Hop til indhold

Hjælp mig med at forstå :)

Featured Replies

Skrevet

Hej alle I dejlige mennesker <3 Jeg har brug for jeres perspektiv *smiler* 

Nu har jeg efterhånden fået lidt mere erfaring, og der er noget der undrer mig en lille smule..

Nu er jeg heldigvis en kvinde, der nyder hvad jeg laver, og gør det fordi jeg også selv får noget ud af det (Det er da mega frækt, sjovt og spændende!) :wub: men jeg støder engang imellem på mænd, som egentlig bare er der for at "spilde min tid"... Eller som i hvert fald ender med at have gjort det..

Hjælp mig med at forstå hvad det handler om?

Hvordan kan man få sig selv til at "misbruge" andres tid, eller med fuldt overlæg forsøge at få gratis ydelser lokket ud af dem? Eller fx bestille ting man aldrig har haft intentioner om at købe til at starte med?

Det er så langt fra hvem jeg selv er som menneske (heldigvis!) :wub:

Jeg havde fx en som virkede ret seriøs, og gerne ville slikke mine fødder. Vi satte en aftale i stand henover et par dages sniksnak, og da han så finder ud af at min kæreste og jeg har et lidt specielt koncept kørende i den her weekend, hopper han på der istedet (skønt!) *smiler* Jeg dummer mig så åbenbart, sød og naiv, som jeg vel stadig er - og sender manden en lille teaser og skriver at vi glæder os til at se ham i weekenden.. Her til morgen er "hans hund så lige død" og han aflyser :lol:

Det kán jo selvfølgelig godt være at den ér det! Og jeg sendte da også bare et kram afsted <3Men i mit stille sind, kan jeg godt tænke at han bare blev lider af "post nut clarity" :rolleyes:

Lesson learned, no freebies..(uanset hvor små) :lol:

Men jeg synes det er lidt tosset..

Har flere eksempler, som jeg dog vil spare jer for, for nu.. Men som sagt:

Hjælp mig med at forstå det?

Og hav iøvrigt en skøn weekend! :wub:

Kærligst

Luna <3

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet

Det bliver jo meget virkeligt når tidspunktet for en aftale er tæt på, mens det for nogle nok mest er en fantasi at købe en kvinde til at udleve nogle af de fantasier som man måske ikke taler om. Nogle mænd vil gå ret langt for at forfølge en fantasi når vi er liderlige. Og når vi så er mindre liderlige oplever nogle at blive ramt af en slags klarsyn (som du selv skriver) og måske endda afsky over deres fantasier, almindelig bondeanger eller bare kolde fødder (no pun intended).

Det er nok lidt synd for manden, fordi han vil helt sikkert vende tilbage til fantasien, men nu er der risiko for at han ikke længere har en chance for at udleve den sammen med dig.

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 1 time siden:

Eller fx bestille ting man aldrig har haft intentioner om at købe til at starte med?

Jeg ved ikke noget i forhold til ting. Havde du i stedet skrevet tid, så kan man i tillæg til @letitsnows gode pointer også tilføje, at kolde fødder både kan dække over, at manden alligevel ikke tør gennemføre aftalen eller at han egentlig godt tør, men når dagen kommer så alligevel ikke har lyst.

I begge tilfælde er en aflysning på sin plads, men der er desværre også mange eksempler, hvor manden booker tiden og så ikke gider aflyse, hvis han alligevel ikke kan eller vil komme som aftalt.

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan man få sig selv til at "misbruge" andres tid, eller med fuldt overlæg forsøge at få gratis ydelser lokket ud af dem? Eller fx bestille ting man aldrig har haft intentioner om at købe til at starte med?

Kære @Frøken_Kinky Det er en klassiker du bringer på banen  "hvorfor aflyser kunder en aftale med kort frist efter at der er investeret tid og energi i at sætte besøget op?" din præmis er at kunden har misbrugt din tid eller handlet med overlæg og aldrig reelt havde tænkt sig at besøge dig det er du, naturligvis i din gode ret til at, men du kan reelt ikke vide om det er tilfældet eller det er en kunde der fik akut meget kolde fødder, der kom et møde/aftale/besøg som ikke kunne afvises eller udsættes og derfor måtte besøget aflyses eller hans hund faktisk døde...Det skal man altid have in mente.

