Hop til indhold
Gæst

Der var engang en pige der hed Molly...

Recommended Posts

Gæst

Havde aldrig set mig selv gå privat/diskret, -har altid følt en tryghed ved at have en ''kaffepige'' ved min side, en der sorterede telefonopkaldene osv, en fast vagt hver 14dag, bum, alt var ordnet og klart for en, og det kunne ikke blive mere overskueligt.

 

Desværre blev mine dage mindre og mindre booket, -og skulle nu til at konkurrere med andre piger på mine vagter, rent øv.

 

Så en dag fik jeg nok, syntes alt var håbløst, nu skulle det være, satme så, sad og googlede lidt og fandt frem til en erhvervs- lejlighed der var blevet sat til leje dagen forinden, skæbnen ville have det, jeg kontaktede den søde udlejer, kort efter havde jeg afleveret depositum og fået 2 fine nøgler mere i min samling.

 

Efter lidt hjælp fra søde mænd, som fik lokkende tilbud, havde jeg nu fået møbleret det, ikke meget, men lidt har nu også ret...

 

Første vagt gik forrygende, anden ligeså, tænkte nu må interessen for hende den nye pige da snart falde, men ansigterne blev mere og mere genkendelige, aldrig før har jeg haft så mange stamgæster, følte mig værdsat og nydt, -og den rus er jeg stadig på.

 

''Kaffepigen''  savner jeg slet ikke, ikke det der ligner, nyder faktisk og tale med mulige gæster selv, -hvem kan egentlig også fortælle om mig bedre end mig selv? Bank bank, så der 5 min igen, -det var bare sådan en hæmning, når man var lige ved mål.

 

Jeg troede jeg havde mere frihed ved at være på klinik, men det er jo stik modsat, nu starter jeg når jeg lyster og lukker når jeg lyster, jeg bestemmer selv hvem jeg vil lukke ind og kysse mig, presset over at tjene et vist antal beløb, før der var Molly-penge er ikke i mit følelsesregister mere.

 

-Jaa, det var bare lige det jeg ville dele med jer i dag, havde brug for at komme ud med lidt forårskvidre....

 

Kram Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er herligt med sådan en historie, som ligesom Jasmins forleden gør en glad i låget. At være selvstændig har mange udfordringer, men så sandelig også nogle muligheder, man ikke har som ansat. Rart at du er glad for dit valg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak de herre, -Jeg er skam rigtigt glad for mit valg, er glad for at jeg gav det en chance og overvandt den frygt jeg havde, i stedet for at forlade branchen helt...

 

Åhh, ja både Jasmin og jeg kan rigtigt mærke foråret i luften...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Molly,

 

Dejligt og positivt indlæg. :)

 

Jeg har selv haft fuldstændig samme oplevelse af at springe ud som helt egen herre... Eller dame. :)

 

Dog er jeg så stor en social-abe, at jeg har min veninde til at holde mig lidt med selskab. Så kan hun også hjælpe mig med telefonen, når jeg ikke er i stand til at pludre. Men hun kan lige vove at nærme sig døren. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg troede jeg havde mere frihed ved at være på klinik, men det er jo stik modsat, nu starter jeg når jeg lyster og lukker når jeg lyster, jeg bestemmer selv hvem jeg vil lukke ind og kysse mig, presset over at tjene et vist antal beløb, før der var Molly-penge er ikke i mit følelsesregister mere.

 

 

 

Glædeligt at læse, at det er den rigtige beslutning for dig. Man kan jo nok også godt tillade sig at fremhæve "Som privat/diskret kan man tillade sig dels at gå mere målrettet efter en bestemt målgruppe og dels at stille krav. Jeg kunne godt forestille mig, at man på klinikker mere tager hvad der kommer ind af døren, snarere end at tænke lidt mere på om personen rent faktisk matcher ens målgruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt forestille mig, at man på klinikker mere tager hvad der kommer ind af døren

Jeg kan kun tale for mig selv, men sådan var det ikke helt, da jeg var på klinik.

