Hop til indhold

High class pige uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Jeg har besøgt denne ene glædespige over de sidste 4 år hyppigt hver måned. Hun er anmeldt rigtigt mange gange og rigtigt gode anmeldelser her på sitet. Det har bare udviklet sig at vi har sex uden kondom. Det er så frækt og især med sådan en smuk smuk pige som virkelig er indlevende.

Er der andre end mig som har sådan en aftale med de piger vi besøger ? 

Jeg ved med 100% at hun ikke har sex uden kondom med nogle andre. Nu har vi opbygget et tillidsbånd efter så mange år, ligesom hun stoler på jeg ikke har sex uden andre steder. 

• Svar 53
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Først og fremmest. Hvilken pige taler vi om? Derudover. Så vil jeg med 100 % garanti sige du absolut ikke kan udelukke hun ikke gør det med andre gæster også. Det kan godt være hun siger det

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, om det mest latterlige er trådstarten fra en nyoprettet bruger eller de forholdsvis erfarne medlemmer, som efterlyser et link. 

• Hvis I havde et ægte "tillidsbånd", ville hun også kunne have tillid til dig - f.eks. til at du ikke ville fortælle andre, at hun gjorde det med dig! Også selv om du ikke nævner hende ved navn.

Skrevet

Først og fremmest. Hvilken pige taler vi om?

Derudover. Så vil jeg med 100 % garanti sige du absolut ikke kan udelukke hun ikke gør det med andre gæster også.

Det kan godt være hun siger det men du ved det ikke med sikkerhed.

Skrevet
latina4ever skrev, for 59 minutter siden:

Det er der sikkert (dog ikke undertegnede). Hvad ønsker du egentlig at debattere? Jeg kan ikke se du præsenterer ‘panelet’ for et konkret dillema? 

Redigeret af TheRealPeter
Leder efter mening med opslag

Skrevet

Troll-alert.

Nyoprettet bruger, bare for at lave dette ene indlæg.

Skrevet
NewBee6970 skrev, for 23 minutter siden:

Troll-alert.

Ja i den grad!

Gad vide hvad @latinas4ever nu skal gøre med s'et :rolleyes:

Skrevet
latina4ever skrev, for 1 time siden:

Nu har vi opbygget et tillidsbånd efter så mange år

Hvis I havde et ægte "tillidsbånd", ville hun også kunne have tillid til dig - f.eks. til at du ikke ville fortælle andre, at hun gjorde det med dig!

Også selv om du ikke nævner hende ved navn.

Hvis hun altså findes...

Redigeret af køb dansk

Skrevet
latina4ever skrev, 1 time siden:

Hejsa 

Jeg har besøgt denne ene glædespige over de sidste 4 år hyppigt hver måned. Hun er anmeldt rigtigt mange gange og rigtigt gode anmeldelser her på sitet. Det har bare udviklet sig at vi har sex uden kondom. Det er så frækt og især med sådan en smuk smuk pige som virkelig er indlevende.

Jeg ved med 100% at hun ikke har sex uden kondom med nogle andre. Nu har vi opbygget et tillidsbånd efter så mange år, ligesom hun stoler på jeg ikke har sex uden andre steder. 

Har du et link

Skrevet
Needy skrev, 1 time siden:

Gad vide hvad @latinas4ever nu skal gøre med s'et :rolleyes:

For god ordens skyld så er det altså ikke mig. Fedt brugernavn, kan især godt lide 4-tallet :rolleyes: Nu mangler vi bare at han også anmelder piger der hedder Luna.

latina4ever skrev, for 1 time siden:

Jeg ved med 100% at hun ikke har sex uden kondom med nogle andre. 

Hvordan ved du det 100%?

Skrevet
latinas4ever skrev, for 22 minutter siden:

Hvordan ved du det 100%?

Hun har sværget 1000% på det ;o)

Skrevet

Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, om det mest latterlige er trådstarten fra en nyoprettet bruger eller de forholdsvis erfarne medlemmer, som efterlyser et link. :ph34r:

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

eller de forholdsvis erfarne medlemmer, som efterlyser et link. :ph34r:

Hvorfor det ? 
så får TS jo nemlig svar på om han er den eneste, uden link kan ingen jo svare. 

dog meget usandsynligt at hun kun gør det med ham. Det er noget de alle siger. 

Skrevet
latina4ever skrev, for 12 timer siden:

Hejsa 

Selvfølgelig har hun mere end en hyppig og eksklusiv kunde som besøger hende hyppigt fordi de har en god kemi og de derfor har sex uden kondom. Såden cirka 4-5 andre faste dejlige kunder udover dig. 
1. Du er ikke verdens-unik. Du er en mand med to ben og to arme, opfører dig pænt og kommer med en del penge.
2. Hun har øvet i flere år, og kan finde ud af at give god sex med nærvær til fremmende mænd (ligesom dig) og er derfor god til at skabe den stemning, og skabe stamkunder så langt deres økonomi tillader det.

