Hop til indhold
Jasmin

Tidsbestilling og bekræftelser i god tid

Recommended Posts

ansporet af en anmeldelse der er løbet af sporet og er blevet til en debat vil jeg gerne tage debatten op hvor den hører hjemme... 

 

det handler om tidsbestilling - for og imod bekræftelser af aftaler....   jeg har godt nok postet svaret i anmeldelsen også men lad os tage den her for det giver mere mening. 

 

sig gerne til hvad i mener om det at be- og afkræfte aftaler og langtidsbookinger... hvorfor/hvorfor ikke.... 

 

her er oplægget - det er BX der er blevet citeret... 

 

 

Selvom jeg har en fast pige, der ikke stiller spørgsmål ved min (lang)tidsbooking, har jeg også tidligere besøgt en hel del andre, og aldrig er jeg blevet præsenteret for bekræftelseskravet.

 

Derfor mit nysgerrige spørgsmål, om en ny tendens.

 

da jeg ikke ved hvordan det har været førhen... så skal jeg ikke kunne sige om tendensen er ny... 

 

jeg har været selvstændig med flere firmaer siden jeg fyldte 18... bla 6 år som konsulent... og jeg har altid af høflighed bekræftet aftalen 1-2 dage inden eller også har kunden gjort det samme. Jeg er endnu aldrig dukket op hos en kunde (især ikke en ny kunde) uden en gensidig bekræftelse... og jeg har da en del år (9½ år faktisk) på bagen i erhvervslivet

 

ISÆR de håndværkere jeg har udført arbejde for er blevet aftvunget indtil flere bekræftelser for ellers er tendensen at de glemmer det hvis en kunde ringer midt i det hele... og jeg er ikke typen der tillader nogen at spilde min tid :)  det er meget dyrt at spilde en konsulents tid og det har de også fået faktura for hvis de har dummet sig...  

 

i dette fag er der bare ingen steder at sende denne faktura hen - derfor bliver reglerne pludselig meget meget strengere... 

 

Jeg har i mit nuværende firma faste kunder en masse som jeg har faste ugentlige/bi-ugentlige arbejdsdage sammen med og de bliver naturligvis ikke bekræftet hver uge fordi vi har haft samarbejde i årevis.. og en gæst jeg har mødt før i glædespige-regi ville jeg heller ikke bede bekræfte da jeg ved han vil være reel... 

 

Men alle nye gæster vil skulle bekræfte hvis de vil booke mig førend på dagen... ganske enkelt fordi jeg ikke vil acceptere slinger i valsen :) 

 

Hvis jeg kan anspore mine søde kvindlige kolleger til at gøre det samme vil det glæde mig... for det er respektløst at brænde folk af. Og hvordan højner vi vores egen status som erhvervspiger hvis vi tillader vores gæster at behandle os uprofessionelt :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv mødt alle variationer hos glædespiger. Forventning om bekræftelse, ingen bekræftelser og alle steder imellem.

 

Problemet - som jeg ser det - er at det kan være svært at vide om pigen forventer bekræftelse eller ej.

 

Da jeg er single, er det ikke noget problemet for mig at bekræfte en aftale, eller at pigen sender mig en SMS for at bekræfte/opnå bekræftelse, men ikke alle er i den situation. Derfor opfatter jeg det som en god service og kundepleje at bekræfte en aftale der er truffet i god tid. Min tandlæge gør det, så hvorfor ikke "min glædespige" ?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hos mig får man slet ikke adressen før man bekræfter på dagen. Jeg ser det som både en sikkerhed for gæsten og jeg. Og det virker. Har stort set ingen der brænder mig af mere. Og skulle der være en der ikke bekræfter så booker jeg aftalen til anden side. Jeg ved jo gæsten ikke har adressen så jeg risikerer ikke to gæster i døren som mener de begge har en aftale. Det giver tryghed for mig OG mine gæster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bekræfter selvfølgelig aftalen hvis det er pigens ønske.... Jeg er dog ikke stødt på nogen endnu.

