Hop til indhold

Tvunget til prostitution

Featured Replies

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, den 17.9.2024 at 21:15:

Jeg tror nærmere det er opdaget, fordi man har infiltreret bindemiljøet som den her mand er en del af

Du mener bandemiljøet ikke? Eller er der noget råddent i reb miljøet jeg er gået glip af?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 13.9.2024 at 10:44:

Ja der ingen der stiller spørgsmålstegn ved at pigen ikke aner hvad der er aftalt eller ikke vil give ydelser som ellers er aftalt via sms.. I stedet for bliver de irriteret på pigen fordi “jeg havde jo bestilt” hvor jeg tænker “men sku da ikke ved pigen så du må da gå ud til “mutter” og bede han tage den lovede ladning i munden hvis du tør”.. 

Den slags mænd har jeg heller aldrig fattet.

Der er så mange alarmklokker der ringer, en kvinde der knapt nok snakker engelsk, ikke aner hvad der er aftalt skriftligt på forhånd, ydelser er halv pris af markedet. Pigen virker træt og uoplagt.

For mig at se, er det hele en masse røde alarmklokker. Man behandler folk ordentligt og i en branche hvor menneskehandel forekommer mere end alle andre brancher i Danmark, så virker det på mig at disse mænd simpelthen må være ligeglade. Ja, en femårig har syet mine sko i Bangladesh, men kvaliteten skal eddermame sidde i skabet for de 30 kroner jeg har betalt! Synes mantraet at være. Hvad får folk til at tro at en romansk pige vil tage 500 for 15 minutter, når danske piger tager 800? Ja, i Rumænien koster det jo sikkert kun 300, men mon ikke pigerne alligevel hellere vil have 800 kroner? Hvis de altså ikke var handlet? 

Skrevet
leo kbh skrev, den 18.9.2024 at 10:07:

Jeg har indtryk af, at de fleste kunder opfører sig ordentligt og anstændigt, og hun kan vel føle sig lidt frem til, hvem hun skal betro sig til?

Hvor har du det indtryk fra?

Tror desværre (eller heldivis) at der er stor forskel på kundesegmenterne og de kunder der besøger en pige som hende i bedste fald er afhængige af at der er piger som hende der arbejder "billigt" under dårlige kår og lukker øjnene for det og i værste fald at det er en del af deres nydelse at hun er i deres magt og uden fri vilje.

Læg dertil at bagmanden ret sikkert har bildt hende ind at han både overvåger hende 24/7 og enten at han kender alle kunderne og at de vil sladre til ham eller at han sende nogen som han kender ind for at teste hende.

I tilfælde hvor kunder har sagt noget tror jeg heller ikke at bagmændene har været bly for at true kunden med både det ene og det andet. 

Jeg tror du kraftigt undervurderer hvor skruppelløse mennesker der findes på både sælger og købersiden.

Skrevet
Arabersgr skrev, for 6 minutter siden:

. Hvad får folk til at tro at en romansk pige vil tage 500 for 15 minutter, når danske piger tager 800? Ja, i Rumænien koster det jo sikkert kun 300, men mon ikke pigerne alligevel hellere vil have 800 kroner? Hvis de altså ikke var handlet? 

Selvfølgelig ville de da gerne have samme skattefrie indtjening som de danske luksusludere har. Men uanset om de er frie eller ej  kommer de aldrig op på samme høje kvalitets niveau som de danske.

mvh. nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, Lige nu:

Selvfølgelig ville de da gerne have samme skattefrie indtjening som de danske luksusludere har. Men uanset om de er frie eller ej  kommer de aldrig op på samme høje kvalitets niveau som de danske.

mvh. nice and easy.

Hvis du bliver tvunget til noget, bliver det aldrig ligeså godt udført som hvis du ikke var. Det gælder indenfor alt. At pigerne er danske er ikke et kvalitetsmærke i sig selv.

Skrevet
Refresh skrev, for 31 minutter siden:

Du mener bandemiljøet ikke? Eller er der noget råddent i reb miljøet jeg er gået glip af?

Ja, ofc det er en simpel stavefejl jeg ikke fik opdaget i tide :lol:

Skrevet
Nice and easy skrev, den 18.9.2024 at 10:33:

Det er netop mod som en rigtig gentleman har. Et dannet menneske, som skrider ind når det, er det rigtige at gøre. Sorry to say.

mvh. nice and easy.

Vildt nok at du moralprædiker med tanke på dine andre opslag...

Det er jo præcis denne form for behandling af kvinder vi andre er nervøse for foregår på "fabrikkerne" og hvor vi ikke helt tør stole på din dømmekraft.

Dels pga. egne og andres dårlige erfaringer og dels pga. opfattelsen af at den slags foregår i Danmark og at risikoen for at det sker på disse steder må være højere end på de danske dyrere klinikker, hvor der alt andet lige helt evident er nogle vilkår det er bedre for kvinderne (f.eks. ingen 24/7 tilgængelighed).

Dejligt at du perspektiverer med dine oplevelser af møder med kvinder, som du føler er i branchen på en fornuftig måde og som i Danmark tjener langt mere og under langt bedre vilkår end de ville kunne i deres hjemland. 

