Hop til indhold
Guest Angath

Pigers reaktion på ordet "luder", her på EG.

Recommended Posts

Guest Angath

Jeg kunne ikke lade være med, at lave dette indlæg pga visse piger på sitet reagerer voldsomt når folk

bruger ordet "luder". Jeg skal da være den første til at indrømme, at ordet basalt lyder beskidt og nedladende

når man udtaler det. Men er det ikke rigtigt når jeg siger, at denne branche, om man er kunde eller den der

giver servicen. Så er det stadig en smule beskidt?

 

Sådan har jeg det i hvert fald selv.

 

Når pigerne som ikke kan li' ordet "luder" og gerne vil bruge ordet glædespiger, er det efter min mening et

mål at gøre de hele mere rent og lyserødt. Hvilket jeg personligt ikke syntes på nogen måde det kan blive.

 

Dog skal siges, at ordet "luder" i mine ører ER et skældsord, ogpå en eller anden måde skal nedværdige

en person.

 

Der findes mange synonymer for "luder" her er et udvalg : http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=luder

 

Jeg vil selv gerne bruge ordet prostitueret, det virker ikke så nedsættende dog heller ikke for lyserødt

og helligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Men er det ikke rigtigt når jeg siger, at denne branche, om man er kunde eller den der

giver servicen. Så er det stadig en smule beskidt?

 

NEJ!!!! det er det IKKE!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hvorfor er det det skal være eller gøres til noget grimt. Der er sgu Ingen af mine gæster der er beskidte og jeg er slet ikke.

For mig handler det om at så længe vi og i særdeleshed vores gæster taler nedsættende om det hele. Hvordan skal vi så forvente verdenen omkring os ikke opfatter os sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det beskidte kommer af at mange mænd ikke vil indrømme at man bruger dem, læs anmeldelser og se hvor meget vægt der bliver lagt på at indgang er ud til offentlig skue, vor herre bevares vær en mand og stå ved at man besøger en luder, hvorfor være flov over en fornøjelse, en lindring i sjælen, ja jeg er sgu ligeglad hvor indgangen er hvis det er paradiset jeg går ud fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

det beskidte kommer af at mange mænd ikke vil indrømme at man bruger dem, læs anmeldelser og se hvor meget vægt der bliver lagt på at indgang er ud til offentlig skue, vor herre bevares vær en mand og stå ved at man besøger en luder, hvorfor være flov over en fornøjelse, en lindring i sjælen, ja jeg er sgu ligeglad hvor indgangen er hvis det er paradiset jeg går ud fra

 

Det er i bund og grund en sund indstilling til livet.

Jeg står ved mine handlinger

Den lille grimme gnavende orm hvisker imidlertid : Skal alle vide det her?

For dit vedkommende åbenbart - ja. Flot og misundelsesværdigt.

 

MEN, når pigerne, som dog i denne forbindelse er kommercielle udbydere, ønsker diskretion af hensyn til privatlivet, så breder dit synspunkt sig næppe.

Sålænge seksual moralen er som den er, og for tiden bliver mere og mere snerpet, så går det den anden vej.

Det åbne danske sind, og frisind har karrige tider, og pakkes ind i mange lag tavshed, undertrykkelse, tørklæder og uoplysthed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Jeg skal da være den første til at indrømme, at ordet basalt lyder beskidt og nedladende

når man udtaler det. Men er det ikke rigtigt når jeg siger, at denne branche, om man er kunde eller den der

giver servicen. Så er det stadig en smule beskidt?

 

 

Her er jeg så nødt til at udbede mig en fortolkning af dit udsagn.

Er det ordet "luder", der er beskidt, eller er det dét, at mænd besøger en glædespige, der er beskidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Bodie !! Du skriver, at jeg skal stå ved mine handlinger. Hvem i alverden siger ikke at jeg gør det?

 

Det har overhovedet intet med at stå ved sine handlinger ! Dude !

 

Mit indlæg handler om ORD !

 

Og ja, så kommer jeg blot med min personlige vinkel til det hele.

 

Vi alle kan ikke være ens, nogle vil f.eks. gerne have sex uden kondom, mens andre tænker, føj

nej tak til at ligge og hugge i en anden mands sæd. Sådan er vi så forskellige !

