Hop til indhold
wannabewild

Er det ikke lige meget om en GP er "post op" ell ej?

Recommended Posts

Jeg kan godt se mening i, at hvis jeg besøger en GP, som trækker en pik der er større end min og jeg får lyst til at stikke af.

Men, hvis der er tale om en, der har gjort så meget umage at gøre sig selv til en kvinde med "post op", så er hun sq da en kvinde i mit hoved.

Forresten, der er mange kloge mennesker, der snakker om at skelne en "ægte" fisse, fra en opereret fisse ved at slikke, se og ved samleje. Her er en konklusion til jer! 

DET KAN MAN IKKE! Især hvis der er gået lang tid siden operationen og det er gjort ordentlig og vedkommende har "plejet" sig selv ordentligt. 

• Synes godt om 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan godt se mening i, at hvis jeg besøger en GP, som trækker en pik der er større end min og jeg får lyst til at stikke af.

Men, hvis der er tale om en, der har gjort så meget umage at gøre sig selv til en kvinde med "post op", så er hun sq da en kvinde i mit hoved.

Forresten, der er mange kloge mennesker, der snakker om at skelne en "ægte" fisse, fra en opereret fisse ved at slikke, se og ved samleje. Her er en konklusion til jer! 

DET KAN MAN IKKE! Især hvis der er gået lang tid siden operationen og det er gjort ordentlig og vedkommende har "plejet" sig selv ordentligt. 

Hver mand sin smag.
Selv vil jeg ikke have sex med en biologisk mand, da jeg ikke er homoseksuel (og nej, jeg mener ikke man bliver kvinde af at blive opereret).

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 4 minutter siden:

gøre sig selv til en kvinde med "post op", så er hun sq da en kvinde i mit hoved.

Der er ingen der stopper dig i at have den holdning. Hvis du mener, at det er en kvide, så slå dig løs og gør hvad du har lyst til. Havde du været sammen med hende, hvis hun var født kvinde? Eller er det i bund og grund det at hun er født mand, der gør det spændende for dig?

I langt de fleste tilfælde kan man efter min mening stadig se, at det er en mand. Så snart jeg ved at det er en post-op, så mister jeg bare interenssen - uanset hvor smuk og kvindelig personen ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 13 minutter siden:

Det første er jeg enig i.

Det andet ikke helt så enig, har i alt fald oplevet nogle gange at man kunne gennemskue at der er opereret, og fået det bekræftet.

Men jeg har helt sikkert også oplevet at man ikke kunne gennemskue det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis personen er født som en biologisk mand, så er personen fortsat en biologisk mand, selv om han/hun får foretaget diverse operative indgreb, skifter juridisk køn og/eller vil omtales som en hun.

Jeg vil føle det til at være på grænsen til et overgreb, hvis en biologisk mand udgav sig for at være en kvinde, uden at være ærlig herom. Jeg ønsker ikke sex med biologiske mænd, da jeg finder det fysisk frastødende.

At trådstarter og andre har det på anden måde, er jo helt fint, for der er heldigvis noget til os alle derude.

Redigeret af ErnstOle
  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt ok at folk skifter køn og set har jeg respekt for. Personligt ønsker jeg dog ikke have sex med kvinder der tidligere har været mænd, så derfor håber jeg de vil vise mig den respekt at oplyse det. 

At andre så har en anden holdning er helt ok med mig, men ingen skal bestemme hvad jeg tænder på, og jeg tænder ikke på mæns eller tidligere mænd.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke du kan se forskel på en opereret mand og en ægte kvinde, så burde du tage et kursus. Prøv at finde clitoris på en opereret!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget med biologi, før man kan ændre den mener jeg ikke man kan kalde en "tidligere mand" for kvinde, måske "Semi kvinde" "kunstig kvinde" "Mandekvinde" whatever. 

Kald mig bare gammeldags. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 9 minutter siden:

Hvis ikke du kan se forskel på en opereret mand og en ægte kvinde, så burde du tage et kursus. Prøv at finde clitoris på en opereret!

Du har åbenbart ikke fuldt med tiden omkring udvikling inden for den del af verden. Du KAN få clitoris ved operation, samt føle orgasme også ved clitoris!