Jeg kan godt se at det er høfligt at gør uanset hvad....Og pigen ved jo ikke om jeg er seriøs eller ej hvis det er første besøg.

Dog ser jeg personligt at telefonsamtalen eller mail om fx. et besøg i morgen er en booking OG en bekræftelse, og jeg kun kontakter hende i tilfælde af at jeg kommer for sent, eller helt må aflyse. Dette er dog ikke sket endnu heldigvis.

Men det kan da godt være at man burde sende en sms eller andet inden man kører hjemmefra, af ren høflighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i langt de fleste tilfælde bekræftet aftalen - også på dagen. Simpelthen fordi jeg ofte har booket nogle dage i forvejen, da det sjældent har været kvinder i mit lokalområde, jeg har besøgt. Og jeg har som regel også på aftaletidspunktet sagt, at jeg "lige skriver en sms når jeg kører hjemmefra" og fortalt, hvor i landet jeg kommer fra, så man har en idé om køreturens længde. Hvilket jeg så har gjort, for så kan den pige, jeg skal møde se, at jeg er på vej. Og kun kan se det, når det passer. Men det giver mig også mulighed for, at jeg kan skrive, at jeg er røget ind i en kø på motorvejen, så hun ikke dropper min booking, hvis jeg ikke er der til tiden.

Personligt har jeg det bedst med at gøre det. Dels overfor pigen, dels for mig selv. For hvis der nu skulle være gået koks i det hos pigen, får hun en reminder. Faktisk havde jeg sidste år en positiv oplevelse - selv om det egentlig var negativt - da en kvinde, jeg ville besøge, aftnen inden skrev, at hun "var blevet forhindret af en af de årsager, som en gang imellem sker for en kvinde." Jeg var skuffet, da jeg fik beskeden, men min skuffelse havde været langt større, hvis jeg havde fået den i hendes hoveddør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør ligesom Sisse... For det tip (blandt mange andre) fik jeg af Sisse, da jeg sprang fra klinik til privat/diskret. :) Og det har fungeret ganske fint.

Så nye gæster hos mig skal bekræfte på dagen, og først dér får de adressen. :)

Men i forhold til den anmeldelse, der ligger bag denne debat, så har jeg aldrig ment, at det var okay at pigen tog kontakt til en potentiel gæst, medmindre der var en aftale om det. Gensidig diskretion hedder det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Hvis jeg kan anspore mine søde kvindlige kolleger til at gøre det samme vil det glæde mig... for det er respektløst at brænde folk af. Og hvordan højner vi vores egen status som erhvervspiger hvis vi tillader vores gæster at behandle os uprofessionelt :)

 

 

Det er respektløst at brænde folk af. Enig.

 

Måske du kunne smide din søstersolidaritet væk, komme til fornuft og kunne mande dig op til også at være enig i, at det er respektløst overfor kundens privatliv at ringe kunden op eller sende ham en sms uden først at fortælle kunden, at det er sådan man vil agerer.

 

Det havde du mere end almindeligt svært ved i strengen og det har jeg meget svært ved at forstå hvorfor.

 

Jeg går ud fra at respekten går begge veje også når det gælder hvad man forvente og at man aldrig gør noget, hvor der er en risiko for at genere pigens eller kundens privatliv.

 

Ønsker en pige at bekræfte aftalen med kunden ved at hun ringer ham op eller sender ham en sms så bør hun fortælle kunden det inden hun gør det, at det er sådan hun agerer. Det kaldes også respekt, og ønsker man respekt fra andre starter man selv med at give den.

 

Hvad Nikita og Sisse gør virker derimod til at være en god vej for dem i hvert fald og derved for os kunder også og de formår da at gøre det uden at sætte kundens privatliv på spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang oplevet at ringe kl 10 og bestille en tid kl 13. Og så blevet bedt om at ringe igen og bekræfte! :) Jeg blev sådan lidt :wacko:

 

Men det er ok, hvis de har mange no-shows og det er et tiltag der kan hjælpe så er det fint med mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør ligesom Sisse... For det tip (blandt mange andre) fik jeg af Sisse, da jeg sprang fra klinik til privat/diskret. :) Og det har fungeret ganske fint.