 

Det der var i mine tanker da jeg skrev indlægget var : Når jeg har besøgt en kvinde som sælger sex,

så går der nogle gange tanker igennem hoved på mig. Så kan jeg tænke på, at sengen måske er fyldt

med andre mænds sædpletter. Eller måske hvor mange mænd har hun været sammen med før mig!

 

Det er sådanne nogle tanker jeg engang imellem gør mig, og som gør det beskidt for MIG.

 

Så ville nogle indvende, at hvorfor holder jeg så ikke op med det !?

 

Det gør jeg ikke fordi, jeg desværre er blevet sexaholic :???:

 

Det er tit når man skriver, at man ikke få graden eller nuancen af det jeg mener.

Som regel bliver man misforstået og det hele bliver enten sort eller hvidt.

 

Hvor jeg mener med beskidt, mener jeg den grå zone. Jeg skal være den første til

at indrømme, at mange besøg har været dejlige, med nogle dejlige kvinder. Det er

IKKE kvinderne jeg vil gøre beskidte, men det er det der følger med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angath, jeg må indrømme at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal forklare dig det.

 

"quote" Dog skal siges, at ordet "luder" i mine ører ER et skældsord, ogpå en eller anden måde skal nedværdige

en person.

 

så giver det vel sig selv , at jeg ikke tillader dig at kalde mig det ord. Du skal dælme da ikke nedværdige mig, eller se ned på hvad jeg laver.

 

hvorfor må vi ikke kalde os selv glædespiger, det er jo det vi gør ( ellers skulle i mænd spare op til en Yacht i stedet)

det er da almen viden at hvis man altid ser ned på sig selv, eller kritisk peger på alle fejlene ved sig selv, så ender man med at tro man er nul og nix værd, er det dét i ønsker at møde i døren??

jeg vil have lov til at møde ind på vagt med en naiv tro på at det jeg gør, gavner mere end det skader, samt at godt humør og karma forplanter sig videre ud i jeres netværk.

det at jeg gør jeres dag god, kommer koner, naboer og hende nede på tankstationen tilgode..... Det kan en luder ikke, det kan en glædespige!!.

rikke.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Rikke ...

 

Skriver jeg ikke : "Dog skal siges, at ordet "luder" i mine ører ER et skældsord, og på en eller anden måde skal nedværdige

en person" ?

 

Rikke ...

 

Det der var meningen med indlægget var, at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade. Hvis du ikke kan se at

mit første indlæg at jeg ikke syntes godt om ordet "luder", så er der noget galt med jer. Essensen er at jeg blot syntes, at

det til tider bliver gjort for hvidt og godt eller lyserødt. Ved at bruge andre ord som glædespige, men okey ... måske er det mig

der ta'r fejl. Og jeg må genoverveje det ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Blot et svar til Rikke.

 

Og så starter jeg med at bruge hendes navn, ligesom i en samtale.

Ligesom jeg ville henvende mig til hende med navn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rikke ...

 

Skriver jeg ikke : "Dog skal siges, at ordet "luder" i mine ører ER et skældsord, og på en eller anden måde skal nedværdige

en person" ?

 

Rikke ...

 

Det der var meningen med indlægget var, at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade. Hvis du ikke kan se at

mit første indlæg at jeg ikke syntes godt om ordet "luder", så er der noget galt med jer. Essensen er at jeg blot syntes, at

det til tider bliver gjort for hvidt og godt eller lyserødt. Ved at bruge andre ord som glædespige, men okey ... måske er det mig

der ta'r fejl. Og jeg må genoverveje det ord.

 

søde - er der ikke noget galt med os... men vi er ikke tankelæsere.... 

 

når du i samme indlæg BÅDE siger at det er beskidt fordi det skal skjules og samtidig siger at du synes det er et skældsord - så lægger du i nogengrad op til det modsatte

 

 

Det er svært at kalde en skovl for en skovl når der er SÅ mange faktorer ind over....  kvinde er kvinde værst når hun ser ned på sine medsøstre.. og ve den glædespige der har en u-veninde der ved hvad man laver og ser sig sur på en.... jeg snakker ikke så meget om sladder for fuck det - jeg snakker om den hævn hun pludselig kan tage ved at pudse told og skat på en eller sikre at man bliver stillet i et lidet pænt lys overfor en hel by.... og på den måde mistænkeliggør alle mænd i byen...  