Jeg er selv faldet på cykel på vej til et besøg (en anden cyklist kørte ind i mig og jeg måtte aflyse 15 min før besøget,) en anden gang kom der uventet familiebesøg en lille timers tid før jeg skulle afsted og igen måtte jeg aflyse -begge forklaringer har sagtens kunne tolkes som meget tynde undskyldninger selvom det var rigtigt, nogle gange sker livet bare og timingen er urimeligt dårlig.

I de tilfælde hvor der aflyses eller kunder udebliver kan det skyldes mange ting, som nævnt kan kunder få akut kolde fødder eller simpelthen ikke have lyst den dag og så kommer de op med en dårlig undskyldning, formentlig fordi de skammer sig. Så er der dem der tænder på at have en dialog kørende uden at ville gøre noget ud af det, de er tidsrøvere og burde melde ærligt ud eller sende GPen 500 kr. for at have en gang SMS lir kørende som de kan tilfredsstille sig selv til.  Der findes sikkert også mænd der syntes at det er sjovt at snyde GP'er på grund af misundelse, foragt, selvforagt eller af grunde jeg ikke skal gøre mig klog på. Nogle tænder på at manipulere andre, de kan bestille bord på en restaurant , ringe og spørge ind til menuen og så blive væk, eller aflyse lige op til besøget (det har jeg hørt flere eksempler på fra folk i restaurationsbranchen) de tænder på at de får andre til at gøre noget, på at opbygge en relation og så bryde den. endelig er der dem der er ligeglade med alle andre end dem selv og ikke respekterer andres tid, men den slags typer udebliver som regel bare, de gider ikke at aflyse.

Det var nogle af de grunde jeg kunne komme på, der er helt sikkert flere  -det er svært endegyldigt at svare på hvad præcis det handler om, men jeg forstår glimrende din undren og frustration og håber at du kan bruge mine input  -jeg er i øvrigt vild med dit begreb "post nut clarity" :D

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
letitsnow skrev, for 3 timer siden:

Det bliver jo meget virkeligt når tidspunktet for en aftale er tæt på, mens det for nogle nok mest er en fantasi at købe en kvinde til at udleve nogle af de fantasier som man måske ikke taler om. Nogle mænd vil gå ret langt for at forfølge en fantasi når vi er liderlige. Og når vi så er mindre liderlige oplever nogle at blive ramt af en slags klarsyn (som du selv skriver) og måske endda afsky over deres fantasier, almindelig bondeanger eller bare kolde fødder (no pun intended).

Det er nok lidt synd for manden, fordi han vil helt sikkert vende tilbage til fantasien, men nu er der risiko for at han ikke længere har en chance for at udleve den sammen med dig.

Elsker dit svar! <3

Jeg har super meget forståelse for kolde fødder..! Og at der kan ske ting og sager, der gør at man må aflyse. 

Jeg tror som udgangspunkt det bedste om folk- vi er trods alt, kun mennesker! <3^_^

Men jeg synes også at man som køber skal øve sig i at være mere ærlig.. Man må gerne skrive "Jeg er ret nervøs" eller "Jeg synes det er ret grænseoverskridende overhovedet at indrømme at jeg har den her lyst".. osv. For så kan hende man ønsker at købe en ydelse af bedre forstå det reelle behov, som også inkluderer omsorg og rummelighed hvis det er noget han går og putter med.. :wub:

Vi investerer jo netop en del tid i at få afdækket behov, sætte aftalen op osv <3

Så længe man rent faktisk skriver og taler pænt, så har jeg det fint med at man aflyser.. Men ham her fx vil kun få muligheden igen ved at lægge et "depositum", og det er sef lidt ærgerligt, hvis det vitterligt er fordi hans hund lige er død :(

Skrevet

Jeg må indrømme, at jeg selv tænder en del på dét bare at skrive til en GP - men jeg vil aldrig gå så langt som at booke en aftale som jeg ved, at jeg ikke kan holde og jeg skriver aldrig, hvis jeg ikke oprigtigt er interesseret i at ses. Det er ofte også i "dialogen" op til mødet at man kan mærke, om der er kemi. Jeg ville ELSKE hvis en GP sendte en teaser afsted til mig inden et møde, for det viser en legitim interesse som ikke bare er "CU BABY" eller "OK". 

