Dillermand Junior 3296 Skrevet 15. Marts (edited) Needy skrev, for 5 timer siden: Her er jeg bare fuldstændig uenig. At folk har præferencer - og til tider nogle besynderlige nogen som jeg ikke skal gøre mig klog på - er helt naturligt. Men det at man finder noget "decideret frastødende" er vel for pokker da også en præference! Hvorfor bliver DET ikke respekteret? Skal prøve at forklare det for dig Needy Der er tale om en tråd startet af en GP Miss Melanie omkring sex uden kondom hvor hun skriver følgende “Hvordan tør (Piger) og hvordan i søren tør i (mænd) ? ”I må ikke se min post som negativ men bare spørgende “ Trådens formål er derfor ret klar trådstarter ønsker særligt input fra piger og mænd i branchen der dyrker sex uden kondom og er interesseret i en fordomsfri debat og samtale om synet på risikoen fra særligt dem der dyrker sex uden. Og sådan starter tråden også men så kommer Mclovin og Snoppy007 så ind i tråden og føler sig nødsaget til udelukkende at negativt angribe alle der dyrker sex uden kondom over en kam med kommentarerne. Mclovin: “Personligt finder jeg decideret frastødende at dyrke sex med en prostitueret uden kondom.” Snoopy007: ”folk der dyrker sex uden er skvattede tabere” Det burde være ret klart hvorfor begge to modtager advarsler her og hvorfor de advarsler er helt okay og godt admin arbejde, i og med begge de to herrer bryder to regler med deres kommentarer. De første regel de bryder i opslaget er at deres kommentarer er rendyrkede personangreb de har kun et formål at udskamme og tale ned om brugere på forum der dyrker sex på en måde som de ikke er enige i. den anden regel er reglen om spam her er Miss Melanies ord som trådstarter ret vigtig, hun starter en fordomsfri debat der netop ikke handler om at slå andre i hovedet med deres seksuelle præferencer og lyster men derimod en fordomsfri snak og debat med plads til at lytte til dem der dyker sex uden og når Mclovin og Snoopy007 så kommer ind i tråden kun for at tale ned om andre og udskamme dem så er det klart spam af tråden de er ude i, fordi det ødelægger trådstarters ønske om en fordomsfri og ikke negativ debat. Der brydes altså ikke kun en men to af reglerne for debat inde på forum af de to herrer i den tråd, Hvis man kigger på forum så er der særligt to anmeldelses forum der er meget stille og hvor der sjældent er aktivitet i og de er anmeldelses forummet for BDSM og Transer og Ladyboys hvor den sidste især er lidt af en spøgelsesby uden input og det er der mange grunde til men en grund der i høj grad kan spille ind er hvorvidt Eroguide er et sex positivt forum med højt til loftet og plads til mange former for lyst og seksualitet så længe man er inden for lovens rammer. Og derfor er admins også nød til at håndhæve reglerne og slå ned på dem herinde der føler et behov for at angribe og udskamme andre som man ikke deler lyster og seksualitet med. Redigeret 15. Marts af Dillermand Junior 6 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 302 Skrevet 26. Maj Jeg forstår heller ikke, at jeg blev sendt på 14 dages ferie for, at skrive at en luder, havde noget vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 26. Maj Kortogkontant skrev, for 2 timer siden: Jeg forstår heller ikke, at jeg blev sendt på 14 dages ferie for, at skrive at en luder, havde noget vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. Retningslinjerne er ret klare ellers 1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 302 Skrevet 26. Maj Det er da ikke beskyldninger når det er visuelt tydeligt at der er et forfærdeligt udslæt! Kan forstå at det er en beskyldning hvis det drejer kønssygdomme eller andet ikke visuelt tydeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 977 Skrevet 26. Maj Kortogkontant skrev, for 2 timer siden: Jeg forstår heller ikke, at jeg blev sendt på 14 dages ferie for, at skrive at en luder, havde noget vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. Der var mange andre, pænere måder at formulere det på. Det er lige før, det er 14 dages karantæne værd at skrive, at du er et f... (formidabelt) og formulere dig på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 302 Skrevet 26. Maj John41 skrev, for 16 minutter siden: Der var mange andre, pænere måder at formulere det på. Det er lige før, det er 14 dages karantæne værd at skrive, at du er et f... (formidabelt) og formulere dig på den måde Fordi jeg kalder en spade for en spade? Hun er en luder og så er der de dejlige GP som virkelig giver en glæde for ens hårdtjente penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 26. Maj Kortogkontant skrev, for 4 timer siden: vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. Vi tager den lige igen du er ikke læge men bringer selv smitte på banen Dillermand Junior skrev, for 1 time siden: Retningslinjerne er ret klare ellers 1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk. Og så den soleklare retningslinje du ignorerede igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 302 Skrevet 26. Maj En blind kunne se det udslæt på lang afstand. Jesus, at man straffes for at advarer om det. Men ok, folk har mange fetisher herinde, måske er der en udslæt-elskende herre herinde der bare tænder på det. Jeg beklager :p 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 302 Skrevet 26. Maj (edited) Og nu kender du ikke min professionelle baggrund måske skulle jeg ha taget en biopsi. Redigeret 26. Maj af Kortogkontant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 27. Maj Eller bare have holdt dig inden for retningslinierne 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg