Hop til indhold
Guest Angath

Pigers reaktion på ordet "luder", her på EG.

Recommended Posts

Jeg vil egentlig helst at man bare kalder mig Sisse....

 

HaHa :-P Sisse, det kan vi jo ikke kalde jer alle - men ellers et sødt navn... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil egentlig helst at man bare kalder mig Sisse....

Davs-Sisse, eller rettere godaften.

God replik- bedre end den kunne"nøjes" med en"like"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil egentlig helst at man bare kalder mig Sisse....

 

Nu kan jeg sgu' ikke lade være med at drille dig lidt:

Var der ikke en eller anden nød, der på en eller anden messe kaldte dig  -  "Sisse"?

(Jeg ved godt, at det var i en anden kontekst, men alligevel, her lidt sent på aftenen)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange tror man bare ikke sine egne øjne...

 

Her er der en flok mænd, som trækker et tov frem og tilbage over ordet "luder", som om det betød alverden for den ene af parterne, at alle brugte det.

 

I må meget undskylde - men (b)ræk mig li' en gulvspand!

 

Ja, jeg kan selvfølgelig lade være med at læse det - og det har jeg også gjort med det meste af denne streng, eftersom der for ganske kort sid siden har kørt en lignende, alenlang streng som samme emne.

 

Men - kære venner: det danske sprog er nu en gang indrettet på den måde (og lur mig, om ikke andre sprog osse er det), at nogle ords betydning glider, og nogle ord med tiden får en dårlig/negativ klang.

 

Og det er et uomtvisteligt faktum, at ordet "luder" er ét af de ord.

 

Hvorfor  er det så vigtigt for nogen herinde at kalde pigerne ved en benævnelse, der har så dårlig en klang? Et ord, som langt de fleste piger afskyr og væmmes ved? Et ord, der også har en generel dårlig klang alle andre steder en lige her! Skal de piger, der læser med herinde, finde sig i at blive benævnt med så grimt et ord?

 

Det gi'r altså ingen mening!

 

Hvis det er ligegyldigt for jer - så er det det altså ikke for pigerne! Så brug dog et ord, der kan accepteres af alle!

 

Hvor svært kan dét være?

 

S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Så er det godt, der også findes en masse dejlige glædespiger vi andre kan besøge, så må du gerne beholde dine beskidte ludere for dig selv  :idea:

 

Hovsa ludere er da ikke beskidte! Eller du kan beholde dine beskidte glædespiger som med glæde dyrker både urinsex, græsk mv! Hvad i alverden skulle gøre en luder mere beskidt end en glædespige ?? De udfører nøjagtigt det samme fordi de er ens i alle henseender! Der er absolut ingen logik i din kommentar som bærer præg af total desperation og mangel på argumenter - sorry to say!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Nogen gange tror man bare ikke sine egne øjne...

 

Her er der en flok mænd, som trækker et tov frem og tilbage over ordet "luder", som om det betød alverden for den ene af parterne, at alle brugte det.

 

I må meget undskylde - men (b)ræk mig li' en gulvspand!

 

Ja, jeg kan selvfølgelig lade være med at læse det - og det har jeg også gjort med det meste af denne streng, eftersom der for ganske kort sid siden har kørt en lignende, alenlang streng som samme emne.

 

Men - kære venner: det danske sprog er nu en gang indrettet på den måde (og lur mig, om ikke andre sprog osse er det), at nogle ords betydning glider, og nogle ord med tiden får en dårlig/negativ klang.

 

Og det er et uomtvisteligt faktum, at ordet "luder" er ét af de ord.

 

Hvorfor  er det så vigtigt for nogen herinde at kalde pigerne ved en benævnelse, der har så dårlig en klang? Et ord, som langt de fleste piger afskyr og væmmes ved? Et ord, der også har en generel dårlig klang alle andre steder en lige her! Skal de piger, der læser med herinde, finde sig i at blive benævnt med så grimt et ord?

 

Det gi'r altså ingen mening!

 

Hvis det er ligegyldigt for jer - så er det det altså ikke for pigerne! Så brug dog et ord, der kan accepteres af alle!

 

Hvor svært kan dét være?