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke drømme om at kalde en biologisk mand for en kvinde. Jeg kalder dem feminine mænd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kalder folk for det de gerne vil kaldes. Det synes jeg er mest respektfuldt. Jeg synes dog ikke at en forhenværende mand kan konkurrere i sport, hvor det er opdelt i herrer og damer, som kvinde.

Hvis jeg har haft sex med en dejlig dame. Der måske har været en mand - og det har jeg måske - er jeg bedøvende ligeglad, bare det var godt.

Redigeret af Slowman
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 2 timer siden:

At trådstarter og andre har det på anden måde, er jo helt fint, for der er heldigvis noget til os alle derude.

Ja der ville ihvertfald være flere damer til os andre :lol:

Men jeg må da indrømme at tanken om at være sammen med shemale pirrer mig lidt - vedkommende skulle ihvertfald ligne en kvinde fuldstændigt bortset fra pjorten selvfølgelig.

Jeg tænker at hvis vedkommende var hamrende feminin og identificerede sig som en kvinde - ville hun i min verden også VÆRE en kvinde.

Og det er helt uden at være woke eller noget! :ph34r:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørger man de "ombyggede" thaier om de er kvinder, så vil langt de fleste sige, at de ikke er kvinder, men at de er ladyboys.
Her i Vesten mener vi, at man kan ændre køn. Det er lidt sjovt som man kulturelt ser forskelligt på det.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Spørger man de "ombyggede" thaier om de er kvinder, så vil langt de fleste sige, at de ikke er kvinder, men at de er ladyboys.
Her i Vesten mener vi, at man kan ændre køn. Det er lidt sjovt som man kulturelt ser forskelligt på det.

Når jeg ønsker at besøge en Ladyboy, har hun selvfølgelig stadig pikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

Når jeg ønsker at besøge en Ladyboy, har hun selvfølgelig stadig pikken.

Det er jo så et valg du foretager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Nu ved jeg ikke hvor mange ombyggede thai du har snakket med ... Men i mine 5 år i Thailand, hvor min kæreste havde en del tomboys og transseksuelle sin omgangskreds.

Jeg kan garantere dig, at dem som er ombygget, betragter sig selv som kvinde. Og de kalder sig ikke for ladyboy. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 10 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor mange ombyggede thai du har snakket med ... Men i mine 5 år i Thailand, hvor min kæreste havde en del tomboys og transseksuelle sin omgangskreds.

Jeg kan garantere dig, at dem som er ombygget, betragter sig selv som kvinde. Og de kalder sig ikke for ladyboy. 

Nu ved jeg ikke hvor mange du har talt med.

Jeg kan garantere dig, at de fleste af dem som er ombygget, betragter sig selv som ladyboys. Og de kalder sig ikke for kvinde.

MEN okay, for at tage dig på ordet. Du skriver, at dem der er ombygget (dvs. alle) ikke kalder sig for ladyboy, så hvis jeg kan finde blot én der kalder sig for ladyboy, så er du villig til at indrømme at du har taget fejl, og er klar til at ændre på din udtalelse?

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan garantere dig, at de fleste af dem som er ombygget, betragter sig selv som ladyboys. Og de kalder sig ikke for kvinde.

@Landsbytossen : Hvis en mand er ombygget til kvinde, så forstår jeg det sådan, at de mandlige kønsorganer er udskiftet med kvindelige kønsorganer - eller er det noget jeg har misforstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, for 19 minutter siden:

@Landsbytossen : Hvis en mand er ombygget til kvinde, så forstår jeg det sådan, at de mandlige kønsorganer er udskiftet med kvindelige kønsorganer - eller er det noget jeg har misforstået?

Så han har fået udskiftet sine kromosomer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 32 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor mange du har talt med.

MEN okay, for at tage dig på ordet. Du skriver, at dem der er ombygget (dvs. alle) ikke kalder sig for ladyboy, så hvis jeg kan finde blot én der kalder sig for ladyboy, så er du villig til at indrømme at du har taget fejl, og er klar til at ændre på din udtalelse?

Jeg indrømmer fejl i min udtalelse, hvis det lød som om jeg snakkede for alle. Men nu hvor du starter med at gå så meget op i enkelte ord.. Du skriver at langt de fleste ombyggede vil svare ladyboy?

Her er en artikel fra wiki omkring det og NEJ langt de fleste svarer ikke at de er ladyboy!

