Hop til indhold
Ilmokris

Privat/diskret... husum

Recommended Posts

Så skulle det være min tid til at besøge søde smukke bly,

Som jeg har læst så meget godt om...

Har prøvet igennem længere tid, men har været lidt uheldig med mine arbejdstider og hendes...

Men denne gang troede jeg at jeg skulle være heldig..

Jeg snakker med hende lørdag og vi aftaler tirsdag kl 12

Jeg bruger ikke min telefon så meget efter kl 22 om aftenen men mandag aften kl 22:15 vælger bly så at sende en SMS om vi stadig har en aftale

(Dårlig stil da jeg er i forhold og det kunne ligeså godt være min kæreste der ser beskeden)

Men jeg er heldig at det er mig der ser den ... Dog først tirsdag morgen hvor jeg prøver at skrive og skrive men uden svar ....

Jeg hører så først fra bly senere på dagen, der spørger hun så om jeg vil idag onsdag i stedet...

Jeg tænker ok har lysten til at møde bly så prøver igen

Selv om at jeg er lidt chokket da der står på hendes profil at det er meget vigtigt at man lige giver besked hvis man ikke kan (dette gælder så ikke for hende åbenbart)

Men jeg laver glædeligt en aftale onsdag kl 12

Og idag onsdag kører jeg mod bly kl 11;30 skriver til hende 10 min før jeg er der

Og klokken bliver 12 og tiden går jeg skriver til bly uden svar ...

Bliver lidt sur og går herind for at se om der er andre jeg kan møde

... Til min store overraskelse finder jeg bly i chatten hvor jeg spørger lidt indtil hvad der skete osv, hun beklager

Og vi aftaler at lave en ny tid kl 15:15 (fantastisk) som hun skrev

Pludselig prøver hun at rykke tiden til kl 15:30 og ved hun kun er der til kl 16 så det vil blive lidt pres og jeg vil ikke kunne nå i bad .... Og næste besked jeg fik fra bly var at hun smed håndklædet i ringen

Tilbage sad jeg med den vildeste fornemmelse af at blive dumpet af en glædespige der ikke engang havde set mig haha

(Og skal siges jeg er en ung veltrænet fyr... Ikke model men absolut ikke en der har problemer med piger... Har bare nogengange lysten til en sød glædespige)

Men det er helt sikkert jeg ikke gider anbefale den behandling til nogen

Dog kan jeg sige jeg mere er skuffet end sur havde faktisk glædet mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en dårlig oplevelse

Har ellers hørt så merget godt om bly

Kun være spændene om bly vile kommenter på den her

Mvh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal også sige hun virker Extremt sød i telefon og på chat og har kun læst gode ting om hende men nu havde jeg fået nok :-( og håber da hun forsvarer hvad der skete for det gad hun ikke på sms

Redigeret af Ilmokris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker bare nogen gange at der går rod i kommunikation og kalender. Hun har jo et liv ved siden af, det kan jo være der kom noget vigtigt i vejen.

Jeg ville bare give det er forsøg mere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kedeligt at læse om, at tingene går skævt på sådan en måde.

 

Da jeg besøgte Bly var der også gået lidt koks i kalenderen, men heldigvis fangede vi det herinde på EG, og fik løst problemerne. Selve oplevelsen hos hende var i top, og hun får mine klare anbefalinger! Men måske skulle den søde pige få lidt bedre styr på sin kalender.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker bare nogen gange at der går rod i kommunikation og kalender. Hun har jo et liv ved siden af, det kan jo være der kom noget vigtigt i vejen.

Jeg ville bare give det er forsøg mere.

 

Jeg synes også du skulle give hende en chance til - det kunne jo være det gav lidt ekstra i den anden ende  :wink:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også du skulle give hende en chance til - det kunne jo være det gav lidt ekstra i den anden ende  :wink:

 

Ja, ingen ved jo, hvad der kan være kommet i vejen. Sygdom, forefald og andet kan jo indtræffe ganske uventet, men mon ikke hun hun herigennem har fået et vink om, at det er vigtigt at få styr på kalenderen?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MHH

Tænk at i gider bruge så meget energi på det, er sikker på at der findes en forklaring, jeg har selv kommunikeret  meget med bly og syntes hun er en fantastisk sød og dejlig pige, skulle faktisk selv ha været hos hende idag, men nu hva det mig som aflyste med kort varsel og det tog hun ganske pænt ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føj da for en historie :shock:

At andre vil give hende en chance til efter sådan en behandling, forstår jeg jo ikke.

At hun ikke overholder en aftale, men er at finde på chatten, er ikke blot rod i kalenderen. Det er dårlig stil!