 

S

 

Ordet er vigtigt måske fordi vi elsker det? Nej det er vigtigt fordi man ved at ændre et ord ikke kan ændre ved det bagvedliggende som er det samme. Der er tale om en slags klasseopdeling af samfundet, hvor man nu lige pludselig vil være lidt finere i kanten og opfinde et poleret udtryk for denne aktivitet. Det er da til at brække sig over og latterligt faktisk. Vi kan da være ligeglade med ordet i sig selv men den bagvedliggende desperation både fra udbydere og horekarlene [også mig selv i øvrigt er en horekarl da jeg frekventer på lig fod med alle andre købere her på sitet] om at rense sig selv er hykleri af værste skuffe. Derfor skal dette ord ikke kvæles af finkulturelle fornemmelser omkring erhvervet. Længere er den såmænd ikke. Men siden vores dejlige konkubiner [hov der kom sku et nyt glimrende ord frem synes jeg!] skal selvfølgelig ikke generes. Hvis de ikke kan lide ordet så må det vel begrænses i deres nærværd om end ikke andet så pga af at man selvfølgeligt ikke starter med et selvmål inde på klinikken ved at gøre X negativ, modvillig og rasende. Men vi vil sgu stadig gerne bruge ordet i vores mandehørm - det klinger og sender gode signaler ned til de nedre regioner!! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

At du selv synes det er beskidt og nærmest godt kan li´ at det skal være beskidt, er dit eget problem - derfor behøver du jo ikke trække os andre og de mange søde og sjove glædespiger med ned i møget. 

 

Jeg synes ikke det er moralsk beskidt, men pga omverdenen, kone og familie mv., synes/kan synes det er beskidt, har jeg ikke lyst til at delagtiggøre dem i min hobby, da jeg jo stadig gerne vil se dem pga. deres andre goder.

 

Hvis nogen syntes det var moralsk beskidt at gå til f.eks håndbold, ville jeg nok heller ikke delagtigøre dem i det, hvis jeg havde disse specielle lyster. Tidligere var det meget moralsk beskidt at gå til dans og drikke spiritus - ja selv tegneserier og alm. kulørte blade var fyfy - men det er vi da heldigvis kommet ud over de fleste steder, men min kone vil stadig skilles, hvis jeg går til enkebal  :evil:

 

Du har jo netop med dit skriv bevist at du er hyklerisk! Hvorfor holder du det skjult hvis aktiviteten er stueren?? Det er den ikke! Og ønsker vi, at det bliver sådan?? Hvad nu hvis din kone en dag kommer hjem og siger, at hun har taget et par vagter nede på bordellet? Hvad villle du sige til det?? Har du aldrig dårlig samvittighed over at bedrage din kone?? Det vi gør er ikke clean og cool, men vi gør det alligevel fordi vi er mænd og vi følger vores instinkter. Vi dækker over det fordi vi naturligvist ønsker at bevare vores familier osv. Der er vi enige, men hvorfor ophøje det til noget som er rent og i orden?? Hvorfor ikke bare rumme, at det nok ikke er helt ok men at vi gør det alligevel! Jeg tror faktisk de fleste tænker sådant! Og det med gudinder what the fuck! Den eneste gudinde er sgu da din kone, kæreste eller datter. Anvender man dette ord må man da være et stakkels ensomt menneske uden sand kærlighed her i tilværelsen. Den sande kærlighed findes ikke i dette her miljø der er tale om pseudo kærlighed som vi så stiller os tilfredse med. Eller der er tale om vilde sexoplevelser dirty or not som os der har kærligheden i vores familier føler os draget imod.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går besøgte jeg den dejligste luder som virkelig forstår hvordan man gør en mand glad.

 

Sådan en sætning kan jeg virkelig ikke se noget galt i. Konteksten er vigtigere end hvilket ord man bruger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du har jo netop med dit skriv bevist at du er hyklerisk! Hvorfor holder du det skjult hvis aktiviteten er stueren?? Det er den ikke! Og ønsker vi, at det bliver sådan?? Hvad nu hvis din kone en dag kommer hjem og siger, at hun har taget et par vagter nede på bordellet? Hvad villle du sige til det?? Har du aldrig dårlig samvittighed over at bedrage din kone?? Det vi gør er ikke clean og cool, men vi gør det alligevel fordi vi er mænd og vi følger vores instinkter. Vi dækker over det fordi vi naturligvist ønsker at bevare vores familier osv. Der er vi enige, men hvorfor ophøje det til noget som er rent og i orden?? Hvorfor ikke bare rumme, at det nok ikke er helt ok men at vi gør det alligevel! Jeg tror faktisk de fleste tænker sådant! Og det med gudinder what the fuck! Den eneste gudinde er sgu da din kone, kæreste eller datter. Anvender man dette ord må man da være et stakkels ensomt menneske uden sand kærlighed her i tilværelsen. Den sande kærlighed findes ikke i dette her miljø der er tale om pseudo kærlighed som vi så stiller os tilfredse med. Eller der er tale om vilde sexoplevelser dirty or not som os der har kærligheden i vores familier føler os draget imod.