 

problematikken spænder langt ud over jer mænd og den respekt vi med rette forlanger fra jer... det er kun toppen af isbjerget... der er også et shitload af andre faktorer der gør det du foreslår umuligt som tingene er nu

 

Hvis vi fik mulighed for at være i fred... og ikke blev udsat for en hetz grundet alle de nuværende fordomme... så forsvandt en del af problemstillingen.... Hvis vi ikke omgående blev brændemærket som kvinder der jagter gifte/optagede mænd og derfor er dårlige veninder.... så forsvandt endnu en del af problemstillingen.... HVIS i mænd åbenlyst turde melde ud at jeres koner ikke er hvad i håbede da i blev gift... så forsvandt endnu en del af problemstillingen

 

men sålænge der er alle de mange hundrede problemstillinger der skal løses først - så sker det ikke... så er en pære stadig en banan.... 

 

 

men første skridt er at vi forlanger respekt fra jer.... vi skal jo starte et sted... og i er nærmest - og så må vi arbejde os udaf derfra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor må det ikke gøres hvidt, godt og lyserødt. Det er det for mig, jeg er ikke i fare for ende nede på banegården med en kanyle i armen.

Jeg har altid klædt mig lidt trist og kønsløst i dagligdagen, baggy jeans og hættetrøjer hænger på rad og række i mit klædeskab. jeg har været hæmmet i sexlivet, og haft svært ved at slå hjernen fra nogen gange . "syntes han jeg ser tyk ud når jeg sidder ovenpå "osv osv osv.

jeg er helt klart blomstret op ved at kunne påtage mig Rikke-rollen, og udleve de feminine sider af mig selv.

 

Som da en bedemand engang blev spurgt om han ikke hadede sit job, og at være omgivet af døden konstant.

hans svar: jeg er ikke omgivet af død, tværtimod - at se en afdød sendt afsted omringet af venner og familie er smukt og rørende. Det er konsekvensen af at den afdøde har LEVET fuldt ud og påvirket mennesker.

Bedemanden var en perfektionist og brugter timer på "sminkningen" af afdøde, fik billeder fra da folk stadigt levede, så han kunne ramme så tæt på virkeligheden som muligt. han elskede et job, som de fleste af os finder bizart, men er det ikke skønt!!!! hvorfor skal hans kærlighed til sit job trækkes gennem sølet, fordi vi ikke forstår det?!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu har den været oppe og vende for nylig... dog i en lidt anden form.

 

Pigerne bryder sig generelt ikke om, at blive kaldt Ludere.... ergo kalder jeg dem ikke det. Andet er da lidt respektløs.

 

Men jeg er dog kommet til at reflektere lidt over det. Modelle-hamburg.de skriver huren, nutten etc om pigerne. Det samme gør lusthaus.cc Horer er vel i samme kategori som Luder. Så på Tyske internetmedier bruger man gerne, de knap så pæne ord. Hmmmm så skulle man tro det ikke er  sjovt at være glædespige i Tyskland, for de bliver ikke omtalt særligt pænt....... 

 

Men nej, Tyske piger er meget mere afklarede med det end Danske. Kig på billeder af Danske piger..... photoshoppede til ukendelighed, med streger over ansigter alt fra tatoveringer og des lige er fjernet. Hendes navn er ændret hun arbejder helst gerne et stykke væk hjemmefra.

 

Tyske piger..... Jamen de arbejder ofte i samme by som de bor, de har ikke slørede ansigter og bruger ikke photoshop, så man ingen ide har om hvem de er.

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/601

 

hende her arbejder i P-club Flensborg.... hun er en ung TYSK pige fra Sylt. Hun har endda ladet sig interviewe om det sted hun arbejder... har ikke sløret ansigt eller noget som helst. Hendes familie og venner ved hvad hun arbejder med, så hvorfor skulle hun det. På FKK Harmony (Hamborg) arbejder en del Tyske piger, og mange af dem kommer fra Hamborg. Lena fra Flensborg, er født og opvokset i Flensborg og arbejder i Flensborg, endda med ansigtsbillede på sin profil.

