Hop til indhold

Et kvarter med en pige

Featured Replies

Skrevet

Nogle gange overrasker det mig lidt hvad folk forventer sig af et kvarter med en pige, tror I ikke lidt længere tid ville hjælpe på service niveauet? 

Den billigste vare på hylden giver sjældent sælger julelys i øjnene, det gælder vel også ved sexsalg? 

Kunne ikke selv drømme om at købe blot 15 min pga ovenstående.

Man kan godt argumentere for alle skal have samme gode service i den tid de har købt, men som sælger ville jeg da nok lægge mig mere i selen hvis kunden viste interesse for den lidt dyrere sko end discount mærket? 

Nu var der lige en anmeldelse om et 15 min besøg så derfor.

• Svar 120
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• "Jeg tror at jer der efterlyser GFE oplevelser nok dækkes af følgende: sen seksuel debut, generte og akavede, mobbet, overvægtige, hæmmet fysisk/psykisk og nok nogle familiære problemer." Hvis ik

• Ejmen... Jeg giver fortabt. Ensomhed? Ej nu stopper I sgu   Det er sex og intimitet... det behøver man dælme da ikke være ensom for at savne. Ih guder og Jøsses altså.  Jeres fuldstændigt enspored

• Altså med risiko for at bryde den gode stemning, er jeg een af dem der har stor fornøjelse af 15 minutters knald.   Hed elskov er det ikke - men det har jeg andre steder. Til gengæld bliver de

Skrevet

Tænker præcis der samme når jeg ser de anmeldelser, og at man så samtidig er fortørnet over at pigen ikke giver den fulde GF oplevelse på et discount besøg er mig en gåde.

Skrevet

Jeg læste den anmeldelse jeg formoder der har inspireret @pacer til denne tråd, og tænkte nærmest nøjagtigt det samme :wub: 
Jeg har for ganske nyligt gen-overvejet muligheden for at købe en quickie hos mig når jeg nu efter flere år uden en fast vagt har fået det igen, og jeg blev nu bekræftet i - med anmeldelsen dér - at jeg traf det rigtige valg om at man kan ikke købe eller booke mindre end en halv time.
Jeg vil jo egentlig gerne ha' at folk kan få en "billig smagsprøve" så dem hvor vi ikke matcher, ikke blokerer for dem der gør. Så det er egentlig også i min interesse at kunne tilbyde quickies/smagsprøver.
Jeg gider egentlig heller ikke ligge og forsøge at fake begejstringen i en hel time, hvis det bare er et testknald og vi ikke rigtigt danser i takt. Jeg kunne ha' haft fantastisk time med en anden hvor vi klikker bedre. Og det ved jo ingen af os før vi har test-knaldet første gang. Det er så fordi jeg er motiveret af mange andre ting end det økonomiske overskud som er fuldstændigt identisk uanset hvem der besøger mig og hvor mange der besøger min hjemmeside eller læser min annonce. Det er ikke altid tilfældet. Det ved jeg godt. 
Men jeg må indrømme at det nok er dumt at gøre det i mit tilfælde både økonomisk og fordi jeg ikke kan levere den indlevelse og tilstedeværelse jeg tror de fleste der besøger i hvert fald mig ønsker sig - på et kvarter! :huh:
Jeg er fuldt booket et par uger før uanset, og har kun een halv vagt om måneden... så det eneste jeg opnår er flere der ringer på dørklokken selvom der står "OPTAGET" og det er lidt åndssvagt for alle. 
Jeg beundrer oprigtigt talt dem der kan det jeg må indse at jeg ikke kan mht. sexarbejde. Det er en særlig evne, jeg ville ønske jeg havde af mange årsager. 

