Hop til indhold
Ilmokris

Privat/diskret... husum

Recommended Posts

De mænd der kun vil have svar i dagtimerne, de plejer nu nok at skrive dette og det var ikke tilfældet her. :)

Årh, den holder ikke. Du er nødt til at skrive det i din annonce, at du har den adfærd.

Det virker også lidt lamt at logge på chatten "samtidig" med at du er ved at skrive aflysnings-sms, og i især når du hævder at du er "forhindret", men godt kan senere. For os udenforstående giver det ikke megen mening.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men nu er det lige før jeg få lyst til en tur til husum

Min normale ynglings pige er lidt svær at få fat i på sjælland for tiden

Så måske jeg også kune blive husbuk hos bly :):):)

Bager

Redigeret af bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej helt ærligt

Det var ingen trusler indover har stadig alle sms'er og samtaler jeg var i chok og lod bly vide dette og fortalte samtidig at jeg selvfølgelig ville skrive om min oplevelse (hvilket bly skrev at det forstod hun godt og at jeg alligevel måtte have en god dag) så forstår ikke hvorfor hun vender det til trusler .... Dette ser jeg på ingen måde som en trussel bare an lille advarsel til andre om servicen..... Jeg ønskede ingen hetz af bly, ville bare dele min oplevelse (som jeg troede dette forum var til)

Redigeret af Ilmokris
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er fuldstændig enig med bebop. Man kan i det mindste skrive det i sin annonce, at man sender en påmindelses/bekræftelses sms før et evt. møde, hvis det er booket et par dage i forvejen -.-.

 

ilmokris det er kun fedt du står frem med din anmeldelse, så man også ser den side.

 

Nu ved jeg godt det ikke helt er det samme, men hvis jeg er utilfreds med en service i det virkelige liv lægger jeg heller ikke skjul på, at jeg kan finde på, at skrive en anmeldelse på trustpilot/whatever, uden at det er en trussel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

tit og mange gange aftaler jeg et møde flere dage i forvejen og sender altid en sms på dagen om at jeg kommer, modsat forventer jeg også at få sms den anden vej om at det er ok og at få en sms hvis hun  må aflyse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

jeg har allerede nu specifikt skrevet til alle dem der gerne vil booke lang tid i forvejen, at bekræfter de ikke aftenen/natten før aftalen - så betragter jeg den som aflyst.... af samme årsag som Bly nævner...  jeg vil være sikker på at aftalen huskes af begge parter :) og da jeg ikke selv vil risikere at sende en sms - så må fyren finde lejlighed til det... 

 

men er jeg nødt til at aflyse - så vil jeg jo være nødt til at sende smsen... længere er den ikke. Og jeg begriber ikke alle jer fyre der bruger andet end en lille gammel telefon med et taletidskort til den type aftaler. Hvorfor dog løbe risikoen når i er i forhold. Det er da at invitere problemer indenfor når i vælger en bookingmetoder der potentielt kræver yderligere kommunikation!

 

til Blys forsvar ud fra det hun skriver kan jeg efter sidste vagt sagtens nikke genkendende til scenariet... 10.000 smser om 10 min fra eller til er død enerverende og til sidst gider man seriøst ikke prøve mere... det er for kompliceret og tager lysten til aftalen ud af det.. 

 

og jeg synes det er rigtig synd hun er blevet truet med en dårlig anmeldelse for noget begge parter har lige stor skyld i... det er et rigtig stød under bæltestedet... når en aftale ikke bliver til noget er det sjældent kun den ene part der er årsagen

 

Vi piger opererer med absolut laveste fællesnævner hvad angår overholdelse af aftaler - og det må i drenge selv tage højde for... for i skal regne med at det er business, og hvis en gæst glemmer aftalen kan det koste dyrt i omsætning... og da mange "glemmer" - så er vi nødt til at sikre os... og det er i nødt til at acceptere uanset at i godt kan huske aftalerne.... laveste fællesnævner er en præmis

 

så derfor... skriv selv og bekræft aftalen når den er lavet tæt på tidspunktet, skriv til pigen hvis det er katastrofalt at i kontaktes eller giv et tidspunkt i kan smses til og vær lidt fleksible når aftalerne skal laves.. det er alt andet end lige til at stå privat diskret med 2-3 bookinger hvor de allesammen vil have tidspunkter der overlapper... med det resultat at kun 1 eller ingen kan få det de ønsker... og så gavner det ikke med 200 smser.. det stresser bare situationen

 

bare et par gode tips set fra den anden side af hegnet *gg*

 

Jeg kan ikke forstå, hvordan du kan få det her til at være "noget som begge parter har lige stor skyld i". Jeg kan virkelig ikke se, hvad llmokris er "skyld i". At han ikke har tjekket sin mobiltelefon?

