Hop til indhold

Hvad er den lammeste aflysning du har givet / fået?

Featured Replies

Skrevet
lejogbrug skrev, den 28.11.2024 at 00:05:

Et  pænt stykke tid senere  kontakt med ny  mand, han aflyste et par dage før  med  akkurat samme  historie.

Sku' da også uheldigt at hans tvillingebror dør to gange... Stakkels mand (og bror)

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 23 timer siden:

og ja jeg har stadig dårlig samvittighed.

Tak for din ærlighed <3

Der er så meget hård retorik og tilsyneladende selvretfærdighed i diskussionerne, så det er rart at der er nogle der tør stå frem og stå ved at de er i et svært dilemma. 

Man kan sagtens have brug for at gøre noget for sig selv og samtidig være ked af at vide at ens handlinger sårer den man elsker. Livet er langt fra altid simpelt.

Skrevet

Jeg havde en aftale med en populær pige i Aarhus for ca. et halv år siden og vi havde en god samtale kørende dagen før. Men på selve dagen får jeg en besked kort før aftalen, at hun bliver nødt til at aflyse fordi hun har været til lægen og ikke har det så godt. Jeg synes det virkede underligt, og meget nederen for mig som havde gjort mig fint og var klar.. Jeg så nemlig frem til dette besøg, da hun er godt omtalt herinde. 

Skrevet
McLovin skrev, den 27.11.2024 at 13:35:

Ikke at jeg nogensinde brugte undskyldningen med at hunden havde spist mine lektier i folkeskoletiden, så fik den mig alligevel til at tænke på hvilket mærkelige undskyldninger I har oplevet at få for at aflyse. Enten som glædespige eller kunde.  
Gerne sådan en hvor du tænkte “den eneste grund til du får et pluspoint er fordi det nærmest er komisk”. 

Disclaimer: det er ikke for at dele inspiration til kreative aflysninger. Blot for at dele humoristiske øjeblikke.

@McLovin en gang stod jeg udenfor den opgang hvor pigen, angiveligt, opholdt sig, og skrev efter en etage jeg fik jeg en SMS tilbage hvor pigen skrev noget i retning af "it's not so good now, maybe you come back little later" med en smiley....-men vent der er mere! ca. 45 minutter senere kom der en SMS mere med "oki babe you can come now, is good in 10 mins?"  med en smiley igen. Jeg skrev tilbage at det passede ikke så godt -så begyndte hun at udspørge mig om hvor det ikke passede og hvornår jeg så ville besøge hende...jeg blokerede nummeret.

En anden gang insisterede en pige på at være hende på billederne -det var hun ikke, som i meget langt fra og krævede at jeg betalte for at spilde hendes tid når hun nu var "real" jeg indvillige i at betale hende, hvis hun også betalte mig for at have spildt min tid -så blev hun sur :D

JenniferRomantica skrev, den 27.11.2024 at 17:09:

Desværre er de fleste rimelig fantasiløse eller måske betyder det ikke nok for dem så undskyldningen er generelt sygt barn, trafikuheld, pludselig opstået sygdom/skade eller overarbejde.. Utrolig kedeligt:ph34r:.. Ville ellers gerne have en sjov anekdote.. 

@JenniferRomantica måske er en stor del af dem legitime nok ?  jeg har selv måtte aflyse grundet et cykeluheld (jeg blev væltet på cykel på vej en GP) jeg har også prøvet at blive kaldt til hastemøde liiiige som jeg skulle afsted på besøg, men jeg er helt med på at det er irriterende for pigen.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 21 timer siden:

En anden gang insisterede en pige på at være hende på billederne -det var hun ikke, som i meget langt fra og krævede at jeg betalte for at spilde hendes tid når hun nu var "real" jeg indvillige i at betale hende, hvis hun også betalte mig for at have spildt min tid -så blev hun sur :D

Klassehumor!

Skrevet
SweettieDK skrev, den 27.11.2024 at 15:16:

Det lammeste er for mig, når der ikke er en forklaring. Blot: “må aflyse”, “kommer ikke alligevel”. Så virker det mere som fortrudt som egentlig forhindret. Og bagerst i køen, hvis de nogensinde kontakter mig igen. 

I det mindste får du en aflysning og ikke bare en udeblivelse. Vedkommende som høfligt aflyser, skylder vel ikke at forklare hvorfor. 

Skrevet
KapowSti skrev, for 8 timer siden:

I det mindste får du en aflysning og ikke bare en udeblivelse. Vedkommende som høfligt aflyser, skylder vel ikke at forklare hvorfor. 

Næh. Men er heller ikke det tråden går på. Blot “den lammeste”…

Skrevet

Jeg havde lavet en aftale med en billig rumæner på Østerbro sidste år, men kort efter booking og bekræftelse, kunne jeg mærke, at lysten bare ikke var der alligevel. Jeg aflyste med det samme på SMS, med begrundelsen at min bil ikke kunne starte :P

.....