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ville også sige ok hvis det var rod i kalenderen eller der kan ske ting (men så giv besked)

Og nu var det 2 dage i træk... En ting er at jeg ikke når at svare hende om aftenen.. Dagen før men så kunne hun i det mindste skrive at tingen var aflyst

Nu var det 2 dage i træk jeg sad og ventede på hende

og at sidde hygge på chatten imens jeg sidder og venter i bilen på aftalt tid og samtidig lave aftalen om via chatten og så til sidst bare give op

Det er lidt at pisse på folk

Så hellere bare have fået et "nej jeg har ikke tid"

Tror ikke der var så meget kalender inden over her

det var bare dårlig stil i min bog og har selvfølgelig ikke tænkt mig at give det en chance til, hvilket hun helt sikkert heller ikke har efter denne tråd

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg har også prøvet at dumpet, da jeg stod nedenfor på gaden og skrev til hende.

Fair nok, hvis hun ikke har lyst, som hun selv skriver, men det havde været rart blot at vide det en time før.

Det bliver spild af alles tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk at i gider bruge så meget energi på det, er sikker på at der findes en forklaring, jeg har selv kommunikeret meget med bly og syntes hun er en fantastisk sød og dejlig pige, skulle faktisk selv ha været hos hende idag, men nu hva det mig som aflyste med kort varsel og det tog hun ganske pænt ;-)

Jeg havde skam også taget en aflysning med kort varsel pænt

Men det var jo slet ikke det der skete

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden der postes flere hypoteser, er det så ikke på sin plads, at Bly for mulighed for ar forklare sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo til, at brække sig over så mange som nærmest har tungen oppe i røven på Bly..

Det er jo total dårlig stil det hun har gjort i dette tilfælde og ja hun er et menneske ligesom alle os andre, men hvis man har mulighed for, at chatte herinde har man også mulighed for, at aflyse pr. tlf.

Er sikker på, at de fleste herinde aldrig havde givet enhver anden tilfældig pige en "anden" chance efter sådan en oplevelse også undskyldt det med rod i kalenderen osv.

Hun har garanteret givet mange gode oplevelser, men man skal huske på, at se objektivt på det og ikke lade sit andet hoved tage over pga. man personligt har haft det godt med glædespigen.

 

Just my 2 cents.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad vide hvorfor bly ikke har svaret på denne tråd man kan jo kun gætte :oops:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aftalen vi havde i går tirsdag var lavet på forhånd, så derfor skriver jeg naturligvis mandag aften om vi stadig har en aftale, da jeg desværre har erfaring med at mænd de "glemmer" at de har en aftale, når aftalen ikke er lavet på selve dagen og i og med at jeg ikke hørte fra dig, så gik jeg ud fra at vi ikke havde en aftale, logisk nok. 

 

Vi bliver så enige om at lave en aftale i dag onsdag, men jeg var desværre forhindret og havde ikke mulighed for at skrive til dig før efter aftalens start, jeg loggede på chatten på samme tid som jeg var ved at skrive til dig og sad altså derfor ikke bare på chatten og hyggede mig som du så gerne vil have det til at lyde som om. 

 

Vi forsøgte så at lave en aftale senere på i dag eller fredag, men uden held. Lidt fleksibilitet begge veje havde været rart, jeg havde fortalt dig at jeg var nødt til at gå kl. 16.00. Så efter noget der føltes som 10.000 beskeder i et forsøg på at lave en ny aftale, så smed jeg håndklædet i ringen og du truede så med at skrive en anmeldelse herinde, det gad jeg ikke gøre alle mulige krumspring for at undgå.

 

God aften :)

 
Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er bare trist hvor hurtigt der bliver lynch mob tendenser blandt brugerne af eroguide.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og når man nu har mobbet den ene pige ud af EG så kan man jo begynde med den næste som nu ser ud til at være bly i første gang

Trist trist

Bager

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig mødt Bly. Jeg mener jeg stødte på hendes annonce første gang for omkring et år siden og mener det var hende der havde et profilbillede hvor man så hende 'en face' under udøvelse af oralsex., jeg mener jeg endda spurgte her på EG om man ikke mente det var en fake-annonce der var lagt ind af en ondsindet fjende til pigen. Jeg mente ikke det kunne være rigtigt at en så ung pige  i denne branche ville vise sit ansigt. Jeg er siden blevet klogere  :) .

 

Jeg kommer ikke på chatten, men omtalen af Bly her på forum og den dejligt beskedne og alligevel ligefremme figur hun tegner af sig selv gennem sine indlæg og kommentarer, giver mig indtryk indtryk af en pige jeg bestemt har lyst til at besøge  :) .

