Hop til indhold

Sex uden og konsekvenser…?

Featured Replies

Skrevet

Hej,
Har mødt den samme Thai pige cirka 4-6 gange, og det er virkelig den bedste oplevelse med rigtig GFE. Vi hag super kemi. Hun annoncerer tydeligt med at alt sex er med kondom. Sen første gang vi mødes var super GFE men vi var begge påpasselig med at kondom skal bruges. Anden gang sket det ar kondomen faldt. Vi tog el pause men begyndte at kysse og efter lidt pussyslide var jeg inde i hende. Men hun sa jeg skulle komme udenfor. 
Gangen derefter kørte vi bare på uden og jeg komme inde i hende. Detsamme de to gange bagefter. Dum sindbjergs er spurgte jeg intet til p-piller eller andet. Sidste gang vi mødes sa hun, “lad os se his jeg blev gravid nu”. Viser sig at hun ikke er på piller. Hun bedyrer at hun ellers altid bruger kondom og at det kun er med mig hun kør uden. Passer fint med at hun var meget påpasselig i starten - men hvem ved at det ikke er den samme kemi med en anden? 
Helt ærligt så bebrejder jeg hende ikke - er mit ansvar mindst lige så meget. Bliver er periode med nervøs venten for mit vedkommende. Uanset hvad det sker må jeg rage ansvar for min dumhed. Har ærligt ikke lyst til endnu et barn, er 50, men ville aldrig forslå eller prøve tvinge hende til abort. Tænker at jeg må tale med hende hvad hun tænker hvis hun er gravid. Eller måske vente til det at man ved status? Nogen som har været med om lignende?

Skrevet

Den der

"jeg gör det kun med dig" 

Har de fleste nok hört.

Du ska nok tage en seriös snak med hende, hvis det viser sig at hun er gravid. Og så passe bedre på dig selv i fremtiden. 

For nogle thaier, er en graviditet, en billet til at blive i dk. 

Skrevet

Du kan ikke stole på hende. Du kan hellere ikke stole på det er dit. 

Der findes nogle seriøst bedrageriske kvinder uden nogen samvittighed eller skam. Så vær forsigtig og pas på dig selv. 

I relation til sygdomme ville jeg ikke være nervøs. Jeg har endnu aldrig haft en kønssygdom. Har dog aldrig været med en thai, ikke lige min type. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Thai kvinder kan nogle gange har det svært med sandheden …. 
Vent og se hvis hun faktisk er gravid 

Det med “det er kun med dig uden kondom’ har vi/jeg hørt før ….. 

Skrevet

Det lyder lidt hårdt det jeg skriver, men det er kun fordi jeg håber du vågner, og at du selv vil bestemme over dit liv.

:lol::lol: Den gører hun med alle kunder hun finder ud af er "flinke", og hvor hun bedømmer det er sandsyndeligt at de "tager sit ansvar". Det er en nem måde at få en andel af dine penge i mange år fremad, hvis hun lykkes at blive gravid. Så hænger du på den med din pengepung de næste 18 år uden at hun behøver bolle med dig hele tiden. :lol: Desværre er det sådan. Og hvis hun bliver gravid så behøves DNA test ikke fordi det er "kun" med dig hun har haft "så god kemi" og bollet uden kondom. :lol: Tror du virkelig at du er så meget dejligere end alle de andre danske kunder? Hvis du er en så speciel en mand, hvorfor har andre kvinder ikke også set det? Nej, du er bare hendes langtids pengemaskine. Og hvis hun spiller sine kort godt, så er der tre mænd samtidlig som tror at det er deres barn og betaler de næste 5 eller 10 år før de opdager at de ikke er alene om det. Fordi du flytter vel ikke sammen med hende vel? Og så kan du ikke opdage hvis hun kører den samme histore med en anden kunde, eller med to andre af sine kunder. Samtidlig som hun kører den med dig. Penge fra 2-3 mænd er bedre end penge fra kun en mand. Går den så går den. Og den går med de finke og søde mænd.

Det siger jeg ikke for at være ond. Men vil stærkt råde dig til følgende...
1. Stop at gå til hende lige her og nu, og kik dig ikke over skulderen. (Du finder nemt en anden Thai som du har "god kemi" med. Med kondom.)
2. Benægt, og kræv en DNA test hvis hun prøver at kontakte dig og snakke om at hun er gravid. Hun er trods alt en GP med mange kunder. Det er kun en DNA test der ikke lyver og som du kan stole på.

Hvis du ikke kan finde ud af punkt 1 - desværre sandsyndligt baseret på dit skriv - så prøv den næste punkt...
3. Brug kondom 100% hver eneste minut du er nøgen med hende. (Kondomen glider "tilfældigvis" af, eller hænder med sperm komer "tilfældigt" in i hende.)
Men hvis du prøver punkt 3, så vil du alligevel tabe i det lange løb...
4.Hun vil nusse dig og snakke dig omkuld med tiden så ni igen knalder uden kondom, fordi i har "så dejlig kemi". Og så skal du til pengepungen de næste 18 år, uden at få sex de sidste 16 år. :lol: "Køb 2 og betal for 18", lyder det som en god deal?

