Hop til indhold

Opdaget på vej på bordel

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. 

Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal håndtere en lidt uheldig situation. 
På en tur over Fyn valgte jeg at få stillet lysten på et bordel, i en mindre fynsk by. 
Jeg kunne dog ikke lige finde stedet, som åbenbart ligger lige midt i "hovedgaden". 
Pludselig stikker en mand et hoved ud af et vindue og råber, "Det ligger lige derover det du leder efter. Kan du have en rigtig god tur". 
Der var en del andre mennesker der var i gaden, som overhørte dette. Og flere så mig banke på og blive lukket ind på stedet. 
Oplevelsen i sig var jo ikke specielt behagelig. Jeg oplevede dog først og fremmest manden, som en der ville hjælpe og samtidig synes det var grineren jeg ikke kunne finde vej. Sikkert noget han ofte ser. 
Som en gift mand med et familie liv, er jeg dog yderst opmærksom på diskretion og på ikke at tiltrække mig opmærksomhed. Nu begynder paranoiaen. Skal jeg være nervøs for at nogle kunne finde på at undersøge/opsøge noget. Ledte jo noget tid. Kan jeg være blevet filmet? Kan nogle finde på at tage nummerpladen? Eller skal jeg være helt rolig? 

Venlig hilsen en bror med paranoia.  

Skrevet

Du skal været helt rolig.

Hvem skulle have filmet dig? Og i så fald, hvad skulle de bruge det til? 

Almindelige borgere kan ikke identificere dig ud fra oplysningerne på din nummerplade. 

Skrevet
Dafff skrev, for 8 minutter siden:

Skal jeg være nervøs for at nogle kunne finde på at undersøge/opsøge noget. Ledte jo noget tid. Kan jeg være blevet filmet? Kan nogle finde på at tage nummerpladen? Eller skal jeg være helt rolig? 

Jeg tror at du kan tage den helt rolig uden grund til bekymringer.

Du har ganske simpelt bare være et nummer i rækken den dag i et ærinde i en lille by, hvor dem der bor der oplever fremmede i samme anledning hver dag.

En borger var bare hjælpsom og resten formentlig aldeles ligeglade.

Der hvor man skal være på vagt det er når annoncører, snapchat mv beder om informationer som ikke kommer dem ved, men som kan bruges mod dig.

Men du kan da vælge aldrig at komme det samme sted igen, så bliver du da ikke genkendt som en der har været i byen tidligere :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Der findes altid mennesker der ikke har nok i indhold i eget liv og går mere op i andres… Men jeg tænker, at der er minimal chance for at nogen skulle gå op i det, når de ikke kender dig :D

Skrevet
  • Author

Tak for svar.
Nej ok.
Det troede jeg man kunne. Paranoiaren kommer også af, at jeg indtil nu har haft held med total diskretion. Så bare det at andre(udover de direkte involverede), ved hvad jeg har lavet, synes jeg er ubehageligt. 
Endnu engang tak for svar.  

Redigeret af Dafff

Skrevet
ErnstOle skrev, for 6 minutter siden:

Almindelige borgere kan ikke identificere dig ud fra oplysningerne på din nummerplade. 

Jo, hvis der er tinglyst gæld i bilen.

Men mon ikke, den venlige mand blot får sit daglige underhold på den måde. Jeg tror, TS kan være helt rolig.

Skrevet

Jeg mener at det er ret usandsynligt, at der er nogen der vil forfølge dig. Der er vel ikke nogen i byen, der ved hvem du er. Skulle der endelig være nogen der har noteret nummerpladen kan de vel kun finde frem til dig via politiet, og det vil vel være ulovligt at oplyse med mindre du har gjort noget ulovligt.

Vi kan hurtigt blive paranoide i den her "branche", men hvis vi tænker os lidt om, er risikoen ret lille. 