 

 

Jeg har det efterhånden lidt med gameguy, som med Thomas Blachman. Der er tidspunkter, hvor jeg synes, at han går for vidt i sine udtalelser - og så er der de tidspunkter, hvor han virkelig rammer en nerve.

 

Her er jeg meget på linje med spillefyren!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har jo netop med dit skriv bevist at du er hyklerisk! Hvorfor holder du det skjult hvis aktiviteten er stueren?? Det er den ikke!

det er let nok at give tingene et spin når man blander pærer og bananer...

Jernsvinet er ikke en hykler - men det er let at omskrive ham som sådan fordi han taler om hvad han føler og du sætter et ugyldigt lighedstegn mellem at "hvis det var stuerent" - så kunne han jo bare..

Det er letkøbt men holder på ingen måde i retten... fordi ... ex.  jeg føler ikke det er beskidt... og jeg omtaler det ALDRIG som beskidt overfor venner og bekendte når talen falder på det...

men jeg ved hvordan de forholder sig til det.... det betyder fandme ikke at de har ret i at det er "beskidt" - men de er indtil videre en majoritet.

Det er det eneste det handler om... er ja eller nejsigerne den største gruppe... og pt er det ja sigerne... det gør ikke jernsvinet til hykler at han tager hensyn til at han er en minoritet..

 

majoriteter har ofte før taget grueligt fejl.. 

 

Og ønsker vi, at det bliver sådan??

JA!!!!!!!!

 

Hvad nu hvis din kone en dag kommer hjem og siger, at hun har taget et par vagter nede på bordellet? Hvad villle du sige til det??   Har du aldrig dårlig samvittighed over at bedrage din kone??

1: hvis det var min mand (jeg er jo pige så det er nok teoretisk) så ville jeg sige.. FEDT!!! du gør det du føler for og har lyst til... du har min fulde støtte... lad venligst være med at slæbe noget med hjem andet end gode oplevelser

2 : NEJ!!!  jeg ville have dårlig samvittighed over at LYVE over for min kæreste/mand... men da jeg aldrig ville undlade at fortælle ham hvad jeg lavede og i øvrigt altid gør lige hvad der passer mig uanset hvad en partner så ellers mener - så kan jeg aldrig komme i den situation.. jeg gør på forhånd alting stuerent fordi jeg lægger alle kort på bordet.. take it or leave it

hvis en mand vil have mig må han acceptere at han ingen indflydelse har på hvad jeg gør og ikke gør - og at han ikke skal spørge hvis han ikke vil høre det ærlige svar

derfor - aldrig nogen dårlig samvittighed og jeg bedrager aldrig nogen.... de ved hvad de går ind til

 

Det vi gør er ikke clean og cool, men vi gør det alligevel fordi vi er mænd og vi følger vores instinkter. Vi dækker over det fordi vi naturligvist ønsker at bevare vores familier osv. Der er vi enige, men hvorfor ophøje det til noget som er rent og i orden??

nu blander du pærer og bananer igen og det invaliderer hele din påstand...

JO - det er clean... men måden i håndterer det er fandme ikke cool... i følger jeres instinkter NØJAGTIG lige som os piger (vi er bare bedre til at skjule det) og at følge sine instinkter er ALTID rent og i orden

At følge sin natur er ikke i sin rene form beskidt overhovedet (skulle det at spise være beskidt??)... men FORDI vi har været så idiotiske at vikle os ind i forestillingen om monogami, så er vores instinkter pludselig blevet gjort "beskidte" ligesom ukontrollerede ædeflip er det fordi vi skal være tynde

Det at vi piger sælger sex er IKKE beskidt... det at i mænd lyver for jeres koner er beskidt... i sender bare aben videre til os piger og sætter det ugyldige lighedstegn

Når i lyver og dækker over tingene, så gør i noget meget beskidt i stedet for at være ærlige overfor jeres koner/kærester... modsat hvordan jeg er overfor mine mænd.. hvem af os tror i har det lettest ? det er - hånden på hjertet - noget svineri at lyve overfor sin partner.... men det gør ikke salgs-sex til et beskidt erhverv!!

