået lige lovligt meget med filter/make-up. De billeder der er mest "selfie-agtige" er helt klart dem der ligner bedst.
Da jeg mødte hende havde hun sovet kort forinden, så hun var meget mere naturel end på billederne. Jeg synes dog stadig hun var virkelig smuk, så ingen problemer for mig.

Hun skriver at hun er 24 år, 174 cm, 60kg med en C-skål. Alderen og højden er jeg overbevist om er korrekt. Vægten er nok lidt højere, men det mener jeg også man kan se på billederne, da en kvinde med den højde ville være meget tynd med kun 60 kg på kroppen. Alexandras vægt er helt perfekt, alt sidder stramt på hende, og hun er ikke så tynd at man er bange for at hun går i stykker når man tager fat. Brysterne er nærmere en D-skål, og så kan der godt være implantater på spil. De føles naturlige og er berøringsvenlige, men meget faste for bryster af den størrelse. Dejlige var de ihvertfald.

Lokation og kommunikation
Alexandra holder til i Carlsberg byen, i gåafstand fra Carlsberg st. Lejligheden er en to-værelses i fin stand. Adgangen var lidt spøjs da man skulle dreje lidt rundt om hjørner oppe på hendes etage. Men hendes vejledning var fin.
Kommunikationen holdt vi på WhatsApp og det gik rimelig hurtigt og ubesværet. Dog er jeg ret sikker på at man her kommunikerer med en anden en Alexandra selv.

Oplevelsen
Alexandra var enormt kærlig og indlevende under hele seancen. Jeg havde kun bestilt en halv time, men måtte undervejs bede om at forlænge til en time.
Hun virkede undervejs til at hun ikke rigtig kunne få nok, og var meget aktiv i at trække mig ind i sig og få sin nydelse ud af det.
Hun kyssede godt og grådigt, og med sit blowjob forsøgte hun ihærdigt at gå dybt flere gange.

Alt i alt en fantastisk oplevelse og jeg skal helt sikkert forbi igen inden hun rejser, hvilket sikkert er alt for tidligt for min smag.

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Så røg hun længere op af listen!

hvad er hendes priser - std eller i den øvre ende?

Jeg forstår ikke din mistanke om telefonhjælp, hvis du sådan har mulighed for forlængelse!? Hun kendte ikke til indholdet i jeres aftale eller var hendes talte sprog meget dårligt?

Man (=vi :-) ) kan jo håbe hun kommer tilbage med mellemrum :-)

Skrevet
  • Author

Hendes priser er standard eller lidt under vil jeg mene. 

Hun var ikke helt bekendt med aftalen da jeg ankom, hvilket er grunden til min mistanke om telefonhjælp.

Og enig, jeg håber hun kommer tilbage mange gange.

Skrevet

When did you see her? Did you see the bruise on her silicone boobs (not done well) what about the ones on her legs? I think she was on something, her nose was running and no it’s wasn’t a runny nose like been sick! I left needless to say 

Skrevet
  • Author

Jeg besøgte hende lørdag og der var ikke noget blåt mærke at se på brysterne. Benene gav jeg ikke den store opmærsomhed.

Om hun var på noget da du besøgte kan jeg ikke svare for, men da jeg var der, var der bestemt ikke tegn på at hun skulle have taget andet end det glas vin eller to som hun fortalte mig.

Skrevet

Her English isn’t that good

sunday she had bruises 

Skrevet

Jeg håber, at alle ved, at det her er fake news:

meUsex skrev, den 16.3.2025 at 17:02:

When did you see her? Did you see the bruise on her silicone boobs (not done well) what about the ones on her legs? I think she was on something, her nose was running and no it’s wasn’t a runny nose like been sick! I left needless to say 

@meUsex påstande er nærmest afskrift og er lige så langt ude som hans indlæg i min egen tråd om Sonya, som kan læses her: 

Problemet for ham dengang var, at hans indlæg afslørede, at han umuligt kunne have været med sammen med Sonya. Dokumentation fremgår af tråden.

Jeg er personligt overbevist om, at 
@meUsex heller ikke har været sammen med Alexandra.

Men også, at han er en gammel plageånd i Forum og har optrådt i andre gevandter. Hans forgænger @dongding var en af de mest forhadte profiler på EG og sluttede på præcist

samme dag, som @meUsex profil blev oprettet.

Men han har i øvrigt også  dokumenterbart haft andre profiler undervejs, herunder dansk skrivende. 

Det kan dog ikke bare være moderatorernes ansvar altid at skille skidt fra snot. Vi er også som læsere og EG-brugere nødt til at fastholde fornuften.
Jeg har ingen anelse om @meUsex  motiver - han kan være afvist at Alexandra og Sonya og alle de andre, som han har svinet til undervejs - eller måske keder han sig bare.

Men det er under alle omstændigheder ikke vores problem. Vores udfordring er, at vi reagerer på hans indlæg, som reelt ikke er andet end troll-værk.

So keep calm.

Og så tak for den fine anmeldelse af Alexandra, @MrNormal Den havde jeg virkeligt glædet mig til. 

Twain

Redigeret af Twain

• 3 weeks later...
Skrevet

Se anden tråd, anbefaler bestemt ikke et besøg.

Betalte for en time, blev smidt ud efter 5-10 minutter. Hun virkede påvirket, og havde blå mærker.

Ligner heller ikke billederne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.