Hop til indhold

Betaling med Revolut

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens 

Er lidt nysgerrig på hvordan betaling med Revolut fungere. Kan godt forstå at det er en bank app meget lige Lunar, men hos de piger der tager imod det som betaling, er det da en konto overførsel man laver til dem, eller hvordan?

Skrevet

De åbner app'en, og viser en qr som du scanner fra din app. Så overfører du derfra. 
Ellers via deres "tag" - det er meget ligetil :)

Redigeret af CHL

Skrevet
Den der forsvandt skrev, for 25 minutter siden:

Hej folkens 

Er lidt nysgerrig på hvordan betaling med Revolut fungere. Kan godt forstå at det er en bank app meget lige Lunar, men hos de piger der tager imod det som betaling, er det da en konto overførsel man laver til dem, eller hvordan?

Du linker den op til din bankkonto også overfører man det beløb man vil - kan du gøre i appen ved at trykke på indsæt penge

Når du så skal betale gør du det med en QR kode men det har de helt styr på

Når du har scannet QR koden skal du skrive det beløb i har aftalt. Jeg kan ikke huske om du swiper eller trykker godkendt, men efter du har gjort det er det bare igang med en forhåbentlig god oplevelse med pige,manden,ts eller hvem du nu vælge 

Uden at være 100% sikker er det primært østeuropæiske piger det bruger det 

Skrevet
CHL skrev, for 8 minutter siden:

De åbner app'en, og viser en qr som du scanner fra din app. Så overfører du derfra. 
Ellers via deres "tag" - det er meget ligetil :)

Som CHL skriver

Skrevet
Den der forsvandt skrev, for 9 minutter siden:

Tak for hurtigt svar @CHL & @Ledelsen

Det lyder jo ganske ufarligt og ubesværet.

Er det bestemt også

Skrevet

Går pt selv og overvejer om Jeg skulle skifte til revolution fuld i stedet for lunar 

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

kontonummer

Det er vel lige meget, om man kan se et kontonummer på 16 cifre eller hvor mange det nu er? Det skal man jo kende, for at vide hvor man skal overføre til?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Det er vel lige meget, om man kan se et kontonummer på 16 cifre eller hvor mange det nu er? Det skal man jo kende, for at vide hvor man skal overføre til?

Der er ikke ligemeget, hvis man derefter kan fremsøge personen…. Og hvis der er en kode man scanner, skal man ikke kende et nummer.

Skrevet
NeoGarlicbread skrev, for 3 minutter siden:

Kan bekræfte at det er muligt at se fulde navn på hvem man sender penge til på Revolut

Tak for svar :) 

Skrevet
Liv skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar :) 

Hvilket jeg syntes er dejligt, for så ved man at pengene går direkte til pigen

Skrevet
Drhay skrev, 1 time siden:

...hmm. Ja eller til en veninde eller et familie medlem, eller en "organisator", har jeg erfaret.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Drhay skrev, for 1 time siden:

Men knap så dejligt for den pige, der ønsker at være anonym. Der er jo en grund (flere grunde) til, at vi optræder under dæknavn.

Skrevet

Personligt synes jeg at man ussel hvis man opsøger dem eller besøger privat uden aftale eller intentioner om at få en "omgang" 

Massage eller sex er underordnet.. De kontakter heller ikk en uden aftale (håber jeg)

Skrevet
  • Author

@Liv har lige netop forsøgt med betaling via Revolut og man kan se det fulde navn når man laver overførslen, men efterfølgende ligner det at man kun kan se fornavn og første bokstav i efternavnet. Så helt anonymt er det ikke.
@Ledelsen de fleste herinde nok er enige i at man ikke skal opsøge pigerne privat eller udenfor det aftalte rum, er desværre nok ikke en hindring for at nogle mindre dannede vil forsøge det.

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Men knap så dejligt for den pige, der ønsker at være anonym. Der er jo en grund (flere grunde) til, at vi optræder under dæknavn.

Så må du jo bare fravælge muligheden for revolut. Jeg forstår udmærket at sikkerhed og anonymitet vægter høje

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 9 minutter siden:

Er det ved straksoverførsel eller QR koden? 

Det er et og det samme. QR koden letter bare straksoverførslen så du ikke skal taste brugernavn/telefonnummer/mail ind. 

Teach 

Skrevet
Drhay skrev, for 5 timer siden:

Så må du jo bare fravælge muligheden for revolut. Jeg forstår udmærket at sikkerhed og anonymitet vægter høje

Det er da præcis derfor jeg spørger….. Jeg skal ikke ha noget, hvor mit navn, cvr.nummer, kontonummer eller andet personhenførbart er synligt.

Redigeret af Liv

Skrevet

Man kan vist se fulde navn idet man overfører, og derefter kun fornavn som @Den der forsvandt skriver. Så jeg vil ikke anbefale det til piger der ønsker 100% anonymitet (hvilket jeg godt forstår). Havde været smart hvis man bare selv kunne vælge et displaynavn...

Skrevet
Mr. Teach skrev, for 6 timer siden:

Det er et og det samme

Ved alm straksoverførsel vises navnet normalt ikke?

Edit. Jeg fandt ud af at det kun er danske banker der har straksoverførsel. Så er det jo en dum ide at modtage penge gennem Revolut når pengene først står på kontoen flere dage efter :???:

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 15 minutter siden:

Ved alm straksoverførsel vises navnet normalt ikke?

Er du helt sikker på det?

Skrevet
Liv skrev, for 18 minutter siden:

Er du helt sikker på det?

Jeg er ret sikker. Før du spurgte var jeg helt sikker :blink: Men det er jo kun bank navn der vises, derfor tjekker man altid tallene 20 gange før man trykker “overfør”… Åh jeg håber jeg har ret…

Redigeret af CamillaHusmor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.