 

Mit eneste forbehold er hendes behov for at kunne aflyse med ret kort varsel hvis hun ikke har lyst til at arbejde. Egentlig er det meget synpatisk at Bly har det sådan, det giver bare mig lidt problemer da jeg ynder at lave aftaler dage eller en uge i forvejen for at have et besøg at glæde mig til og gå at fantasere om  ;), Jeg har omkr. 1½ time i bil til Husum og ville være ked af en aflysning ved fortorvskanten, i sommerhalvåret hvor transportmidlet er en MC er det noget andet, der har jeg da trods alt haft en dejlig MC-tur ud af det hvis der aflyses i sidste øjeblik.

 

Jeg tror jeg afventer mildere vejr og så vil jeg gå og glæde mig til et aftalt møde med Bly - hvis hun altså vil modtage mig  :)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre begge parter, og JA....! Kommunikation er en svær ting :0)

@Bly I min verden er det dog sådan, at en aftale er en aftale, med mindre den bliver aflyst. En aftale behøver således ikke at blive bekræftet (igen i min verden!)

Jeg er i et parforhold, og jeg skal IKKE have 'underlige' sms-beskeder fra fremmede piger om aftenen, der bekræfter et stævnemøde og en allerede indgået aftale!

Når det så er sagt, har jeg naturligvis forståelse for at du forsøger at minimere risikoen for at dine aftaler ikke bliver til noget :0)

Men sms uden forudgående aftale er no-go i min verde...!

Ha' en fantastisk dag alle sammen

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De mænd der kun vil have svar i dagtimerne, de plejer nu nok at skrive dette og det var ikke tilfældet her. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender det godt, det er surt når en aftale går i vasken, det skete så sent som i mandags - og ja, vi bør alle være bedre til at kommunikere !

 

Jeg oplever tit at aftaler der er lavet i god tid skal bekræftes af mig selv inden et specifik tidspunkt, det syntes jeg er fint :)

 

Håber ideen kan bruges ! - og bly jeg er ikke bange for at lave en aftale med dig :-P

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Undskyld mig! Det er da godt nok lige til at brække sig over den hær af fissekigger-mænd, der sværmer rundt om Dronningen og smører hende ind i honning. Gad vide om opbakningen havde været ligeså stor, hvis nu ikke Bly havde været en aktiv chatbruger på eroguide?  

 

Jeg ville aldrig give hende en chance mere. Det er en helt igennem elendig service, som anmelder har fået - og i min verden helt forkert, at hun sender en erindrings-sms.

 

 

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har allerede nu specifikt skrevet til alle dem der gerne vil booke lang tid i forvejen, at bekræfter de ikke aftenen/natten før aftalen - så betragter jeg den som aflyst.... af samme årsag som Bly nævner...  jeg vil være sikker på at aftalen huskes af begge parter :) og da jeg ikke selv vil risikere at sende en sms - så må fyren finde lejlighed til det... 

 

men er jeg nødt til at aflyse - så vil jeg jo være nødt til at sende smsen... længere er den ikke. Og jeg begriber ikke alle jer fyre der bruger andet end en lille gammel telefon med et taletidskort til den type aftaler. Hvorfor dog løbe risikoen når i er i forhold. Det er da at invitere problemer indenfor når i vælger en bookingmetoder der potentielt kræver yderligere kommunikation!

 

til Blys forsvar ud fra det hun skriver kan jeg efter sidste vagt sagtens nikke genkendende til scenariet... 10.000 smser om 10 min fra eller til er død enerverende og til sidst gider man seriøst ikke prøve mere... det er for kompliceret og tager lysten til aftalen ud af det.. 

 

og jeg synes det er rigtig synd hun er blevet truet med en dårlig anmeldelse for noget begge parter har lige stor skyld i... det er et rigtig stød under bæltestedet... når en aftale ikke bliver til noget er det sjældent kun den ene part der er årsagen

 

Vi piger opererer med absolut laveste fællesnævner hvad angår overholdelse af aftaler - og det må i drenge selv tage højde for... for i skal regne med at det er business, og hvis en gæst glemmer aftalen kan det koste dyrt i omsætning... og da mange "glemmer" - så er vi nødt til at sikre os... og det er i nødt til at acceptere uanset at i godt kan huske aftalerne.... laveste fællesnævner er en præmis

 

så derfor... skriv selv og bekræft aftalen når den er lavet tæt på tidspunktet, skriv til pigen hvis det er katastrofalt at i kontaktes eller giv et tidspunkt i kan smses til og vær lidt fleksible når aftalerne skal laves.. det er alt andet end lige til at stå privat diskret med 2-3 bookinger hvor de allesammen vil have tidspunkter der overlapper... med det resultat at kun 1 eller ingen kan få det de ønsker... og så gavner det ikke med 200 smser.. det stresser bare situationen

 

bare et par gode tips set fra den anden side af hegnet *gg*

 

 

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...