Hop til indhold
Gæst

Der var engang en pige der hed Molly...

Recommended Posts

Det er ok hun pusler udenfor døren hvis det betyder dobbelt op til prisen :rolleyes:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Da hun hostede troede faktisk et øjeblik at det var en mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

TOTAL dejlig læsning Molly 

 

Ligner min historie lidt så jeg kan kun sige godt gået.... og godt initiativ og thumbs up til dig fordi du har taget springet og opdaget det samme som jeg at det er langt bedre business og meget sjovere når vagterne spiller :) 

 

Held og lykke med det hele og alle krydsede fingre for at det forsætter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Held og lykke med det hele og alle krydsede fingre for at det forsætter :)

 

-Og lige i måsen tilbage søde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig dejligt at høre. Foretrækker også at besøge piger privat, det er mere intimt. Og så er der lidt mindre tids tyranni over seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Skøn læsning og endnu mere skønt når det er pigen man skal lege med, som tager tlf selv og ikke en tlf passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skøn læsning og endnu mere skønt når det er pigen man skal lege med, som tager tlf selv og ikke en tlf passer.

 

Med mindre man er kunde imedens telefonen besvares. Men på den anden side.... det kan man måske også tænde lidt på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår det er privat/diskret alene en måde at undgå at betale beskyttelsepenge til rokere, da de ikke røre enlige privat piger.. Eller det er hvad flere har fortalt mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej mand34horsens ;) Nu startede jeg ud som klinikpige og gik privat derefter, -Hmm men rockere dem har jeg ikke set skyggen af, -ihvertfald ikke dem der ville have penge af mig, hverken det ene eller det andet sted... Men har da mødt en eller to på min vej, der mere end gerne ville rører en pige som mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mand34horsens ;) Nu startede jeg ud som klinikpige og gik privat derefter, -Hmm men rockere dem har jeg ikke set skyggen af, -ihvertfald ikke dem der ville have penge af mig, hverken det ene eller det andet sted... Men har da mødt en eller to på min vej, der mere end gerne ville rører en pige som mig ;)

ja hvem vil ikke gerne røre ved dig  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...