Hop til indhold

Svingende alder

Featured Replies

Skrevet

Jeg må simpelthen lige ha det ud af mit system. :D

Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. Når samme person i beskeder med ugers / måneders mellemrum skriver forskellig alder i deres henvendelser. :lol:

Der er desværre det med løgne, det er svært, er nok nærmere umuligt at huske hvad man siger til hvem. Hvilket gør det er meget mere optimalt bare at være ærlig. ;)

Ved godt mange piger også lyver om alder. Og de bliver som regel også “fanget” i det. Og det bliver smækket op herinde. 

Jeg hverken kan, må, vil nævne navne. Kun sige løgn gavner ingen. 

Ha en go dag. Og tak til de alders forvirrede, for de sjove indspark i min indbakke. :P

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. Når samme person i beskeder med ugers / måneders mellemrum skriver forskellig alder i deres henvendelser. 

Søde skat....

Hvad man dog ikke gør for at komme igennem dit nåleøje....

Du er nødt til at bære over med dem, men i kærlighed og liderlig gælder alle kneb :D

Skrevet

Har vi skrevet med den samme? :lol: Det sjove er, at jeg har ingen krav til alder andet end man skal være over 18 og kunne opføre sig anstændigt selvom blodet er rendt til det nederste hoved :P

Skrevet
  • Author
Naeem Harami skrev, for 13 minutter siden:

Søde skat....

Hvad man dog ikke gør for at komme igennem dit nåleøje....

Du er nødt til at bære over med dem, men i kærlighed og liderlig gælder alle kneb :D

Tja det er en mulighed, men ikke nødvendigt. Med mindre de er under 25. 

Et af de seneste tilfælde var en person som muligvis reelt er i 60’erne. Svingende om han var 64, 66 og 68 :D

Andet og seneste tilfælde 38 og 40. :P

Så hvis de reelt er tæt på den alder de angiver behøver de ikke lyve for at ramme nåleøjet. 

Tværtimod har de gjort deres chance for at komme igennem det meget mindre. Mistillid… :(

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Har vi skrevet med den samme? :lol: Det sjove er, at jeg har ingen krav til alder andet end man skal være over 18 og kunne opføre sig anstændigt selvom blodet er rendt til det nederste hoved :P

Muligvis :D men er mange derude som ikke helt har styr på deres alder. Har et krav til alder, men hvis de er i nærheden af de angivne aldre behøver de ikke lyve. :rolleyes:

Skrevet

Hvad pokker, mændene har nok bare ligeså svært ved at huske fødselsdage som mange af pigerne ;-)

Redigeret af Elprebsi

Skrevet

Jeg kendte en gang en GP, som blev et år ældre på samme tid hvert år!

Det var jeg en stor fan af :wub:

Men så blev hun 25, og så stoppede det der :rolleyes:

Går helt klart ind for at være ærlig omkring alder (fra begge sider), men kan godt finde på at snakke lidt udenom - men ikke lyve ;-)

På den anden side forstår jeg godt, at det simpelthen sælger bedre, at være en ung GP - bare det ikke overdrives :shock:

Især fordi "det gør alle de andre også" ... altså "glemmer" at opdatere deres alder

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Jeg ved ikke…. Jeg startede med at skrive at jeg var 66 år og nu skriver jeg 67 år og det er dælme ikke løgn:-o

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 40 minutter siden:

Jeg ved ikke…. Jeg startede med at skrive at jeg var 66 år og nu skriver jeg 67 år og det er dælme ikke løgn:-o

Ville jeg heller ikke tro det var. 
Vi bliver alle ældre hvert år. 
Men mit eks med 38 til 40 var på 2 mdr. det lyder urealistisk. 
Jeg er typen der kommenterer på det, konfronterer om man vil så de har mulighed for at forklare sig.

Her kunne 38 have været en tastefejl. Skulle måske ha været 39 og så fødselsdag i mellem tiden. Men ingen svar endnu. :)

Skrevet

Eller når de ikke kan huske hvad navn de har booket.under :lol:

Så booker de under et navn og ringer med et andet navn på samme nummer.

Og ja alder den ene måned var han 35 og  måneden efter 40. 

Skrevet

Jeg syntes i forlanger for meget. Når vi nu i årevis har løget om hvor stor vores diller er, hvordan skal vi så kunne huske vores alder? Den ændre sig jo også hver år.

Skrevet

Når der er +/- et par år og navnene ændres smiler jeg bare :D

Men der var en jeg takkede nej til, da hans alder ændrede sig fra 74 år til 53 år :-o 

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 39 minutter siden:

Når der er +/- et par år og navnene ændres smiler jeg bare 

Jeg smiler også af det. Og det er ikke automatisk årsag til fravalg. Men bliver lidt mere skeptisk overfor hvad de ellers skriver. 

Skrevet

Egentlig kan jeg ikke se nogen som helst grund til at lyve om sin alder som sexkøber med mindre det handler om at der er en grænse at man fx skal være over 30 år eller under 60 år. Om man er 32 eller 36 har formentlig absolut ingen betydning.