 

Lena var et af mine første besøg i Flensborg.... var vandt til det paniske diskretions scenarium herhjemme, så blev ret duperet dernede. Først spurgte jeg hvor hun var fra...TYSKLAND, FLENSBORG hold da op..... er du fra Flensborg og arbejder i Flensborg endda med ansigtsbillede på din profil.....var det så ikke bedre at arbejde i Frankfurt eller München eller lignende?? Hun grinede bare af en stormåbende Liderligfyr og sagde.... jamen min familie og venner kender da godt mit arbejde, og hvorfor skulle jeg flytte til Frankfurt, der kender jeg da ingen :smile:

 

Jeg ved ikke hvorfor prostitution er meget mere accepteret i Tyskland..... men måske det ligger i pigerne selv er ret afslappede med det, så der er ikke alt det hemmelighedskræmmeri med det. Og Luder og horer er ikke noget de reagerer alverden på.....

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderlig fyr.

Det er slet ikke mere respekteret at være glædespige i Tyskland, end det er i Danmark.

Tyskland har blot mange flere indbyggere, og dermed et langt større antal glædespiger. Dette hjulpet på vej af deres lovgivning. Med den lovgivning kan pigernene frit bevæge sig ud i det offentlige rum uden frygt for represalier - derfor ser du en højere frekvens af "offentlige fruentimmere"

Som fhv periodisk fastboende tysker kan jeg forsikre dig om at der ikke ses op til glædespiger dernede. Tværtimod.

Godt nok har de deres skønne fordomsfrie saunaer osv, men du kan tro pigerne vogter på hinanden, og deres handyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Det med photoshop må jeg protestere mod da mange dejlige danske kvinder ikke bruger det, men om ordet luder er degraderet af tidens tand er uvist for mig. I dag kalder man ej tossede for tosser mere da det ord er blevet stigmatiseret. Ingen sammenligning i øvrigt. Min pointe er at betegnelser gennem tiden bliver ladet. Som nu ordet luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor står vi så ikke ved hvad vi laver spørger i. - tjae, måske fordi vi i høj grad har samme gener som superhelte.

 

 

1) vi skjuler vores identiteter for at beskytte familer og elskede, så vores nemesis (eller bitre u-veninde :)  ikke får gode ideer om at såre os via dem.

2) vi udfører vores heltegerninger i ly af mørket eller via skumle gyder.

3) vi er der, når i trænger ALLERmest, og vi kræver ingen offentlige fremhævelser af vores præstationer.

4) vi ses sjældent uden stram latextøj/trikot

5) vi skal konstant døje med jounalister der prøver at fordreje vores heltegerninger, samt prøver at kriminalisere det vi gør.

6) vi har en lækker ven som sidekick, 

7) vi har en "HULE" med totalt sejt legetøj.

8) vi er skrækslagne for flagermus efter et barndomstraume.

9) vi vil altid være enhvers dreng fantasi.

 

ja, har faktisk overbevist mig selv, jeg vil nu gerne tiltales superheltinde og ikke glædespige. jeg er helt tydeligt gjort af et specielt stof.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En spaendende debat.

 

Jeg kan godt lide at bruge ordet luder. Jeg foeler jeg taler mere sandt udfra de foelelser jeg har i mig...hmm, eller ogs[ bruger jeg det til at fastholde mig i en tilstand af undertrykt vrede fordi det foeles mere utrygt at komme i kontakt med de foelelser der kan vaere forbundet med at sige ordet prostitueret eller glaedespige. Min krop har noget modtsand mod de foelelser der er forbundet med ordene prostitueret og glaedespige. 2 maader jeg kan haandtere det paa som jeg lige ser det>

 

1 Tillade min vrede at vaere der og haandtere den konstruktivt

 

2 Turde hengive mig til glaeden, ekstasen og lystfoelsen i hoejere grad. Ikke skamme mig over de gode foelelser, men turde at slippe kontrollen.

 

Truth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Liderlig fyr.

Det er slet ikke mere respekteret at være glædespige i Tyskland, end det er i Danmark.

Tyskland har blot mange flere indbyggere, og dermed et langt større antal glædespiger. Dette hjulpet på vej af deres lovgivning. Med den lovgivning kan pigernene frit bevæge sig ud i det offentlige rum uden frygt for represalier - derfor ser du en højere frekvens af "offentlige fruentimmere"

Som fhv periodisk fastboende tysker kan jeg forsikre dig om at der ikke ses op til glædespiger dernede. Tværtimod.

Godt nok har de deres skønne fordomsfrie saunaer osv, men du kan tro pigerne vogter på hinanden, og deres handyr.