Jeg har nok aldrig rigtigt haft talent for super korte møder i denne branche. Ikke engang da jeg i et par år havde "kun blowjobs" på menuen kunne jeg finde ud af at ha' folk på stribe uden en pause imellem og lidt kaffeslabberas. Sjældne undtagelser i gamle dage var når den samme mand kom forbi til et hurtigt skrald på samme tid og samme dag hver uge. Det gik an... så vidste man ligesom hvad man gik ind til og det var piv-hyggeligt. Det kan man så bare ikke vil jeg mene hvis man ikke arbejder med en receptionist/telefondame. Jeg kan i hvert fald ikke. 

Som køber er "problemet" vel mest at man ikke ved om det er manglende investering der gør at hun er mere eller mindre uengageret eller ikke-tilstedeværende? Hvis det havde været den samme oplevelse, til en højere pris kan jeg godt sætte mig ind i at det er svært at gå udenom quickies. 
Bl.a. derfor (når jeg læser anmeldelser af Kvinder jeg kunne være interesseret i at besøge som køber) så giver det faktisk ingen mening for mig at tælle semi-dårlige anmeldelser af en Kvinde der er baseret på korte møder. 
Det er lidt for mig som at læse en anmeldelse af en restaurant hvor gæsten der anmelder købte en kop kaffe (måske med en biscotti til), og jeg overvejer om jeg skal bestille bord og købe deres Signatur Menu med tilhørende vin-menu, eller om jeg skal nøjes med en forret og en dessert for at fornemme niveauet før jeg inviterer mig selv og en veninde eller en elsker på fancy besøg på stedet. Man bliver ikke klogere af det med kaffen, medmindre der står "toiletterne var rene og personalet virkede som om de var glade for deres arbejde" som måske kan indikere noget. Stadig ikke om den smagsoplevelse og helhedsoplevelse jeg håber på at finde. 

Men for quickie-købere generelt er det naturligvis fedt at høre om en quickie-pige er pengene værd. 
Så måske de anmeldelser bare ikke er skrevet for alle, men for andre der køber kort tid? 

Det ene er jo ikke bedre end det andet overordnet set. Nogle er til en hotdog fra tanken og andre er til signatur-menu med hele pivtøjet. At de fleste sexarbejdere måske har begge dele på menuen gør det bare svært at vælge baseret på det billigste og det dyreste. At forvente at hotdoggen smager som en lille portion af signatur-menuen er jo lige så skørt. Så alle anmeldelser har vel sin berettigelse herinde? Det synes i hvert fald jeg :) 

Kærligst, Non-Quickie-Eva <3

Link til anmeldelsen jeg formoder er den der inspirerede til denne tråd, så folk ikke føler de mangler en puslebrik hvis de drysser forbi tråden en gang i fremtiden

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

I min alder kan jeg ikke bruge 15 minutter til andet end at tage tøjet af og blive mentalt klar. Booker altid mindst 1,5 time, helst 2.

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 33 minutter siden:

Tænker præcis der samme når jeg ser de anmeldelser, og at man så samtidig er fortørnet over at pigen ikke giver den fulde GF oplevelse på et discount besøg er mig en gåde.

Helt enig her og med @pacer 

Min tilføjelse: Har aldrig selv prøvet en billig quicki, og umiddelbart besøger jeg heller ikke dem som tilbyder det. Da det i min optik indikerer man bare skal overstås, og skal have hevet noget "let" tjente penge ind hurtigst muligt. 

Selvfølgelig læser jeg da nogen gange, om en god oplevelse med en quicki. Men synes største delen tit er i den negative ende. Men fedt for dem hvor det virker med et kort møde! Så sparer de da nogen penge.:lol:

Men for mit vedkommende, så hellere længere møder hvor jeg kun oplever positive, intime og skønne stunder. Kvalitet fremfor kvantitet.:rolleyes:

Skrevet
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

Men for mit vedkommende, så hellere længere møder hvor jeg kun oplever positive, intime og skønne stunder. Kvalitet fremfor kvantitet.:rolleyes:

Men hvis kvaliteten ikke følger med bare fordi man investerer i et længere møde første gang, og der spares på kvantiteten, så har man faktisk som køber blot betalt flere penge for det samme resultat, bare trukket i langdrag... sådan lidt sat på spidsen ;) 
Og det er vel tæt på ingen interesseret i, forestiller jeg mig? 

