Hop til indhold

Duo-dominans på minimum 30 minutter

Featured Replies

Skrevet

I denne tråd under BDSM efterlysning med link til annonce: 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/195625-dominans-i-pigekollektivet/

bed jeg mærke i denne annoncetekst: 

"Vi mødes altid minimum 30 min., så der er tid til at skabe den rette stemning og energi."

Hvordan pokker er det muligt? 

Er der nogen der har erfaring med BDSM i 30 minutter med den rette stemning og energi?

Og hvordan forløb det?

Skrevet
Heliot skrev, for 47 minutter siden:

"Vi mødes altid minimum 30 min., så der er tid til at skabe den rette stemning og energi."

Er der nogen der har erfaring med BDSM i 30 minutter med den rette stemning og energi?

Og hvordan forløb det?

Det er vist det man kalder en quickie :lol::ph34r:

Skrevet

På 30 min når man jo nærmeste ikke engang at hilse på hinanden ;)

Skrevet
Heliot skrev, for 2 timer siden:

Vi mødes altid minimum 30 min., så der er tid til at skabe den rette stemning og energi."

Bemærk minimum tænker det er fordi de er på et sted hvor mindre tid også er meget normalt, men nej 30 min er ikke længe i sm verdenen

• 2 weeks later...
Skrevet
Heliot skrev, den 14.2.2025 at 17:09:

Og hvordan forløb det?

Halløjsa!

Jeg er den ene halvdel af Domina Duoen, og vil derfor gerne knytte en kommentar. 

30 minutter er er absolut minimum, vi har altid inden en aftale haft en korrospedence omkring fantasier, og lyser.

Vi oplyser også, at ved 30 minutter skal vi være "effektive".

Det er yderst sjældent vi får nogen på de 30 minutter, og hvis vi gør drejer det sig ofte om rent pegging.

Håber det gav dig svar. Hvis ikke, smid mig gerne en besked her eller på mail: [email protected]

Vh Simone.

Skrevet

Jeg besøgte en domina duo sidste år i november. 
Og uden det er en anmeldelse af dem, så handlede det for mig, så ved så mange sexkøbs oplevelser, om at udleve en fantasi og finde ud af om det var noget for mig. 

Do and don’t var aftalt over tekst på forhånd, så tiden blev ikke brugt på at snakke fra om tilbage om hvad det handlede om for mig.  
Så det var bare som at prøve en rutsjebanetur og opleve turen fra start til slut. 
Der har sat 45 min af, men da det ikke helt var hvad jeg forventede og jeg (måske) ikke er den klassiske underdanige mand, som opsøger sådan nogen setups, så blev det til 30 min. 

Så jeg forstiller mig at 30 min også kan fungere, for mænd ligesom jeg som bare ønsker at snuse lidt til det, men ikke ønsker at sidde med følelsen af at ha brændt 3500-4000 kroner af, for en dårlig oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.