Hop til indhold
Ilmokris

Privat/diskret... husum

Recommended Posts

Guest klodshans1972

Bly er skøn ... men nu får jeg også lyst til jasmin med hendes empati, indlevelse samt på den og på den anden side ... lige mig ... :-)

En nat i hendes arme ... uhhmmm..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow da, jeg kan på debatten efterthånden godt udlede, at det er et spørgsmål om tillid til den, der henvender sig.

 

Selv er jeg efterhånden blevet anerkendt, hvor jeg plejer at komme, men jeg kan faktisk også godt forstå, at piger ved en ny henvendelse har deres reservationer og forbehold. Indtil de har set fyren lidt an.

 

Jeg skal gerne være mere eksplicit:

 

Da jeg i sommer var i udlandet under en ret varm sol, ringede jeg hjem til Eventyrpigerne i Slaglille for at få en aftale (se anmeldelse af 25.07.13) med Nikita.

 

Jeg talte med teledamen, og aftalen gik glat igennem, ingen problemer her. Selvom hun i samtalen morede sig over mit enfoldige "navn"

 

Men Nikita havde faktisk været ret nervøs, fordi hun ikke vidste, hvem denne "Valdeamar fra Hvalsø" var. Han havde oven i købet bestilt hele 1,5  time. Åh gys med dette uhyre!

 

Jeg havde naturligvis villet lave lidt sjov med hende ved at dukke op som ukendt fra et hul i horisonten, men bagefter kunne jeg godt se, at det, der var ment som en spøg, måske ikke havde været helt rigtigt.

 

Nå, men jeg kom da inden for, og som I kan læse i anmeldelsen, fik jeg fuld valuta.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kan rigtigt godt tilslutte mig at man som pige kan miste lysten ( evt pga en dum gæst ) og derfor aflyser en aftale.

Kæmpe respekt for at Bly lader være hvis hun ikke har lysten !

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej piger ... Og drenge,

Jeg har megen forståelse for begge vinkler her... Det er da surt at skulle skifte gear/ retning!

Men Drenge, der er sku da nok at tage af og en plan B har de fleste hvis det virkeligt trykker!

Til jer piger vil jeg bare sige STOR respekt for at sige fra og ikke kun have penge i hovedet,

Det er respekt for håndværket og jer selv.. Med lidt held kan vi også se det klart.... senere ;-)

Bly, vi har snakket en del ... Nu skal du snart have lov at leve op til de dybe, våde blogs ;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly er skøn ... men nu får jeg også lyst til jasmin med hendes empati, indlevelse samt på den og på den anden side ... lige mig ... :-)

En nat i hendes arme ... uhhmmm..

Fedterøvstillæg gives ikke!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Helt utroligt hvor længe man kan koge suppe på denne tråd.

Se nu og kom videre, hvis i ikke tør at lave en aftale med Bly mere, så lad dog vær.

Og hvis i stadig tør, så se at komme afsted hun er en sød pige, selvom hun har været 22 år i mange år

God dag til jer alle.

Husk der er også en dag imorgen

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik sidste år en pludselig indskydelse og sendte en SMS til Bly, fik hurtigt svar og besøgte hende en time efter. Super behagelig stemning, sød pige, kan i det hele taget ikke brokke mig over noget som helst, og glæde mig til næste besøg. Kan godt forstå at hun har et liv ved siden af og at det skal passes og lysten skal være der.

Ærgeligt at man så misforstår hinanden på den måde men vi er jo kun mennesker....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt fænomen.

Når jeg trykker på knappen "NYT INDHOLD" så har der de seneste dage altid øverst stået Privat/Diskret....Husum.

 

Når jeg dernæst går ind for at læse det "nye" så er der intet nyt, bare en masse bogstaver sat sammen til ord, der ikke fortæller nyt.

 

Er den ged ikke malket, barberet og sendt op på sæteren til sommergræsning?

 

Og nej, geden hedder ikke Bly :)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pool, nej det har jeg kun været i sådan ca. 9 måneder.

Jeg har intet behov for at lyve mig yngre, men måske en dag. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly, er faktisk ligeglad med hvor gammel du er, du er er sødt rart og venligt menneske, glæder mig til at kigge forbi igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg har en fast pige, der ikke stiller spørgsmål ved min (lang)tidsbooking, har jeg også tidligere besøgt en hel del andre, og aldrig er jeg blevet præsenteret for bekræftelseskravet.