Har også fuld forståelse for, at en GP ikke kan sætte ret meget tid af til tjit-tjat men derfor kan jeg alligevel godt besøge personen :)

Men vi mænd er sku skøre nogle gange. Godt vi har dette forum.

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 56 minutter siden:

Men jeg synes også at man som køber skal øve sig i at være mere ærlig.. Man må gerne skrive "Jeg er ret nervøs" eller "Jeg synes det er ret grænseoverskridende overhovedet at indrømme at jeg har den her lyst".. osv. For så kan hende man ønsker at købe en ydelse af bedre forstå det reelle behov, som også inkluderer omsorg og rummelighed hvis det er noget han går og putter med.. :wub:

Hold kæft hvor er du dejlig :wub:<3

Du har fuldstændig ret! Tror der er mange mænd der selv synes de er no'en "helveds kårle" og har seriøst svært ved at åbne op og fortælle om deres hæmninger.

At du skriver som du gør bekræfter bare mine forventninger til at deltage her i EG. 

Fedt mand! Du har lige reddet min weekend! <3

Skrevet

Min erfaring dig mig at jo mere man snakker og skriver med dem jo mere useriøs er de. Mænd med alverdens spørgsmål afvises her. Og så kan der KUN bookes på dagen og KUN via opkald ;) og det fungere fint.

Skrevet

Du må også være utrolig large eller forholdsvis ny i branchen hvis du stadig bruger tid på længere sms samtaler med potentielle gæster<3.. 

Det leder ikke til andet end skuffelse i 9,5 ud af 10 tilfælde:ph34r:.. 

Jeg bruger kun tid på at skrive med mine stamgæster - eller i hvertfald - gæster jeg har mødt før.. 

Det sker næææsten hver måned at jeg må skrive “nu har du skrevet til mig siden 2020 og jeg har endnu ikke mødt dig så jeg tror simpelthen ikke på det kommer til at ske”.. 

Skrevet

Altså, hvis det er meget komplekse leverancer/serviceydelser til en relativt høj pris kan det være smart at aftale en tid hvor man kan ringe sammen og afklare detaljer mv.
Er det standardydelser, som jeg normalt kan klare mig med, må 3-6 SMS’er kunne gøre det og har man en aftale holder man den eller betaler kompensation. Uanset om hunden skal på hospital eller man får kolde fødder.

Hvir svært kan det være. Jeg forstår mænd der får kolde fødder,  men ikke mænd der lader GP TAGE OMKOSTNINGEN VED DET.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, den 30.8.2024 at 11:10:

Kort og køligt - og hudløst ærligt og i 99% af alle tilfælde:  
FORDI DE KAN! 
Med bare dit indlæg vil du tiltrække vanvittigt mange der nu tænker "hun er ny - hende kan jeg trække i langdrag. Jeg skriver til hende FØRST!" er den sørgelige sandhed gætter jeg på. 
Så det du prøver at undgå med dit indlæg eller få forståelse af, er med til at dem du allermest ønsker at undgå henvender sig i større antal. 

En af de råd jeg giver til Kvinder der overvejer at starte i købesex branchen (uanset hvad de så sælger) er at de opretter profiler og så venter de et par måneder før de svarer nogen som helst. Det er helt klart værst i starten. Det daler. Der er bare sindsygt mange flere der ønsker sig "noget gratis" og som "overvejer måske en dag hvis den helt rette pige og pris dukker op" måske en dag at købe noget hos nogen som helst. 
Jeg har i snit for hver 100 der læser min annonce 8-12 der sender en sms med en eller anden form for tilkendegivelse af interesse (man kan ikke emaile mig for en aftale eller andet) og 2 af dem ender med en aftale. Det er sommetider "hej" og andre gange virker det som en ansøgning. 
Disse tal er fra i år. Når du får nyt navn, nummer, annonce overskrift, billeder eller andet ændrer sig, så topper antallet for en tid. Bl.a. derfor orker jeg ikke nye billeder så ofte og skifter aldrig navn igen (håber jeg). Det bliver bedre med tiden. 
Den naive kasket er du nok nødt til at skifte ud med en anden hvis du skal kunne holde ud at sælge sex (uanset af hvilken type) ret meget mere end i et par uger, vil jeg mene. 
Eller vi kan vente på at Menneskeheden udvikler sig hurtigere end planeten dør og at vi har uendeligt antal liv foran os og har lært af vores erfaringer i tidligere inkarnationer... hvis man hælder til dén teori ;) 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 30.8.2024 at 17:35:

