Hop til indhold

Tvunget til prostitution

Featured Replies

Skrevet

Denne kvinde har været tvunget til at prostituere sig i næsten 5 år

Det undrer mig, at hun ikke prøver at får hjælp fra en af kunderne, til at få kontakt til politiet, hvis hun ikke selv har haft mulighed for det. 

Jeg havde i hvert fald hjulpet hende, hvis jeg var bleven bedt om det, havde du ikke også gjort det?

Selvom det er sket under trusler, så kan jeg ikke forstå, at hun ikke magter, at få sat en stopper for det, ved at få politiet indblandet, så hurtigt som muligt.

Men kanske forfærdeligt, er det i hvert fald, stakkels kvinde.

Skrevet

Linket virker ikke

Skrevet
Lauersen skrev, Lige nu:

Linket virker ikke

Jeg kunne godt bruge linket. 

Skrevet
DANSKEANJA skrev, Lige nu:

Jeg kunne godt bruge linket. 

Det kom nu, det var vist bare min telefon der drillede.

Skrevet

Pigen er beskrevet som “sårbar” det betyder som regel at hun har psykiske problemer..

Manden kan have bildt hende ind at alle dem der besøgte hende var nære venner af hans.. Hvad tror du så man gør i hendes situation.? 

Utroligt der faktisk kan finde dedikeret voldtægt sted og pigen kan virke til at gøre det frivilligt i hvertfald nok til at inden har meldt det.. Og så der stadig mænd der mener at de kan gætte om pigerne er i erhvervet frivilligt selvom de arbejder 24/7 til en brøkdel af “normalprisen”.. Der var også en sag for nogle år siden i mit nærområde med en kvinde der blev holdt fanget i en kælder og solgt.. 

Skrevet

Ser skrækkeligt ud. Lidt underligt dog, at ingen kunder har lugtet lunten, og grebet ind.

Hvad bør der ske med voldsmanden? Tør ikke selv at svare, for jeg ved, det bliver meget primitivt.

Mvh. Nice and easy

Skrevet

Citat fra artiklen: Specialanklager Kim Kristensen vil ikke løfte sløret for, hvordan politiet kom på sporet af sagen.

I princippet kan det jo sagtens have været en kunde der har tippet politiet.

Skrevet
Lauersen skrev, for 23 minutter siden:

Citat fra artiklen: Specialanklager Kim Kristensen vil ikke løfte sløret for, hvordan politiet kom på sporet af sagen.

Jovjov men efter 5 år:ph34r:.? Der jo potentielt utrolig mange der har besøgt hende og ikke lugtet lunten eller meldt det.. 

Synes også det virker mærkeligt hvis det er en gæst der har meldt det at de så ikke bare siger det.. Det burde vel ikke være tophemmeligt.. De kunne bare sige “via tip fra borgere”.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Det er ret simpelt. Især når man følger lidt med herinde. 
Selv når det er tydeligt en anden har lavet aftalen og pigen ikke vidste hvad der var aftalt. Er de flestes tanke, jeg blev snydt…

Uanset pris hvis kvaliteten ikke var i top. “Jeg havde ikke en go oplevelse…”

Foruroligende få tænker på hvad der ligger til grund, kun at de ikke fik hvad de ønskede/forventede. 

Hvad pigen kunne/burde have gjort, er det nemt at være bagklog på. Meget kunne nå at ske fra politiet blev informeret til hun kom i sikkerhed. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Det er ret simpelt. Især når man følger lidt med herinde. 
Selv når det er tydeligt en anden har lavet aftalen og pigen ikke vidste hvad der var aftalt.

Ja der ingen der stiller spørgsmålstegn ved at pigen ikke aner hvad der er aftalt eller ikke vil give ydelser som ellers er aftalt via sms.. I stedet for bliver de irriteret på pigen fordi “jeg havde jo bestilt” hvor jeg tænker “men sku da ikke ved pigen så du må da gå ud til “mutter” og bede han tage den lovede ladning i munden hvis du tør”.. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Meget kunne nå at ske fra politiet blev informeret til hun kom i sikkerhed. 

Men hvis hun beder en kunde om, at ringe til politiet, så går kunden jo fra stedet og ringer, så alfonsen ved jo intet om, at der bliver ringet, så der sker jo ikke noget af den grund.

Skrevet
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Det tror jeg ikke. Jeg tror at de helt tilfældigt "opdaget" hende i forbindelse med en narkoefterforskning.

Den 46-årige er i samme sag sigtet for at have været i besiddelse af 131,5 kilo amfetamin samt for at overdrage en mindre andel af stoffet til en eller flere uidentificerede personer.

Ganske forfærdeligt...Jeg føler sgu med hende. Lidt lige som Zandra Berthelsen, men hun er vist ved at være på ret køl igen. Puha!.

Skrevet
leo kbh skrev, for 3 timer siden:

Men hvis hun beder en kunde om, at ringe til politiet, så går kunden jo fra stedet og ringer, så alfonsen ved jo intet om, at der bliver ringet, så der sker jo ikke noget af den grund.

Vi ved jo ikke hvor meget hun blev overvåget. Og hvor meget han lyttede med når der var kunder. Eller hvor opmærksom han var på mistænkelig adfærd fra hende / kunden. Men som sagt bagklog er nemt. Man ved aldrig hvordan man selv ville gøre uden at være i situationen. 