A study of 195 Thai transgender women found that most of the participants referred to themselves as phuying (ผู้หญิง 'women'), with a minority referring to themselves as phuying praphet song ('second kind of woman') and very few referring to themselves as kathoey.[5] Related phrases include phet thi sam (เพศที่สาม, 'third sex'), and sao praphet song or phu ying praphet song (สาวประเภทสอง, ผู้หญิงประเภทสอง—both meaning 'second-type female'). The word kathoey is of Khmer ខ្ទើយ khteuy.[6] It is most often rendered as ladyboy in English conversation, an expression that has become popular across Southeast Asia.[citation needed]

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 19 minutter siden:

Jeg indrømmer fejl i min udtalelse, hvis det lød som om jeg snakkede for alle. Men nu hvor du starter med at gå så meget op i enkelte ord.. Du skriver at langt de fleste ombyggede vil svare ladyboy?

Her er en artikel fra wiki omkring det og NEJ langt de fleste svarer ikke at de er ladyboy!

A study of 195 Thai transgender women found that most of the participants referred to themselves as phuying (ผู้หญิง 'women'), with a minority referring to themselves as phuying praphet song ('second kind of woman') and very few referring to themselves as kathoey.[5] Related phrases include phet thi sam (เพศที่สาม, 'third sex'), and sao praphet song or phu ying praphet song (สาวประเภทสอง, ผู้หญิงประเภทสอง—both meaning 'second-type female'). The word kathoey is of Khmer ខ្ទើយ khteuy.[6] It is most often rendered as ladyboy in English conversation, an expression that has become popular across Southeast Asia.[citation needed]

Fair.

195 er en meget lille gruppe. Hvem har udført undersøgelsen? Hvordan er det foregået?

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Så han har fået udskiftet sine kromosomer?

@Landsbytossen: Du besvarer ikke mit spørgsmål, men stiller mig i stedet et andet spørgsmål, som jeg muligvis ikke kan give et korrekt svar på.

Men noget siger mig, at hvis en mand vælger at blive ombygget til kvinde, har det også noget at gøre med personens kromosomer.

Idet han føler sig mere som kvinde end som mand. Og derfor har valgt at blive kønsskiftet til kvinde.

Han er derfor blevet til hun. Hun er nu kvinde og ikke en mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heliot skrev, for 6 minutter siden:

@Landsbytossen: Du besvarer ikke mit spørgsmål, men stiller mig i stedet et andet spørgsmål, som jeg muligvis ikke kan give et korrekt svar på.

Men noget siger mig, at hvis en mand vælger at blive ombygget til kvinde, har det også noget at gøre med personens kromosomer.

Idet han føler sig mere som kvinde end som mand. Og derfor har valgt at blive kønsskiftet til kvinde.

Han er derfor blevet til hun. Hun er nu kvinde og ikke en mand.

Jeg tænker, at du kunne læse mellem linjerne, men ok, jeg skal være meget tydelig:
Du skriver: "Hvis en mand er ombygget til kvinde, så forstår jeg det sådan, at de mandlige kønsorganer er udskiftet med kvindelige kønsorganer - eller er det noget jeg har misforstået?"
Mit svar: Ingen kan ombygges til kvinde, men hvis du mener, at et køn ændrer sig gennem at man får foretaget en operation, så er det da dejligt, hvis du finder en sandhed i det.

Hvordan har det noget med mine kromosomer at gøre (XY), at jeg vælger at få en operation?

Det er da fint hvis en mand føler sig som en kvinde, men følelser ændrer ikke fakta.

Han er stadigvæk en mand, men det er da dejligt at han føler sig som det han gerne vil være.

Nu må du gerne svare mig på mit spørgsmål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 14 minutter siden:

Mit svar: Ingen kan ombygges til kvinde, men hvis du mener, at et køn ændrer sig gennem at man får foretaget en operation, så er det da dejligt, hvis du finder en sandhed i det.

@Landsbytossen : Jeg tror ikke du har sat dig ordentlig ind i tingene. Så jeg vil blot henvise til følgende artikel i Ugeskrift for læger:

https://ugeskriftet.dk/videnskab/konsmodificerende-kirurgi-i-danmark

Kønsskifte ER et kønsskifte.

Redigeret af Heliot
Edit
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...