Så du mener det er lovgivningen der gør.... at langt de fleste piger dernede har ansigt på deres profil... også de Tyske. Jeg er ikke helt med på hvad du mener må jeg nok erkende :-) du siger pigerne frit kan bevæge sig ud i det offentlige rum uden frygt for represalier..... hvad er det for nogle represalier en Dansk pige risikerer som en Tysk ikke gør

 

Den Tyske lovgivning er ikke vanvittig meget forskellig fra den Danske, hvad jeg kan se. Der må heller ikke tjenes penge på pigerne dernede.... bl.a derfor at Optasia/FANTASA LOUNGE har været nød til at lave separat betaling.... her betaler du først 50 euro til klubben, som dækker rummen, kaffe, mad, sauna etc..... dernæst betaler du 50 euro til pigerne hvis du vil have sjov og balade. Det må heller ikke pris dikteres dernede..... Alle FKK gør meget ud af, at der på deres hjemmeside står pigerne arbejder som selvstændige og du må aftale prisen individuelt med pigen. Når du kommer i klubben, står der f.eks på Harmony at pigerne er blevet enig om en pris på 60 euro som dækker det og det. Hvis du vil andet, skal det aftales med pigen. At du ikke må tjene på pigerne, pigerne skal arbejde som selvstændige, pigerne skal selv fastsætte deres priser.... det er da meget lig herhjemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle kan bare ikke klare at blive kaldt det som de er. En luder er en kvinde som sælger sex for penge hvilket også må betyde at en kvinde som sælger sex for penge er en luder. Der er intet galt i at bruge ordet. I den forkerte kontekst kan det være problematisk men jeg kan virkelig ikke se et problem i hvis man fx siger at man har besøgt en dejlig luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du mener det er lovgivningen der gør.... at langt de fleste piger dernede har ansigt på deres profil... også de Tyske. Jeg er ikke helt med på hvad du mener må jeg nok erkende :smile: du siger pigerne frit kan bevæge sig ud i det offentlige rum uden frygt for represalier..... hvad er det for nogle represalier en Dansk pige risikerer som en Tysk ikke gør

 

Den Tyske lovgivning er ikke vanvittig meget forskellig fra den Danske, hvad jeg kan se. Der må heller ikke tjenes penge på pigerne dernede.... bl.a derfor at Optasia/FANTASA LOUNGE har været nød til at lave separat betaling.... her betaler du først 50 euro til klubben, som dækker rummen, kaffe, mad, sauna etc..... dernæst betaler du 50 euro til pigerne hvis du vil have sjov og balade. Det må heller ikke pris dikteres dernede..... Alle FKK gør meget ud af, at der på deres hjemmeside står pigerne arbejder som selvstændige og du må aftale prisen individuelt med pigen. Når du kommer i klubben, står der f.eks på Harmony at pigerne er blevet enig om en pris på 60 euro som dækker det og det. Hvis du vil andet, skal det aftales med pigen. At du ikke må tjene på pigerne, pigerne skal arbejde som selvstændige, pigerne skal selv fastsætte deres priser.... det er da meget lig herhjemme

 

Nej LF, en ting som Optasia er helt utænlkelig i Danmark. Lovgivningen, og fortolkningen af den er meget forskellig. Det forklarer vel det hele, og besvarer alle din relevante spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle kan bare ikke klare at blive kaldt det som de er. En luder er en kvinde som sælger sex for penge hvilket også må betyde at en kvinde som sælger sex for penge er en luder. Der er intet galt i at bruge ordet. I den forkerte kontekst kan det være problematisk men jeg kan virkelig ikke se et problem i hvis man fx siger at man har besøgt en dejlig luder.

 

 jamen jeg kan jo bare ikke lade være

 

Orgasmic....du skal jo også til at have nye navne....så som Alfons og Luderkarl, slavehandler, så kan du selv bestemme hvad du syntes lyder bedst på dit Cv

 

eller når du skal til at dele visitkort ud. og i din opgang står:

 

Luderkarlen  Orgasmic 3 sal th

 

Til familefrokosten med din farmor kan du altid underholde lidt med lidt salgsemner fra din dagligdag.

 

Husk nu at anskaffe dig en lysserød Habit og lidt guldkæder, så vi kan se du er en rigtig luderkarl! :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Det lyder godt, lige indtil det bliver ens hverdag ik?....NOT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...