 

det gør vores monogami-kultur til en monstrøs fejlberegning.. 

 

Hvorfor ikke bare rumme, at det nok ikke er helt ok men at vi gør det alligevel! Jeg tror faktisk de fleste tænker sådant! Og det med gudinder what the fuck! Den eneste gudinde er sgu da din kone, kæreste eller datter.

ja - man kan altid rationalisere det lort man laver og feje det ind under gulvtæppet og sende aben videre og på den måde dulme sin egen sorte samvittighed ved at nedgøre... det er første side i grundbogen for psyk-studerende...

eller også kan i mande jer op, konstatere at det faktisk er ok at i har behov, lyster, trængsler... og stå ved det!!! og være ÆRLIGE om det.. der er jo ikke en skid galt med det i gør og føler og har behov for... det går først galt når i lyver!!

gudinder synes jeg personligt også er at skyde over målet... men hvis manden mener at jeg er venus for en time - så modsiger jeg ham ikke... mænd kan have brug for venus eller freja eller afrodite en gang i mellem...

personligt er jeg glædespige... for mit mål er at sprede glæde... jeg kan godt være gudinde hvis det er behovet - men det er ikke noget jeg stræber efter så det er ikke noget jeg håber/ønsker jeg bliver kaldt :)

 

Anvender man dette ord må man da være et stakkels ensomt menneske uden sand kærlighed her i tilværelsen. Den sande kærlighed findes ikke i dette her miljø der er tale om pseudo kærlighed som vi så stiller os tilfredse med. Eller der er tale om vilde sexoplevelser dirty or not som os der har kærligheden i vores familier føler os draget imod.

(mangler en eksplosions-smiley)  er du totalt uden evne til at sætte dig ind i de finesser og facetter der udgør andre af dit eget køn eller er dette bare endnu et af dine forsøg på at "provokere"...

.... i forhold til det nederste citat her vil jeg bare sige en ting og det er TAL FOR DIG SELV... for jeg kender efterhånden rigtig mange mænd hvor den udtalelse er så meget på afveje at du skal flere mil bagud for at komme på rette spor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

At følge sin natur er ikke i sin rene form beskidt overhovedet (skulle det at spise være beskidt??)... men FORDI vi har været så idiotiske at vikle os ind i forestillingen om monogami, så er vores instinkter pludselig blevet gjort "beskidte" ligesom ukontrollerede ædeflip er det fordi vi skal være tynde

Det at vi piger sælger sex er IKKE beskidt... det at i mænd lyver for jeres koner er beskidt... i sender bare aben videre til os piger og sætter det ugyldige lighedstegn

Når i lyver og dækker over tingene, så gør i noget meget beskidt i stedet for at være ærlige overfor jeres koner/kærester... modsat hvordan jeg er overfor mine mænd.. hvem af os tror i har det lettest ? det er - hånden på hjertet - noget svineri at lyve overfor sin partner.... men det gør ikke salgs-sex til et beskidt erhverv!!

 

det gør vores monogami-kultur til en monstrøs fejlberegning.. 

 

Min korte kommentar!

 

