Hop til indhold

Dominans i pigekollektivet.

Featured Replies

Skrevet

Det ser indbydende ud og hmm såvidt jeg husker/ved er det så ikke udelukkende danske piger der er der?
Det er vigtigt når man er til disse services, at der er enighed om servicen så der ikke er for mange misforståelser med sproget. Så dansk eller godt engelsk er vigtigt for mig. 
Vil se frem til eventuelle kommentarer på de to dominaer!

Skrevet

Jeg kender dem begge fra tidlige og de er begge pære danske og super gode og tænder på det de laver.

Skrevet

Har besøgt dem begge 2 og de super søde og smilende tænder på det de laver så det er bare at komme afsted og besøge dem

Skrevet

Jeg har ikke anmeldt mine oplevelser med dem og jeg kommer heller ikke til, da mine oplevelser ikke ligger i købe segmentet. 

Redigeret af Slaven_Randers
Stavning og ændring i formulering

Skrevet
  • Author

Ved nogen ca hvordan deres priser er?

Skrevet
Ravi skrev, den 14.2.2025 at 10:57:

Hei

Er der nogen der har besøgt de to nye dominaer der har kommet i pigekollektivet i Randers?

https://www.pigekollektivet.dk/sara-simone/

Det er rigtig nok som @Slaven_Randers skriver, vi bider næsten ikke ;)

hvor er det dejligt at se, at der er nogen der hæfter sig ved at vi har gjort vores indtog i Pigekollektivet! Hvis det er fordi du ikke vil have dit telefonnummer ud og flyve, så skriv til [email protected]. Vi er altså meget søde, indtil vi enten mødes under nærmere aftalte rammer eller du brænder os af ;)

• 1 month later...
Skrevet

Har efterhånden besøgt dem en del gange, dog ikke i deres nye sted i Randers. Det har været nogen vildt go møder, og man kan virkligt mærke at de kan li det laver, og mestre det. Og en tiden løber virkligt hurtigt i Sara og Simone selvskab:-)

Giver mine varmeste anbefalinger 

Skrevet

Jeg vil kun give ros for deres arbejde.

Desværre, hvis du er aktiv eller bliver en del af miljøet, skal man måske passe lidt på. De sender svingende signaler og besvarer gerne alle de dumme spørgsmål, man måtte have om møljet  – men kun for pludselig at vende 180 grader. Det virker, som om de får et kick ud af det.

For at undgå af ikke af vlre diskret har de kort fortalt nu gjort det ekstremt kompliceret eller umuligt at blive lige så involveret i miljøet, da de har stoppet adgangen til nødvendige oplysninger 

Redigeret af Gæst

• 3 months later...
Skrevet

Hej

er der nogle der ved om de stadig er i gang, synes ikke jeg ser dem i Nordjylland mere.

// god sommer

Skrevet
Mar1705 skrev, den 8.7.2025 at 11:14:

Hej

er der nogle der ved om de stadig er i gang, synes ikke jeg ser dem i Nordjylland mere.

// god sommer

Kan se de er i Randers den 18/7 så stoppet er de helt sikkert ikke.

Der er kontaktoplysninger både på deres egen hjemmeside og pigekollektivers så det skulle være muligt at få forbindelse 

Skrevet
Slaven_Randers skrev, den 13.7.2025 at 22:08:

Kan se de er i Randers den 18/7 så stoppet er de helt sikkert ikke.

Der er kontaktoplysninger både på deres egen hjemmeside og pigekollektivers så det skulle være muligt at få forbindelse 

Hvor velplejede og smukke er de? Det er sikkert et dumt spørgsmål, men det er vigtigt for mig, at dominaen er attraktiv, især fødderne. De ser meget forskellige ud på billedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.