 

Derfor mit nysgerrige spørgsmål, om en ny tendens.

 

da jeg ikke ved hvordan det har været førhen... så skal jeg ikke kunne sige om tendensen er ny... 

 

jeg har været selvstændig med flere firmaer siden jeg fyldte 18... bla 6 år som konsulent... og jeg har altid af høflighed bekræftet aftalen 1-2 dage inden eller også har kunden gjort det samme. Jeg er endnu aldrig dukket op hos en kunde (især ikke en ny kunde) uden en gensidig bekræftelse... og jeg har da en del år (9½ år faktisk) på bagen i erhvervslivet

 

ISÆR de håndværkere jeg har udført arbejde for er blevet aftvunget indtil flere bekræftelser for ellers er tendensen at de glemmer det hvis en kunde ringer midt i det hele... og jeg er ikke typen der tillader nogen at spilde min tid :)  det er meget dyrt at spilde en konsulents tid og det har de også fået faktura for hvis de har dummet sig...  

 

i dette fag er der bare ingen steder at sende denne faktura hen - derfor bliver reglerne pludselig meget meget strengere... 

 

Jeg har i mit nuværende firma faste kunder en masse som jeg har faste ugentlige/bi-ugentlige arbejdsdage sammen med og de bliver naturligvis ikke bekræftet hver uge fordi vi har haft samarbejde i årevis.. og en gæst jeg har mødt før i glædespige-regi ville jeg heller ikke bede bekræfte da jeg ved han vil være reel... 

 

Men alle nye gæster vil skulle bekræfte hvis de vil booke mig førend på dagen... ganske enkelt fordi jeg ikke vil acceptere slinger i valsen :) 

 

Hvis jeg kan anspore mine søde kvindlige kolleger til at gøre det samme vil det glæde mig... for det er respektløst at brænde folk af. Og hvordan højner vi vores egen status som erhvervspiger hvis vi tillader vores gæster at behandle os uprofessionelt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for at I piger har behov for at sikre jer seriøsiteten hos de kunder der booker, men jeg er altså af den overbevisning at det er absolut NO-GO at SMS'e/ringe til kunderne, medmindre det helt eksplicit er aftalt at det er OK. Konsekvenserne af den slags opførsel kan være meget store, og betydeligt større end en rimelig straf for at brænde en aftale af.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for at I piger har behov for at sikre jer seriøsiteten hos de kunder der booker, men jeg er altså af den overbevisning at det er absolut NO-GO at SMS'e/ringe til kunderne, medmindre det helt eksplicit er aftalt at det er OK. Konsekvenserne af den slags opførsel kan være meget store, og betydeligt større end en rimelig straf for at brænde en aftale af.

 

burde du/jer mænd der har den overbevisning så ikke tage jeres forholdsregler og få jer en "sex-o-phon" så i selv tager ansvaret for at der ikke sker ulykker fremfor at give andre skylden

 

Det er altså jer der boller ved siden af, det er jer der gør noget der i jeres partneres øjne ikke er ok... det mindste i kan gøre er da at sørge for at det ikke er et problem fremfor at sende aben videre til dem i går i seng med

 

Det er ikke hønen eller ægget det her... det er glashuset og stenkasteriet....  så vær søde at tage ansvar for jeres egne valg så der ikke sker ulykker :)  

 

hvordan i end vender og drejer den er det ikke en del af vores jobbeskrivelse at redde jer fra diverse problemer på hjemmefronten selv om mange af os går rigtig langt for at bevare jeres diskretion.... det er en service nogle af os giver - ikke noget i kan tage for givet hos alle så i må selv gøre en indsats når i har andre at tænke på end jer selv... 