Jeg kan derimod godt se sex sælgernes interesse i at lyve sig både yngre, smukkere (gamle ikke retvisende fotos) og lettere end man faktisk er. Især for piger der flytter/flyttes rundt, for der handler det jo nok om at trække kunder ind og ret få vil være bekendt at vende rund i døren og sige at man går igen, da virkeligheden er en anden end man havde forventer. Det tænker jeg de fleste har prøvet.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

lidt mere skeptisk

Ja jeg følger også min mavefornemmelse omkring det hele når der bliver løjet omkring 20 år.. :)

Skrevet
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Hvilket gør det er meget mere optimalt bare at være ærlig. ;)

Enig, man kommer ikke langt med snyd. 
Har ikke selv oplevet de har løjet om deres alder, men tit opstår løgnhistorier når de ikke dukker op til en aftale. 

Skrevet
Slowman skrev, for 8 timer siden:

Egentlig kan jeg ikke se nogen som helst grund til at lyve om sin alder som sexkøber med mindre det handler om at der er en grænse at man fx skal være over 30 år eller under 60 år. Om man er 32 eller 36 har formentlig absolut ingen betydning.

Er man single, så er jeg enig med dig. Men ellers vil jeg tillade mig at gå imod strømmen her.

For os i forhold kan der være den vinkel, at hvis den sms, man sender til pigen (og som nogen gange sikkert havner hos en manager) på et eller andet tidspunkt skulle kunne blive brugt mod én, så gør det ikke noget, at den angivne alder i sms’en afviger fra den alder, man i virkeligheden har. Nogen vil med sikkerhed synes, at det er latterligt og en falsk sikkerhed, men jeg lever fint med denne lille afvigelse, som i mit tilfælde er cirka 3-5 år. Med andre ord en så lille afvigelse, at jeg vil mene, at det er lige meget for GPen. Men jeg er så også ok med, at GPen heller ikke er helt ærligt om sin alder.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

latterligt og en falsk sikkerhed

Latterligt er et groft ord, så nej. 
Falsk sikkerhed, tænker ikke det er nemt at identificere nogen udelukkende på alder. Hvis du / andre ellers er varsomme med Jeres anonymitet. 
Det er også en mulighed at være konsekvent med sin afvigelse ved altid at sige f.eks 3 år yngre /ældre og stadig følge sin reelle alder / fødselsdato. Så er der sikkert igen der opdager det. Og burde være til at huske. Der hvor det bliver lidt komisk er som jeg lægger ud med når den angivne alder svinger fra gang til gang. 

Skrevet

Hello 

If I receive a message with different information, it makes me suspicious and I stop responding. Unfortunately I have to do this because of so many curious people pretending to be customers.

It has happened a few times that the person was much older than the age stated, but I really don't care and I understand that the person just wants to buy a moment and doesn't want to expose any personal details.

So my motto is - say the age you think you look and the name you want to use that day...

Have a good day 

Rafaela 

Skrevet

Jeg  har  ikke  registreret  om  mænd  lyver om deres alder,  og  er også  ligeglad  bare det er mænd  på  nogenlunde samme alder som mig selv  og  ældre. 

Har aldrig selv snydt med min alder,  skammer  mig  ikke  over at  være en "ældre årgang"

Skrevet

Tjae så er vi der igen. Hvilken overflødig oplysning alderen på kunden er med mindre vedkommende er for ung eller for gammel.

Men kunden snyder jo kun sig selv ved at forsøge at snige sig ind til en GP ved at angive en forkert alder. Der er så mange GP der modtager kunder uden at give et krav om alder, så kunde, gå da videre til den næste. Jeg opgiver da aldrig min alder den er ligegyldig, og som skrevet jeg forsøger mig ikke med at snige mig til en GP der ikke vil have mig som kunde pga min alder.

Når det er sagt så er der flere der mener jeg ser yngre ud end min fremskredne alder. Jeg siger som regel til dem der mener det, at de er nogle fedterøve der vil opnå et eller andet fra mig smf.

Men jeg vil heller ikke forsøge at besøge en GP der er 50 år yngre end jeg. 

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 5 minutter siden:

Jeg opgiver da aldrig min alder den er ligegyldig

Jeg kan nu godt lide, at GPen har en idé om, hvilken alder hun siger ja til. Men det hænger sikkert også sammen med, at jeg har en alder, som til dato ikke har været et problem for GPerne.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 11.3.2025 at 14:09:

Når der er +/- et par år og navnene ændres smiler jeg bare :D

Men der var en jeg takkede nej til, da hans alder ændrede sig fra 74 år til 53 år :-o 

Måske han så dine billeder og følte han var 53 igen :lol:

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 14 minutter siden:

Måske han så dine billeder og følte han var 53 igen :lol:

Hvis jeg har den effekt, så er det fandme fedt :D Så må jeg kigge mig noget mere i spejlet indtil jeg er 25 igen ;)

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, for 16 timer siden:

Hvilken overflødig oplysning alderen på kunden er

Fra din synsvinkel tydeligvis. 
Jeg vil gerne vide alderen. Så kan lige er forberedt på om det er en viril/energisk yngre mand. Eller ældre mere rolig, tvivlsom erektion osv. 

For mig er det med til at jeg kan vurdere hvad der er energi og lyst til, hvor mange jeg kan booke ind den dag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.