Hop til indhold

High class pige uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænker at en del piger godt ved hvad god service er. Nemlig af give lidt mere end man med rette kan forvente og jeg tænker det især bruges, når der er kunder man gerne ser igen.

• Svar 53
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Først og fremmest. Hvilken pige taler vi om? Derudover. Så vil jeg med 100 % garanti sige du absolut ikke kan udelukke hun ikke gør det med andre gæster også. Det kan godt være hun siger det

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, om det mest latterlige er trådstarten fra en nyoprettet bruger eller de forholdsvis erfarne medlemmer, som efterlyser et link. 

• Hvis I havde et ægte "tillidsbånd", ville hun også kunne have tillid til dig - f.eks. til at du ikke ville fortælle andre, at hun gjorde det med dig! Også selv om du ikke nævner hende ved navn.

Skrevet
  • Author

Hvis jeg skriver linket på denne pige ville det komme bag på rigtigt mange, jeg kan se i dette forum at de er et totalt no go. Og dette er virkelig en af de piger som ikke gør det. 

Jeg har valgt at stole på hun ikke gør det med andre, og selvfølgelig kan jeg ikke vide det 100 % men jeg stoler på min mavefornemelse og på de snakke vo har haft.

Det eneste der er sikkert her i livet er døden. :P

Skrevet
latina4ever skrev, for 58 minutter siden:

Hvis jeg skriver linket på denne pige ville det komme bag på rigtigt mange, jeg kan se i dette forum at de er et totalt no go. Og dette er virkelig en af de piger som ikke gør det. 

Fint, at du holder det for dig selv.

Skrevet

Jeg ved ikke helt hvad du vil debattere her? Men du ved vel at en af de aller største klogskab vi dyrker herinde er at alle kvinder lyver; eller rettere - siger det vi gerne vil høre og tro på. Ved ikke helt hvis det er løgn eller bare venlighed og noget man skal være glad for?

På den anden side så er det at blive snydt noget af det værste man kan komme ud for her i vesten. Ved faktiskt ikke hvorfor? Ingen er nogensinde helt ærlig og det er de færreste som lyver af ondskab - lang oftere af venlighed faktiskt.

Med alt det sagt, har jeg det som dig. Hun siger at jeg er den eneste hun gør det uden kondom med. Jeg er også den eneste som må tage hende analt indimellem og komme hende i munden - hvis jeg får lyst.

Og ved du hvad: Jeg tror hende. Uanset hvor meget folk griner herinde så tror jeg hende.

Gider ikke være mistroisk faktiskt. Det er så kedeligt.

Glædelig Jul og alt det der.

(På den anden side: Hun som eventuelt lyver for mig er jo ikke high class på nogen måde. Bare vidunderligt dejlig.)

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

at alle kvinder lyver;

Tror du tog fejl.

Jeg plejer at sige til mine kunder, at jeg har dyrket sex uden kondom med en af mine stamkunder(altså hvis de gerne vil have sex uden kondom med mig) - der tør ingen mænd som prøve at afprøve og bede mig om igen, vi er jo en voksen - og der er ingen grund til for " den store løgn"  Det er noget der hedder "etik"; uanset om man er som prostitueret eller sexkøbere. 

Redigeret af Mook

Skrevet

Fejl

Redigeret af Needy

Skrevet
Needy skrev, for 1 minut siden:

Ja - og skattevæsenet :lol:

Fejl

Redigeret af Mister12

Skrevet

Fejl

Redigeret af Needy

Skrevet
Mook skrev, for 41 minutter siden:

Tror du tog fejl.

Jeg plejer at sige til mine kunder, at jeg har dyrket sex uden kondom med en af mine stamkunder(altså hvis de gerne vil have sex uden kondom med mig) - der tør ingen mænd som prøve at afprøve og bede mig om igen, vi er jo en voksen - og der er ingen grund til for " den store løgn"  Det er noget der hedder "etik"; uanset om man er som prostitueret eller sexkøbere. 

Aller kæreste Mook. Du læser mig forkert. Løgn er lige så kompliceret som sandhed. Man stoler på sig selv, og jeg stoler desuden på dig.

Skrevet

altså nu har jeg lige talt sammen . har gennem årene været sammen med 8 " high class piger " uden kondom . altså de af slagsen som er super populære , velanmeldte og som helt bestemt ikke gør det med deres normale kunder

jeg er ikke et sekund i tvivl om at de gør det uden kondom med udvalgte få , også selvom de siger andet .

spurgte faktisk den ene , og hun sagde hun gør det med en enkelt anden , men det tal er nok højere har jeg på fornemmelsen ...

@latina4ever der er gode chancer for at jeg har været sammen med hende du nævner hehe

det er ikke noget jeg ellers begår mig i ofte ...

( spar jer for at kigge mine indlæg igennem for at finde ud af hvem de er , får i ikke noget ud af )

Skrevet

Hvad er det egentlig du vil, ud over at sidde og blærer dig med at du får fedtet rotten uden gummi hos såkaldte highclass piger?

Mage til indhildsløs og arrogant tråd skal man lede længe efter

Skrevet
Slagelsepik4220 skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er det egentlig du vil, ud over at sidde og blærer dig med at du får fedtet rotten uden gummi hos såkaldte highclass piger?

Mage til indhildsløs og arrogant tråd skal man lede længe efter

Nu er det jo også det nemmeste bare side at fyre af bag en skærm. 
Men gå man ham lidt på klingen svare han ikke konkret. 
Nægter at tro på han er den eneste der får den ydelse. 

hvis han virkelig var så skrå sikker ville han fortælle hvilken pige det var. 