Pas nu på dig selv. Det er der ingen anden der gører.

Redigeret af Rushton
stavefejl

Skrevet

Man betaler vel ikke til et barn med mindre der er registreret faderskab - og dem kan der vel trods alt ikke være 2-3 af på samme barn.

Du skal naturligvis være 100% sikker på at du er den biologiske far til et evt barn og er du det, må du jo betale.

Skrevet
  • Author
Valbyguy skrev, for 2 timer siden:

Det med “det er kun med dig uden kondom’ har vi/jeg hørt før ….. 

Helt enig - selvfølgelig ikke noget jeg stoler på, så skulle det være vil jeg selvfølge ta et DNA check.

Skrevet

Løb bare løb.

Thai-kvinder i den branche er ikke til at stole på. 

Det findes tusinder at historier om mænd der bliver taget ved næsen og manipuleret af thai-piger i "underholdnings branchen". 

PÅ Utube kan du blive underholdt i dagevis af sådanne historier.

Skrevet
  • Author
Rushton skrev, for 44 minutter siden:

Pas nu på dig selv. Det er der ingen anden der gører

Mange tak - og helt enig i alt du skriver. Tror på intet måde at jeg er speciel, og på ingen måde udelukker at det er andre hun har “god kemi” med. Men et barn koster - så det med pengepung tror jeg ikke på (men selvfølgelig vil det koste mig en del - med rette). 

Vil stoppe led at se hende og hvis hin kontakter vil jer 100% tage er test.

Men som sagt - min dumhed 100-%. Uanset hendes “agenda” /følelser / etc blev jeg ikke tvunget til noget. Var mit valg og min skyld. 

Skrevet

Nogen gange er det også bare pisse befriende, at være pisse uansvarlig -sammen med en lækker kvinde -den ene gang efter den anden -kender godt følelsen;-) Og husk vi lever kun en gang... -kommer det konsekvenser efterfølgende må du tag dem som en mand;-) 

Skrevet
butterfly skrev, 1 time siden:

Et godt råd :wub: skift  telefon nummer og hold dig væk fremover :D

Lige præcis. Det bedste råd. :)

Skrevet

Jag knullar helst utan kondom och det gäller även med en GP. Eftersom jag blivit äldre och det inte är aktuellt för mig med fler barn så har jag mer eller mindre bestämt mig för att genomgå en vasketomi för att inte hamna i den situation som Sigge beskriver. Vi ska ju vara medvetna om vid både betald och obetald sex att det finns kvinnor som verkligen längtar efter att få ett barn så de knullar oskyddat av den anledningen och hoppas på att bli befruktade och det finns de kvinnor som bara är slarviga med skydd.

Skrevet

Sex Ja Tak .. Sex med kondom Ja tak .. Sex Uden Kondom NEJ TAK .. sådan er det når man  er på massage Klinik 

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, den 27.7.2024 at 20:57:

Nogen gange er det også bare pisse befriende, at være pisse uansvarlig -sammen med en lækker kvinde -den ene gang efter den anden -kender godt følelsen;-) Og husk vi lever kun en gang... -kommer det konsekvenser efterfølgende må du tag dem som en mand;-) 

Enig 100%

Skrevet
  • Author
Stenbukken4700 skrev, den 28.7.2024 at 23:56:

Sex Ja Tak .. Sex med kondom Ja tak .. Sex Uden Kondom NEJ TAK .. sådan er det når man  er på massage Klinik 

Fair nok… var ikke planlagt i starten men endte der

Skrevet

Ellers cut bollerne :D så er problemet med formering slut :rolleyes: lokal bedøvelse :Pefter  indgrebet :shock:  hold dig i ro en uges tid :)

Butterfly 

Skrevet

Ja, jag har också syndat och varit helt "oansvarig" (om nu bortser från att jag knullar GP:er utan kondom). Jag hade en gång en kvinnlig nära vän – hon hade flyttat till en stad rätt långt bort från där jag bodde, men vi brukade också alltid ha sex när vi träffades. Vi brukade också knulla utan kondom eftersom hon hade skydd i form av spiral. Men en gång när vi träffades hade hon på sin läkares inrådan gjort paus med spiralen och var alltså oskyddad. Eftersom hon brukade vara skyddad så hade jag ingen kondom med. Vi kunde ändå inte låta bli att ha sex. Först var det lite samvetsbetänkligheter från hennes sida och "vad gör vi egentligen?!" samt det var överenskommet att jag skulle dra mig ur när det var dags för mig att spruta. Det vill säga vi skulle använda oss av avbrutet samlag. Men när min orgasm närmade sig så närmade sig också hennes orgasm och när jag försökte dra mig ur så skrek hon "NEJ!" och hindrade mig rent fysiskt så jag sprutade i hennes fitta. Vi knullade en gång till den helgen helt oskyddat. Till saken hör att jag var gift och hon hade en käraste som var tvungen att använda kondom!