Men samtidig er det patetisk at du angriber andres opfattelse af at man ved at støtte sådanne steder bidrager til at menneskehandel og prostitution under tvang kan foregå ved, skiftevis at insistere på at danske prostituerede har det præcis lige så forfærdeligt eller at de lever i sus og dus, finansieret af ublu priser som kun naive overklasseløg kan finde på at betale.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 16 minutter siden:

Ja, ofc det er en simpel stavefejl jeg ikke fik opdaget i tide :lol:

Pyha, så er jeg mere rolig :lol:

Skrevet
Nice and easy skrev, for 33 minutter siden:

mvh. nice and easy.

Nu sludrer du igen. De udenlandske betaler da i hvert fald ikke skat, så den pointe er død...

Og hvorfor skulle en udenlandsk pige der er i branchen af lyst og fri vilje ikke kunne levere samme niveau som de danske???

Skrevet
Refresh skrev, for 12 minutter siden:

Vildt nok at du moralprædiker med tanke på dine andre opslag...

Det er jo præcis denne form for behandling af kvinder vi andre er nervøse for foregår på "fabrikkerne" og hvor vi ikke helt tør stole på din dømmekraft.

Dels pga. egne og andres dårlige erfaringer og dels pga. opfattelsen af at den slags foregår i Danmark og at risikoen for at det sker på disse steder må være højere end på de danske dyrere klinikker, hvor der alt andet lige helt evident er nogle vilkår det er bedre for kvinderne (f.eks. ingen 24/7 tilgængelighed).

Dejligt at du perspektiverer med dine oplevelser af møder med kvinder, som du føler er i branchen på en fornuftig måde og som i Danmark tjener langt mere og under langt bedre vilkår end de ville kunne i deres hjemland. 

Men samtidig er det patetisk at du angriber andres opfattelse af at man ved at støtte sådanne steder bidrager til at menneskehandel og prostitution under tvang kan foregå ved, skiftevis at insistere på at danske prostituerede har det præcis lige så forfærdeligt eller at de lever i sus og dus, finansieret af ublu priser som kun naive overklasseløg kan finde på at betale.

For lange og indviklede sætninger og alt for højt lix index til at jeg forstår dit indlæg. sorry.

mvh. nice and easy

Skrevet
Refresh skrev, Lige nu:

Nu sludrer du igen. De udenlandske betaler da i hvert fald ikke skat, så den pointe er død...

Og hvorfor skulle en udenlandsk pige der er i branchen af lyst og fri vilje ikke kunne levere samme niveau som de danske???

Fordi de ikke taler, hverken dansk eller engelsk. Samtidig var det en opfriskning af en af mine tidligere påstande om at danske luksusdamer føler sig bedre.

mvh. nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 minutter siden:

Fordi de ikke taler, hverken dansk eller engelsk. Samtidig var det en opfriskning af en af mine tidligere påstande om at danske luksusdamer føler sig bedre.

mvh. nice and easy

Har du overvejet om de føler sig mere priviligerede???

Skrevet
Refresh skrev, for 1 minut siden:

Har du overvejet om de føler sig mere priviligerede???

nej

Skrevet
Nice and easy skrev, for 7 timer siden:

nej

Det forklarer en del...

Skrevet
Nice and easy skrev, for 21 timer siden:

For lange og indviklede sætninger og alt for højt lix index til at jeg forstår dit indlæg. sorry.

Arrh den må du sgu længere ud på landet med, hvorfor svarer du ikke på indlægget? Han har jo ret :)

Skrevet
Needy skrev, for 22 minutter siden:

Arrh den må du sgu længere ud på landet med, hvorfor svarer du ikke på indlægget? Han har jo ret :)

Fordi jeg ikke forstår andet end, at han KUN har til hensigt at udstille mig negativt. Andet indhold kan jeg ikke få øje på. Og set i forhold til emnet er jeg jo temmelig uinteressant.Ik?

mvh. nice and easy

Skrevet

Det er alligevel stof til eftertanke, stærk historie i annoncen, men fedt der bliver kastet lys på dette ;)

Skrevet
Nice and easy skrev, for 18 timer siden:

Fordi jeg ikke forstår andet end, at han KUN har til hensigt at udstille mig negativt. Andet indhold kan jeg ikke få øje på. Og set i forhold til emnet er jeg jo temmelig uinteressant.Ik?

mvh. nice and easy

Han udstiller dig ikke på nogen måder.. Han stiller spørgsmålstegn ved en adfærd du helt frivilligt har udvist herinde.. Sådan som han beskriver dig er sådan du opfattes for rigtig mange herinde.. Bryder du dig ikke om fremstillingen så ændre din adfærd.. 

Skrevet
Nice and easy skrev, for 18 timer siden:

mvh. nice and easy

Kære Mr. nice and easy@ Du skyder med spredehagl og det har du gjort længe -dvs. du har en point i meget, af det du skriver, men måden du formuler dig er alt for voldsomt -til du kan blive vor alle sammens lille kæledægge. Men ros skal du alligevel have for, der findes ingen som dig til at give "likes" -det kunne mange andre lære noget af herinde;-) Jeg synes der skal være plads til alle, og deres synspunkter og budskaber... Men jeg har dig mistænkt for at være undercover journalist -måske har du det bare som hobby, at du godt kan lide, at provokere og skabe en stemning...  Hvis du er undercover, er du så tvunget på hemlig mission fra... EB. måske...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.