Så nye gæster hos mig skal bekræfte på dagen, og først dér får de adressen. :)

Men i forhold til den anmeldelse, der ligger bag denne debat, så har jeg aldrig ment, at det var okay at pigen tog kontakt til en potentiel gæst, medmindre der var en aftale om det. Gensidig diskretion hedder det. :)

Ca. 10 timer senere....

Jeg har simpelthen bekræftet min tid hos dig uden at bemærke det

Det er sgu privat / diskret :D LOL

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg gør ligesom Sisse... For det tip (blandt mange andre) fik jeg af Sisse, da jeg sprang fra klinik til privat/diskret. :) Og det har fungeret ganske fint.

Så nye gæster hos mig skal bekræfte på dagen, og først dér får de adressen. :)

Men i forhold til den anmeldelse, der ligger bag denne debat, så har jeg aldrig ment, at det var okay at pigen tog kontakt til en potentiel gæst, medmindre der var en aftale om det. Gensidig diskretion hedder det. :)

Det er også en af grundene til at jeg vil have folk bekræfter på dagen. HVIS jeg eks er blevet syg. Forhindret etc. Så ville jeg aldrig risikere at kontakte mine gæster for at sige det. Tænk hvis de sad midt i morgenmaden sammen med konen eller til.møde på kontoret. Og jeg så ringer for at melde mig syg. Nej ved de skal bekræfte på dagen så giver det mig mulighed for at melde afbud når jeg ved de er i en sikker zone...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har simpelthen bekræftet min tid hos dig uden at bemærke det

Det er sgu privat / diskret :D LOL

 

Hr. Bronx, din flab! :P

 

Selvom du var en ny gæst den aften, så følte jeg - på baggrund af vores foregående pludren - at vi "kendte" hinanden lidt, og derfor røg du ikke ind under reglerne for nye gæster. Du skal da være glad for, at jeg havde så meget tiltro til dig. ;)

 

Ellers vidste jeg jo, at jeg bare kunne komme efter dig herinde, hvis det viste sig, at jeg havde taget helt fejl af dig, nå! :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang oplevet at ringe kl 10 og bestille en tid kl 13. Og så blevet bedt om at ringe igen og bekræfte! :) Jeg blev sådan lidt :wacko:

Den kan jeg slå: jeg ringede engang og sagde jeg kunne være der om 10 minutter (pigen var ledig). Fik så en SMS om at jeg skulle skrive 15 minutter før jeg ankom ...

Eller en hvor jeg fik en SMS efter jeg var kommet. Da jeg gik igen fik jeg endnu en der spurgte om jeg ikke snart kom ...

To forskellige steder med en Mutter der styrer tlf for pigerne ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. Bronx, din flab! :P

 

Selvom du var en ny gæst den aften, så følte jeg - på baggrund af vores foregående pludren - at vi "kendte" hinanden lidt, og derfor røg du ikke ind under reglerne for nye gæster. Du skal da være glad for, at jeg havde så meget tiltro til dig. ;)

 

Ellers vidste jeg jo, at jeg bare kunne komme efter dig herinde, hvis det viste sig, at jeg havde taget helt fejl af dig, nå! :P;)

 

 

Frk. Nikita, din steg!  :P

 

Jeg takker mange gange, og gør honør :wink:

 

Ja, var jeg ikke dukket op havde den stået på offentlig spanking :D

 

 

*** Jeg har skrevet en p.m. til dig

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer altid at booke i meget god tid - tit flere uger før, og det er næsten altid på mail. 