Min erfaring dig mig at jo mere man snakker og skriver med dem jo mere useriøs er de. Mænd med alverdens spørgsmål afvises her. Og så kan der KUN bookes på dagen og KUN via opkald ;) og det fungere fint.

Tak for dit input, det er noteret :wub:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 30.8.2024 at 19:47:

Du må også være utrolig large eller forholdsvis ny i branchen hvis du stadig bruger tid på længere sms samtaler med potentielle gæster<3.. 

Det leder ikke til andet end skuffelse i 9,5 ud af 10 tilfælde:ph34r:.. 

Jeg bruger kun tid på at skrive med mine stamgæster - eller i hvertfald - gæster jeg har mødt før.. 

Det sker næææsten hver måned at jeg må skrive “nu har du skrevet til mig siden 2020 og jeg har endnu ikke mødt dig så jeg tror simpelthen ikke på det kommer til at ske”.. 

Jeg elsker din umiddelbarhed, den er forfriskende <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 22 timer siden:

Kort og køligt - og hudløst ærligt og i 99% af alle tilfælde:  

FORDI DE KAN!

Den naive kasket er du nok nødt til at skifte ud med en anden hvis du skal kunne holde ud at sælge sex (uanset af hvilken type) ret meget mere end i et par uger, vil jeg mene. 

Tusind tak, for dit ærlige svar Eva - det kan jeg bestemt bruge til noget! <3

Jeg hører dig.. Og ser bestemt også det du beskriver.. Jeg får virkelig nogle vigtige og gode erfaringer i disse tidlige dage *smiler*

Jeg har den grundholdning at:

"Fool me once, shame on you- but fool me twice, shame on me" 

Jeg har mine måder at sorterer lidt på, men som udgangspunkt tager jeg folk seriøst når de henvender sig - og spejler som udgangspunkt også deres engagement... Men vigtigst af alt (for mig), så gør jeg kun ting jeg har lyst til! :wub:Hvis ikke jeg mærker en oprigtig lyst og interesse fra mig selv, så holder jeg simpelthen FRI! Helt uden dårlig samvittighed iøvrigt <3

Hvis ikke man allerede er en menneske-kender når man træder ind i branchen, så bliver man det hurtigt, tror jeg :rolleyes: :lol:

Et eksempel nu fra i går aftes, fik vi en der ghostede os fuldstændig, selvom han havde været ret "on", og havde bestilt et virkelig lækkert setup som vi glædede os til og havde forberedt godt.. (han skrev maaange timer senere, stadig lykkeligt uvidende om at han aldrig får den chance igen, og at vi ikke kommer til at reagere på hans mails fremover ^_^)

Nå men..

Vi kiggere bare på hinanden, trak på skulderen, og endte så med at RÅ-b**** så det drev ned ad væggene i halvanden time efterfølgende :oops: :wub::razz:

...Da vi havde fået den ophobede energi ud af kroppen, kiggede vi bare svedigt og grinende på hinanden bagefter, og tænkte "synd for ham!" ^_^ Vi gik derefter ud og nød aften-stemningen fra Aarhus festuge, fik en velfortjent øl og købte en frysepizza med hjem - En fantastisk aften, hvis du spørger mig! :D

På den måde, er der nok lidt forskel på det jeg laver lige nu, og det du fx laver <3

Jeg kommer som sagt nok aldrig til at kunne forstå hvad der driver mennesker til at snyde, udnytte og manipulerer andre mennesker.. men man skal ikke være i tvivl om, at har man først bekendt kulør én gang, overfor mig- så glemmer jeg ikke hvad jeg har set.. og så mister man adgangen og muligheden "for good"..