Hvis ikke du allerede har en gmail konto til sexmails, så opret en med et sejt navn. Brug så Google Maps når du skal finde vej, men skift til "sex-kontoen", så dine søgninger på hovedgader i fynske byer ikke dukker op næste gang I skal på familieudflugt. Ja husk at skifte tilbage! Ofte kan du finde et billede af huset og planlægge hvor du kan parkere.

Skrevet
  • Author

Tusind tak for svar alle sammen:) 

Skrevet
Dafff skrev, 1 time siden:

Hejsa. 

Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal håndtere en lidt uheldig situation. 
På en tur over Fyn valgte jeg at få stillet lysten på et bordel, i en mindre fynsk by. 
Jeg kunne dog ikke lige finde stedet, som åbenbart ligger lige midt i "hovedgaden". 
Pludselig stikker en mand et hoved ud af et vindue og råber, "Det ligger lige derover det du leder efter. Kan du have en rigtig god tur". 
Der var en del andre mennesker der var i gaden, som overhørte dette. Og flere så mig banke på og blive lukket ind på stedet. 
Oplevelsen i sig var jo ikke specielt behagelig. Jeg oplevede dog først og fremmest manden, som en der ville hjælpe og samtidig synes det var grineren jeg ikke kunne finde vej. Sikkert noget han ofte ser. 
Som en gift mand med et familie liv, er jeg dog yderst opmærksom på diskretion og på ikke at tiltrække mig opmærksomhed. Nu begynder paranoiaen. Skal jeg være nervøs for at nogle kunne finde på at undersøge/opsøge noget. Ledte jo noget tid. Kan jeg være blevet filmet? Kan nogle finde på at tage nummerpladen? Eller skal jeg være helt rolig? 

Venlig hilsen en bror med paranoia.  

Hvis din kone kender manden i vinduet, er du fucked. 
Hvis ikke, tror jeg du kan sove roligt.

Skrevet

Tag du det helt roligt der sker ikke noget du kunne have været frisk og råbt tilbage om han da kom der tit :D spøg til side fortsat god aften 

Skrevet

Jeg kan huske at der for nogle år siden var særdeles mange skriverier her om nervøsiteten ved at man forsøgte at finde et sted med en leilighet der huserede en pige, eller at pigerne ikke lukkede hurtigt ind sit besøg. Det ser ut som om dette hysteri er aftaget en hel del. Der er minimal sannsynlighed for at blive afsløret fordi man går på en gade. De aller fleste mennesker har nok med sine egne "verdensproblemer". Vurdér selv hvor meget du tænker på vad andre mennesker gør.

Ingen grund til bekymring.

Skrevet

Hvis der er tinglyst gæld i bil, og du evt.har et sjældent navn...er der en mulighed.. men risikoen er vist minimal 

Skrevet

Det er nok ikke landsbyens indbyggere du skal bekymre dig om, men nok mere historikken i bilens GPS.

Skrevet
LarsTysker skrev, for 13 timer siden:

Det er nok ikke landsbyens indbyggere du skal bekymre dig om, men nok mere historikken i bilens GPS.

Hej, hvad mener du med bilens historik??

Er det ikke mobilens historik du tænker på, - og der kan man vel bare slå "placering" fra, så er der vel ingen der kan se hvor man opholder sig.

Skrevet
Hadstengutten skrev, for 14 timer siden:

bilens historik

Har du brugt din bils navigationsanlæg, vil de søgte adresser normalt blive lagret.

Har man elbil, vil alle med adgang til den app, som er tilknyttet bilen vel også kunne se, hvor bilen er og har været henne tidligere, eller hvordan?

Skrevet

Ro på , det skal nok gå ... jeg har en gang prøvet i København at  ringe på en leglighed i en opgang og så kom naboen ud og sagde velkommen da massage klinik  lige var åbnet og de troet  jeg var den nye lejer ...  det holdt mig ikke væk jeg besøgte den klinik mange gange ..

Redigeret af Stenbukken4700

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.