Hop til indhold

Et kvarter med en pige

Featured Replies

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

...flertallet...

?

Fair nok. Men har du talt efter, eller er det din opfattelse?

:)

Mvh. Nice and easy.

• Svar 120
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• "Jeg tror at jer der efterlyser GFE oplevelser nok dækkes af følgende: sen seksuel debut, generte og akavede, mobbet, overvægtige, hæmmet fysisk/psykisk og nok nogle familiære problemer." Hvis ik

• Ejmen... Jeg giver fortabt. Ensomhed? Ej nu stopper I sgu   Det er sex og intimitet... det behøver man dælme da ikke være ensom for at savne. Ih guder og Jøsses altså.  Jeres fuldstændigt enspored

• Altså med risiko for at bryde den gode stemning, er jeg een af dem der har stor fornøjelse af 15 minutters knald.   Hed elskov er det ikke - men det har jeg andre steder. Til gengæld bliver de

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Så mine spørgsmål er stadig:
Er det jeres erfaring, jer der køber længere tid end et kvarter, at de piger der tilbyder både lange og korte møder, er hmm... "dårligere" til lange møder når de også sælger korte? 
Er det ikke nødvendigvis jeres erfaring, men blot noget I gætter på, og I derfor vælger nogle piger fra, blot pga. korte/billige(re) ting på menuen, og ikke har dem med på jeres "shortlist"?

Nu giver jeg lige et mere samlet og enkelt svar her, til din konkrete efterspørgsel:

Kan ikke svare på om de decideret er dårligere til et længere møde, bare fordi de tilbyder både 15 min og 1 time. Da jeg som sagt aldrig har prøvet et 15 min møde, eller for den sags skyld besøgt en som tilbød det, så har jeg i hvert fald glemt det. Så alt det her er baseret på hvad jeg udelukkende selv tænker og påstår.

1. På baggrund af der tit er dårlige anmeldelser om 15 mins møder. Er det min opfattelse at man bare skal overstås.

2. Pigerne er ikke selvstændige.(Er min påstand!)

3. Typisk er det ikke en GFE annonce, og kan derfor ikke tilbyde det jeg søger.

4. Personligt er jeg ikke interesseret i korte møder overhovedet.

Så derfor bliver disse annoncer afskåret for mit vedkommende. Så jo det er bestemt baseret på "gætteri" og især hvad min mavefornemmelse fortæller mig.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 8 minutter siden:

2. Pigerne er ikke selvstændige.(Er min påstand!)

Og det tror du de udenlandske er fordi de tilbyder 30-45-60 min. :huh:

du trænger vist til en øjenåbner 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

Og det tror du de udenlandske er fordi de tilbyder 30-45-60 min. :huh:

du trænger vist til en øjenåbner 

Det har jeg aldrig påstået de er, har jeg? Men chancen for at en dem som er ude i Ørestad, Sydhavn osv. alene i en lejlighed, er væsentligt større imo. Hvis det så ikke er tilfældet, så har de bestemt bedre vilkår end dem på alle de forskellige slidte Bolle fabrikker.  Alle dem jeg besøger, får jeg bestemt indtrykket af er selvstændige i et vis omfang.

Så nej, behøver bestemt ikke en "øjenåbner"

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 10 minutter siden:

Det har jeg aldrig påstået de er, har jeg? Men chancen for at en dem som er ude i Ørestad, Sydhavn osv. alene i en lejlighed, er væsentligt større imo. Hvis det så ikke er tilfældet, så har de bestemt bedre vilkår end dem på alle de forskellige slidte Bolle fabrikker.  Alle dem jeg besøger, får jeg bestemt indtrykket af er selvstændige i et vis omfang.

Så nej, behøver bestemt ikke en "øjenåbner"

Det har du så ret i hvis du besøger piger der kun deler en alm. lejlighed med 1 anden pigen og lejligheden fremstår pæn. 
og pigen koster lidt mere end de normale 1200-1500 kr.  så er chancen meget minimal. 
kontra gamle kontor bygninger med 3-4 piger eller gammelt hus på landet. 

det giver jeg dig ret i hvis det er dem du besøger. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 6 minutter siden:

Det har du så ret i hvis du besøger piger der kun deler en alm. lejlighed med 1 anden pigen og lejligheden fremstår pæn. 
og pigen koster lidt mere end de normale 1200-1500 kr.  så er chancen meget minimal. 
kontra gamle kontor bygninger med 3-4 piger eller gammelt hus på landet. 

det giver jeg dig ret i hvis det er dem du besøger. 