Skrevet
leo kbh skrev, den 13.9.2024 at 13:22:

hvis hun beder en kunde om, at ringe til politiet

Hvordan ved hun at den kunde så ikke sladre til ham der tvinger hende. En kvinde der har psykiske problemer og bliver “hjernevasket” har nok ikke det største belæg for at se om manden der stikker sin pik i munden af hende, har tænkt sig at hjælpe.

Det er jo set før at mænd er pisse ligeglade og gerne udnytter børn og svage kvinder. Ligesom dem der ihverfald ikke kunne se, at det var et 12 årigt barn de voldtog. Fordi det tændte dem og var ligeglade. 
Det er aldrig ofrenes skyld!

Skrevet

En del kunder er uvidende

en del kunder er ligeglade

og en del kunder er, som jeg, bange for at blive fedtet ind i en længere historie med vidneafhøring, retsag mv. Jeg har en gang besøgt en både sød og smuk østeuropæisk pige, hvor jeg havde en dårlig fornemmelse. Hun anede ikke der var solgt Tantra med et par tillægsydelser. Hun mente bare jeg skulle kneppe og slikkes. Jeg behandlede hende pænt, men gik efter 20-30 minutter (havde betalt for 60) og skrev til kontakten, hvad jeg synes om det. MEN JEG SYNES IKKE JEG HAVDE NOGET KONKRET TIL EN ANMELDENSE OG HAVDE HELLER IKKE MODET.

Ikke mange har modet, tænker jeg

Skrevet

Jeg tænker at grunden til at du ikke forstår det, er fordi du aldrig har været en kvinde- og aldrig har stået i den situation... Det er kompliceret. 

Psygisk vold, trusler, manipulation, gaslighting osv har mange ansigter.. Men fælles for dem alle er, at de nedbryder den der er udsat for det...

Personen er IKKE sig selv, og er IKKE i stand til "bare at gå".. Hvis de var, så gjorde de det!! Trust me!

Hvis man er nysgerrig på emnet, så findes der en sindsyg spændende podcast der hedder: "Hvorfor gik du ikke bare" på Spotify.. Den er virkelig go!

Skrevet
leo kbh skrev, den 13.9.2024 at 13:22:

Hun kan ikke vide, at hun kan stole på sin kunde.. så simpelt er det. Tager hun fejl, kan det koste hende livet..

Skrevet
Lauersen skrev, den 13.9.2024 at 09:20:

Det er meget usandsynligt. 

Jeg tror nærmere det er opdaget, fordi man har infiltreret bindemiljøet som den her mand er en del af, og i den forbindelse har fået nys om pigen.

Er der stoffer involveret, så er der 100% også bandekriminalitet involveret. 

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 23 timer siden:

Hvordan ved hun at den kunde så ikke sladre til ham der tvinger hende.

Jeg har indtryk af, at de fleste kunder opfører sig ordentligt og anstændigt, og hun kan vel føle sig lidt frem til, hvem hun skal betro sig til?

Langt de fleste kunder kender slet ikke ham. Formentlig over 99% af kunderne kender ham ikke.

Han har jo heller ikke været over hende 24/7 så der må være en eller anden mulighed for at få fat på politiet, enten selv eller eventuelt via en bekendt.

Dette var også et svar til @Frøken_Kinky, der har kommentar i nogenlunde på samme måde.

Redigeret af leo kbh

Skrevet
Slowman skrev, for 19 timer siden:

HAVDE HELLER IKKE MODET.

Ikke mange har modet, tænker jeg

Det er netop mod som en rigtig gentleman har. Et dannet menneske, som skrider ind når det, er det rigtige at gøre. Sorry to say.

mvh. nice and easy.

Skrevet
leo kbh skrev, for 2 timer siden:

Jeg har indtryk af, at de fleste kunder opfører sig ordentligt og anstændigt

Det kommer i høj grad an på hvor go man er til, at sortere i henvendelser og sige fra. 
Og hun har højst sandsynligt ikke valgt sine egne kunder som mange handlede og tvungne kvinder ikke gør. 
Man kan blot se på dette seneste eksempel jeg er faldet over, for at se hvor lidt nogen fatter når først pengene har skiftet hænder. 
Kender ikke situationen for pigen der anmeldes. Men hun havde da tydeligt ikke lyst. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/189279-aalborg-vest-3-dage-spild-af-penge/

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Man kan blot se på dette seneste eksempel jeg er faldet over, for at se hvor lidt nogen fatter når først pengene har skiftet hænder. 
Kender ikke situationen for pigen der anmeldes. Men hun havde da tydeligt ikke lyst. 

Tak for link.

Hvorfor så ikke kommentere på det?

mvh. nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, den 18.9.2024 at 13:39:

Tak for link.

Hvorfor så ikke kommentere på det?

mvh. nice and easy.

Tænker det ville være en afsporing. 
Det er skrevet som en anmeldelse. Vi piger kan i min optik, ikke bidrage i anmeldelser da vi ikke besøger hinanden på den måde. 
Min holding til hans adfærd er irrelevant. Men som eksempel på nogen kunders adfærd, og at faresignaler ignoreres, passede den fint ind her. 
(og tro mig har været svært ikke at kommentere på det)

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

(og tro mig har været svært ikke at kommentere på det)

Ok. Forstår godt. Så er jeg bare heldigere stillet, for jeg kunne ikke lade være. Skrækkelig anmeldelse.

mvh. nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.