Det er sket to gange, at jeg mødte op på thaiklinik, og det viste sig tydeligt, at det langt fra var pigen på billedet...

Ved det ene besøg var pigen mindst 10 år ældre, og jeg spurgte, om hun nu også var hende fra annoncen, hvortil hun nikkede, mens hun kiggede ned i gulvet.. Desuden lugtede hun ekstrem ulækkert af hvidløg/ råddenskab ud af munden :? Jeg spurgte pænt, om det var okay, at jeg kom igen en anden dag, og det var det. Har aldrig været der siden!

Ved det andet besøg var pigen heller ikke hende fra annoncen. Spurgte ind til det, og hun lovede at sende den rigtige pige ind. Så kommer en ny pige ind, heller ikke hende fra annoncen.. Plus hun lugtede ekstrem ulækkert af hvidløg/ råddenskab ud af munden :? De thaier spiser åbenbart et eller andet meget uappetitligt nogen gange... Igen her spurgte jeg, om det var okay, at jeg kom igen en anden dag, og det var det. Heller ikke her kommer jeg nogen sinde igen!

Skrevet
SweettieDK skrev, for 17 timer siden:

Næh. Men er heller ikke det tråden går på. Blot “den lammeste”…

Dog valgte du både at skrive om aflysningen plus lidt mere, hvilket jeg så valgte at følge op på, sååå det.... B)

• 3 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 27.11.2024 at 17:09:

Desværre er de fleste rimelig fantasiløse eller måske betyder det ikke nok for dem så undskyldningen er generelt sygt barn, trafikuheld, pludselig opstået sygdom/skade eller overarbejde.. Utrolig kedeligt:ph34r:.. Ville ellers gerne have en sjov anekdote.. 

Havde en enkel gæst der kom ind, gav mig penge og efter håndvask kom han ud og bad om tilgivelse men hans samvittighed ville ikke tillade ham at fuldfører.. Jeg tilbød ham pengene tilbage men det ønskede han ikke da han jo havde spildt min tid.. 

Nu er det jo ikke sikkert, de ting du nævner, er dårlige undskyldninger. Der kan jo komme mange ting i vejen 

Skrevet
Trinesex skrev, den 28.11.2024 at 12:09:

alle der aflyser er OK... uanset grund. men det der bringer MIT pis i kog er alle dem der laver en aftale.. f.eks til GanbGang og så bare bliver væk. 

det MINDSTE man kan gøre er at give besked. du optager jo en plads der kunne have været brugt af en anden. 

og så alle dem der skriver KUN for at skrive - se billeder og få tilsendt video... føj for s.... man bliver irriteret

Det er sgu også for dårligt, at melde sig til og blive væk

• 3 weeks later...
Skrevet

Den dårligste form for aflysning er den som aldrig kommer.....

Hvor man møder op til punkt og prikke iforhold til aftalen og så bare ikke hører andet end total tavshed. 

Hvor man slet ikke på nogen måde kan komme i kontakt med den person man for ikke så lang tiden hele tiden kunne skrive, sms og snakke med. 

Det er ydmygende og total mangel på empati og opdragelse. 

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 27.11.2024 at 14:38:

Forleden kom en mand ind af døren og 30 sek efter sagde han at jeg mindede om hans datter og om det var ok han gik, hvilket det selvfølgelig var. 
jeg har svært ved at tro på den og tror der lå noget andet bag, men han var høflig også er det fair nok at bakke ud så fred være med det :wub:

Havde det egentlig ikke været værre hvis han havde nævnt det med sin datter og så spurgt om I skulle gå i gang? :)

Skrevet
Landsbytossen skrev, den 10.1.2025 at 22:23:

Havde det egentlig ikke været værre hvis han havde nævnt det med sin datter og så spurgt om I skulle gå i gang? :)

Det ville ikke være det værste jeg havde hørt :rolleyes::lol:

altså som i, vi piger hører mange mærkelige ting:ph34r:

Redigeret af SiaUngQ

Skrevet
LarsTysker skrev, for 6 timer siden:

"Jeg skal lige i banken for at hæve"

Den brugte jeg også i mine unge dage, dengang annoncerne var i EkstraBladet, og eneste supplerende oplysninger om pigen var en tlf.svarer.
En cocktail med fransk og dansk til et par hundrede, det havde jeg altid med, men syntes jeg ikke om pigen, spurgte jeg til en halv time som typisk var 500 kr. Det vil jeg gerne, sagde jeg så, men jeg skal lige hen i automaten og hæve lidt ekstra.
Pigen så altid lidt trist og opgivende ud, den havde hun hørt før, men den ene gang, hvor jeg så kom tilbage 5 minutter senere med pengene i hånden, da strålede hun som en sol ;)

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.