 

 

som jeg plejer at sige når folk fralægger sig ansvaret for deres egne valg.... dit rod - DIN oprydning :) 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

burde du/jer mænd der har den overbevisning så ikke tage jeres forholdsregler og få jer en "sex-o-phon" så i selv tager ansvaret for at der ikke sker ulykker fremfor at give andre skylden

 

Det er altså jer der boller ved siden af, det er jer der gør noget der i jeres partneres øjne ikke er ok... det mindste i kan gøre er da at sørge for at det ikke er et problem fremfor at sende aben videre til dem i går i seng med

 

Det er ikke hønen eller ægget det her... det er glashuset og stenkasteriet....  så vær søde at tage ansvar for jeres egne valg så der ikke sker ulykker :)

 

hvordan i end vender og drejer den er det ikke en del af vores jobbeskrivelse at redde jer fra diverse problemer på hjemmefronten selv om mange af os går rigtig langt for at bevare jeres diskretion.... det er en service nogle af os giver - ikke noget i kan tage for givet hos alle så i må selv gøre en indsats når i har andre at tænke på end jer selv... 

 

 

som jeg plejer at sige når folk fralægger sig ansvaret for deres egne valg.... dit rod - DIN oprydning :)

 

Amen to that Jasmin...det er jo ikke vores moedre vi besoeger eller..??? Maybe on a deep freudian level!!

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske burde man overveje at flytte tråden (eller dele af tråden) til et mere diskussions egnet sted på forum :-)

Når det nu er sagt skal det ikke stoppe mig fra lige at trampe videre i trådkapringen *s*

 

Jeg kan sagtens følge pigernes behov for at få bekræftet de aftaler der er lavet, og jeg syntes det er absolut rimeligt.

Det er der såmænd mange andre brancher der gør i større eller mindre grad. Og jeg er sikker på at det kan gøres sobert og diskret, således at ingen der ikke kender konteksten ved hvad hulen det drejer sig om.

"Vanløse lægehus bekræfter din bookning imorgen kl 1230 - venligst besvar sms som verifikation"

eller hvad der nu giver mening/aftales..

Lidt a la samme princip som der virksomheder der skriver noget behageligt neutralt på kreditkortet fremfor "Aarhus Anal Shop A/S" eller lign.

 

Det kan godt være at der før i tiden ikke var så stort behov for denne bekræftelse, men tiden er altså en anden - og langt hen ad vejen er det kunderne der har skabt den situation der råder nu.

Jo flere kunder der bliver væk fra aftaler, jo færre muligheder har pigerne for at nå at tjene de penge skal have ind. Hvilket begrænser deres fleksibilitet betydeligt. Som enhver anden har de en række faste udgifter der skal dækkes uanset om der er kunder eller ej.

 

Alternativet er at de sætter priserne det yderligere op, for at dække sig ind ift de kunder der bare udebliver.

Resultatet af det, bliver jo en hurtig flugt over gadekæret, direkte i armene (skødet) på den nærmeste 400 kroners Rumæner der er blevet lokket til landet på forlænget weekend med lovning på sightseeing af den lille havfrue og Rundetårn. 

Og så kan man jo sidde bagefter og brokke sig over manglende engagement, stikmærker eller forsvundne penge/ure/sko efter endt tid eller det der er værre. 

 

Hvis priserne skal holdes på et nogenlunde fornuftigt niveau, giver det sig selv at der er et vis "flow" igennem.

Worst case forsvinder alle vores dejlige danske piger, der er jo ingen der gider tabe penge på at arbejde.
 
Der er ingen tvivl om at man som god (genganger) kunde med tiden får længere snor (og større smil), efterhånden som tilliden opbygges gensidigt. Ligesom behovet for at få bekræftet aftaler ikke er så udtalt som hos nye/ukendte kunder.

 

Og når det så er sagt, så havde jeg også fået min øl galt i halsen hvis jeg modtog en SMS uden at have været adviseret om det i forvejen!

Ikke fedt, men det er stadigt mit ansvar at sikre min røv overfor baglandet. 

Worst case må man give en kollega skylden og beskylde ham for dårlig humor, når han nu laver practical jokes på din bekostning.

 

 

Der er i den ovnstående tekst brugt:

  • svag overdrivelse for at fremme forståelsen, 
  • jeg udelukker ikke brugen af ironi/sarkasme
  • engelske ord
  • og jeg har intet imod rumænere generelt, 

 

Jeg kan kun anbefale at hvis der er behov for bekræftelse fra pigens side, at dette bliver kommunikeret når mødeaftalen laves og at det aftales hvornår/hvordan.
 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Er ny på siden og blev faktisk gjort opmærksom på den efter et besøg hos pigen

som forresten levede fuldt op til forventningerne og intet knas med aftalen ,kun 10 min

men det passede os begge ...