At tilbud om quickies er på en sexarbejders menukort er jeg absolut uenig i siger noget som helst om kvaliteten ved et længere besøg. Som i slet ikke. 
Er det din erfaring at det hænger sådan sammen? Det ville overraske mig... og det sker ikke så ofte i denne branche længere, så jeg er oprigtigt interesseret i dit eventuelle svar. Tænk hvis man kunne lære noget nyt :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author

Selv vælger jeg 30 min hvis pigen for mig er ukendt, for ligesom at stikke poterne i vandet. 

60 min hvis der er gode anmeldelser fra troværdige skribenter og min mavefornemmelse er god, det svigter som regel ikke. Andre gange beslutter jeg mig når jeg står foran den udkårne, man kan som regel godt fornemme om man er velkommen eller hun helst så man skred i en fart.

Ved thai er det altid en time, her skal jeg som regel heller ikke beslutte mig for fuld service fra start. Har dog enkelte gange fået 30 min fordi pigen så virkelig træt ud og jeg ikke kan lide bare at gå igen, så er blødningen ikke så stor.

Har af økonomiske årsager aldrig fået mere end 60 min.

Skrevet
Eva Nadine skrev, Lige nu:

Men hvis kvaliteten ikke følger med bare fordi der spares på kvantiteten, så har man faktisk som køber bare betalt flere penge for det samme resultat, bare trukket i langdrag... sådan lidt sat på spidsen ;) 
Og det er vel tæt på ingen interesseret i, forestiller jeg mig? 

Det har du bestemt ret i det kan jeg ikke modsige.:rolleyes:

Det er jo selvfølgelig også helt individuelt og subjektivt hvad man synes er kvalitet. Men jeg personligt udvælger mine besøg meget nøje, og sikrer mig så godt jeg nu kan... At det jeg søger/forventer er noget de kan leverer.:wub:

Skrevet
pacer skrev, for 3 minutter siden:

Andre gange beslutter jeg mig når jeg står foran den udkårne, man kan som regel godt fornemme om man er velkommen eller hun helst så man skred i en fart.

Det kan man så bare sjældent hvis andre har fået samme idé... så er "hun" oftest (eller måske ligefrem altid) fuldt booket og kan ikke afsætte mere tid end der er bestilt. Det er udfordringen fra "vores ende" i den model. Det sker mindst een gang hver gang jeg er på vagt for mig at nogen ønsker at forlænge og jeg ikke kan, men gerne vil. Jeg ved kl. 09:01 på dagen om dagens aftaler er bekræftede eller ej. Der er ikke et ekstra kvarter at hente nogen steder hvis jeg også skal have tid til at nulstille mig mellem hver gæst. Så... mærker man gensidigt lysten til to timer i stedet for en halv, så er det ganske enkelt ikke muligt - hos nogle af os i hvert fald.  

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

To runder på 30 min., så er man ikke snydt, så er der lidt af det hele :lol:

Redigeret af Hans69

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, Lige nu:

Det kan man så bare sjældent hvis andre har fået samme idé... så er "hun" oftest (eller måske ligefrem altid) fuldt booket. 

Jeg besøger sjældent de mest populære piger og jeg må sige det sjældent har været et problem at få den tid jeg ønsker.

Skrevet
pacer skrev, Lige nu:

Jeg besøger sjældent de mest populære piger og jeg må sige det sjældent har været et problem at få den tid jeg ønsker.

Ah... ja det giver så mening :) 

Skrevet
pacer skrev, for 9 minutter siden:

60 min hvis der er gode anmeldelser fra troværdige skribenter og min mavefornemmelse er god, det svigter som regel ikke.

