Hop til indhold

Thaimassageroskilde .dk PAS PÅ MED MOBILEPAY

Featured Replies

Skrevet

https://www.thaimassageroskilde.dk/?ved=2ahUKEwjO_N33g9SJAxVnA9sEHWlAMscQgU96BAgMEA0

Jeg var på hjemmesiden for thai massage Roskilde , og kontaktede via mobilnummer fra siden, fik lavet en aftale, som var på en anden etableret klinik i Roskilde, hvor hun åbenbart har lejet et lokale.

jeg spurgte om jeg kunne betale med MP, det kunne godt lade sig gøre. Jeg kunne se på betalingen, at det var en anden person (som nu er slettet) der modtog betalingen fordi hun normalt ikke brugte MP.

anyway, en uge senere modtager min kone beskeder med alle oplysninger fra denne person…. Det var det ægteskab!

jeg ved jeg ligger som jeg har redt, men for satan hvor er det usselt !¥$#%!€

vh, en meget ødelagt mand:-(

Skrevet

OMG, Det er jeg virkelig ked af at høre. Har du ikke fået en second chance ????. Hvordan kan din kone/ex modtage beskeder.....har I fælles konto ?.

Skrevet
  • Author
Smutje67 skrev, for 43 minutter siden:

OMG, Det er jeg virkelig ked af at høre. Har du ikke fået en second chance ????. Hvordan kan din kone/ex modtage beskeder.....har I fælles konto ?.

Nej, desværre ikke på nuværende tidspunkt. Ikke fælles konto men en hurtig søgning på mit navn via MP så har du hele familiealbummet. Og så har de fundet min kones nummer og sendt screenshot til hende.

de har måske prøvet at blackmail mig først men jeg har blokeret nummeret så har ikke set noget. Men det er også bare et gæt. Men hvorfor ellers sende det til min kone?!? Det ødelægger jo deres eget hverv…!?!??

giver ingen mening! Og da slet ikke for mig:-(

Redigeret af nuerdetslut

Skrevet

Meget besynderligt og ubehageligt :(

Har du overvejet at anmelde personen for chikane? 

Redigeret af TheRealPeter
Mindre text grundet manglende oplysninger

Skrevet

Der så mange der råber fake herinde.

Jeg tror du har kontaktet en anden end Navia, jeg kender hende godt og tror ikke hun forfalder til den slags. I øvrigt er hun ikke flyttet de seneste år, men hendes hjemmeside  siger det stadig at hun er flyttet hun har bare ikke opdateret den læænge. 

Se min PB for mere.

Men du kan jo checke tlf nummer det er det samme på hjemmesiden og på hendes annonce på Annoncelight

Har netop ringet til hende hun har svaret meden sms at man skal bestille via sms.

Så jeg er overbevist om at du har besøgt en anden.H vilken adresse har du besøgt ? skriv i PB. Og selvom der står vi, har der aldrig været  andre end hende på adressen heller ikke på den gamle.

Skrevet

@Moden slikken M

Der kan jo sagtens versere en liste med kundenumre blandt Thai-piger i Roskildeområdet (jeg kan forstå disse lister ikke er unormale) og får uvedkommende adgang til denne liste, kan den jo bruges uhensigtsmæssigt? Netop derfor er det formentlig uklart om det er den konkrete massør der står bag eller en random person :huh: Listerne er btw ulovlige selvom intentionen bag i reglen er god nok, nemlig at ‘bedømme’ kunder.

Navia kan derfor sagtens være uden skyld i det hændte jo mindre hun har handlet uagtsomt med en evt liste.

Blot en overvejelse…

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet

Navia har været etableret gennem mange år, men jeg ser hele tiden forskellige thai kvinder dukke op og forsvinde i Roskildeområdet.

Og hvorfor skulle hun pludselig begynde på den slags ?