Skal nok lave en anmeldelse når mulig

Men må lige melde mig ind i debatten

Så vidt jeg kan forstå har pigen skrevet aftenen før og kan godt se det er et problem for nogle...

Men hvis man brokker sig over en bekræftelses SMS...

hvordan kan man så bede om en aflysning sms af pigen ???

Det må være enten eller da jeg ser sms'erne som lige farlige hvis man kan sige det sådan...

Jeg ville selv helst undgå begge dele

men selvfølgelig er det Synd for manden han har glædet sig og blev "brændt" af dig

Men som hun skriver meget fint på sin annonce at hun selv helst vil være til stede og det ville han helt sikkert ogSå foretrække

Mine "two cents"

Jeg er ude

Bly som jeg kan forstå du hedder tak for en hyggelig tur :-)

Redigeret af Indianerfradanmark
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jazz for helvede, prøv nu lige at gå tilbage til det oprindelige indlæg

burde du/jer mænd der har den overbevisning så ikke tage jeres forholdsregler og få jer en "sex-o-phon" så i selv tager ansvaret for at der ikke sker ulykker fremfor at give andre skylden

 

Jo, og det hedder Bollofon

 

Det er altså jer der boller ved siden af, det er jer der gør noget der i jeres partneres øjne ikke er ok... det mindste i kan gøre er da at sørge for at det ikke er et problem fremfor at sende aben videre til dem i går i seng med

 

Ja vi boller ved siden af, og det er dit ansvar at være så intelligent at du ikke ødelægger denne  mulighed for forretning - og ifølge dine indlæg, egen fornøjelse.

Der er altså et uskrevet kodex i denne branche: Glædespigen tager ikke på eget initiativ kontakt til en kunde., medmindre et er aftalt.

Jeg har en bollofon, og det nummer har nogle ganske få  piger. Telefonen er tændt i 48 timer op til mødet, så afllysning er mulig. Desuden kender disse skønne kvinder min mailadresse - det er den vi har truffet aftalen via

 

Det er ikke hønen eller ægget det her... det er glashuset og stenkasteriet....  så vær søde at tage ansvar for jeres egne valg så der ikke sker ulykker :)

Vi tager ansvar for vores valg. Det gør vi ud fra en risiko vurdering vedrørende den pige vi kontakter, og hendes modus operanti.

 

hvordan i end vender og drejer den er det ikke en del af vores jobbeskrivelse at redde jer fra diverse problemer på hjemmefronten selv om mange af os går rigtig langt for at bevare jeres diskretion.... det er en service nogle af os giver - ikke noget i kan tage for givet hos alle så i må selv gøre en indsats når i har andre at tænke på end jer selv... 

 

Jo det er faneme en del af jeres jobbeskrivelse, og noget vi tager for givet, at i redder os fra problemer på hjemmefronten  - ved ikke at skabe dem.

Og så er vi tilbage, hvor du i din stædighed ikke vil give mig ret: Havde Bly forlangt at Limofyren bekræftede aftale nogle timer før - så havde der ikke været noget problem. Men manden vidste intet om hvad der forventedes af ham.

Nu, Jasmin er jeg så den venlige, flinke behagesyge fyr der læner sig lallende og savlende tilbage, bedøvet at et skarpt intellekt , dog meget dominant, og siger:

DIXI

 

Se,det giver dig mulighed for at få der sidste ord, og det er vel det du går efter?

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se,det giver dig mulighed for at få der sidste ord, og det er vel det du går efter?

 

hahaha - nej det er jeg ret ligeglad med... 

 

jeg vil bare have at mænd tænker selv... uskrevne regler er sådan en joker man trækker frem når intet andet holder... i dette tilfælde et carte blanche til ikke at være et fjols og afsløre sig selv overfor fruen

 

jeg synes mændene i denne tråd gør sig dummere og dummere og dummere i forsøget på at kaste skylden og især ansvaret over på pigen.... det er ikke særlig klædeligt for i er vel ikke komplet uden evner allesammen...  