 

Nu er det sikkert også fordi, at i min verden er en aftale en aftale.....med mindre den må aflyses af helt særlige grunde. Jeg kan samtidig godt se problematikken for jer piger, når mange mænd tilsyneladende 'glemmer' aftaler og sender alle mulige ligegyldige sms'er eller spørgsmål, som man kan få svar på ved at læse annoncerne ordentligt.

 

Må jeg foreslå at bookingsystem, hvor man bestiller tid online og betaler forud ;-).

 

Vi ses i hegnet, Jasmin :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis der skal betales forud så kommer jeg ikke sådan et sted

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altså - jeg kender lidt til problemerne i piger har at forholde jer til, og har forstået hvor mange "kunder" der faktiskt er der booker uden at komme eller aflyse. Det er et problem, det kan jeg godt forstå. Derfor kan jeg også forstå, hvis i er usikre på en aftale, at i f.eks. tager en anden kunde som måske kommer en halv time inden min aftalte tid. Jeg kan altså godt forstå det .....
 
.....men det er faktiskt ikke detsamme som at den kunde som har en aftale og som faktiskt dukker op uden at i piger holder aftalet - skal ha forståelse i den enkelte situation. Absolut ikke faktiskt. Hvorfor skulle han?  Anledelsen at i piger gør som i gør - i dette tilfælde Bly - er at så mange mænd ikke holder aftalen. Fair enough og forbandet trist for os alle. Men det ændrer ikke på at den mand som faktiskt holder aftalet og bliver brændt af, ikke også er luret.
 
Så hvorfor bare ikke indrømme dette og pænt sige undskyld når det sker. I stedet for at forsvare noget som faktiskt ikke er forsvarbart? Undskyld er ikke et farligt ord. Og forståelse for at også en kunde bliver ked af at tabe sin tid, sin benzin og sin energi . er ikke en farlig følelse. Empati kaldes det vist... og det fungerer bedst begge veje.
 
B
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ilmokris og Bly er gået galt af hinanden. Det er en svær branche at agere i - for begge parter.

Fejl sker, lad os nu komme videre.

 

Betyder denne anmeldelse at jeg ville være en lille smule forsigtig med at lave en aftale med Bly? Ja. Men derfor er det nu en chance jeg alligevel er villig til at tage, hvis vores kalendere en dag passer sammen :cool:

 
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå, hvordan du kan få det her til at være "noget som begge parter har lige stor skyld i". Jeg kan virkelig ikke se, hvad llmokris er "skyld i". At han ikke har tjekket sin mobiltelefon?

 

Nu er det sikkert også fordi, at i min verden er en aftale en aftale.....med mindre den må aflyses af helt særlige grunde. Jeg kan samtidig godt se problematikken for jer piger, når mange mænd tilsyneladende 'glemmer' aftaler og sender alle mulige ligegyldige sms'er eller spørgsmål, som man kan få svar på ved at læse annoncerne ordentligt.

 

Må jeg foreslå at bookingsystem, hvor man bestiller tid online og betaler forud :wink:.

 

Vi ses i hegnet, Jasmin :-P

 

Hehe - når jeg stykker begge historier sammen og sammenholder med mine egne oplevelser - så kan jeg se fejl på begge sider... 

 

tirsdagen

 

1. Bly skriver kl 22... forståetligt nok udeblivelserne taget i betragtning men meget DUMT!!! uden forudgående at sige det er sådan hun praktiserer det.... Blys fejl

2. Lidokris kører sine sidespring på egen telefon så kæresten kan opdage det hvis nogen skriver sent... dumt... hans fejl

3. Bly antager at han ikke husker aftalen... forståeligt men nok lidt vel hurtigt ude... antagelser er roden til alle fejltagelser - hendes fejl

4. Lidokris burde tage sine forholdsregler når han gør som han gør og markere at han ikke vil have sms uden forudgående aftale... hans fejl!!!