J vil altså plædere for, at vi skal gå hjem og fortælle vores koner/kærester om vores X besøg! Vi skal i øvrigt følge vores instinkter til punkt og prække jeget skal have frit spillerum. Vores instinkter er altid rene. Det menneskelige overjeg som kontrollerer vores handlinger, regulerer normer osv er mindre relevant ifølge J. Disse rå instinkter fører af og til både til voldtægter og manddrab. Det er meget vigtigt, at vi har det normgivende overjeg til at kontrollere disse instinkter. Vores instinkter er absolut ikke altid rene! Det der gør et menneske intelligent er jo netop overbevidsthedens evne til at regulere og kontrollere vores adfærd. Alle os som ønsker at bevare vores koner/kærester er nogle svin ifølge J, da vi er løgnere og bedragere. Skidt med de ubodelige skader der vil komme ud af at fortælle det derhjemme. Skidt med børnenes smerte og resten af familiens misbilligelse. Gud fader bevars hvor dumt at komme med sådan et forslag!!! Det minder i høj grad om nogle af Blixt udsagn - mændende er nogle svin - her er os som ikke fortæller det videre svin! Velbekomme. Hvem er det lige som blander æbler og bananer?? Tillykke med at du lige har skudt dig selv i foden ved at stigmatisere de fleste af dine kunder! Det er da mega grineren. Hvor mange af dine kunder tror du lige er dumme nok til at såre dem derhjemme med at fortælle om deres lille ååh så uskyldige besøg henne hos dig på klinikken? Næppe ret mange! Er man ikke mand nok til at holde den slags for sig selv er man et egoistisk skvat. De fleste kvinder ønsker nemlig ikke at kende til dette! De siger de gerne vil høre det, men tro mig det forårsager uoprettelig skade at fortælle den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Sjovt nok, at Thor og Jern lige har trykket på like knappen her! Har i læst det ordentligt igennem? Næppe. Ellers har i lige bekræftet at i er nogle svin hvis i ikke lige fortæller om jeres X besøg derhemme til konen eller kæresten. Men lad nu vær med dette! Jeg tror, at i jeres iver til at støtte alle indlæg som angriber undertegnede blindt har trykket på knappen uden forbehold. Det er jo ikke så smart vel? På den måde mister i jeres integritet. Jern har jo selv tidligere skrevet, at han ikke klogt nok ønsker at underholde hende derhjemme med hans små eskapader! Så det må jo være en fejl fra hans side og dermed minder det om en personlig hetz imod mig. Jeg læser dine indlæg uden at være forhippet på altid at være uening! Det ville klæde dig at gøre det samme. Og Thor jeg glæder mig til at høre hvordan din kone/kæreste reagerer på dine bordelberetninger - det bliver meget spændende/sjovt tror jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Gameguy... først troede jeg du var en ren provokatør, grænsende til at være en troll. Men du kommer med nogle fantastiske pointer

Mit overjeg siger mig, jeg ikke skal kalde pigerne for Ludere, pga de ikke bryder sig om det. Ligesom det også gør man ikke voldtagef piger og etc. Så vi er ikke enige, men din argumentation er fuld ud godtaget.

Jo det er beskidt at besøge disse piger... jeg fortæller det i hvert fald ikke til nogen. Pigerne slører deres ansigter m.m. så de ikke genkendes, ergo vil de jo heller ikke rigtig kendes ved det. Så her er vi helt på bølgelængde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er tydeligt, at gameguy har fundet et 'triggerpunkt' hos dig, Jasmin. Jeg respekterer din måde at anskue verdenen på, men desværre er den fuldstændig uden for normalområdet.

 

Det er helt fint, at du prøver at retfærdiggøre sexbranchen, som noget naturligt og stuerent. Jeg er ikke helt enig.

 

Du har ret i, at man som mand i et parforhold bør stå ved sine behov og lyster og være ærlig omkring dem. Det er et problem, at man lyver omkring det. Men så er det, at du hopper rundt på din regnbue og tror på godt vejr, mens virkeligheden ser helt anderledes ud. 

 

- "Min mand følger sit instinkt og har nogle behov og lyster, som jeg ikke kan opfylde, så derfor er er det bare FEDT, at han bruger vores penge på Jasmin".

 

Det lyder så fantastisk, at man næsten burde prøve det af. Problemet er bare, at det er så hysterisk urealistisk, at chancen for at bevare rene hænder ved at hive ukrudt op i haven er større. Burde man så ikke bare gøre det alligevel? Jo! - og husk så lige tandbørsten, pak kufferten, find telefonnummeret til Nybolig og lav et forslag til, hvordan tingene kan deles og hvor børnene skal bo.

