Hop til indhold

Svingende alder

Featured Replies

Skrevet

Jeg forstår dit synspunkt, men det har bare ikke noget med alder at gøre men med hvad er det din kunde forventer og kan levere. Og der vil jeg da åbent forklare min situation hvis jeg bliver spurgt. Men det er sjældent at I GP'er spørger mere konkret til det. 

Og jeg gider ikke laange sms remser, så hellere tage den pr. telefon.

Jeg kender unge mænd der ikke kan præstere med hård erektion og ligeledes ældre mænd der kan kneppe solen sort smf.

Så nej alderen er ikke en pegepind for hvad du kan forvente dig af kunden, men jeg ville da blive glad hvis flere GP'er spurgte til hvilke forventninger jeg har og hvilke forventninger de har for vores møde. Men det er sjældent at det er muligt. 

På moderne managementsprog hedder det forventningsafstemning. :P Og det vil i min optik forhindre mange møder der går skævt.

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 12 minutter siden:

Så nej alderen er ikke en pegepind for hvad du kan forvente dig af kunden, men jeg ville da blive glad hvis flere GP'er spurgte til hvilke forventninger jeg har og hvilke forventninger de har for vores møde. Men det er sjældent at det er muligt. 

Det giver da ingen mening? Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke GP'ere du besøger.

GP'ens forventninger står jo som regel listet op i deres annoncer :rolleyes:

Her er det os sexkøbere der har et helt særligt ansvar for at sørge for at lave en ordentlig forventnings afstemning - det manglede da bare.

Jeg er selv elendig til det - men prøver da :unsure:

En god start er altid at læse annoncen grundigt igennem :huh:

Redigeret af Needy

Skrevet
SweettieDK skrev, for 13 timer siden:

Fra din synsvinkel tydeligvis. 
Jeg vil gerne vide alderen. Så kan lige er forberedt på om det er en viril/energisk yngre mand. Eller ældre mere rolig, tvivlsom erektion osv. 

For mig er det med til at jeg kan vurdere hvad der er energi og lyst til, hvor mange jeg kan booke ind den dag.

Præcis. Jeg giver altid de relevante data, så pigen kan gøre op med sig selv om hun “har lyst” til at mødes med mig den dag. Jeg fortæller også hvad jeg kan lide og spørger til services der måske ikke er specifikt nævnt i anoncen.

Det er rart for mig at vide at den pige der modtager mig har de rette forventninger og de få gange jeg har haft på fornemmelsen at pigen IKKE har fået disse info fra mutter/telen/alfonsen bliver jeg faktisk ret irriteret og bruger så tid på at sikre at pigen er indforstået med mine ønsker. 

Skrevet

@Needy Jeg er ikke enig med dig. Det der står i GP'ens annonce er hvad hun tilbyder, og i nogle tilfælde hvilken aldersgruppe eller etnicitet hun forventer.

Men ikke hvilken adfærd hun forventer kunden har ligesom hun sjældent beskriver den adfærd hun tilbyder.

Efter mit seneste besøg hos en GP har jeg vedtaget med mig selv at være mere direkte og udtrykke mine forventninger tydeligere inden seancen går i gang og pengene har skiftet hænder.

Besøget var ikke dårligt, men det var langt fra optimalt og jeg tror at det enten kunne have været bedre, eller jeg kunne have sparet mine penge hvis GP og jeg havde haft den rigtige forventningsafstemning.

Og mht. alderen på GP'en går jeg stadig efter mere modne kvinder der ofte hviler i sig selv og har en udpræget sexuel tilgang til mødet.

De bedste oplevelser har jeg haft med kvinder der er 60+.

Mht svingende alder så angiver jeg ikke min alder i forhold til hvad der forventes af GP'en, men min rigtige alder, og aldrig varierende fra den ene til den anden henvendelse. 

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.