5. Lidokris anklager hende for første sms men brokker sig over manglende sms ved aflysning... hun antog det var aflyst og han antog hun ville skrive når han ikke gjorde... begges fejl

 

der er afgjort fejl på begge sider der hæmmer kommunikationen her

 

Onsdagens problemer

 

Bly laver an aftale hvor der kommer en anden så hun bliver forsinket... dårlig stil ikke at skrive det til lidokris... hendes fejl

I stedet for at ringe bliver der sendt alt for mange smser frem og tilbage ... sms er gode når begge parter er fleksible... men meget dårlige til præcis kommunikation hvor der er mulighed for undtagelser og alt mulig andet..... Lidokris skulle nok have ringet... så havde det hele været meget nemmere og mindre irriterende

Jeg kan fuldt ud identificere mig med Blys følelse om at smide håndklædet i ringen når smserne bliver for mange - det er slet ikke til at overskue frem og tilbage og frem og tilbage ect...  hun skulle have skrevet til ham at han skulle have ringet eller han skulle bare have gjort det

 

 

Kort sagt... der er fejl på begge sider... begge parter kan lære noget af det... 

 

Bly lyder som en sød kollega der absolut kan/bør lære at håndtere sin kommunikation lidt bedre og lidokris som en type der burde vælge sin kommunikationsform så den ikke var så kompromitteret og vanskelig at arbejde med.. 

 

Så er den vel for pokker heller ikke længere... det handler jo ikke om at Bly er fake eller har forsøgt at snyde men om fejlslagen kommunikation... ingen kom til skade og ingen blev sårede eller fuppet.. 

 

som jeg ser det kan man roligt give hende et forsøg til - og hvis det sker igen - SÅ kan man tage konsekvensen, men det er en smutter... det kan ske for selv den bedste

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin

Det er altså for en gangs skyld noget vrøvl du skriver: Eller måske sagt mere positivt. En efterrationalisering farvet af dit erhvervs fællesskab med Bly.

Der er kun en eneste fejl i dette forløb. Det er at Bly ikke gør Lido opmærksom på at han skal bekræfte aftalen x antal timer i forvejen. Havde hun det, havde det hele kørt i letløbsolie. Det er ikke normal procedure i denne leg, at bekræfte sin aftale. Jeg har nogle gange, uopforderet, gjort det, til pigens store overraskelse.

Jeg forstår godt Bly og andre, ønsker en bekræftelse, men det skal vi mænd ( kunder) altså vide. Vi er ikke klogere end folk er flest - faktisk lidt dummere - og vi evner slet, slet ikke at læse og gætte en kvindes tanker eller ønsker.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MHH

Jeg er nu ikke helt enig med dig Jasmin her desværre ;-)

 

Bly har utrykkeligt gjort opmærksom at hun har et liv ved siden af og KUN vil kommunikere via sms, så er det jo lidt svært for ham at ringe ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin

Det er altså for en gangs skyld noget vrøvl du skriver: Eller måske sagt mere positivt. En efterrationalisering farvet af dit erhvervs fællesskab med Bly.

Der er kun en eneste fejl i dette forløb. Det er at Bly ikke gør Lido opmærksom på at han skal bekræfte aftalen x antal timer i forvejen. Havde hun det, havde det hele kørt i letløbsolie. Det er ikke normal procedure i denne leg, at bekræfte sin aftale. Jeg har nogle gange, uopforderet, gjort det, til pigens store overraskelse.

Jeg forstår godt Bly og andre, ønsker en bekræftelse, men det skal vi mænd ( kunder) altså vide. Vi er ikke klogere end folk er flest - faktisk lidt dummere - og vi evner slet, slet ikke at læse og gætte en kvindes tanker eller ønsker.

 

Årh, gør jer nu ikke dummere end I faktisk er. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok - det fremgår ikke af hendes eller hans indlæg  men ja - det er så hendes fejl for når hun er på vagt er det hendes liv i de par timer... 