 

Nu sidder jeg så her i min 2-værelses lejlighed i Vanløse og ryger rød L.A, mens jeg nyder duften af friheden og overboens farserede porrer og glæder mig over lyden af de larmende unger fra de andre 200 lejligheder. Det kostede mig godt nok en kvart million at få solgt huset og børnene vil ikke besøge mig, fordi deres mor har sagt, at jeg er et svin.....men jeg hygger mig, selvfølgelig gør jeg det. Og jeg fulgte bare et godt råd fra Jasmin......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tak for din historie tzaziki :-)

Den vidner om hvordan den virkelige verden ofte er...... hvilket der er mange herinde, der har svært ved at forholde sig til, da de lever i diverse former for parforhold. Har man valgt den " almindelige" måde at leve på, kan det godt blive lidt kompliceret at være i parforhold efter 10-15 år, hvor man bliver nød til at gå lidt på kompromis med ærlighed og moral, for at dække sine basale behov.

Selvfølgelig kunne vi alle sammen vælge at leve i polygame forhold etc, hvor der ikke er en kinamands chance for, det overlever 7 års krisen. Have de vanskelige familieforhold som der må være i kølvandet på det ( hvis der er børn med i)

Del dette indlæg


Link til indlæg

endnu engang har du ikke forstået noget som helst...  sig mig hvor meget Jack D drikker du egentlig ???  (beklager admin)
 

J vil altså plædere for, at vi skal gå hjem og fortælle vores koner/kærester om vores X besøg!


som fanden læser biblen!!  prøv igen.. jeg vil til en hver tid opfordre alle til at gøre nøjagtig det som gør en mest lykkelig!! DET plæderer jeg for..  - hvad i fortæller eller ej hjemme er mig 100% underordnet!
 
jeg har blot pointeret at det IKKE gør erhvervet beskidt at i mænd er nødt til at skjule det i laver.

At kvinderne er sure over jeres besøg hos os, er blandt andet kulturelt betinget... hvis der ikke fandtes jalousi var kvinderne for de flestes vedkommende da pisseligeglade med hvem i lå og kneppede med.. men grundet vores rædsomme monogami-kultur, så har JERES kvinder altså pludselig en "konkurrent" (i deres øjne) og i bekræfter dem samtidig i, hvis de går rundt og tror at de ikke er gode nok...  dobbelt neder for hende.. 
 
utilstrækkelighedsfølelsen hos en kvinde er grund nok til at jeres kvinder hader os glædespiger, men af uransagelige årsager først hader jer mænd jer som nr 2 - så derfor bliver glædespiger beskidte pr default... sådan nogle mande-tyve og billige trunter.. og sekundært betyder det at i mænd skjuler jeres forehavender... for konen...
 
mange af jer indrømmer jo overfor vennerne og der er det jo sjovt og frækt - ikke beskidt
 

Vi skal i øvrigt følge vores instinkter til punkt og prække jeget skal have frit spillerum. Vores instinkter er altid rene. Det menneskelige overjeg som kontrollerer vores handlinger, regulerer normer osv er mindre relevant ifølge J.

Disse rå instinkter fører af og til både til voldtægter og manddrab. Det er meget vigtigt, at vi har det normgivende overjeg til at kontrollere disse instinkter. Vores instinkter er absolut ikke altid rene! Det der gør et menneske intelligent er jo netop overbevidsthedens evne til at regulere og kontrollere vores adfærd.

 
du må have drukket af natpotten... se markeringen.... Disse ting er ikke instinktive.. INTET sted i naturen ud over mennesket voldtager hannerne hunnerne med store skader til følge eller dræber for sjov/magt/lykke ect...
 
at vi mennesker overhovedet gør det skyldes en brist (i overjeget om du vil). De mennesker der gør det mangler helt eller momentært den stopklods der er indbygget i de fleste af os som skulle forhindre den adfærd

Vores instinkter ER rene..mad, søvn, sex, social interaktion... men når hjernen slår fra sker der fejl - det har ikke en brik at gøre med instinkt - så taler vi impuls og der er satans til forskel..

så bliver maden til overspisning, søvn til søvnløshed eller det modsatte, sex til voldtægt og næste og langt det værste step - socio- eller psykopati

Behovet for alm. sex er instinktivt og IKKE hverken beskidt eller fejlbehæftet... instinktet hedder forplantning og er det mest naturlige i... ja.. vores natur!! 
 

Alle os som ønsker at bevare vores koner/kærester er nogle svin ifølge J, da vi er løgnere og bedragere. Skidt med de ubodelige skader der vil komme ud af at fortælle det derhjemme. Skidt med børnenes smerte og resten af familiens misbilligelse. Gud fader bevars hvor dumt at komme med sådan et forslag!!!