..Og omvendt, har man først vist mig hvor dejligt et menneske man er, så er der ikke rigtig noget filter eller nogen begrænsning på mulighederne (Det gælder fx @Dillermand Junior og Vimmel, som aldrig har været andet en gentlemen og skønt selskab! :wub:)

...

Hvis jeg kan mærke på mig selv at jeg begynder at blive tilbageholdende, mistroisk eller bitter fordi der kommer for mange værdiløse og decideret "spild af tid" henvendelser, så vil jeg 100% tage det op til overvejelse om jeg overhovedet gider at blive ved med at tilbyde det jeg gør - og lave det jeg gør.. 

Jeg gør kun det her så længe jeg synes det er sjovt :wub: .. og det kan dem der læser med her i tråden, jo så lige tage med i deres overvejelser inden de lander i min indbakke ^_^

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet

Frøken_Kinky skrev, for 22 minutter siden:

Hvis jeg kan mærke på mig selv at jeg begynder at blive tilbageholdende, mistroisk eller bitter fordi der kommer for mange værdiløse og decideret "spild af tid" henvendelser, så vil jeg 100% tage det op til overvejelse om jeg overhovedet gider at blive ved med at tilbyde det jeg gør - og lave det jeg gør.. 

Jeg gør kun det her så længe jeg synes det er sjovt :wub: .. og det kan dem der læser med her i tråden, jo så lige tage med i deres overvejelser inden de lander i min indbakke ^_^

Det kan jo undgåes relativt enkelt at blive tilbageholdende osv. hvis man "designer" kommunikations-kommandovejen selv og helt ungår tidsspildere. For det er altså dem der er flest af. Som i rigtigt mange flest af. Især når det er indbakker og emails er min erfaring. 
Det er nemt at kende forskel på dem når man har alle sanser i brug. Men i indbakkerne der præsenterer langt de fleste potentielle købere sig bare de som de mennesker de ville ønske at de var og ikke som de er - langt de fleste. 
At du antyder at hvis de ikke tager det du skriver med i deres overvejelser, er det mit gæt at ikke en eneste af dem der spilder din tid mere eller mindre bevidst, på nogen måde tager med i deres betragtning når de skriver. Hvad andre går glip af i fremtiden, vil tælle forsvindende lidt når de henvender sig, er min fulde overbevisning. Især når de godt ved at de kommer aldrig i mål alligevel.
Når der er "sex i sigte" uanset hvilken slags det er, eller om det bare er en illusion om muligheden for, ja så ryger manges integritet altså bare lige ud af vinduet uden et nanosekunds betænkningstid. Det er realiteten som jeg oplever det. Ikke blot min egen, så her må kolleger byde ind, hvis de kan og ønsker at være ærlige :) 
Jeg har mødt SÅ mange sexarbejdere igennem årene som er stoppet næsten før de er begyndt, fordi det er for bøvlet at finde de firkløvere, som jeg kalder dem. Især dem hvor det er lysten der driver dem, orker sjældent ret længe. Og det er jo piv-ærgerligt. For alle - bortset fra dem der får klemt lidt gratis juice ud af dem før de når at stoppe igen.
Det kan godt være sådan lidt "Find Holger"-agtigt hvis man ikke får skruet det sammen sådan at det næsten kun er "Holger'e" man overhovedet kan se på billedet. 
Så hvis man kan finde en måde at gøre det på som gør det nemmere for både dem der køber og dem der sælger uden at skulle bruge tid på dem der aldrig kommer til at købe og hvoraf mange aldrig havde tænkt sig at skulle købe alligevel, så holder arbejdsglæden bare længere, vil jeg mene.

Kærligst, Eva <3

*hoost* @Pianistinden *atjuh!* hvor er du når man skal bruge dig? :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden:

Så hvis man kan finde en måde at gøre det på som gør det nemmere for både dem der køber og dem der sælger uden at skulle bruge tid på dem der aldrig kommer til at købe og hvoraf mange aldrig havde tænkt sig at skulle købe alligevel, så holder arbejdsglæden bare længere, vil jeg mene.