 

jeg kunne heller ikke drømme om at tage telefonen uden for vagten, men ikke tage tage den når man har muligheden er dumt... for det giver bare anledning til situationer som denne

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin

Det er altså for en gangs skyld noget vrøvl du skriver: Eller måske sagt mere positivt. En efterrationalisering farvet af dit erhvervs fællesskab med Bly.

Der er kun en eneste fejl i dette forløb. Det er at Bly ikke gør Lido opmærksom på at han skal bekræfte aftalen x antal timer i forvejen. Havde hun det, havde det hele kørt i letløbsolie. Det er ikke normal procedure i denne leg, at bekræfte sin aftale. Jeg har nogle gange, uopforderet, gjort det, til pigens store overraskelse.

Jeg forstår godt Bly og andre, ønsker en bekræftelse, men det skal vi mænd ( kunder) altså vide. Vi er ikke klogere end folk er flest - faktisk lidt dummere - og vi evner slet, slet ikke at læse og gætte en kvindes tanker eller ønsker.

 

hehe - så dumme er i ikke.. trods alt :) og selv om vi bliver betalt for at i tænker med det nederste hoved må i trods alt gerne bruge det øverste hoved INDEN i ankommer *ggg* 

 

da jeg selv praktiserer at kunden SKAL bekræfte er vi for så vidt enige - men det ændrer ikke på at jeg mener alle de fejl jeg har listet som begge parter har gjort sig skyld i

 

hvis pigerne er overraskede over at du bekræfter, så understreger det jo bare hvor umådelig lav standarden er i denne branche.... slet ikke som erhvervslivet i øvrigt hvor alle aftaler altid bekræftes.. 

 

det kunne være alle skulle gøre det til fast praksis og ikke kun mig... så var problemet løst *gg*  og så slap alle for de kedelige misforståelser :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Årh, den holder ikke. Du er nødt til at skrive det i din annonce, at du har den adfærd.

Det virker også lidt lamt at logge på chatten "samtidig" med at du er ved at skrive aflysnings-sms, og i især når du hævder at du er "forhindret", men godt kan senere. For os udenforstående giver det ikke megen mening.

 

Det kan rent faktisk være at Bly måske er blevet forhindret af personlige årsager. Nu ved vi jo ikke om Bly har børn og at hendes pasning er glippet og at hun derfor godt kan sidde på chatten alligevel. Det kunne være det der var sket. Men kog nu ikke mere suppe på den Høne. Der er sket en misforståelse og i fremtiden kan man opfordre mændende til at de skal give besked mindst 3 timer før om de kommer og pigen kan skrive i annoncen at melder man ikke tilbage mindst 3 timer før droppes aftalen. Kvindens aflysning skal ske mindst 3 Timer før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med en vis undren fulgt strengen.

 

Selv bestiller jeg altid et besøg i god tid for at være sikker på, at få det tidspunkt, som passer mig. Ja, jeg har endda – til Liderligfyrs store overraskelse – haft en forudbestilling på hele fem måneder. 

 

Det er så en ekstrem variant. Tidligere har jeg også bestilt med få dages varsel. Men intetsteds er jeg blevet afkrævet en bekræftelse.

Er dette en ny tendens, der er ved at brede sig?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med en vis undren fulgt strengen.

 

Selv bestiller jeg altid et besøg i god tid for at være sikker på, at få det tidspunkt, som passer mig. Ja, jeg har endda – til Liderligfyrs store overraskelse – haft en forudbestilling på hele fem måneder. 

 

Det er så en ekstrem variant. Tidligere har jeg også bestilt med få dages varsel. Og intetsteds er jeg blevet afkrævet en bekræftelse. Er dette en ny tendens?

jeg ved ikke om det er en ny tendens. jeg syntes nu bare at det er rart at man på dagen bliver bekræftet i at man har en aftale og at pigen er klar, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke om det er en ny tendens. jeg syntes nu bare at det er rart at man på dagen bliver bekræftet i at man har en aftale og at pigen er klar, 

 

Jo, men her er det - som i Blys tilfælde - pigen, der kræver en bekræftelse. Det er netop det, jeg aldrig før har oplevet, og følgeligt spørger jeg, om det er en ny tendens, der er ved at brede sig.

