Hop til indhold

Blow i verdensklasse af Emily på Amager

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n2125/1149/sexy-young-emily-is-back-at-vestamager#profile-prices

Jeg havde holdt øje med Emily i et stykke tid - hun var ikke mit førstevalg da der var ét eller andet over hende, som gjorde hende mindre attraktiv end de andre jeg ellers har haft besøgt. Det var de rigtig positive reviews som jeg kunne finde på hende, som udgjorde min beslutning. Her var det hendes fantastiske blow som talte hende op på de andre tøser jeg typisk besøgte eller ønskede at besøge - så derfor lavede jeg en aftale med hende, og bestilte 30 min basic med CIM til 1.000 kr. 

Jeg havde aftalt kl 14.00 og var der 15 min før. Jeg blev buzzet ind og blev guidet op til hendes lejlighed, som var stor og flot, og som hun delte med en anden tøs. 

Døren åbnede sig til lejligheden og frem dukkede den flotte Emily op. Hun fremstod pæn, ikke smuk, pæn. Hun hilste venligt og gav mig et kram, bad mig tage mine sko af og guidede mig ind på hendes værelse. Her afregnede vi, hvorefter hun bad mig smide alt tøj og gøre mig klar mens hun lige skulle ud i 5 min. 

3 min efter kom hun tilbage og jeg havde allerede gjort mig klar på sengen. Hun kom selv ud af tøjet og kravlede hen til min pik og sage “let me say hallo to my new friend “ og begyndte at slikke min pik uden gummi - og hun suttede og slikkede som en pro. Og hun slikkede længe… følte jeg i hvertfald - det var sindssygt lækkert. Jeg havde bestilt basic, så der var ikke så meget tilladt end det jeg fik, jeg fik dog lov til at lege lidt med hendes klit mens hun suttede min pik.

Efter et stykke tids sutten og slikken, spurgte hun om jeg ikke skulle have mere - jeg tænkte, mere hvad? Så jeg kiggede undrende på hende og så sagde hun “sex”. Ahh sgu da, jeg må have været helt væk af det fantastiske blow, at jeg overhovedet ikke tænkte på at kneppe hende. Hun fik fixet min pik med gummi og hoppede op på den - hun red min pik godt, men mærkede lidt det ikke rigtig var hendes favorit stilling, så jeg fik hende om på alle fire og begyndte at kneppe hende. Jeg ved ikke hvad det var, men jeg begyndte at tænke på tiden, så jeg spurgte om hun ikke skulle sutte min pik igen for nu var jeg klar til at komme i hendes mund. 

Jeg lagde mig med på ryggen og hun begyndte at sutte min pik igen og jeg begyndte at kneppe hendes mund. Det tog ikke lang tid og jeg kom i hendes mund. 

4 minutter efter og jeg stod nede på gaden, kiggede på mit ur og opdagede at jeg kun havde brugt samlet 15 med hende. Herefter tænkte jeg, at fremadrettet vil jeg kun starte med 15 minutter for det bliver alt for stressende når man ikke kender tøsen. Så hellere tage en kort tur og så - hvis der kommer en næste gang - opgradere tiden, og services. 

Selve lejligheden lå nabo til Bella Sky og hotellets parkeringsplads, så jeg havde parkeret min bil på den parkeringsplads. På vejen tilbage til min bil, lagde jeg mærke til at østeuropæisk gut som stod og talte i telefon - den selv samme fyr mødte jeg da jeg skulle op i lejligheden, hvor han også talte i telefon - så jeg lagde 2 og 2 sammen og kunne lynhurtigt regne ud, at den gut var placeret der for at passe på pigerne. Min mistanke blev også bestyrket da jeg passerede ham igen, der skulede han ekstra meget på mig da jeg gik mod min bil.

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 2 timer siden:

På vejen tilbage til min bil, lagde jeg mærke til at østeuropæisk gut som stod og talte i telefon - den selv samme fyr mødte jeg da jeg skulle op i lejligheden, hvor han også talte i telefon - så jeg lagde 2 og 2 sammen og kunne lynhurtigt regne ud, at den gut var placeret der for at passe på pigerne. Min mistanke blev også bestyrket da jeg passerede ham igen, der skulede han ekstra meget på mig da jeg gik mod min bil.

