Hop til indhold
Buttfreak

Aalborg Vest 3 dage... Spild af penge...

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/409264

Hej

Jeg kommer lige herfra, det positive først...

Nem kommunikation, det er pigen på billederne, mega flotte ægte bryster... Det var så det...

Flotte bryster, man ikke rigtig må røre og kun MEGET blidt... 

Dårligt blow, kan slet ikke "suge" og alt for hurtigt uden nogen form for indlevelse.. Det bliver ikke bedre når hun bruger hånden samtidig... 

Så skulle der knaldes, på ryggen med Trunte, så kunne jeg da gøre mig selv færdig... Men nej nej... Spredte ikke rigtig benene og når jeg gjorde det, kæmpede hun imod, fik kun lige spidsen ind 5-7 cm... Og hun havde travlt med at holde om min pik med fingrene... Fingrene væk Trunte, jeg vil se fissen når jeg knalder den... Nå tænkte... Doggy... Men det gik slet ikke, helt op på fingerspidserne, og totalt rund ryg, så jeg igen, kun lige fik spidsen ind og i en kav vinkel, så det gik slet ikk... Om på ryggen igen, rive ham stiv, ind med spidsen igen, det ene ben op på skulderen, så kunne jeg komme 10 cm ind... Igen skulle fingrene blokere for udsigten og forstyrre følelsen af fissen... Væk med de fingre Trunte... Fat i hofterne, hendes hænder på mine patter, så fik den gas og jeg kunne endelig komme... Havde købt 40 min, var ude efter 20... 

Spild af.penge, brug dem på min næste anmeldelse;-) Hun er fantastisk... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Var der også voldtægt på menuen? Ser ud som om det var det punkt du havde bestilt.

mvh. nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...