Faktisk havde jeg til sidst kun besøg at gæster, som havde gjort deres forarbejde og havde bestilt tid hos mig. Så det var stadig muligt, at ramme éns foretrukne målgruppe.

Dog har jeg lagt mærke til, at jeg rammer et andet klientel ved at gå privat/diskret. Dem som f.eks. ikke vil sætte deres ben på en klinik. Dem kan jeg nu også godt lide. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Molly,

 

Dejligt og positivt indlæg. :)

 

Jeg har selv haft fuldstændig samme oplevelse af at springe ud som helt egen herre... Eller dame. :)

 

Dog er jeg så stor en social-abe, at jeg har min veninde til at holde mig lidt med selskab. Så kan hun også hjælpe mig med telefonen, når jeg ikke er i stand til at pludre. Men hun kan lige vove at nærme sig døren. :D

 

Nikita: Er du nogen sinde i stand til IKKE at pludre? ;)

 

:) fra Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita: Er du nogen sinde i stand til IKKE at pludre? ;)

 

:) fra Sidespringeren

Ja! Man taler da ikke med noget i munden, vel... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dog har jeg lagt mærke til, at jeg rammer et andet klientel ved at gå privat/diskret. Dem som f.eks. ikke vil sætte deres ben på en klinik. Dem kan jeg nu også godt lide. ;)

 

Helt enig. Som køber er jeg også rimelig sikker på, at man forventer noget forskelligt, alt afhængig af om man har valgt en privat/diskret eller et klinikbesøg. Og.....det skal ikke misforstås, begge koncepter har bestemt deres berettigelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja! Man taler da ikke med noget i munden, vel... :P

ja det er jo også en måde til at få pigen til at holde kæft på  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glædeligt at læse, at det er den rigtige beslutning for dig. Man kan jo nok også godt tillade sig at fremhæve "Som privat/diskret kan man tillade sig dels at gå mere målrettet efter en bestemt målgruppe og dels at stille krav. Jeg kunne godt forestille mig, at man på klinikker mere tager hvad der kommer ind af døren, snarere end at tænke lidt mere på om personen rent faktisk matcher ens målgruppe.

 

Måske det bare var mig, men jeg tænkte, åh nej, hvad nu hvis mutter bliver sur over for mange afvisninger fra min side, og til sidst havde jeg lidt nogle tunge sten på mine skulder, da husleje, telefondame og udgifter gerne skulle være ordnet inden jeg gik ud af døren kl.22. -Nu stiller jeg krav til hvem der må kysse med mig, og det er en befrielse, jeg plejer hurtigt og prejle ind på hvad det er for nogle mennesker jeg har i røret, -måske jeg lige skulle få det skrevet ned for en god ordens skyld også.

 

-Føler desuden også efter at jeg er startet for mig selv, at det er mig de kommer for at besøge, ikke bare en tilfældig pige der er på vagt, men lille mig, og det varmer....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten sikker på at kunne huske, at du snakkede videre imens! ;)

 

Kan det måske  skyldes at det der var i munden ikke var fyldigt nok ?  :mrgreen:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Molly,

 

Dejligt og positivt indlæg. :)

 

Jeg har selv haft fuldstændig samme oplevelse af at springe ud som helt egen herre... Eller dame. :)

 

Dog er jeg så stor en social-abe, at jeg har min veninde til at holde mig lidt med selskab. Så kan hun også hjælpe mig med telefonen, når jeg ikke er i stand til at pludre. Men hun kan lige vove at nærme sig døren. :D

 

Præcis, total stemningsdræber, så bliver alt så formelt lige pludselig....

 

 

-Det er en god løsning vi er kommet på, mon ikke også andre piger for øjnene op for den mulighed snart?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

-Føler desuden også efter at jeg er startet for mig selv, at det er mig de kommer for at besøge, ikke bare en tilfældig pige der er på vagt, men lille mig, og det varmer....

 

- og det er også det vi føler når vi kommer til dig !