Ren spekulation.
Emily har været med i adskillige år og boet her en stor del af tiden. Hun har et stort netværk, men ved, hvordan man klarer sig selv. 

Redigeret af Twain

Skrevet

Jeg besøgte bl.a. Emily under corona tørken fordi hun boede her. Jeg tvivler altså også på hun har en bodyguard det er nok nærmere den næste kunde i butikken.

Emily er dejlig men blow I verdensklasse?? Det synes jeg nu ikke men smag er naturligvis forskellig. Greek Emily derimod leverer blow i verdensklasse og jeg troede først det var hende indlægget handlede om.

/B

Skrevet

Åh ja Emily:)  Jeg bliver helt glad i låget af at tænke på hende. Hendes utrolig smilende ansigt og hendes uimodståelige charme. Jeg har besøgt hende flere gange og hun har altid været i et sprudlende humør.

Jeg tror nu heller ikke på den dér med, at gutten du mødte skulle være hendes pimp. Som sagt bor hun her fast størstedelen af året og jeg tror bestem hun klarer sig selv.

Skrevet

Jeg har heller aldrig mødt/set en "pimp" de gange jeg har været i den lejlighed for at besøge Emily eller Jenny som er den anden kvinde.:)

Skrevet

Hvordan stemmer billederne overens med virkeligheden? Jeg har besøgt hende 2 gange. Første gang lige da hun var startet. Og anden gang for 5 år siden. Hun har været i gamet i hvert fald 10+ år
Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg siger hun kun har opdateret sine billeder 1 gang på de 10 år. 

Jeg vil dog sige at begge oplevelser har været positive. 

Skrevet
McLovin skrev, for 1 time siden:

Hvordan stemmer billederne overens med virkeligheden?

Nu er det et par år siden jeg var der sidst, og på det tidspunkt passede de meget fint. Du har ret - Emily har ikke opdateret sine billeder i årevis, men mon hun har forandret sig væsentligt siden sidst? Det tjekker jeg snart ;)

Skrevet
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Hvordan stemmer billederne overens med virkeligheden?

Nu var jeg selv forbi i sommers og hun ligner stadigvæk billederne nogenlunde, dog med +5 kg mere på mavsen.:P

Redigeret af Crabman

Skrevet

Bra information.

Någon som vet vem hon delar lägenhet med ?

Skrevet

Hej 

Jeg havde fornøjelsen af Emily da hun var helt ny i gamet og en del af de polske piger fra P Knudsens gade.( Sara, Anna med flere )

De gik selvstændig med katarina som pimp og selvstændig luder… hun var god sex og Emily var skøn .. 

Men min pointe er de arbejder selvstændigt og har for længst luret de kan bo her fast da de er polske og dermed fra EU

NB 
Sjov anekdote jeg mund kneppede hende som den første og sprøjtes delvist ned i halsen på hende ‘… 

Vi tog nogle billeder af hende i et lilla lys skær og dem bruge hun længe som ‘salgs materiale’ 

Det var tider den gang, tror sku jeg lage 50,000 hos dem i en kort periode 

Skrevet

Emily er fantastisk - kom det rigtig tit da man kunne få en time for 1200 kr 

• 1 month later...
Skrevet
Mrxxxscor skrev, den 6.11.2024 at 17:55:

På vejen tilbage til min bil, lagde jeg mærke til at østeuropæisk gut som stod og talte i telefon - den selv samme fyr mødte jeg da jeg skulle op i lejligheden, hvor han også talte i telefon - så jeg lagde 2 og 2 sammen og kunne lynhurtigt regne ud, at den gut var placeret der for at passe på pigerne. Min mistanke blev også bestyrket da jeg passerede ham igen, der skulede han ekstra meget på mig da jeg gik mod min bil.

Du foretager forhåbentligt ikke alt for mange kalkulationer i dit nuværende job - den person har formentligt været en p-vagt eller en der var forelsket i din lækre bil. Emily har de sidste par år været sin egen - uden bodygards - eller pimps.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.