 

Undskyld mig... men når man lyver - så er man definitorisk en løgner (gradbøj det selv efter behov)
Når man er utro - så er de normer du så fint trækker op af hatten - at man bedrager...

hvorfor tager du på vej over sandheden makker ?  det her handler ikke om adfærd... det handler om HENSIGT.... jeg tillader mig at markere med fed..
 
i lyver og bedrager ikke fordi i er onde/tarvelige/svin, men fordi i skal leve med og i det samfund vi/forhold i nu engang har bygget op....  det gør jer ikke til svin... det gør det samfund vi har strikket sammen fuldstændig uegnet til at leve i som normalt individ!!

Men UANSET hvad i drenge render hjem og siger eller gør... så har i fulgt jeres instinkt og jeres behov da i så en glædespige... og DEN DEL!! er ikke beskidt... det er først noget den bliver når i ER færdige og skal redegøre for hvad i har lavet.... 
 

Det minder i høj grad om nogle af Blixt udsagn - mændende er nogle svin - her er os som ikke fortæller det videre svin! Velbekomme. Hvem er det lige som blander æbler og bananer?? Tillykke med at du lige har skudt dig selv i foden ved at stigmatisere de fleste af dine kunder! Det er da mega grineren.


nu gør du det igen... skyder .. men fuck om du rammer - for en Gameboy er du en meget dårlig player :)

Jeg har HELE tiden sagt at jeg synes det mændene gør er det rette... de følger deres behov, de følger deres lyster. Læs fx min tråd om utroskab... så ville du vide hvor meget jeg reelt hylder at manden holder sammen på familien UDEN at gå totalt i stykker i processen fordi han skal undertrykke sig selv totalt

og jeg har ALDRIG never ever sagt at mænd er nogen svin.. for jeg synes det modsatte :) :) :)

men jeg hylder absolut IKKE at lyve overfor sin partner!! eller at bedrage nogen... jeg er selv gået totalt i den modsatte grøft så jeg slet ikke kan lande der... men jeg plæderer altid for at folk gør det der passer til dem og deres situation... 
 
jeg har ikke de vise sten ifht hvordan vi ændrer vores samfund så der er plads til at sexualiteten kan få frie rammer... desværre


Men hele debatten handler om nedgørelse af MIT erhverv... at være glædespige... og mit argument er, at den eneste grund til sat det er snavset er fordi i mænd gør det beskidt fordi kvinderne i den anden ende har gjort det forbudt...

For jeg hører ikke nogen singlemænd sige at det er beskidt.. der er det praktisk og dejligt...

Så det beskidte er ikke mig eller det jeg gør... men hele efterspillet.... men det er JERES problem.. jeg er bare træt af at det skal være MIT problem fordi det betyder at vi pludselig skal stå til regnskab for noget vi slet ikke er en del af.. og fandme om jeg vil lægge navn til den nedgørelse af mig der gør jeres handlinger mere spiselige for jer selv og konen
 

Hvor mange af dine kunder tror du lige er dumme nok til at såre dem derhjemme med at fortælle om deres lille ååh så uskyldige besøg henne hos dig på klinikken? Næppe ret mange! Er man ikke mand nok til at holde den slags for sig selv er man et egoistisk skvat. De fleste kvinder ønsker nemlig ikke at kende til dette! De siger de gerne vil høre det, men tro mig det forårsager uoprettelig skade at fortælle den slags.

 

Igen - læs min tråd om utroskab... hvordan folk definerer det og efterfølgende håndterer det... det må 100% være deres valg..

Det eneste problem i min optik er : ALT det negative flyder nedaf som lort og ender hos mig i en nedgørelse af mit fag og mig som person...

og det er den del jeg opponerer mod... både herinde og generelt når jeg taler med venner/bekendte om dette emne... 

jeg er ligeglad med hvordan i mænd indretter jer og siger og gør hjemme... men jeg er absolut ikke ligeglad med at lorten flyder nedaf og ender med at sætte glædespiger generelt i et ringere lys når problemerne slet ikke er vores