Bruger samme formel som dig her.

Men efterhånden bestiller jeg altid 1 time eller 45 min. Selvom det er første besøg hos ny en kvinde. Da jeg bare synes jeg får mere ud af det og ikke skal stresse.

pacer skrev, for 9 minutter siden:

Har af økonomiske årsager aldrig fået mere end 60 min.

Bestiller også kun maks 1 time, men det er nu mere fordi jeg aldrig har mere end 1-2 skud i bøssen :lol: Også ville det jo være tosset at bruge penge på f.eks. 2-3 timer.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Hans69 skrev, for 5 minutter siden:

To runder på 30 min., så er man ikke snydt, så er der lidt af det hele :lol:

Sikke en maskine du så er :lol: Gid jeg kunne...

Skrevet
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Også ville det jo være tosset at bruge penge på f.eks. 2-3 timer.

Måske, men det kommer jo an på hvilke planer man har med den søde :twisted: :wub:

Redigeret af Hans69

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Bruger sammen formel som dig her.

Men efterhånden bestiller jeg altid 1 time eller 45 min. Selvom det er første besøg hos ny kvinde. Da jeg bare synes jeg får mere ud af det og ikke skal stresse.

Bestiller også kun maks 1 time, men det er nu mere fordi jeg aldrig har mere end 1-2 skud i bøssen :lol: Også ville det jo være tosset at bruge penge på f.eks. 2-3 timer.

Kunne godt forestille mig 2-3 timer med bad/jacuzzi, nuru massage, blow, sex med den rette kvinde, men det er økonomien slet ikke til. 

Skrevet
Hans69 skrev, for 1 minut siden:

Måske, men det kommer jo an på hvilke planer man har med den søde :twisted: :wub:

Tja det kan der være noget om vel. Men ud fra mine egne kærlige GFE besøg, så har jeg ikke brug for at skulle putte og kysse i 2 timer efterfølgende, selvom jeg elsker det! 

Så vil jeg hellere spare dem, og besøge kvinden en gang eller to mere på måneden :P

Skrevet
pacer skrev, for 19 minutter siden:

Kunne godt forestille mig 2-3 timer med bad/jacuzzi, nuru massage, blow, sex med den rette kvinde, men det er økonomien slet ikke til. 

Bestemt kunne være lækkert og hyggeligt.

Nu er det heller ikke fordi jeg flyder rundt i penge overhovedet. Rationere dem da også haha, vil hellere have 4x1 times besøg end f.eks. 2 lange besøg om måneden.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Altså med risiko for at bryde den gode stemning, er jeg een af dem der har stor fornøjelse af 15 minutters knald.

Hed elskov er det ikke - men det har jeg andre steder. Til gengæld bliver de fleste kvinder i privaten lidt utilfredse hvis man bare vender dem om og knepper dem - for derefter at gå ud og fortsætte dagens gøremål. Og det er lige præcis det jeg bruger gp’er til. 

jeg kunne knalde adskillige gange dagligt hvis økonomien tillod det eller jeg havde den rette mængde kvinder at skrive til. Og helt ærligt - hvor mange kan kneppe, altså den del med pikken i pigen, i halve timer???  Til det formål er 15 minutter rigeligt. 

så jow - selvfølglig er der købere til de 15 minutter. Når man går til gp er det vel ofte for at få noget som man ikke selv lige kan score uden penge. Og personligt er det altså vanskeligt at finde sådan 2-3 kvinder i privaten jeg bare kan komme og knalde med og så gå igen. Så skal der snakkes og puttes og spises frokost osv osv. fint nok. Men hvis det ikke var dagens plan er det lettere at betale 500 kr - knalde og gå. 

og en bonus info - du får hvad du ser. På den tid behøver kvinden ikke foregive alt muligt. Det er hvad det er, og det er dejligt ærligt. 

