Hop til indhold

Betaling med Revolut

Featured Replies

Skrevet

@CamillaHusmor og @Liv, I er jo i samme båd, så hvis I to har tilstrækkelig tillid til hinanden, kan I jo eksperimentere med at oprette jer og overføre småbeløb mellem hinanden og dermed blive helt sikker på, hvad man kan se. Og om der eventuelt kan rettes nogen indstillinger, så man på den måde kan forøge sin anonymitet.

Skrevet
Den der forsvandt skrev, for 12 timer siden:

@Liv har lige netop forsøgt med betaling via Revolut og man kan se det fulde navn når man laver overførslen, men efterfølgende ligner det at man kun kan se fornavn og første bokstav i efternavnet. Så helt anonymt er det ikke.
@Ledelsen de fleste herinde nok er enige i at man ikke skal opsøge pigerne privat eller udenfor det aftalte rum, er desværre nok ikke en hindring for at nogle mindre dannede vil forsøge det.

Hvis man går ind på selve overførslen og vælge "download" ved Bekræftelse - Så får man alt sin egen data frem, dette fremgår ikke hos pigen (Kun fuldt navn inkl. Mellemnavne etc). Er afprøvet så sent som igår, hvor jeg så det på en venindes revolut (min egen overførsel)

Så overførslen, står rigtigt nok med Fornavn, men det fulde fremgår af ens kvittering. Begge veje.

CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

Ved alm straksoverførsel vises navnet normalt ikke?

Edit. Jeg fandt ud af at det kun er danske banker der har straksoverførsel. Så er det jo en dum ide at modtage penge gennem Revolut når pengene først står på kontoen flere dage efter :???:

Pengene står på din revolut konto med det samme, kunden har trykket send, og kan ikke trækkes tilbage. Også kan du bare sende penge direkte til din bank konto. :) 

Det skal lige siges, at når man overfører fra revolut også til bank konto via IBAN, kan overførslen annulleres ( lige testet ) og det er ligeledes lige testet om man kan annullere en overførsel fra revolut > revolut, det kan man ikke.

Hvordan det fungerer med betalingslink, og personen så går ind og betaler med betalingskort - Det ved jeg ikke med, og den del kommer jeg heller ikke til at lege med. :) 

#NårManKederSigOmNatten :lol:

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 12 timer siden:

Ved alm straksoverførsel vises navnet normalt ikke?

Edit. Jeg fandt ud af at det kun er danske banker der har straksoverførsel. Så er det jo en dum ide at modtage penge gennem Revolut når pengene først står på kontoen flere dage efter :???:

Straksoverførsel kan de fleste banker.. Jeg er endnu ikke stødt på en hvor det ikke var muligt.. Og der står ikke noget navn.. Kun en bank.. Og man kan ikke få oplyst af sin bank heller hvem der står bag navnet.. Derfor er det f.eks hammer svært at få tilbageført hvis man har overført til en forkert.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Og der står ikke noget navn.. Kun en bank.

Jeg har spurgt min bank og nej, der vises ingen navne ved straksoverførsel. 
Det mente jeg nok men blev helt i tvivl :biggrin:

Skrevet

@CamillaHusmor

Fandt lige ud af at Revolut faktisk tilbyder straksoverførsel, men dog kun til kort - Mit visa ville den ikke acceptere, men mastercard debit var ikke noget problem.

Nu venter jeg så på overførslen går ind på min konto.

De siger normalt fremme hos modtageren på få minutter, under kvitteringen op til 30min, men venter nu på 3 time. Så indtil videre ikke så meget straks over det. :lol: 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 22 timer siden:

Nu venter jeg så

Der var en der overførte fra hans Revolut til min almindelige danske konto og der gik et par dage.

Det er kun danske banker der de sidste 10 år har kunne straksoverføre. Noget IT bla bla bla som jeg ikke forstår alligevel :lol:

Men er spændt på hvor hurtig din overførsel går :)

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 7 timer siden:

Der var en der overførte fra hans Revolut til min almindelige danske konto og der gik et par dage.

Det er kun danske banker der de sidste 10 år har kunne straksoverføre. Noget IT bla bla bla som jeg ikke forstår alligevel :lol:

Men er spændt på hvor hurtig din overførsel går :)

Den var fremme idag, de skriver så os det kan tage op til 2 dage for ens bank at kreditere det til ens konto. Kan nævnes, det er ikke Danske Bank eller Nordea.

Men prøvede så med Lunar, deres Visa kort ville Revolut gerne sende til. Fremme på 1 minut.

Så det virker, kræver bare den rigtige bank :D 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 50 minutter siden:

Heldigt nok du modtog dem ;)

Det er ikke værre end at tage kontakt til dem, hvis det ikke skulle være tilfældet. :) 

Desuden, så indtaster man selv sit kortnummer, så man dobbelttjekker selvfølgelig lige om man har indtastet det rigtige ;) 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 18.7.2024 at 15:17:

Jeg har bestemt ikke danske bank og kan både straksoverfører OG straksmodtage^_^.. Min mand der har Nordea kan også sagtens begge dele.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg har bestemt ikke danske bank og kan både straksoverfører OG straksmodtage^_^.. Min mand der har Nordea kan også sagtens begge dele.. 

Hun skriver os danske banker, så der hører Nordea os inde under. :P 

Tænker ikke du har en bank i Tyskland :P 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 22 minutter siden:

Hun skriver os danske banker, så der hører Nordea os inde under. :P 

Tænker ikke du har en bank i Tyskland :P 

Goddammit:ph34r::lol:.. Jaja fejl40:lol:..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.