Det er udelukkende kun dem jeg besøger. Sjældent jeg betaler mindre end 1500 for 1 time.

Så godt vi kan være enige her i det mindste :lol:

Rettelse: Daisy jeg besøger er nok den eneste som ikke befinder sig ude i Ørestad eller lignende. Men stadigvæk uden tvivl er "selvstændig"

Redigeret af Crabman

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 20 minutter siden:

...du trænger vist til en øjenåbner...

Nedladende tale til @Crabman

Synes jeg ikke du kan være bekendt.

Vel?

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, for 4 minutter siden:

Nedladende tale til @Crabman

Synes jeg ikke du kan være bekendt.

Vel?

Mvh. Nice and easy.

Næ ikke specielt. 

Skrevet
pacer skrev, den 2.9.2024 at 00:29:

Kunne godt forestille mig 2-3 timer med bad/jacuzzi, nuru massage, blow, sex med den rette kvinde, men det er økonomien slet ikke til. 

Da skulle du hoppe over Sugar Dating... 

Men ved Sugar Dating har pigen mere frihed i at gøre det hvad hun selv har lyst til og ikke det hvad blev bestillet... men med opbygning af en relation er da på langt sigt meget mere muligt end med en GP......

Men også her.... pigerne gider ikke at blev snydt..du skulle har de nødvendige ressourcer for det. Især i starten. 

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 29 minutter siden:

men med opbygning af en relation er da på langt sigt meget mere muligt end med en GP......

Baserer du på hvad ? 

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 52 minutter siden:

Men ved Sugar Dating har pigen mere frihed i at gøre det hvad hun selv har lyst til og ikke det hvad blev bestillet... men med opbygning af en relation er da på langt sigt meget mere muligt end med en GP......

Men også her.... pigerne gider ikke at blev snydt..du skulle har de nødvendige ressourcer for det. Især i starten. 

Jeg har utrolig mange relationer til MANGE af mine gæster så det ved jeg da ikke helt hvad du mener med.? 

Jeg tilbyder ikke noget jeg ikke har lyst til så min frihed er lige så aktuel som din.. 

Skrevet
  • Author
Ana_nass89 skrev, for 6 timer siden:

Har lidt svært ved at se den gode idé i det, min økonomi bliver ikke bedre af at sugardate. 

I øvrigt ville jeg fortrække én det vidste hvad hun lavede og annoncerede med det så jeg kunne tage stilling.

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 8 timer siden:

Det her er i bund og grund bare reklame for dig selv som Sugarbabe forklædt som en casual holdning og derudover noget vrøvl der er farvet af dine fordomme om GPer kontra sugarbabes :blink: :roll:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Det her er i bund og grund bare reklame for dig selv som Sugarbabe forklædt som en casual holdning og derudover noget vrøvl der er farvet af dine fordomme om GPer kontra sugarbabes :blink: :roll:

Nånå, Hr ? .. Hvor kom den fra? ^_^

Er faktisk enig med hende.. *fnis* Finder man et godt match, så kan sugardating 1000gange mere for begge parter, end rendyrket prostitution kan <3

Det er ikke billigt, nej! Men kvaliteten er i TOP, både ifht det fysiske, men i aller højeste grad også på et sanseligt og følelsesmæssigt plan :wub:

Kender man hinanden godt, så kan man for 5k om måneden få en fast date om ugen, som varer 3+ timer, og hvor i bare har det skønt sammen! :wub:

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 2 minutter siden:

Nånå, Hr ? .. Hvor kom den fra? ^_^

Hun har en profil med annonce på sugardaters så det er ret tydeligt for mig at hun fisker kunder til sin forretning her forklædt som en holdning. 

Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Baserer du på hvad ? 