Redigeret af Jogge

Skrevet
Jogge skrev, for 13 minutter siden:

Altså med risiko for at bryde den gode stemning, er jeg een af dem der har stor fornøjelse af 15 minutters knald.

Gør du da bestemt ikke.

Det er jo bare fedt du kan det.

Personligt ville det være rart hvis jeg også kunne knalde og komme på 15 min. Så kunne jeg nå flere runder :P Men det kan jeg bare overhovedet ikke, selvom jeg stadig er en ung mand. Så skal tit bruge +25-30 min før jeg nærmer mig en udløsning under sex. Har vitterligt kun prøvet 3-4 gange med en gp hvor det er lykkedes på under 15 min. 

Men selv hvis jeg kunne komme hver gang på under 15 min. ville jeg stadigvæk ikke bestille de møder. Fordi den sociale/pillowtalk del betyder ligeså meget for mig i sådan et besøg, hvis ikke mere nogen gange. Da det for mig gør at sexen er bedre, hvis den rette kemi og sociale del også spiller, GP eller ej er det samme.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Jogge skrev, for 11 minutter siden:

Og helt ærligt - hvor mange kan kneppe, altså den del med pikken i pigen, i halve timer???  Til det formål er 15 minutter rigeligt.

Det kan jeg så...:P

Skrevet
  • Author

@Jogge 

Pointen er forventninger til et 15 min møde. Det er nok grænser for hvad man kan forvente af indlevelse og gfe oplevelse.

Er sikker på 15 min kan være fint for mange der bare vil have en udløsning uden så meget "pjat". 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Jeg læste den anmeldelse jeg formoder der har inspireret @pacer til denne tråd, og tænkte nærmest nøjagtigt det samme :wub: 

Link til anmeldelsen jeg formoder er den der inspirerede til denne tråd, så folk ikke føler de mangler en puslebrik hvis de drysser forbi tråden en gang i fremtiden

Nu har jeg for nylig været sammen med samme pige en times tid

Og selvom jeg virkelig kan have svært ved at forstå hvad man kan nå på et kvarter kan jeg læse mig til at vores oplevelser ikke har været så forskellige igen. At vi mødte en pige der ikke helt var til stede i det hun foretog sig.

Jeg synes ellers at en time er det der passer til mig i forhold til at kunne nå rundt om hinanden og gøre alle de ting jeg sådan nyder ved sex. Har da drømt om at gøre som det besøg på bollefabrik jeg på et tidspunkt læste om herinde, hvor brugeren bestilte 3×15 minutter med 3 forskellige piger i rap.

Skrevet

Jeg synes godt man kan forvente at kvinden rør ved en og måske bare lige kigger en i øjnene en enkel gang selvom man kun har købt et kvarter.. Faktisk synes jeg at man kan forvente den samme indlevelse som hvis man køber en time.. Delt på tid så er ydelsen “15 min quicky” generelt den dyreste for prisen pr kvarter falder normalt når man køber mere tid.. 15 min koster 700 ved mig og 30 min 1000 kr.. Så nummer to kvarter koster 300 kr.. 

Man kan vel som serviceudbyder ikke sælge en ydelse man ikke kan leverer tilfredstillende synes jeg.. Det jo ikke gæstens skyld at man sælger noget som man ikke kan have sig selv med i.. 

Jeg hader stederne som Bollefabrikken og forstår til stadighed ikke at der faktisk er mænd der smider deres penge til de klamme bagmænd derude.. Men hver mand sin smag så at sige.. 

Skrevet

15 min med en gp forstår jeg heller ikke så meget af, men jeg har nu heller ikke afprøvet det - men det handler i høj grad også om timingen og stemningen og denne er jo lidt svær at planlægge til at være magisk mandag kl 14.

Derimod i den virkelige verden, woooww der har været nogle virkelig frække oplevelser, hvor de 15 min var rigeligt:ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.