 

De fleste besøg er hos den samme pige, men alligevel synes jeg det er naturligt at bekræfte aftalen en 3-2 dage før. Er det et besøg hos en ny pige som bruger systemet med bekræftelse på dagen er det fint - så er jeg også sikker på aftalen :) Ellers bekræfter jeg som regel dagen før og hun får mit mobil nr. ved samme lejlighed, så hun kan aflyse hvis der kommer noget i vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer altid at booke i meget god tid - tit flere uger før, og det er næsten altid på mail. 

 

De fleste besøg er hos den samme pige, men alligevel synes jeg det er naturligt at bekræfte aftalen en 3-2 dage før. Er det et besøg hos en ny pige som bruger systemet med bekræftelse på dagen er det fint - så er jeg også sikker på aftalen :) Ellers bekræfter jeg som regel dagen før og hun får mit mobil nr. ved samme lejlighed, så hun kan aflyse hvis der kommer noget i vejen. 

 

 

at booke flere uger i forvejen er ikke lige mig.... det kan være nødvendigt, men helst et par dage før, maks. 1 uge, hvis det kunne gå 100% efter mit hoved :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg har ladet mig forhøre mig ved et par piger ang booking af tid i forvejen. Hun har en butik og vil gerne kunne stole på de fyre som booker en tid.

Oki men fyren ikke dukker op og heller aldrig aflyser, så bander og svovler hun.

Hvis en pige ikke holder en aftale, så er hun straks fake,useriøs og skal høvles ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer altid at booke i meget god tid - tit flere uger før, og det er næsten altid på mail. 

 

Jeg plejer stort set at aftale fra gang til gang, og hvis ikke jeg lige har kalenderen i hovedet, går jeg hjem, studerer den og melder tilbage på mail. Så har jeg noget at se frem til.

Jeg bliver aldrig afkrævet bekræftelse, men ofte kan jeg da ikke dy mig for at sende en lille besked om, at jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer stort set at aftale fra gang til gang, og hvis ikke jeg lige har kalenderen i hovedet, går jeg hjem, studerer den og melder tilbage på mail. Så har jeg noget at se frem til.

Jeg bliver aldrig afkrævet bekræftelse, men ofte kan jeg da ikke dy mig for at sende en lille besked om, at jeg glæder mig.

 

Det er egentlig det samme jeg gør til den faste pige - det er bare forklædt som en bekræftelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er egentlig det samme jeg gør til den faste pige - det er bare forklædt som en bekræftelse :)

 

Ja, man skulle nødigt opfattes som en staldker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske en pige i Otterup på Fyn for en del år siden (måske 10 år) der når man lavede aftaler, sagde at man skulle ringe når man stod ved "Danske Bank" i Otterup, så ville hun stå i et vindue overfor og guide en derop - det var topmålet af Privat og Diskret - i øvrigt en helt fantastisk pige... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kan jeg slå: jeg ringede engang og sagde jeg kunne være der om 10 minutter (pigen var ledig). Fik så en SMS om at jeg skulle skrive 15 minutter før jeg ankom ...

Eller en hvor jeg fik en SMS efter jeg var kommet. Da jeg gik igen fik jeg endnu en der spurgte om jeg ikke snart kom ...

To forskellige steder med en Mutter der styrer tlf for pigerne ...

 

Ja det var så ikke meget styr hun havde må jeg godt nok sige, heller ikke på tiden, pisse irriterende..

 

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og med ringe intelligens ifølge en højfrekvent skribent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er respektløst at brænde folk af. Enig.

 

Måske du kunne smide din søstersolidaritet væk, komme til fornuft og kunne mande dig op til også at være enig i, at det er respektløst overfor kundens privatliv at ringe kunden op eller sende ham en sms uden først at fortælle kunden, at det er sådan man vil agerer.

 

Det havde du mere end almindeligt svært ved i strengen og det har jeg meget svært ved at forstå hvorfor.

muligvis fordi du så dig sur på mig fordi jeg tillader mig at mene at mændene er medansvarlige og derfor rent faktisk overhovedet ikke gad læse hvad jeg i øvrigt skrev i indlæg 35 kl 14.44...