Du har så evigt ret! .. <3

Jeg håber jeg får muligheden for at møde dig, så jeg kan "pick din brain" en dag ^_^ *fnis* (Hvis jeg må!) ^_^

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 32 minutter siden:

Du har så evigt ret! .. <3

Jeg håber jeg får muligheden for at møde dig, så jeg kan "pick din brain" en dag ^_^ *fnis* (Hvis jeg må!) ^_^

Du og alle andre nye piger i klassen der måske læser med her, er altid velkomne både i indbakken her, og på telefonen <3:wub:
Vi er et helt netværk der har den indstilling at vi er kolleger før vi er konkurrenter. Ikke at vi er sindssygt mange (endnu) men vi findes ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Du og alle andre nye piger i klassen der måske læser med her, er altid velkomne både i indbakken her, og på telefonen <3:wub:
Vi er et helt netværk der har den indstilling at vi er kolleger før vi er konkurrenter. Ikke at vi er sindssygt mange (endnu) men vi findes ;) 

Fantastisk sund holdning, den støtter jeg 100% op omkring ! <3 Du får lige en pb en af dagene, når tiden er der <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

*hoost* @Pianistinden *atjuh!* hvor er du når man skal bruge dig? :D 

My Lady, you summoned me? B)

Min kommunikations-kommandovej er så tilpas krævende for sex købere at de er nødt til at sætte gang i de små grå og ikke kun sende soldater til de nedre regioner.

På den måde sortere de useriøse sig fra allerede inden de henvender sig og jeg har stort set ingen tidsspildere i min indbakke.

Der står tydeligt i annoncen at hvis de ikke får et svar fra mig, så må de læse annoncen igennem igen og tilbage til tegnebrættet og se sin henvendelse igennem, om der er noget de har glemt eller overset. Det er underordnet hvad det er der glemt i henvendelsen - Jeg svarer ikke.....

90% af mine henvendelser ender i en tlf samtale og 95% af samtalerne ender ud i en aftale om at mødes og den aftale bliver overholdt.

De sidste 5% som ikke ender i nogen aftale ligger oftest hos køber, som efter samtalen ikke vender tilbage med et forslag til dato for et møde og en håndfuld gange har jeg selv under samtalen afvist at gå videre.

Min annoncetekst beskriver min person og stiller krav til læseren og det har virket for mig - der er faktisk kun "Holgere" i min indbakke :)

Jeg fulgte @Eva Nadine s råd om at lade indbakken vælte, da jeg var ny pige i klassen B). De seriøse mænd som havde de kvaliteter jeg ledte/leder efter, skulle nok vise sig - og det var rigtigt *dansende dame emoji*. 

Nyhedens interesse er overvældende og man kan blive forført af opmærksomheden, derfor er det endnu endnu ENDNU mere vigtigt at have stadfæstet sit setup og ikke afvige fra det.

Som @JenniferRomantica er inde på, så drop teasere, lange beskeder osv med mænd du ikke kender.

Du promovere dig som ny og det er mænd du ikke kender...jeg gentager: Det er mænd du ikke kender.

Summa summarum: Vær konkret, ISÆR over for dig selv, på den måde undgår du at rive håret af dig selv i frustration over at nogle købere, spilder din tid <3

Skrevet

Jeg kan ikke rigtig finde hoved eller hale i denne slags meget lange indlæg hvor der "snakkes" rigtig meget og der "siges" intet. Jeg prøvede men gav op undervejs. Der er vel ikke rigtig noget budskab eller spørgsmål?

Må lige gøre opmærksom på at bølgen på nettet går hen mod "de gode gamle dage" og helt almindelige blogs er hastigt på vej tilbage af forskellige årsager. Det ville være fint hvis I lagde jeres betragtninger online på et blog. I ville nok også få nogle kunder ind imellem.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Benarbejde skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan ikke rigtig finde hoved eller hale i denne slags meget lange indlæg hvor der "snakkes" rigtig meget og der "siges" intet. Jeg prøvede men gav op undervejs. Der er vel ikke rigtig noget budskab eller spørgsmål?