Og egentlig hvorfor skulle andre begynde på den slags ? @nuerdetslut må gennemgå sin telefon for at finde ud af hvem han har kommunikeret med, passer det med  Navia's nummer, og hvilket nummer har han blokeret ( det lyder som om at der er nogen der har forsøgt sig med afpresning da han har blokeret nummeret ) er det Navia's, og hvem har skrevet til hans kone ? Er det Navia's nummer ?

PS Blev selv truet via mail for nylig hvor det så ud som om at mailen var skrevet fra min egen mail, dvs vedkommende skrev at de havde hacket min PC og mail.

Jeg googlede fænomenet og det viser sig at man kan sende en mail fra en anden mailadresse og få det til at se ud som om afsender adressen er en anden, i dette tilfælde min egen.

Jeg ignorerede mailen og der skete ikke mere, en avanceret form for scam.

Skrevet

Så din kone fik et screen shot af at du tilsyneladende have overført penge til en person? Hvordan ødelagde det et ægteskab ?

tror du ikke bare hun har set på kontoudtog at du har overført pengene dertil? Det fremgår desværre temmeligt tydeligt. Og så må man jo sige at det var massage. 

Skrevet
nuerdetslut skrev, for 20 timer siden:

en uge senere modtager min kone beskeder med alle oplysninger fra denne person

Det er godt nok øv. Jeg føler med dig.

Hvordan skal “alle oplysninger” forstås - person nummer to, som du har sendt MobilePay til, har da ikke andet info på dig udover en MobilePay-overførsel? Men vedkommende har måske også indhentet den sms-korrespondance, som du havde med det mobilnummer, du kontaktede i starten?

Skrevet

Generelt vil det være fint med lidt flere detaljer om forløbet inden stedet bare dømmes ude. Det er jo faktisk en ret grov beskyldning du kommer med. 

Skrevet

Sur røv 

Man vil ikke forvente i denne del af branchen 

Jeg har selv faldet i nogle gange og har haft forklaringsproblemer omkring søgehistorik

kan klart anbefale aldrig nogensinde bruge din egen telefon

køb en skrammel telefon i den Blå Avis med internettet adgang købe et sim-kort på en tankstation og smide noget taletid på

Lad telefonen ligge på dit arbejde eller i et hemmeligt rum i din bil i slukket tilstand og med 5.000 pinkoder på den 

..så har du din egen personlige telefon som altid er ren og fri for sms'er telefonopkald søgehistorik og meget mere

og for Guds skyld i helvede lad være med at bruge MobilePay

har tit hørt om brødre der har betalt med MobilePay til piger navnlig fra øst Europa hvor der derefter skulle betales 10:15 20.000 kr i beskyttelsespenge for ikke at fortælle familiemedlemmer chefer fætre kusiner osvo m de havde fundet på Facebook 

Jeg kunne forestille mig i dit tilfælde siden du har blokeret dem har de nok prøvet på dette afpresningstræk 

Når nu du er blevet taget med bukserne nede..

Face the Music 

Mange gange er der jo en årsag til at man er endt i den situation at søge sex andre steder end hjemme . Tag en snak med din kone da der er jo tydeligvis er noget der ikke har fungeret derhjemme 

Hvis alt alt fungerede der hvor du nok ikke ind ude i byen 

Bread pit 

Skrevet

Altså…. Sidder I og kigger i jeres kones mobiltelefon og tjekker betalinger og søgehistorik??? Det lyder helt vildt.

Og afpresning - har endnu ikke hørt det fra første hånd.

Selvfølgelig findes det- men det er nok ikke så udbredt. Men det er klart, at man ikke skal bruge MobilePay ned i familiens fælles konto hvis man vil skjule et forbrug.

Men så kan man jo bare oprette sin egen konto. Lidt privatliv har man vel ret til. Alternativt hæve over beløbet når man tanker benzin. Man kan desuden let lave en Revolut konto som de fleste efterhånden modtager penge fra. 