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

Hvis du havde en butik i detailhandlen ville du stå uden kunder i dag. Man kan ikke slippe afsted med at irette sætte sine kunder sådan som du gerne vil.Omvendt er du jo i et servicefag men gemmer dig bag et andet navn. Husk du har en varer som vi mænd finder atraktiv og gerne vil have, men man handler kun hvor man får en god service samt en behalig tone. Jeg ved godt det gamle ordsprog om kunden altid har ret ikke altid holder men det gør desværre alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

Hvis du havde en butik i detailhandlen ville du stå uden kunder i dag. Man kan ikke slippe afsted med at irette sætte sine kunder sådan som du gerne vil.Omvendt er du jo i et servicefag men gemmer dig bag et andet navn. Husk du har en varer som vi mænd finder atraktiv og gerne vil have, men man handler kun hvor man får en god service samt en behalig tone. Jeg ved godt det gamle ordsprog om kunden altid har ret ikke altid holder men det gør desværre alligevel.

 

De fleste i debatten pointerer at i kommer for sexen... og hvis du læser de 4 anmeldelser der er af mig herinde - så fejler varen ikke noget :) - ej heller indpakningen *gg*

 

og eftersom at jeg - også jf sidste indlæg - hylder mænd der følger deres natur... så kan jeg ikke se hvor irettesættelsen ifht det jeg sælger  (sex+service) kommer ind i billedet??

 

Med mindre fyrene kommer for at debattere samfundsnormer og forpligtelser - så er det ikke just det jeg spilder tiden på når han kommer inden for dørene... det holder jeg til forummet her *gg*  Som jeg har skrevet før kalder jeg mig glædespige... jeg spreder glæde når fyren kommer til mig..  mit fokus ligger på en super oplevelse til ham og mig - fyren bestemmer selv hvad der skal ligge i det :)

 

herinde deltager jeg i debatten på lige fod med alle andre....  

 

du kan også vende den om... hvis piger som mig der gør det efter eget valg og efter lysten fordi vi har lyst til at sælge kvalitet - hvis vi hele tiden skal nedgøres - så vil vi ikke sælge.. og så kan mændene lige pludselig kun købe genbrug. eller kopivarer. 

 

den går begge veje :)

 

 

Så mon problemet er så stort for hverken mændene eller mig??... det tror jeg ikke *gg*  jeg er ret sikker på at mændene herinde er mere end intelligente nok til at kunne skelne mellem debat og "salgs og service"     :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne skræmmer Jasmin mig ikke vlk, ved at være så åben og entusiastisk som hun er i debatterne.

Jeg for nok nærmere mere lyst til at krølle lagener med hende, for hvis hun er så pasioneret herinde, hvordan mon hun så ikke er når der er gang iden i sengen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne skræmmer Jasmin mig ikke vlk, ved at være så åben og entusiastisk som hun er i debatterne.

Jeg for nok nærmere mere lyst til at krølle lagener med hende, for hvis hun er så pasioneret herinde, hvordan mon hun så ikke er når der er gang iden i sengen :wink:

 

Det er bare at kommer af sted så...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne skræmmer Jasmin mig ikke vlk, ved at være så åben og entusiastisk som hun er i debatterne.

Jeg for nok nærmere mere lyst til at krølle lagener med hende, for hvis hun er så pasioneret herinde, hvordan mon hun så ikke er når der er gang iden i sengen :wink:

 

Og når først begge ligger på sengen, er de lige høje :P:lol:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hmm det med at dyr ikke dræber/ voldtager for sjov..... den holder nu ikke

Se katten, der elsker jagten og triumferende kommer hjem med byttet. Løver kan også tage på på rov, hvor de dræber langt mere end nødvendig. Ræven der slår alle hønsene ihjæl og stikker af med en. Det er mange eksempler på, hvor dyr dræber uden det er til føde eller selvforsvar... det må betragtes som værende for sjov

Hanænder kan også finde på at " massevoldtage" en hunand, så dens fjer til sidst bliver så tunge af vand, at den drunkner af det. Ok det er i parringssæsonne , men der kommer jo ikke ligefrem ællinger ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når først begge ligger på sengen, er de lige høje :P:lol:

Den forstod jeg ikke :-)

Men nu kaster jeg også en laaang skygge, selv når jeg ligger ned ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den forstod jeg ikke :smile:

Men nu kaster jeg også en laaang skygge, selv når jeg ligger ned :wink:

 

Jasmin, har 2 krammelystne attributter, der også kaster lange skygger, så du får vist kamp til stregen  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...