Hop til indhold

Musik. Ja eller Nej?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan godt at have noget musik jeg kan vide at bevæge mig til... og føler hvertfald at det virkeligt tænder, når jeg danser for mine gæster.. rigtigt ofte gør de mig selvskab, og vi flirter-danser sammen inden tøjet af . . . en eller anden grund . . . lige pludselig bliver trukket af os :P

Skrevet

Ingen musik eller lav musik. Jeg vil gerne høre det lydbillede, som pigen og jeg selv frembringer i vores leg.

Le courvoisier skrev, for 16 timer siden:

Ramstein som bagrunds musik

Tungt, dybt, krævende og insisterende. I nogle tilfælde måske et meget passende valg. ;-)

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 16.10.2024 at 10:11:

Ingen musik eller lav musik. Jeg vil gerne høre det lydbillede, som pigen og jeg selv frembringer i vores leg.

Tungt, dybt, krævende og insisterende. I nogle tilfælde måske et meget passende valg. ;-)

Ikke for mig :lol:- Nu griner jeg af det, men det var ikke sjovt den gang. 

Skrevet

Jeg personligt gør som jeg ønsker fordi jeg for lææænge siden fandt ud af at gæsterne egentlig føler sig bedst tilpas når jeg føler mig tilpas.. Det giver mig overskud til at være MERE for dem.. 

Min playliste er Old soul fordi det få mig til at føle mig sensuel, forelsket og forførerne..

Duftlys er både for varmen, stemningen og ja så for at neutraliserer evt andre “lugte” af sved osv.. 

Jeg modtager mine gæster i det mest kedelige og triste tøj jeg har fordi jeg føler mig komfortabel i det og omkring dem og ved nye gæster fordi jeg så ved at “når han lige skal stille p-skiven” eller “hente pungen i bilen” så har han ikke set mig i frækt undertøj og kan spille pik til det gratis.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Jeg modtager mine gæster i det mest kedelige og triste tøj jeg har fordi jeg føler mig komfortabel i det og omkring dem og ved nye gæster fordi jeg så ved at “når han lige skal stille p-skiven” eller “hente pungen i bilen” så har han ikke set mig i frækt undertøj og kan spille pik til det gratis.. 

... Men du skifter så til noget mere frækt, ikke?

Skrevet

Jeg kan godt lide lidt stile "lounge"-musik uden reklameafbrydelser, men den bedste musik er nu den blandede lyd af mine og hendes støn og lyden af min pik, der kører frem og tilbage i en våd fisse.

Påklædning er selvfølgelig gerne noget frækt lingeri, der kommer af medens vi er igang for at slutte med os begge nøgne (eller gerne med strømper (selvsiddende eller hofteholder) og frække slingbacks eller lakpumps. Men egentlig er det ligegyldigt, hvis hun er fræk og giver mig en god oplevelse.

Redigeret af Oldtimer

Skrevet
Jernet skrev, for 11 timer siden:

... Men du skifter så til noget mere frækt, ikke?

Jow:P.. Når gæsten er budt velkommen og vi har ordnet det økonomiske så smutter jeg lige ud og tager en hurtigt skyller og skifter til noget mere behageligt for øjnene:D.. 

Skrevet

Er egentlig lidt ligeglad med musikken, men hvis den er der må den ikke være højere end at man kan høre de små nydelsesfulde lyde og kan hviske små søde ting til hinanden undervejs.

Sexet lingerie er super fint, så længe hun er ok med at jeg fjerner det hele. Jeg vil gerne mærke hende, ikke et par nylonstrømper. Så kan man også lige få lov til at blære sig med at man kan åbne en bh :lol:

Min faste ved at hun bare kan komme ind uden tøj på.

Skrevet

Er egentlig ligeglad med om der er musik. Det må bare ikke fylde noget eller tage fokus.

Mht til beklædning har jeg haft en lidt sjov oplevelse med en gp, som jeg har mødt 2 gange. Første gang havde jeg bedt hende om at være i "kedelig" hverdags tøj og anden i lingeri.

Men det mest ophidsende som jeg har set hende i, var det håndklæde hun tog om sig da vi var færdige og sad på sengekanten og snakkede og små kyssede. Jeg var stadigvæk nøgen og kunne med det samme mærke lysten komme tilbage, da hun satte sig. 

Desværre var tiden næsten gået plus jeg skulle nå et tog, så det blev ikke til mere.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jow:P.. Når gæsten er budt velkommen og vi har ordnet det økonomiske så smutter jeg lige ud og tager en hurtigt skyller og skifter til noget mere behageligt for øjnene:D.. 

Nice, det må jeg prøve en dag ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.