Skrevet

Sex Ja Tak .. Sex med kondom Ja tak .. Sex Uden Kondom NEJ TAK .. sådan her jeg det med sex og GP

Skrevet

Sex Ja Tak .. Sex med kondom? Ellers tak .. Sex Uden Kondom? Altid .. Cream Pies? .. Hver gang

• 4 weeks later...
Skrevet
Sigge skrev, den 27.7.2024 at 15:04:

(…)

Anden gang sket det ar kondomen faldt. Vi tog el pause men begyndte at kysse og efter lidt pussyslide var jeg inde i hende. Men hun sa jeg skulle komme udenfor. 
Gangen derefter kørte vi bare på uden og jeg komme inde i hende. Detsamme de to gange bagefter. Dum sindbjergs er spurgte jeg intet til p-piller eller andet. Sidste gang vi mødes sa hun, “lad os se his jeg blev gravid nu”. Viser sig at hun ikke er på piller. Hun bedyrer at hun ellers altid bruger kondom og at det kun er med mig hun kør uden.

(…)

Bliver er periode med nervøs venten for mit vedkommende. Uanset hvad det sker må jeg rage ansvar for min dumhed. Har ærligt ikke lyst til endnu et barn, er 50, men ville aldrig forslå eller prøve tvinge hende til abort. Tænker at jeg må tale med hende hvad hun tænker hvis hun er gravid. Eller måske vente til det at man ved status? Nogen som har været med om lignende?

Tak for at dele din historie. Først og fremmest virkelig godt at høre, at det lyder som om du er særlig for hende.

Jeg vil sige det sådan her, at der jo typisk vil være to parter, når det handler om at have sex. Så det er vel jeres begges ansvar at sørge for at det er med kondom.

Det sagt er der nogle piger der sælger sex, der tilbyder sex uden kondom og nogle klienter der efterspørger det.

Jeg vil af flere årsager f.eks. kønssygdomme virkelig fraråde sex uden kondom med en GP. Der kan netop være nogle “konsekvenser” ved det.

Jeg vil netop virkelig fraråde det. Men interessant netop også at høre. At der måske for nogen også kan være en fristelse i at gøre det uden. 

Igen jeg vil selv fraråde det med en GP af flere årsager selvom sex uden da typisk føles bedre. Man ved heller aldrig helt om det hun siger også passer – forstå mig nu ret, formentlig er det fleste GP’er jo ærlige om hvad de bruger af prævention hvis det nu skulle gå galt ved f.eks. et uheld men stadig :)

Redigeret af ArcticWolf

• 2 months later...
Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 3 timer siden:

Du må se hvad der sker , måske bliver hun med barn.

Vil håbe for @Sigge at han ved mere nu og fået lidt ro på situationen. Uvisheden er nok det værste vi mennesker kan gå med.  Så er konsekvens nemmere at håndter og kan arbejde ud fra det. 
Men helt enig i de andres holdning du skal aldrig stole på en Thai GP. Når det kommer til penge. 

Redigeret af Peterkanin

Skrevet
Sigge skrev, den 27.7.2024 at 15:04:

Bliver er periode med nervøs venten for mit vedkommende. Uanset hvad det sker må jeg rage ansvar for min dumhed. Har ærligt ikke lyst til endnu et barn, er 50, men ville aldrig forslå eller prøve tvinge hende til abort. Tænker at jeg må tale med hende hvad hun tænker hvis hun er gravid. Eller måske vente til det at man ved status?

Hvad endte det med, Sigge?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, den 31.10.2024 at 07:58:

Hvad endte det med, Sigge?

Kvinden blev smidt ud af Danmark til et andet europæisk land, meget kort efter at jeg skrev dette. Vi blev ved med at ha kontakt via whatsapp - er nok heldigt hun blev smidt ud fordi jeg var helt fortryllet af hende. Hun spurgte hvis jeg kunne komme og besøge hende, og ærligt talt var jeg meget fristet. Hørte intet om andet i forhold til om hun skulle være gravid. Regnede med at hun fortalte hvis det var sådan, det var hende der informerede om at hun ikke var på piller.  Så skrev hun at hun har taget til et tredje europæisk land, for at arbejdet med andet. Vi skrev lidt frem og tilbage dog var jeg ikke specielt hurtig i mine svar. Lige pludseligt var hun ikke på whatsapp i en ugen tid. Og når jeg tjekkende et par uger efter var hun slet ikke på whatsapp. Det var hendes Thai nummer så tjekkede faktisk Line. Men hun hade ikke profil med det nummer jeg har. Så jeg undrer hvad det er sket…håber på at hun fandt en fast fyr der behandlet hende godt…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.