Men frem for alt - lad os lige klappe hesten. TS er helt ny og informationen om afpresingen er meget sparsommelige. Så vær lige lidt kritisk for hvad I læser. 

Skrevet
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Men frem for alt - lad os lige klappe hesten. TS er helt ny og informationen om afpresingen er meget sparsommelige. Så vær lige lidt kritisk for hvad I læser. 

Helt enig.

Skrevet
  • Author

Hej, beklager kunne ikke skrive i går da jeg ikke havde flere gratis beskeder. Jeg kontaktede hende på mobilnummeret fra hjemmesiden (nummeret står nederst på hjemmesiden) og lavede en aftale. Ved ikke hvad hun hedder. Vi mødtes ikke på på Rungstedvej i en etableret ny klinik i noget nybygget. Klinikken hedder Thale Welness og Spa. Blev lukket ind af en bagdør i opgangen men de havde butiksfront og fordør. Så tænker hun var lejet ind i klinikken. Meget sød dame, snakkede fint engelsk og dårligt dansk. Spurgte om jeg kunne betale med MP det tog noget tid at finde ud af, men jeg fik et nummer til sidst. Det var til en mand kunne jeg se på navnet, der kom frem på MP, som var slettet senere da min kone konfronterende mig. Der stod der nu bare “GIFT” i stedet for et navn i MP og jeg husker ikke nummeret jeg MP til.

men det kan kun være den person der har googlet mig og fundet frem til min kones FB. Det er nemt da mit fulde navn står på MP.

Jeg siger ikke at det var Navia jeg mødte, men det var hendes nummer jeg skrev til, det var min første gang jeg kontaktede det nummer, så ved ikke hvordan hun ser ud. den rigtige. Kan det være en hun samarbejder med som hun har sendt mig til? Den person der kontaktede min kone var fyren jeg havde MP til. Han skrev til hende via FB og sendte et screenshot af min overførsel og skrev “your husband is paying for sex”. Hun blokerede ham og konfronterede mig og bad mig vise min MP historik, som jo matchede det hun havde modtaget. Jeg forsøgte ikke at bortforklare.

jeg fatter stadig ikke hvad motivet var for kontakten?!??

Skrevet

Det lyder meget underligt, at de selv vil ødelægge deres forretning.
Det ville være mere sandsynligt, hvis en nabo var irriteret over manglende P-pladser i gaden, og derfor var ude på at lukke forretningen.
Man kan jo via nummerpladen finde frem til ejeren, hvis der er pant i bilen.

Men når det nu er personen, som har modtaget MP, som har kontaktet konen med screenshot af betalingen, så virker det bare mystisk.

En rigtig trist historie, men som du selv skriver @nuerdetslut, så ligger man, som man har redt, og alle ægtemænd og mænd i fast forhold ved, at der er en risiko ved at besøge glædespiger. Øv, øv, øv!

Skrevet
nuerdetslut skrev, for 8 timer siden:

Den person der kontaktede min kone var fyren jeg havde MP til. Han skrev til hende via FB og sendte et screenshot af min overførsel og skrev “your husband is paying for sex”. Hun blokerede ham og konfronterede mig og bad mig vise min MP historik, som jo matchede det hun havde modtaget. Jeg forsøgte ikke at bortforklare.

Jaloux kæreste eller ægtemand.

Skrevet

Jeg troede faktisk ikke længer man kunne ændre navnet på mp. Undre mig over at der stod “gift”

Skrevet
nuerdetslut skrev, for 11 timer siden:

Hej, beklager kunne ikke skrive i går da jeg ikke havde flere gratis beskeder. Jeg kontaktede hende på mobilnummeret fra hjemmesiden (nummeret står nederst på hjemmesiden) og lavede en aftale. Ved ikke hvad hun hedder. Vi mødtes ikke på på Rungstedvej i en etableret ny klinik i noget nybygget. Klinikken hedder Thale Welness og Spa. Blev lukket ind af en bagdør i opgangen men de havde butiksfront og fordør. Så tænker hun var lejet ind i klinikken. Meget sød dame, snakkede fint engelsk og dårligt dansk. Spurgte om jeg kunne betale med MP det tog noget tid at finde ud af, men jeg fik et nummer til sidst. Det var til en mand kunne jeg se på navnet, der kom frem på MP, som var slettet senere da min kone konfronterende mig. Der stod der nu bare “GIFT” i stedet for et navn i MP og jeg husker ikke nummeret jeg MP til.

men det kan kun være den person der har googlet mig og fundet frem til min kones FB. Det er nemt da mit fulde navn står på MP.

Jeg siger ikke at det var Navia jeg mødte, men det var hendes nummer jeg skrev til, det var min første gang jeg kontaktede det nummer, så ved ikke hvordan hun ser ud. den rigtige. Kan det være en hun samarbejder med som hun har sendt mig til? Den person der kontaktede min kone var fyren jeg havde MP til. Han skrev til hende via FB og sendte et screenshot af min overførsel og skrev “your husband is paying for sex”. Hun blokerede ham og konfronterede mig og bad mig vise min MP historik, som jo matchede det hun havde modtaget. Jeg forsøgte ikke at bortforklare.

Hende jeg plejer at besøge er der. Der er bare ikke nogen der hedder Navia der.

Der er noget der ikke stemmer helt her.

kan du sende en privat besked med mobil nr du har sendt til, så spørger jeg hende jeg plejer at besøge der.

Skrevet

Kan man ikke bede MP om at oplyse hvilket nummer modtog pengene ?? Bare fordi du har slettet det … alt ligger hos MP …

Du kan bede manden om en forklaring !

Skrevet
Jogge skrev, for 32 minutter siden:

Jeg troede faktisk ikke længer man kunne ændre navnet på mp. Undre mig over at der stod “gift”

Det kan man heller ikke mere

Skrevet
Valbyguy skrev, for 1 minut siden:

Kan man ikke bede MP om at oplyse hvilket nummer modtog pengene ?? Bare fordi du har slettet det … alt ligger hos MP …

Du kan bede manden om en forklaring !

Det ligger altid i din MobilePay. Der står også navn på den du har overført til i MobilePay.

Der er noget der ikke stemmer her.

Skrevet
nuerdetslut skrev, den 11.11.2024 at 13:01:

https://www.thaimassageroskilde.dk/?ved=2ahUKEwjO_N33g9SJAxVnA9sEHWlAMscQgU96BAgMEA0

Jeg var på hjemmesiden for thai massage Roskilde , og kontaktede via mobilnummer fra siden, fik lavet en aftale, som var på en anden etableret klinik i Roskilde, hvor hun åbenbart har lejet et lokale.

jeg spurgte om jeg kunne betale med MP, det kunne godt lade sig gøre. Jeg kunne se på betalingen, at det var en anden person (som nu er slettet) der modtog betalingen fordi hun normalt ikke brugte MP.

anyway, en uge senere modtager min kone beskeder med alle oplysninger fra denne person…. Det var det ægteskab!

jeg ved jeg ligger som jeg har redt, men for satan hvor er det usselt !¥$#%!€

vh, en meget ødelagt mand:-(

Den hjemmeside du linker til er ikke til Thale.

jeg blev sku lidt skræmt da du nævnte dem.

Skrevet
Dogoa skrev, for 7 minutter siden:

Det ligger altid i din MobilePay. Der står også navn på den du har overført til i MobilePay.

Der er noget der ikke stemmer her.

Enig …. Det hele lyder meget mystisk.

Skrevet

Jeg kontaktede hende jeg besøger på Thale og har lovet at komme forbi hende senere og vise indlægget.

Det første hun spurgte om var om det var en ny profil der havde skrevet. Det er åbenbart normalt i de kredse at man saboterer hinandens forretninger. 
hjemmesiden passer heller ikke på Thale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.