 

bollo-fon, sex-o-phon... whatever... få nu bare det fucking medie så vi ikke skal 4 sider eroguide igennem igen før det holder op med at være et problem hvis pigen skriver til jer :)

 

hvor let eller svært skal det være *gg*

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kaster på ingen måde ansvaret overpå pigerne, men en af årsagerne til at mænd i forhold benytter sig af glædespiger istedet for at "score" en kollega/pige i byen eller lign. er ikke så meget for at få sex, men for at kunne gå efter sex, "no strings attached". 

Du har da ret i at man (hvis man gør det ofte) kunne have en ekstra "bollophon" dedikeret til formålet, men nu er vi nogen (mig inkl.) der kun benytter mig af glædespiger en sjælden gang imellem (f.eks. 1 gang om året), og så synes jeg at det vil være lidt "overkill" at have en telefon dedikeret til det. For slet ikke at komme ind på forklarings problemet hvis konen/kæresten fandt telefonen.

 

Det som jeg synes er ekstremt vigtigt i denne branche er diskretionen, både kundens diskretion overfor pigerne og omvendt. Og det er ikke synderligt diskret at ringe/skrive til en persons telefon uden at det er aftalt på forhånd.

Det kan vel ikke være så svært at aftale det?

 

Og så tror jeg iøvrigt at branchen som sådan ville have meget svære kår hvis ikke der var en masse mænd der var dere koner/kærester utro ;)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så tror jeg iøvrigt at branchen som sådan ville have meget svære kår hvis ikke der var en masse mænd der var dere koner/kærester utro ;)

 

.. og de få der valgte at IKKE at være deres koner/kærester utro ville have et meget mindre udvalg af dejlige glædespiger - hurra for pigerne  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pool, nej det har jeg kun været i sådan ca. 9 måneder.

Jeg har intet behov for at lyve mig yngre, men måske en dag. ;)

 

 

Det passer ikke helt at du kun er 22 år for du har været i branchen alt for længe til at du kun kan være det. Men nevermind det er dit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det passer ikke helt at du kun er 22 år for du har været i branchen alt for længe til at du kun kan være det. Men nevermind det er dit valg.

 

Det er ikke en hemmelighed at jeg gjorde det første gang da jeg var 16 år og nej, de mænd jeg var sammen med, de var naturligvis ikke klar over at jeg var så ung.

Så jo, det er skam sandt. :)

 

Man kan synes om mig lige præcis hvad man vil, men at beskylde mig for at lyve, det synes jeg er smadder ufedt.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hønen eller ægget det her... det er glashuset og stenkasteriet....  så vær søde at tage ansvar for jeres egne valg så der ikke sker ulykker :)

 

Som det fremgår tidligere er jeg ikke helt uenig, men: Der er kutyme i branchen om at sexsælger ikke kontakter sexkøber uden forudgående aftale. Det vil sige: Udgangspunktet er ingen kontakt.

 

Ved privat/diskret bør begge parter selvfølgelig gøre sig klart at en aflysning kan blive relevant og derfor tænke over og aftale, hvordan den skal kommunikeres.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke en hemmelighed at jeg gjorde det første gang da jeg var 16 år og nej, de mænd jeg var sammen med, de var naturligvis ikke klar over at jeg var så ung.

Så jo, det er skam sandt. :)

 

Man kan synes om mig lige præcis hvad man vil, men at beskylde mig for at lyve, det synes jeg er smadder ufedt.

 

Okay Bly så må du undskylde at jeg kom med den beskyldning. Anede ikke du var så tidligt ude. Sorry ! Please Forgive me !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor fanden er fornuften henne hos visse personer.

Søstersolidaritet og fedterøve står i kø for simpel sund fornuft, det er hamrende utroværdigt, og havde Bly ikke været her på Eroguide så havde de ikke været der i det omfang.

Ønsker pigen at sende smser til en kundes telefon så oplyser hun kunden om det så han ved det på forhånd eller kan frabedes sig det. Sværre er det ikke.

Man skriver eller ringer ikke til folks telefoner medmindre man har oplyst kunderne om det.

Det er fandme da simpel logik og almindelig høflighed.

I piger skriger op med rette hvis nogen nærmer sig jeres privatliv med hvad I laver. I må fandme da kunne se at ringer I til folk, som man også har læst andre piger gøre, eller sender en sms, så er der en risiko for at I blander jer på en meget uheldig måde i kundens privatliv.

Det er ikke særlig svært for jer at oplyse kunden om dette, heller ikke for Bly.

End of story.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...