Jeg spurgte hende direkte hvad hun baserer det på fordi hvis hun ikke har besøgt GPer som fast kunde over længere tid, har hun så noget konkret at basere det på erfaringsmæssigt ? Eller er det bare hendes fordom og gætterier om hvordan relationerne er med faste GPer. 

Jeg mener hun burde lade brugere herinde der har prøvet begge dele om at vurdere ligheder og forskelle 

Frøken_Kinky skrev, for 8 minutter siden:

Er faktisk enig med hende.. *fnis* Finder man et godt match, så kan sugardating 1000gange mere for begge parter, end rendyrket prostitution kan <3

Igen spørger jeg baseret på hvad din forestilling om hvad en fast GP / kunde relation kan og er ? Eller hands on praktisk erfaring med begge dele. No offense men du er selv ny i branchen endnu og har dykket tåen i vandet men kommer nu med en meget stålfast holdning om hvad andre GPer giver i et møde med deres faste kunder og omvendt hvordan de faste kunder oplever det. Men hvad bygger du den stålfaste holdning på ? 

Frøken_Kinky skrev, for 14 minutter siden:

Kender man hinanden godt, så kan man for 5k om måneden få en fast date om ugen, som varer 3+ timer, og hvor i bare har det skønt sammen! :wub:

Det kan man også efter min mening med den rette kemi få med bestemte GPer så er ikke enig i jeres konklusioner som igen vel næppe er egentlig erfaringsbaseret men mere teoretisk gætteri

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 28 minutter siden:

Hun har en profil med annonce på sugardaters så det er ret tydeligt for mig at hun fisker kunder til sin forretning her forklædt som en holdning. 

No offense men du er selv ny i branchen endnu og har dykket tåen i vandet men kommer nu med en meget stålfast holdning om hvad andre GPer giver i et møde med deres faste kunder og omvendt hvordan de faste kunder oplever det. Men hvad bygger du den stålfaste holdning på ? 

Nå?.... ok? ... :rolleyes:

Jeg har også en business- men det betyder da ikke at de kommentarer og opslag jeg laver herinde er lavet som skjult reklame..? :huh: Jeg forbeholder mig retten til at have en mening, og at udtrykke den herinde, regardless.

Så spørger du hvad jeg baserer min holdning på, nu hvor jeg er "ny" i branchen.. Men når alt kommer til alt, så ved du kun ganske lidt om hvem jeg er, kære DJ..

Sov godt, når du når så langt, ik? <3

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 12 minutter siden:

Så spørger du hvad jeg baserer min holdning på, nu hvor jeg er "ny" i branchen.. Men når alt kommer til alt, så ved du kun ganske lidt om hvem jeg er, kære DJ..

Det er korrekt at jeg ved ganske lidt om dig men du svarer stadig ikke på spørgsmålet om hvad du baserer det på praktisk erfaring eller gætterier ? ;) 

Frøken_Kinky skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har også en business- men det betyder da ikke at de kommentarer og opslag jeg laver herinde er lavet som skjult reklame..? :huh: 

Nej men du foreslog heller ikke nogen steder at det rette valg for en bruger var det som din buisness består af målrettet ;)

I kan begge to have alle de holdninger i vil men vi andre herinde kan jo så overveje om hvor meget vægt vi lægger på anbefalingen og holdningen hvis essensen af den er anbefaling den form for buisness i selv har. :P ;)

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden:

I kan begge to have alle de holdninger i vil men vi andre herinde kan jo så overveje om hvor meget vægt vi lægger på anbefalingen og holdningen hvis essensen af den er anbefaling den form for buisness i selv har. :P ;)

Tænker alle brugere og læsere herinde har den frihed at vurdere hvor meget vægt de lægger i en anbefaling.. inkl. dem der engang imellem kommer fra jer.

...

Min erfaring er, at når mænd kommer i det humør du har været i her, så handler det reelt set kun om at få ret..

Jeg kommer ikke til at bruge mere tid på denne tråd.

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 13 minutter siden:

Min erfaring er, at når mænd kommer i det humør du har været i her, så handler det reelt set kun om at få ret..