Konklusion: Hvis du vil være sikker på at hun (næsten) kun gører det med dig, så skal du lave en abonnement aftale sådan cirka i den stil: Du betaler hende 15.000 kr om dagen hver dag uden pause uanset om i mødes den dag eller ej, i flytter sammen, du er venlig "der hjemme" med hygge, støvsugning osv. Du bliver ved med at betale hende 15.000 kr per dag, hver eneste dag. Så er du ret sikker på at hun kun enkeltvis boller med en anden fremmende mand ude i byen (medens du er på arbejde) når hun falder over en flot smilende ung mand (mellem 20-30 år) der holder sig fit med vægter i gym og samtidlig kan formulere mere end 5 pæne sætninger. (Hun har selvfølgelig de samme lyster som alle vi andre mennesker har når vi fantiserer uden grænser.) Så er det ikke alt for tit hun boller med andre end dig uden kondom, måske kun 5-6 gange om året. Men... det er kun hvis du leverer 15.000 kr per dag, hver dag, i bor sammen, samtidlig som du er høflig, venlig, hjælpsom og smilende "der hjemme", og du en gang i mellem finder på sjove og spændende ting som ferie rejser, oplevelser og spa/wellness besøg. Så kan du måske skære det ned til 2-3 andre mænd om året hun boller med uden kondom.

Jeg tror du kan gøre det billigere hvis du tager en "ikke profesionel" almindelig dansk pige, dog skal du stadig levere alt det beskrevne "der hjemme". Og det koster dig selvfølgelig en del energi (plus en grundlæggende basis økonomi). Det er dog ikke muligt hvis du ønsker en kvinde der er 20-30 år yngre end dig. Så skal du have penge, status, eller finde en der er følelsemæssig skadet hjemmefra. Eller alle 3 ting samtidlig. Det er det nogle kendte mænd der klarer selvfølgelig

Et nemmete alternativ er at du bare lukker øjnene, lader være med at tænke over livet og situationem, og bare nyder det nuværende setup. Tror på illusionen at du er meget særlig og at denne GP har sex uden kondom kun med dig, og med alle de andre har hun ikke lige så god kontakt og derfor altid bruger kondom. Bare tro på det og lad være med at tænke så meget. Sprøg ikke så meget, bare nyd det, og tro på din dejlige illusion. At tænke, bruge logik, og stille spørgsmål er den største fjende til et lykkeligt liv.

Redigeret af Rushton

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 13 timer siden:

Hvad ønsker du egentlig at debattere?

Jeg opfatter mest tråden som drilleri. At tænke sig en lækker GP, og at vide, man er hendes foretrukne og eneste super-elsker, som får det, alle de andre kun kan drømme om :wub:

At vælge et profilnavn, som til forveksling ligner en eksisterende og aktiv profil er ikke i orden, og bekræfter mig i, at det ikke er seriøst.

Men jeg synes alligevel, indlægget giver anledning til nogle tanker.

Mange af os har oplevet at få lidt ekstra :P

Selv er jeg blevet overrasket, da en pige helt uopfordret kyssede mig, selv om hun bestemt ikke kyssede (hvilket adskilllige anmeldere havde ærgret sig over) - jeg var forført lige på stedet, og det blev til flere besøg! En anden gav helt selvfølgeligt blow uden, hvad jeg så fandt ud af via anmeldelser ikke var så selvfølgeligt endda.

Det ligger nogle år tilbage, og de er begge holdt op - desværre... Det var et par vildt dejlige danske piger :rolleyes:

Men jeg kunne ikke drømme om at fortælle, hvem det var. Og det er det, der er min pointe.

Hvis man skriver i en anmeldelse eller debat, at hun kysser alligevel, eller hvad man nu fik, som hun ikke annoncerer med, så kommer der garanteret nogle "har du et link" typer rendende, som vil have det samme, men som hun ikke har lyst til det med.

Det er selvfølgelig også pigens ansvar, men det ville da være rart, hvis hun kunne være lidt sød ved dem, hun føler for, uden at få det udleveret på Eroguide.

Tillid er svært i den her branche, det kan ikke være anderledes. Men lige en opfordring til også at være sød ved de piger, som er søde ved dig - vær sød ved dem og pas på dem <3

Redigeret af køb dansk

Skrevet

- - aahhh - det er bare en af de sædvanlige ballademagere der skal "lave larm i Rævegade"   - - intet andet er han = sølle .

- - lad være at kommentere ham - lad ham udtørre 

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Det er selvfølgelig også pigens ansvar, men det ville da være rart, hvis hun kunne være lidt sød ved dem, hun føler for, uden at få det udleveret på Eroguide.

Fuldstændig enig. Glimrende tanker i dit skriv.

Tidligere på året havde jeg en fornøjelig time hos en GP. Efter en hed runde 1, hvor kondomet helt naturligt kom på, blev det til gensidigt kæl og pirring, hvor hun til sidst anbragte sit åbne køn lige ud for min nøgne pik og ville have mig ubeskyttet. Fanme fristende, men det lykkedes at lade fornuften tage over.

Men ja, det hænder ind imellem, at pigen tager initiativer, som går videre end menukortet. Der holder man så detaljerne for sig selv, af hensyn til GPen.

PS: gutter, lad nu være med at spørge efter link.