Skrevet
Mook skrev, for 18 timer siden:

Tror du tog fejl.

Jeg er enig i dette udsagn..

Jeg tænker faktisk særligt fra os kvinders side, at der større ærlighed er.. Ikke at ubeskyttet er noget jeg praktiserer, men dem jeg har gjort det med, har jeg været straight forward og ærlig omkring hvis der andre har været fornyeligt. Og dette forventer jeg samme kommer tilbage fra gæsten..

Når det så er sagt, så er denne tråd altså lidt af en troll og et paradoks i forhold til at trådstarter gerne vil bevare tiltroen. Hvorfor så overhovedet bringe dette på banen, som nok resulterer I at mange skriver og vil høre om kvindens navn :D 

Skørt skørt :)!!

Skrevet

Fik du svar på dit spørgsmål, @latina4ever? Er det kun dig der med 100% sikkerhed har sådan en aftale? Hvad kan vi lære af det? Jeg har lagt et lille profilbillede op så vi ikke bliver forvekslet.

Skrevet
Mook skrev, for 19 timer siden:

der tør ingen mænd som prøve at afprøve og bede mig om igen, vi er jo en voksen - og der er ingen grund til for " den store løgn

Er der en venlig sjæl det kan afkode ovenstående?

Skrevet
latina4ever skrev, for 23 timer siden:

Jeg har valgt at stole på hun ikke gør det med andre, og selvfølgelig kan jeg ikke vide det 100 % men jeg stoler på min mavefornemelse og på de snakke vo har haft.

Det eneste der er sikkert her i livet er døden. :P

Ok…vil du afsløre meningen med dine indlæg, her hvor tråden lakker mod enden?

Redigeret af TheRealPeter
Minimering af citeret indlæg

Skrevet
latinas4ever skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lagt et lille profilbillede op så vi ikke bliver forvekslet.

Det tror jeg, mange finder forståelse for :D

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, den 24.12.2024 at 14:10:

Jeg tænker at en del piger godt ved hvad god service er. Nemlig af give lidt mere end man med rette kan forvente og jeg tænker det især bruges, når der er kunder man gerne ser igen.

Hvad skulle hun få ud af at lyve ? Hvis hun har sex uden med andre kan hun da bare sige det ? Så har vi jo bare sex med gummi ? Så kan ikke se hun skulle få noget ud af at lyve

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, den 26.12.2024 at 13:28:

Nu er det jo også det nemmeste bare side at fyre af bag en skærm. 
Men gå man ham lidt på klingen svare han ikke konkret. 
Nægter at tro på han er den eneste der får den ydelse. 

hvis han virkelig var så skrå sikker ville han fortælle hvilken pige det var. 

Nej fordi jeg har lovet pigen ikke at sige det. Hun gider ikke alle lige pludselig prøver at få det samme. 

Hvad skulle hun få ud af at lyve ? 

Skrevet
latina4ever skrev, for 9 timer siden:

Nej fordi jeg har lovet pigen ikke at sige det. Hun gider ikke alle lige pludselig prøver at få det samme. 

Hvad skulle hun få ud af at lyve ? 

Ja du får 3 gæt. 

Skrevet
latina4ever skrev, for 9 timer siden:

Hvad skulle hun få ud af at lyve ? Hvis hun har sex uden med andre kan hun da bare sige det ? Så har vi jo bare sex med gummi ? Så kan ikke se hun skulle få noget ud af at lyve

At du føler dig speciel og særlig og kommer igen og lægger en skilling. Men det kunne du vist godt selv have regnet ud. 
Men det er da ok. Det er dejligt med komplimenter også selvom man godt ved at når de kommer fra en GP, kan det sagtens være en del af forretningsmodellen. Jeg elsker når en GP siger pæne ting om mig og det giver gode vibes. Det går begge veje. Jeg prøver også at give komplimenter. Det gør da livet bedre.

Redigeret af Slowman

Skrevet

Selvfølgelig siger hun det til dig for at du skal føle dig speciel og komme igen. At du har lavet denne tråd, viser jo bare at det har virket.

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, den 31.12.2024 at 08:57:

Ja du får 3 gæt. 

De åbenlyse gæt er jo at for at man kan føle sig specielt og komme igen. 

Det her er en pige som jeg allerede har besøgt masser ad gange og som jeg ville fortsætte med at besøge selvom vi ikke gjorde det uden kondom. Jeg betaler heller ikke noget ekstra for det eller giver lidt ekstra. Jeg betaler den helt almindelige takst som alle andre.

Skrevet
  • Author
Lange skrev, den 31.12.2024 at 10:41:

Selvfølgelig siger hun det til dig for at du skal føle dig speciel og komme igen. At du har lavet denne tråd, viser jo bare at det har virket.

Nej jeg er ikke helt enig. Jeg er ikke naiv og ved godt hvad glædespiger gør for at man føler sig speciel og vil komme igen. Har trods alt brugt glædespiger i mange år nu.

Men her er der tale om jeg har været hos pige mange gange og ville os fortsætte med at komme hos hende selvom vi ikke gjorde det uden, og det ved hun. 

Skrevet
latina4ever skrev, for 33 minutter siden:

Men her er der tale om jeg har været hos pige mange gange og ville os fortsætte med at komme hos hende selvom vi ikke gjorde det uden, og det ved hun. 

Fair nok - du kender hende selvfølgelig bedst - vi andre aner jo ikke hvem hun er. Men du skal da bare blive ved med at nyde hendes selskab - og sex uden kondom er da også dejligt - især når man har været sammen mange gange. Men faktum er at du jo aldrig ville kunne vide med sikkerhed og hun kun tilbyder det til dig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.