 

Selv har jeg altid roligt kunnet få smurt rullestolen og bestilt pladsbilletter hos DSB længe før uden at være afkrævet bekræftelser af den ene eller anden art.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med en vis undren fulgt strengen.

 

Selv bestiller jeg altid et besøg i god tid for at være sikker på, at få det tidspunkt, som passer mig. Ja, jeg har endda – til Liderligfyrs store overraskelse – haft en forudbestilling på hele fem måneder. 

 

Det er så en ekstrem variant. Tidligere har jeg også bestilt med få dages varsel. Men intetsteds er jeg blevet afkrævet en bekræftelse.

Er dette en ny tendens, der er ved at brede sig?

 

Jeg har kun oplevet det på Cassiopeia hvor man bliver bedt om at ringe og bekræfte en time før aftalt tid, det synes jeg er helt i orden.

 

 

Påstanden, fremført andetsteds, om at man i erhvervslivet ALTID bekræfter en aftale kan jeg efter 35 år som virksomhedsindehaver  ikke på nogen måde genkende :) 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men her er det - som i Blys tilfælde - pigen, der kræver en bekræftelse. Det er netop det, jeg aldrig før har oplevet, og følgeligt spørger jeg, om det er en ny tendens, der er ved at brede sig.

 

Selv har jeg altid roligt kunnet få smurt rullestolen og bestilt pladsbilletter hos DSB længe før uden at være afkrævet bekræftelser af den ene eller anden art.

 

Mit indtryk er at det er rimeligt udbredt.

For ikke så længe siden stod jeg i en lufthavn, hvor jeg overværede en der ikke kunne få lov til at checke ind på sit fly, selvom det var inden for check in-tidsgrænsen. Flyet var simpelt hen overbooket. Det gør flyselskaberne, fordi en del af deres kunder er troløse. Logikken er den samme her. Det med overbooking har jeg kun oplevet i Thaimassageverdenen - men hvor det er mig der er den drop in-kunde (jeg bestiller sjældent tid) der bliver presset ind, og så bliver en kunde der har bestilt tid afvist eller bedt om at vente (faktisk ufedt, for det kan blive stressende) ... Men der har da også været et par anmeldelser af fx klinikpiger, hvor det er omtalt. Og de udenlandske piger som opererer "privat/diskret" kan også være ganske troløse - selvom nogle af dem også konsekvent beder om bekræftelse x minutter før kundens ankomst.

 

Jeg synes det er helt i orden at bede om bekræftelse på den ene eller anden måde. Spillereglerne skal bare være klare. Og selv om man kan mene at mænd med koner/kærester ikke burde være dumme nok til at bruge deres almindelige telefon til hemmelige købesexaftaler - især ikke skriftlige - så er det i mine øjne ikke o.k. uvarslet at skrive beskeder til kunderne.

Nu har mange ting været nævnt i denne debat. Jeg har også lyst til at kommentere mænd der rejser langt for en aftale: Er man i den situation, så synes jeg man selv skal tage ansvar og gøre det klart for den pige man booker, at man kommer langvejs fra og derfor gerne vil have en aflysning i rimeligt god tid. Og så må man finde en måde man kan tage imod en aflysning på. Som andre også har nævnt må man nemlig altid acceptere en risiko for aflysning. Hvem gider fx at aftalen overholdes, hvis pigen lige har haft en dårlig oplevelse, der gør det til et dårligt møde? Jeg gør ikke - så hellere blive brændt af. Hvis det så er så vigtigt at få fyret kanonen af, så må man enten gokke den af eller have nødplaner parat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Spuns, det er helt i orden, hvis det er forretningsbetingelserne.

 

Men hvor mange annoncer tilkendegiver egentligt dette forhold – med nøje anvisninger på fremgangsmåden? Jeg tror ikke, det er mange. Og derfor er din oplevelse helt konform med min.

 

Selvom jeg har en fast pige, der ikke stiller spørgsmål ved min (lang)tidsbooking, har jeg også tidligere besøgt en hel del andre, og aldrig er jeg blevet præsenteret for bekræftelseskravet.

 

Derfor mit nysgerrige spørgsmål, om en ny tendens.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøøøøh, er dette en debat-streng eller en anmeldelses-streng?? :-D

Begge dele. Men nu lagde OP selv bolden op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...