Ikke rigtigt det det handler om for mig er at hvis Ana Nass89 havde haft en lyserød profil som sugarbabe og tonet tydeligt med et rent flag omkring hvad hendes egen baggrund var fra start af eller nævnt som jeg efterlyste hvad hun baserede det på at hun selv er sugarbabe med den baggrund så er det tydeligt for alle andre at hun selv har et ben i den ene lejr som hun taler meget op og ikke i den lejr hun taler ned så havde jeg været ligeglad men på den her underhånds måde det er foregået det synes jeg er lusket (uanset at det ikke er bevidst gjort). 

Jeg vil bare have ærlighed omkring hendes erfaringsgrundlag  og gennemsigtighed omkring at hun ikke er en mandlig bruger der har prøvet begge dele og nu giver sin mening til kende men derimod en sugarbabe der ud fra sin erfaring umidelbart kun som sugarbabe der mener det og dermed er en smule farvet. 

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 6 timer siden:

Jeg har gæster der I flere år (5+ år) har besøgt mig en gang om måneden, hver måned.. Vi har det utrolig dejligt med hinanden.. Jeg er nysgerrig på hvorfor du mener det skulle være anderledes end sugardating.? 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg har gæster der I flere år (5+ år) har besøgt mig en gang om måneden, hver måned.. Vi har det utrolig dejligt med hinanden.. Jeg er nysgerrig på hvorfor du mener det skulle være anderledes end sugardating.? 

Super fint spørgsmål <3

Forskellen er sværere at få øje på, med varme kvinder som dig, der tilbyder en lækker gfe.. :wub:

Men en sugardate kan inkluderer en tur i biografen, at man går ud at spise- eller at man morer sig med de fedeste rollespil, som fx at sugarbaben møder op på hans arbejde og han så scorer hende foran sine kolleger.. *fnis* Du kan tage hende med hvorend du lyster, og betalingen er ikke altid kontant. Jeg blev fx tilbudt ture til Spanien med alt betalt, spa-ophold osv. - som tommelfingerregel, betaler ens sugarDaddy for alt hvad vi nu laver sammen <3

Det minder i praksis mere om dating, end en regulær sex-ydelse man køber... grænsen er i min optik lidt mere flydende, både ifht ydelsen og betalingen, eller den kán være det! :wub:

Jeg ville personligt ikke kunne holde til at have det arbejde du har :oops: selvom jeg egentlig gerne ville! :ph34r:<3 fordi jeg, når alt kommer til alt, (og det kan Sato skrive under på), er en meget intens person der giver heeele mig i hvadend jeg laver :rolleyes::wub:

Det er noget af det, den underskønne @Eva Nadine med sin erfaring har opfanget, og "advaret" mig om at passe lidt på..<3

Det kan jeg (og de fleste mennsker, formoder jeg) ikke "give" til mere end en udvalgt "inderkreds" om man vil.. Så hvis ikke jeg var i et forhold med Sato, ville jeg helt sikkert lede efter et skønt menneske, som jeg kunne sugardate mere eller mindre eksklusivt :wub:

Håber det gav svar på dit spørgsmål? *smiler*

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet
pacer skrev, den 2.9.2024 at 00:29:

Kunne godt forestille mig 2-3 timer med bad/jacuzzi, nuru massage, blow, sex med den rette kvinde, men det er økonomien slet ikke til. 

Frøken_Kinky skrev, for 27 minutter siden:

Super fint spørgsmål <3

Forskellen er sværere at få øje på, med varme kvinder som dig, der tilbyder en lækker gfe.. :wub:

Men en sugardate kan inkluderer en tur i biografen, at man går ud at spise- eller at man morer sig med de fedeste rollespil, som fx at sugarbaben møder op på hans arbejde og han så scorer hende foran sine kolleger.. *fnis* Du kan tage hende med hvorend du lyster, og betalingen er ikke altid kontant. Jeg blev fx tilbudt ture til Spanien med alt betalt, spa-ophold osv. - som tommelfingerregel, betaler ens sugarDaddy for alt hvad vi nu laver sammen <3

Det minder i praksis mere om dating, end en regulær sex-ydelse man køber... grænsen er i min optik lidt mere flydende, både ifht ydelsen og betalingen, eller den kán være det! :wub:

Jeg ville personligt ikke kunne holde til at have det arbejde du har :oops: selvom jeg egentlig gerne ville! :ph34r:<3 fordi jeg, når alt kommer til alt, (og det kan Sato skrive under på), er en meget intens person der giver heeele mig i hvadend jeg laver :rolleyes::wub:

Det er noget af det, den underskønne @Eva Nadine med sin erfaring har opfanget, og "advaret" mig om at passe lidt på..<3

Det kan jeg (og de fleste mennsker, formoder jeg) ikke "give" til mere end en udvalgt "inderkreds" om man vil.. Så hvis ikke jeg var i et forhold med Sato, ville jeg helt sikkert lede efter et skønt menneske, som jeg kunne sugardate mere eller mindre eksklusivt :wub:

Håber det gav svar på dit spørgsmål? *smiler*

Tak Frøkken_Kinky bedre kunne jeg ikke beskrev forskellen. 

Og jeg vil unskyld hvis nogen GP,er har følt sig angive. Det var absolut ikke min hensigt.

Mennjeg har sjældent hørt at en GP tag med til en helt uge ophold i Feriehuset uden har klare aftale om kontant betaling. 

Eller tag til en Svinger Klubbe med en kunde... eller tag på stranden og nyder en dejlige omgang der i vandet mens det regner.. 

Det hvad jeg har for en idee ved en GP er at man bestiller sex fra en kort. Og så har man priser for de forskellige ydelse. Og så er da mulighed at købe sig tid. Og så er man lidt mere nødt at holder aftaler selvom han lukker efter makrel i tomat ud af munden og mannikke har lyst at kyss. 

Ved en Sugar Date blev ikke aftalt alt i detaljer nødvendigt.. måske kun at man ønsker sikker sex og hun ønsker sig aftensmaden og en vidst beløb hvis det komme til sex..... og ellers er alt åben efter hvad kemien og lyster giver. 

Kan godt være at jeg har en forkert idé om at være GP. 

Jeg er selv lidt nysgerrig på den område og overvejer at udprøve det. Men jeg har det virklig svære med at skal hold mig på den 1 time som er aftalt fordi jeg er så meget interesseret I folk og personen, at jeg nyder at snakke få faktisk at vide hvad personen har for en historie og kæmper med, hvad de elsker og hvad for synspunkter de har i forskellige emner.. 

@Skilgannon fik engang mulighed at møde mig og har været sikker glade for den tid og de samtale som vi har haft som en GP i den umfang måske ikke vil give.

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg er selv lidt nysgerrig på den område og overvejer at udprøve det. Men jeg har det virklig svære med at skal hold mig på den 1 time som er aftalt fordi jeg er så meget interesseret I folk og personen, at jeg nyder at snakke få faktisk at vide hvad personen har for en historie og kæmper med, hvad de elsker og hvad for synspunkter de har i forskellige emner.. 

Man behøver ikke som GP at holde sig stramt indenfor tiden men jeg ville ikke anbefale at man annoncerede med det elker skrev det at man ikke går op i det med tiden for så forventer alle det bare og det er også noget med kemi og om man kan føre en samtale og mærke hinanden. 

Jeg har haft GP oplevelser der gik over tid fordi det hele bare var godt og kemien og lysten til det var der. 

Hvis det er noget du overvejer så er en vagt et incall sted nok ikke dig men måske skriftlig, telefonisk eller på café offentligt sted kemi møde måske første skridt og jeg tænker en enkelt aftale kun på enkelte dage her og der hvor tiden og lysten er der så er der rum til at lade tiden flyde 

Men inden så snak grundigt med de erfarne kvinder herinde om hvordan de sorterer og kemitester og deres erfaringer. 

Jeg har en GP jeg besøger der ikke har noget fast hun kontakter når hun er i nabolaget og har lyst til aftaler så skriver jeg tilbage hvis jeg kan. 

Skrevet
pacer skrev, den 1.9.2024 at 23:22:

Nogle gange overrasker det mig lidt hvad folk forventer sig af et kvarter med en pige, tror I ikke lidt længere tid ville hjælpe på service niveauet? 

Den billigste vare på hylden giver sjældent sælger julelys i øjnene, det gælder vel også ved sexsalg? 

Kunne ikke selv drømme om at købe blot 15 min pga ovenstående.