 

Hvis du pludselig er blevet syg og ikke kan (årsag underordnet), så hiver mutter ikke bare den næste kanin ikke op af sækken, og så fik vi IKKE den oplevelse vi gik efter, så hellere vente det du er klar igen ;-) .... så stort er trykket vel heller ikke :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bare fantastisk at se Jasmin og Molly vise at det kan lade sig gøre at klare sig uden klinik eller bureau, trods at andre vælger de fordele de oplever her frem for privat diskret.

 

Det handler bare om at nogle, gerne flere og flere piger bryder ud, så kan de blive hvor de er dem der det foretrækker.

 

Så får vi mænd også flere valgmuligheder som alternativ til klinik eller bureau - tak for det.

 

At så 2000 kr + i timen samtidig anfægtes og bank på døren er fraværende viser at det kan lade sig gøre, også at lade egne langt lavere omkostninger komme også gæsterne tilgode.

 

Alt i alt en rigtig god udvikling :)

 

Men mangler den tryghedsfaktor i at være 2 tilstede ikke når I går solo?

 

Ikke at der behøves en teledame, men man kan jo dele en privat diskret lejlighed og gå på vagt sammen, tage telefonen for hinanden og sådan.

 

Nu sidder jeg bare med et fromt ønske om at nogen der har et privat diskret sted der kan rumme forskellige tilbud om at mødes omkring købesex, de også vil åbne døren for piger og mænd der godt vil mødes omkring samme på en helt anden måde end sådan som det foregår til daglig.

 

I Tyskland er det befriende at se hvordan kolleger og venner tager i klub, som vi I Danmark i stedet går på fredags bar.

 

En lille niche klub hos privat diskret ville ikke være at foragte :wink:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god løsning vi er kommet på, mon ikke også andre piger for øjnene op for den mulighed snart?

Jo, det er da ikke utænkeligt, at nogle vil få samme idé. :)

 

Der er bare mange piger, som enten ikke tør eller gider det arbejde der er i at starte for sig selv. Jeg kender f.eks. til masser af piger, som ikke engang gider at brygge en ordentlig beskrivelse sammen til sig selv.

 

Som møder op på arbejde og tænker... Jeg har en phisse... Hvorfor står de ikke i kø?! ;) De piger kommer aldrig til at se dette koncept som en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu allerede en del der har brugt konceptet længe.

Det er rigtigt.

 

Men min fornemmelse er bare, at der måske er flere og flere piger, der går solo?

Det kan godt være, at det er en helt hen i vejret fornemmelse, som måske bare kommer af at hænge ud herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er også min fornemmelse Nikita.

Har sgu en del fornemmelser, såen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske lidt lettere i dag at starte privat / diskret, da der er mange forskellige kommunikations muligheder på nettet.

Mange annoncesider.

Herinde fx., hvis pigen deltager en smule i skriverierne så får man et nys om hvad for en person hun er. Både hvad hun tilbyder, og det mere sociale som der også nogen gange er lidt tid til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Molly,

 

Dejligt og positivt indlæg. :)

 

Jeg har selv haft fuldstændig samme oplevelse af at springe ud som helt egen herre... Eller dame. :)

 

Dog er jeg så stor en social-abe, at jeg har min veninde til at holde mig lidt med selskab. Så kan hun også hjælpe mig med telefonen, når jeg ikke er i stand til at pludre. Men hun kan lige vove at nærme sig døren. :D

 

 

Jeg hørte godt nok nogen rode rundt på den anden side af døren men tænkte, det er der nok fod på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte godt nok nogen rode rundt på den anden side af døren men tænkte, det er der nok fod på :D

Pis!!! Jeg har ellers sagt til hende, at hun ikke må røre sig ud af flækken! :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis!!! Jeg har ellers sagt til hende, at hun ikke må røre sig ud af flækken! :D;)

 

 

arh..det ville måske være lidt synd hvis hun ikke måtte bevæge sig overhovedet når der er gæster :D

 

men altså jeg kan godt forstå at du har en med så du har lidt selvskab hvis der er ventetid, og også lige til at holde øje med at alt er som det skal være.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...