Hop til indhold

Thaimassageroskilde .dk PAS PÅ MED MOBILEPAY

Featured Replies

Skrevet

Der er noget der ikke stemmer her.

Hjemmesiden du linker til er Navia's. Jeg ringede for at konfrontere hende med situationen. Jeg fik en sms tilbage fra hendes nummer som jeg har haft i årevis, hvor hun bad mig booke pr sms. Det gjorde jeg ikke.

Jeg har netop talt med hende og hun kan slet ikke genkende hvad jeg fortæller hende. Jeg har bedt hende kigge på eroguide for at se hvad du skriver.

Men noget er heeeeelt glat i din fortælling.

Svar nu på min PB med helt konkrete tlfnumre, adresser mm. For her må vi ikke give den konkrete adresse når hun ikke skriver den på sin hjemmeside eller i sin annonce.

You have been scammed but not by Navia

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet

Jeg har lige snakket med hende jeg besøger i Thale.

Du kan altid se hvem du har sendt MobilePay til og navn på vedkommende. Du kan ikke slette navnet.

Der er heller ikke nogen der hedder Navia der.

Link er heller ikke til Thale.

Skrevet

Måske skal tråden slettes da det virker som fake. 

Skrevet
Jogge skrev, for 7 timer siden:

Måske skal tråden slettes da det virker som fake. 

Enig. Også hos mig er den første medfølelse med trådstarter afløst af skepsis, da flere ting virker underligt, som flere også påpeger.

Jeg har anmeldt tråden til moderatorerne. Så må vi se, hvad de siger til det.

Skrevet

Du kan ikke ændre navn i mobilepay. Dette er indført for netop at undgå svindel.

Du vil til enhver tid kunne se hvem du har lavet overførsler til også selvom de skulle have opsagt deres mobilepay.

Jeg bedømmer denne tråd som "ulden" da der er nogle ret væsentlige huller i hændelsesforløbet.

Skrevet

Men hvem er den her tråd lavet for at ramme?

Er det Navia eller Thale?

nu har jeg kun været hos Thale, men jeg har sku mest lyst til at bestille tid hos Navia for at støtte hende.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Hvad lære man af det !!! at man kun skal betale med kontanter !!

Ahhh - det er vel ikke det eneste. Skal man så også dække sin nummerplade til og have blå har og briller på? 

Situationen i denne streng er måske opdigtet - hvem ved.
Så hvad skal man lære af det?  
Ikke at tro på alt hvad man læser?
Eller måske bare at have sin sunde fornuft med - almindelig kildekritik?  Det tænker jeg vil gavne. 

Skrevet
Jeg har været stamgæst hos Navia igennem flere år, og har i dag været forbi Navia, hvor en chokeret Navia fortalte mig om denne tråd, og efter at 
have set tråden og talt med Navia, så har jeg besluttet at komme med dette indlæg til tråden.

Lad os lige få nogen facts på plads:

Korrekte oplysninger:

- https://www.thaimassageroskilde.dk/?ved=2ahUKEwjO_N33g9SJAxVnA9sEHWlAMscQgU96BAgMEA0 som trådstarter starter denne tråd med er korrekt en 
  henvisning til Navia's webside, selvom Navia aldrig ville skrive sin webside på denne måde, men blot https://www.thaimassageroskilde.dk

Ukorekte oplysninger:

- Navia har aldrig arbejdet på en anden klinik end sin egen, og heller ikke lejet sig ind, men udelukkende arbejdet fra egne lokaler, som intet har
  med adressen på Ringstedvej at gøre, og hun kender heller ikke nogen på adressen.

- Trådstarter blev lukket ind af en bagdør i opgang, hvor der er en butiksfront og fordør. Hos Navia's lokation er ikke fra nogen opgang, med en 
  butiksfront.

- Kvinden trådstarter blev behandlet af " taler fint engelsk og dårligt dansk" - Navia taler ikke engelsk og udemærket dansk.

- "Kan det være en hun samarbejder med som hun har sendt mig til" - Navia har aldrig og henviser af princip ikke til andre thai klinikker, da hun 
   ikke har kendskab til andre klinikker, og derfor ikke kan stå inde for deres ydelser og forretning.

Manglende oplysninger fra trådstarter

- Vi mangler oplysning om, hvordan var udseendet på kvinden som fik dine oplysninger til Mobilepay ?

- Hvilket mobilnummer til Mobilepay blev oplyst ?

- Hvad er navnet på vedkommende som har modtaget beløbet på Mobilepay ?

- Hvis du tror/formoder, at den kvinde, som du blev behandlet af måske samarbejder med Navia, så er det en meget defus formodning, når du intet 
  konkret bevis har for dette. Når du fremsætter sådan en påstand, så skal du sikre dig bedst muligt, at din formodning har hold i sandheden, fordi
  din påstand sætter Navia's navn og forretning i miskredit på grund af en meget defus og ukonkret "formodning", hvor intet tyder på, at denne 
  formodning har hold i virkeligheden.

- Har du reageret på "Svar nu på min PB med helt konkrete tlfnumre, adresser mm" til "Moden slikken M"

Afslutning
-----------------

- Jeg er kommet som stamkunde hos Navia igennem flere år, og snakket om rigtig mange ting med Navia gennem årene, så jeg har efterhånden et 
  fornuftigt kendskab til hendes forretning og person. En af hjørnestenene i Navia's forretning er, at hendes kunder skal kunne komme hos hende 
  fuldstændig diskret, hvilket også er årsagen til, at der ikke er nogen form for skiltning udenfor hendes lokation, og at man kun kan komme forbi,
  når man på forhånd booker tid. 

Med mit kendskab til Navia, så harmonerer det slet ikke med Navia's natur og moral, at lave den form for afpresning, som trådstarter har 
   beskrevet. Navia har drevet sin forretning her i Roskilde igennem mange år efterhånden, og hvis hun udførte afpresning overfor sine kunder, så 
   eksisterede hendes forretning nok ikke i særlig lang tid. 

Navia er meget chokeret over, at hendes navn og forretning bliver sat i forbindelse med denne strafbare handling som afpresning jo er 
  - "Afpresning er strafbart efter Straffelovens § 281", når de oplysninger som trådstarter fremkommer med (udover hendes hjemmeside), intet har at 
  gøre med Navia og hendes forretning.

Når trådstarter fremkommer med en så alvorlig anklage mod Navia og hendes forretning, så skylder trådstarter at verificere de usikkerheder, som vi
  andre har fremsat omkring hele forløbet af hans besøg på denne klinik "Klinikken hedder Thale Welness og Spa", som Navia selv påpeger ingen
  relation har til. Hvis trådstarter ikke kan fremskaffe de manglende oplysninger omkring hans besøg, og hans henvisning til Navia's hjemmeside, så 
  bør trådstarter anstændigvis slette denne tråd, eller i mindste fald udelade Navia og hendes webside fra denne tråd. Hvis manglende oplysninger 
  ikke bliver verficeret på behørig vis af trådstarter, så bør administrator/moderator anstændigvis slette denne tråd, da det ikke kan være rigtigt,
  at man kan skade en forretning på denne måde (ud fra nogen defuse og tvivlsomme formodninger), og uden at fremkomme med den fornødne dokumentation.

Skrevet

Og ts her ikke svaret på 2 pb med anmodning om dokumentation 

Skrevet

Forstår ikke den tråd ikke bliver lukket. Alt tyder på den er useriøs. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.