Skrevet

Nu håber jeg ikke du snakker om en latina ude i Glostrup, for så knalder vi hende altså begge uden kondom :lol:

Skrevet
Rushton skrev, den 19.12.2024 at 10:06:

At tænke, bruge logik, og stille spørgsmål er den største fjende til et lykkeligt liv.

Hvor er det sandt :biggrin:

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, den 19.12.2024 at 12:03:

Jeg opfatter mest tråden som drilleri. At tænke sig en lækker GP, og at vide, man er hendes foretrukne og eneste super-elsker, som får det, alle de andre kun kan drømme om :wub:

At vælge et profilnavn, som til forveksling ligner en eksisterende og aktiv profil er ikke i orden, og bekræfter mig i, at det ikke er seriøst.

Men jeg synes alligevel, indlægget giver anledning til nogle tanker.

Mange af os har oplevet at få lidt ekstra :P

Selv er jeg blevet overrasket, da en pige helt uopfordret kyssede mig, selv om hun bestemt ikke kyssede (hvilket adskilllige anmeldere havde ærgret sig over) - jeg var forført lige på stedet, og det blev til flere besøg! En anden gav helt selvfølgeligt blow uden, hvad jeg så fandt ud af via anmeldelser ikke var så selvfølgeligt endda.

Det ligger nogle år tilbage, og de er begge holdt op - desværre... Det var et par vildt dejlige danske piger :rolleyes:

Men jeg kunne ikke drømme om at fortælle, hvem det var. Og det er det, der er min pointe.

Hvis man skriver i en anmeldelse eller debat, at hun kysser alligevel, eller hvad man nu fik, som hun ikke annoncerer med, så kommer der garanteret nogle "har du et link" typer rendende, som vil have det samme, men som hun ikke har lyst til det med.

Tillid er svært i den her branche, det kan ikke være anderledes. Men lige en opfordring til også at være sød ved de piger, som er søde ved dig - vær sød ved dem og pas på dem <3

Jeg har ikke tjekket om mit profil navn ligger tæt op ad en anden profil da jeg oprettede mig.

Jeg var blot nysgærig på om andre havde oplevet det samme med andre glædespiger.

Denne pige laver absolut intet uden kondom, det viser flere tråde herinde. Dette er min anden profil da jeg ved dette opslag på min rigtige profil ville man kunne se hvem der var tale om ☺️

Skrevet
  • Author
h3h3h3h3 skrev, den 22.12.2024 at 01:21:

Nu håber jeg ikke du snakker om en latina ude i Glostrup, for så knalder vi hende altså begge uden kondom :lol:

Nej det er ikke Glostrup ^_^

Skrevet
  • Author
NewBee6970 skrev, den 18.12.2024 at 22:06:

Troll-alert.

Det er ikke en troll, kan ikke se hvad i mit opslag der skulle være at "trolle" det er en nyoprettet bruger ja, men det er kun fordi et opslag fra min rigtige bruger ville afsløre hvem der er tale om

Skrevet
latina4ever skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke en troll, kan ikke se hvad i mit opslag der skulle være at "trolle" det er en nyoprettet bruger ja, men det er kun fordi et opslag fra min rigtige bruger ville afsløre hvem der er tale om

Tror nu heller ikke du er troll. 
Du skriver du er 100 % sikker hun ikke gør det med andre. 
hvad for dig til at tror det ? 

og ja der er masser der har de aftaler, som regel bare noget pigen siger så du føler dig mere speciel. 

men hvis du virkelig ønskede at få sandheden at vide selv om den kan være hård. Og evt briste din illusion, så smid et link. 

hvis du ikke ønsker sandheden så nyd din illusion. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 time siden:

Tror nu heller ikke du er troll. 
Du skriver du er 100 % sikker hun ikke gør det med andre. 
hvad for dig til at tror det ? 

og ja der er masser der har de aftaler, som regel bare noget pigen siger så du føler dig mere speciel. 

men hvis du virkelig ønskede at få sandheden at vide selv om den kan være hård. Og evt briste din illusion, så smid et link. 

hvis du ikke ønsker sandheden så nyd din illusion. 

Jeg ved med sikkerhed at alle de piger de lige giver mig noget ekstra gør det for mig alene og på ingen måde tænker jeg det er en beregnet deal.

Pigerne er da ikke i stand til at vurdere om vi er ‘forfalden til patten’ og kommer rendende i det uendelige for at få det eksklusive ingen andre får 

Ironi kan forkomme … jeg finder selv ud, tak 

Skrevet
Happy69luke skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved med sikkerhed at alle de piger de lige giver mig noget ekstra gør det for mig alene og på ingen måde tænker jeg det er en beregnet deal.

Pigerne er da ikke i stand til at vurdere om vi er ‘forfalden til patten’ og kommer rendende i det uendelige for at få det eksklusive ingen andre får 

Ironi kan forkomme … jeg finder selv ud, tak 

Ja du har nok ret :P

Og perfekt aftale TS har med en GP. 
om de ikke har sex med andre uden kondom. 
noget af en tillids erklæring at lave med en GP. Man betaler for at have sex med. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.