 

lidet tiltalende træk af dig når jeg faktisk explicit skriver at jeg synes hun har lavet selvmål... jeg skrev ordret

1. Bly skriver kl 22... forståetligt nok udeblivelserne taget i betragtning men meget DUMT!!! uden forudgående at sige det er sådan hun praktiserer det.... Blys fejl

 

Jeg går ud fra at respekten går begge veje også når det gælder hvad man forvente og at man aldrig gør noget, hvor der er en risiko for at genere pigens eller kundens privatliv.

 

Ønsker en pige at bekræfte aftalen med kunden ved at hun ringer ham op eller sender ham en sms så bør hun fortælle kunden det inden hun gør det, at det er sådan hun agerer. Det kaldes også respekt, og ønsker man respekt fra andre starter man selv med at give den.

Og jeg går ud fra at man gør sig den ulejlighed at læse hvad folk skriver inden man gør sig klog på hvad de mener og ikke mener...

idet jeg hele tiden har skrevet at min egen personlige praksis primært foregår VIA sms men IKKE inkluderer unødige smser, og i øvrigt oplyser kunden om at jeg forventer bekræftelse og i givet fald at der kan forventes sms hvis jeg selv skulle blive forhindret eller i øvrigt efter aftale

så det er mig en gåde hvordan du og Jugger nogensinde fik skruet alt det vrøvl sammen som i skrev om mig i den anden tråd ... især at du fortsætter her når jeg nærmest udpensler...

det ændrer ikke på at jeg ubetinget ingen sympati har for at give andre skylden for rod man selv har viklet sig ind i ... og det gælder både bly der fik lavet et selvmål men absolut også ham der skrev den anmeldelse der affødte at jeg lavede dette debatoplæg

 

Hvad Nikita og Sisse gør virker derimod til at være en god vej for dem i hvert fald og derved for os kunder også og de formår da at gøre det uden at sætte kundens privatliv på spil.

Ja - og havde du gidet læse hvad jeg skrev om min egen måde at gøre tingene på ville du måske have spottet at min modus er magen til de skønne damers...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

muligvis fordi du så dig sur på mig fordi jeg tillader mig at mene at mændene er medansvarlige og derfor rent faktisk overhovedet ikke gad læse hvad jeg i øvrigt skrev i indlæg 35 kl 14.44...

 

lidet tiltalende træk af dig når jeg faktisk explicit skriver at jeg synes hun har lavet selvmål... jeg skrev ordret

1. Bly skriver kl 22... forståetligt nok udeblivelserne taget i betragtning men meget DUMT!!! uden forudgående at sige det er sådan hun praktiserer det.... Blys fejl

 

Og jeg går ud fra at man gør sig den ulejlighed at læse hvad folk skriver inden man gør sig klog på hvad de mener og ikke mener...

idet jeg hele tiden har skrevet at min egen personlige praksis primært foregår VIA sms men IKKE inkluderer unødige smser, og i øvrigt oplyser kunden om at jeg forventer bekræftelse og i givet fald at der kan forventes sms hvis jeg selv skulle blive forhindret eller i øvrigt efter aftale

så det er mig en gåde hvordan du og Jugger nogensinde fik skruet alt det vrøvl sammen som i skrev om mig i den anden tråd ... især at du fortsætter her når jeg nærmest udpensler...

det ændrer ikke på at jeg ubetinget ingen sympati har for at give andre skylden for rod man selv har viklet sig ind i ... og det gælder både bly der fik lavet et selvmål men absolut også ham der skrev den anmeldelse der affødte at jeg lavede dette debatoplæg

 

Ja - og havde du gidet læse hvad jeg skrev om min egen måde at gøre tingene på ville du måske have spottet at min modus er magen til de skønne damers...

