Hop til indhold

Jeres yndlingsmusik lige nu? Vol 2

Featured Replies

• Svar 1.5k
  • Visninger 162.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Mister nysgerrig
    Mister nysgerrig

Denne her udgivelse af en ældre klassiker med mange musikere fra hele verden synes jeg er ret fed.  

• Lige det som jeg høre og jeg synes det så passende faktisk. 

• Thanks for sharing @sneræven  I understand what you mean...and yes, there is a big difference growing up in such different places. The name "Childhood Street" is already deeply poetic…The stree

Postede billeder

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Et af Shakira’s rock numre. Sangen handler om at hun fik stjålet teksterne og demobånd til hendes nye album da hun var 20 år. Hun startede simpelthen forfra med et nyt album som hun kaldte "Hvor er tyvene". Ærgerlig ærgerlig.

Skrevet

Soho kvarteret i London er ikke hvad det har været.
Jeg har lige været der, så jeg ved hvad jeg taler om :)

Her skal vi høre et nummer fra skiven 'Solo In Soho' - og ja det er Mark Knopfler der spiller lead på nummeret. 

Philip Lynott – King's Call (1980):

Skrevet

In love with…Tommy Johansson…<3

Feel that vocal at 01:50, which extend for a minute…<3

And burn…<3

Redigeret af Rafaela

Skrevet

Er hoppet tilbage til 88 og har altid beundret Talk Talk. Virkelig et godt band men det var så meget jo i 80’erne :x

Skrevet

Har bare lyst til at danse i dag ;) 

Redigeret af Mook

Skrevet

R.I.P Ozzy :(

Ozzy Osbourne - No More Tears (1991):

Redigeret af Needy

Skrevet
latinas4ever skrev, for 4 minutter siden:

Condolences with your father, @Rafaela. At least you still have your sweetheart, Tommy.

And my heavy metal “daddy” is gone…

Paranoid…This is perhaps my favorite song - I love the brutal honesty of the lyrics and Ozzy Osbourne's emotional delivery… R.I.P Ozzy… <3

Skrevet

Elena Rose med bad hombres. Hun synger at der bliver løjet meget og at der findes flere kinesiske pengepunge end der findes folk der elsker med hjertet.

Skrevet

Rock anno 2025.
De Våde Ben har fået ret godt fat (og nej, det har ikke noget at gøre med regnvejret)
Wet Leg har vist også været med på en festival her i landet - var det Roskilde .. ?

Skrevet

The song "She's Gone" by the band - Steelheart, is one of the most beautiful and emotional rock ballads, written by vocalist Miljenko Matijevic, known for his intensity and powerful vocal performance…Amazing…<3 

And I've never had the pleasure of listen a better cover than…Tommy Johansson…Wonderful…<3

Redigeret af Rafaela

Skrevet

Hvor var det fedt at være ung i 80'erne :)

og så hørte jeg Michael Jackson for første gang

Skrevet

My favorite track from the album 'Making Movies' — it's a great example of Mark Knopfler's musical genius.

I really loves this one.

Dire Straits - Romeo and Juliet (1980):

Skrevet

Musik er en skøn forening af følelser og Humør og i dag er humøret Således :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.