Et forum er vel lige så meget en platform til samtale og fælles overvejelser. Det siger måske ikke dig noget i denne tråd, fordi det ikke er dig, der sidder med "spildt arbejdskraft", men for os kvinder, der måske har oplevet at spilde flere timer om ugen på den slags mænd, synes jeg faktisk det er okay med én lille-bitte tråd os imellem, hvor der kan deles lidt erfaringer. 
Personligt er jeg f.eks. ny i branchen, men har haft lidt af en mentor, så de ting, der bliver nævnt her, spejler sig meget i, hvad jeg fik med fra starten, og omvendt er der ting, jeg stadig "døjer" med, som der bliver reflekteret over her. Jeg tænker, det har været den nøjagtige hensigt med indlægget? 

Tippet kan jo gives tilbage - dit eget indlæg kunne uddybes meget mere og blive smidt på en blog.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 22 minutter siden:

Summa summarum: Vær konkret, ISÆR over for dig selv, på den måde undgår du at rive håret af dig selv i frustration over at nogle købere, spilder din tid <3

Tuuusind Tak! For dit fantastisk brugbare svar! :wub:

Jeg suger til mig af alle jeres kloge ord, og leger lige nu med tanken om at køre det ind over platformen BT, på den måde: At ønsker man en korspondence og at booke en tid til når vi laver et setup næste gang, så skal man først købe en "intro-video" som vi har lavet til formålet, der lidt mere "levende" beskriver det man kan opleve :wub: (til et eller andet symbolsk beløb)

På den måde tror jeg også vi sorterer ret så kraftigt i de henvendelser vi får, og folk beviser at de er seriøse og værd at bruge tid på<3

Det er sikkert ikke bulletproof, men kunne også kombineres med det du fortæller at du gør ^_^

Skrevet
Benarbejde skrev, for 34 minutter siden:

Det fremgår sådan set af trådstarters første indlæg hvad spørgsmålet er, endda ret tydeligt vil jeg mene. 
Jeg vil undlade at citere det - det lader til at du allerede har læst det og bare ikke finder det relevant for dig.
At DU ikke personligt har glæde af tråden i det hele taget, eller ønsker at bidrage med noget brugbart til hvad det handler om, betyder jo ikke at andre ikke kan have glæde af de indlæg der kommer. 
Dit input tænker jeg ikke er super duper anvendeligt i forhold til trådens emne, så man kunne jo undlade at læse tråden i det hele taget og så måske også undlade at bidrage hvis det bare er generel kritik og mavesyre til overs man har at gøre godt med. Der findes måske endda blogs med den mulighed eller du kan lave din egen som du foreslår at andre gør. Jeg ved det ikke. Det gør du måske. Det kan man oprette en tråd om her på Eroguide under Hyggesnak hvis man har brug for det. Eller en om hvad man ikke forstår. Eller overskud af mavesyre. Ordet er næsten frit i Hyggesnak :)  
Det er det så også i privat besked hvis man altså kan undvære det semi-offentlige forsøg på udskamning og stadig få en god dag. Der kan du ramme dem du ønsker meget personligt. Lidt som at skyde med skarpt i stedet for med spredhagl. Det' smart. Det overvejede jeg at gøre i stedet for dette indlæg, men tænkte at der kan være andre du har inspireret til at synes det samme som dig, og så bliver det meget tid at bruge på det alligevel. Så når nu det ligger i tråden allerede, så tænker jeg det er mest brugervenligt at skrive et indlæg også de kan læse. 

Hvis du har brug for hjælp til at finde hoved eller hale i denne slags meget lange indlæg hvor der "snakkes" rigtig(t) meget og "siges" en del du ikke interesserer dig for eller forstår, kunne du skrive en privat besked til dem du tænker kan hjælpe dig videre. 
Så kan dem der HAR glæde af tråden fortsætte med at dele erfaringer der er uforståelige eller uinteressante for dig, og alle er glade. Tænker jeg. 
Der er både spørgsmål og budskab som andre brugere allerede har glæde af. Så jeg tænker det måske er værd at nævne det der for mig er indlysende: 
Ikke alle Eroguide debatter er noget der er personligt interessant. 
Det er så smart at man helt kan undlade at læse og/eller deltage i lige præcis dem man vil. 