 

Jamen jeg er ikke bleg for at indrømme hvis jeg har misforstået noget og det har jeg. Det erkender jeg. Jeg fik ikke læst alle de 91 indlæg der er på strengen grundigt nok og bed for meget mærke i det udsagn

 

men er jeg nødt til at aflyse - så vil jeg jo være nødt til at sende smsen... længere er den ikke

 

og mindre mærke i andre udsagn fra udsagn fra dig. Det skal jeg nok erkende.

 

Men du hopper jo selv i samme grøft, du påstår at du tilbyder det samme som Sisse og Nikita - det gør du ikke.

 

Du skriver bl.a. om dig selv

 

Og du kan ikke lave en aftale med mig uden at jeg har et nummer hvor jeg kan sende en sms på

 

men er jeg nødt til at aflyse - så vil jeg jo være nødt til at sende smsen... længere er den ikke

 

Jeg havde skrevet

 

Hvad Nikita og Sisse gør virker derimod til at være en god vej for dem i hvert fald og derved for os kunder også og de formår da at gøre det uden at sætte kundens privatliv på spil.

 

Til det svarer du 

 

 

Ja - og havde du gidet læse hvad jeg skrev om min egen måde at gøre tingene på ville du måske have spottet at min modus er magen til de skønne damers...

 

 

 

Hvis du nu havde gidet at læse de damers indlæg, for nu at blive i dit sædvanlige skønne letforståelige enkle sprogbrug, så skriver ingen af dem noget om at de vil sende smser til kunderne i visse tilfælde ligesom du vil. De vil have at folk skal bekræfte. Så din modus er ikke de samme som de damers, ud fra det de skriver. Du vil i visse tilfælde selv først kontakte kunderne - uden at de ved hvornår - det er bare ikke det Sisse og Nikita skriver at de vil gøre, når man læser deres indlæg.

 

 

Jeg går ud fra at du vil erkende, at du heller ikke har gidet (for nu at blive i dit sædvanlige skønne sprogrbug) at læse de indlæg du svarer på og henviser til.  Men alle kan altså åbenbart ikke "gide" at læse de indlæg man svarer på eller blot komme til at overse noget hvis man skal svare på en anden måde ;)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke læst anmeldelsen der danner baggrund for debatten, hvilket måske er en fordel.

 

Sådan rent lavpraktisk handler det vel blot om, at man som kunde spørger ind til hvorledes man forholder sig, hvis man alligevel ikke kan komme, samt at pigerne fortæller hvorledes de praktisere bookning.  

 

Jeg har altid spurgt ind til, hvad hvorledes vi håndtere den slags "bump", og samtidigt gjort opmærksom på hvorledes man overfor mig må gøre opmærksom på, at man desværre er blevet forhindret eller lignende.  Jeg ville nok lave lidt trutmund, hvis jeg var kørt fra Odense til København for så at opdage, at aftalen var aflyst. Jeg har selvfølgelig oplevet at det er sket, og heldigvis har kommunikationen omkring dette virket, således at jeg har modtaget den sms, som jeg sagt, at hun gerne må sende.  Det kan man selvfølgelig ikke bare gøre, og det er så derfor jeg mener, at det godt kan svare sig at sludre lidt om regler m.v. således at man er afstemt omkring hvad man gør eller ikke gør.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan rent lavpraktisk handler det vel blot om, at man som kunde spørger ind til hvorledes man forholder sig, hvis man alligevel ikke kan komme, samt at pigerne fortæller hvorledes de praktisere bookning.  

 

og det er jo i virkeligheden næsten kun relevant i de tilfælde at der er booket lang tid i forvejen... aftaler lavet på dagen er jo en lidt anden boldgade hvor der ikke er behov for alle de finurligheder

 

ikke at jeg har nogen præferencer for det ene eller det andet... men jeg har undret mig lidt over det der med langtidsbookingen... en aftale på dagen virker logisk... fyren er i hopla - nu skal der ske noget

 

mht langtidsbookingen... hvordan kan man vide man vil være i hopla 2 uger fremme i tiden ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...