Man kan godt argumentere for alle skal have samme gode service i den tid de har købt, men som sælger ville jeg da nok lægge mig mere i selen hvis kunden viste interesse for den lidt dyrere sko end discount mærket? 

Nu var der lige en anmeldelse om et 15 min besøg så derfor.

@pacer spørgsmålet har for nyligt været til debat i en anden streng Hvad når man på 15 min? tidligere besøgte jeg ofte piger i 15 minutter første gang og har næsten kun haft gode oplevelser. I foråret havde jeg fornøjelsen af at besøge Jessica Serrano og havde kun 15 minutter -det var et forrygende besøg.

JenniferRomantica skrev, den 2.9.2024 at 08:23:

Jeg synes godt man kan forvente at kvinden rør ved en og måske bare lige kigger en i øjnene en enkel gang selvom man kun har købt et kvarter.. Faktisk synes jeg at man kan forvente den samme indlevelse som hvis man køber en time.. Delt på tid så er ydelsen “15 min quicky” generelt den dyreste for prisen pr kvarter falder normalt når man køber mere tid.. 15 min koster 700 ved mig og 30 min 1000 kr.. Så nummer to kvarter koster 300 kr.. 

Man kan vel som serviceudbyder ikke sælge en ydelse man ikke kan leverer tilfredstillende synes jeg.. Det jo ikke gæstens skyld at man sælger noget som man ikke kan have sig selv med i.. 

Jeg hader stederne som Bollefabrikken og forstår til stadighed ikke at der faktisk er mænd der smider deres penge til de klamme bagmænd derude.. Men hver mand sin smag så at sige.. 

Som @JenniferRomantica fremhæver ovenfor så må man forvente et acceptabelt serviceniveau uafhængigt af tiden, ellers bør pigerne ikke sælge ydelsen, meget fint formuleret af en professionel på området ;)

Nu går jeg mest efter 30 minutter, det passer mig fint og jeg har tid til både bad, sex og nærvær, men respekterer naturligvis at andre kunder vælger længere tid og vil bestemt ikke afvise at købe en time hos en af de søde og smukke piger.

@Benarbejde dine indlæg er i den grad trist læsning og vidner, for mig at se, om en meget fattig tilgang til samvær med andre. Du skriver bl.a. :

"De såkaldte "oplevelser" med GFE er ligegyldige da det er er falskt. Man kan selvfølgelig have behovet for "social kontakt" hvis man er akavet af natur" og følger op med at kunder der går efter den slags MÅ lide af alskens skavanker og være ensomme. Hvor har du dokumentationen for det? Jeg tænker at når du er så bombastisk i dine udgydelser må der da være noget solid empiri der går væsentlig udover hvad du nu selv tænker og mener, eller?  Du får også lige kastet den stereotype kunde "Fede & svedende Torben" ind og mener angiveligt at du har god forstand for psykologiske mekanismer, godt så... nu er der jo et par stykker af dem, kan du blive mere specifik?

De fleste kunder der efterspørger GFE er næppe hverken naive eller socialt akavede, de ønsker blot mere end "ind & ud" når de er sammen med en GP, vi ved godt at det monetære er omdrejningspunktet i vores relation, men det betyder langtfra at der ikke kan være nærvær eller at pigen ikke kan lide at være sammen med en person der betaler prisen, opfører sig ordenligt og tydeligt viser at han finder hende tiltrækkende og sexet. I servicerelationer kan sælgerne bedst lide at interagere med personer der viser dem venlighed og respekt -og det er der god dokumentation for.

Ja, det er en illusion, noget der er skabt, ligesom Marguerite ikke rigtigt dør i Kamelidamen, eller Violetta i La Traviata, Hamlet bliver ikke forgiftet på Kronborg -det er skuespil, men det kan stadig være fængende og fremkalde følelser, har du tænkt over det? 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author

@drmabuse

Selvfølgelig kan man få en god oplevelse på 15 min. Min anke er bare det må være begrænset hvad man kan forvente.
Vi er forskellige, jeg har brug for mere til til at tune ind. Har da også lidt svært ved at sætte mig ind i et "forrygende besøg" på 15 min må jeg indrømme.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.