Der har tidligere været et underforum hvor kun annoncører havde adgang, hvori bl.a. en tråd som denne også kunne have ligget. 
Så ville vi desværre ikke have haft inputs fra ikke-annoncører og andre medlemmer af Eroguide som måske havde noget at sige om emnet. 
Det underforum er forsvundet i praksis. Hvorfor kan du læse om i andre tråde dersom det skulle være et emne hvor du har noget at bidrage med eller interesserer dig for. 

@Frøken_Kinky og andre nye der har mod til at stikke snuden op over græsset:
BLIV VED! 
Der sidder Kvinder bag deres skærme og læser med der har de samme spørgsmål, og som ikke kan/vil/tør spørge eller melde sig ind og/eller skrive netop fordi der er brugere på Eroguide der skyder deres initiativ ned lige så snart de gør andet end at holde kæft og sprede ben. Dem er der en del af. De skifter ofte brugernavne.
Det er bl.a. derfor at nogle af de Kvinder de skriver herinde aktivt gør det mest i perioder. Man gider ik deres mavesyre i længden. 
Heldigvis kommer der flere opmuntrende breve i indbakken hver gang nogen prøver at træde under fode i en offentlig debat. At de ikke støtter i trådene er fordi ofte de samme brugere som trykker ned, så kalder dem skødehunde, medløbere og vatpikke - og så ruller lavinen ;) 
Men bliv ved - for dine tanker og hvad du deler repræsenterer et stort antal tavse stemmer derude. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

Det fremgår sådan set af trådstarters første indlæg hvad spørgsmålet er, endda ret tydeligt vil jeg mene. 

Da jeg læste det tænkte jeg "Men han gør jo i virkeligheden nøjagtig det, han beskylder os andre for at gøre?" :lol:

Og så sprang jeg let og elegant over.. Jeg har nået min kvote for tidsspildere i dag *haha*

Og nu vil jeg så afslutte dagen med at nyde min dejlige kæreste for fulde drag, optage det og.... :wub: *fniiis*

Skrevet
McMittens skrev, for 23 minutter siden:

Et forum er vel lige så meget en platform til samtale og fælles overvejelser. Det siger måske ikke dig noget i denne tråd, fordi det ikke er dig, der sidder med "spildt arbejdskraft", men for os kvinder, der måske har oplevet at spilde flere timer om ugen på den slags mænd, synes jeg faktisk det er okay med én lille-bitte tråd os imellem, hvor der kan deles lidt erfaringer. 
Personligt er jeg f.eks. ny i branchen, men har haft lidt af en mentor, så de ting, der bliver nævnt her, spejler sig meget i, hvad jeg fik med fra starten, og omvendt er der ting, jeg stadig "døjer" med, som der bliver reflekteret over her. Jeg tænker, det har været den nøjagtige hensigt med indlægget? 

Tippet kan jo gives tilbage - dit eget indlæg kunne uddybes meget mere og blive smidt på en blog.

Efter at have læst det første indlæg følte jeg at jeg havde spildt tiden. En masse snak om ingenting og pointen var som du skriver "spildtid". Emnet er debateret i andre tråde for nyligt, så indlægget er vel promovering i virkeligheden.

Mit indlæg er brok og en kamp mod spildtid! :)

Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du har brug for hjælp til at finde hoved eller hale i denne slags meget lange indlæg hvor der "snakkes" rigtig(t) meget og "siges" en del du ikke interesserer dig for eller forstår, kunne du skrive en privat besked til dem du tænker kan hjælpe dig videre. 

God tanke Eva. Det prøvede jeg faktisk ganske naivt. Gik ind på brugtetrusser.dk (hendes "hjemmeside") og ville sende en besked, men så skulle jeg oprette mig. Da jeg ikke er interesseret i brugte trusser undgik jeg oprettelsen og brokkede mig i stedet. 

Redigeret af Benarbejde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.