Hop til indhold
DCDO

interesseret i gb med marie?

Recommended Posts

Nu var pointen jo at vi skulle gøre det "privat" og ikke i den kødrand af mænd der kan opstå i Ahornsgade. Bortset fra det kan jeg ikke på onsdag kl 12.

Så for mig er det desværre ikke et alternativ.

Oki. Hvis vi bare kunne være 4- 5 ialt, til torsdag.

For marie skrev at hun vil have 400 kr som dækkef hendes transport omkostning samt 1900 for gb.. dertil kommer æeje af lokalet som er 200 kr. Så i alt bliver det 2500 ca.

Så 3 er nok lige i underkanten?

Hvis i andre er frisk er jeg ... det kunne være spændende et mere i timt gb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er frisk, også selvom vi kun skulle blive 4. Og mon ikke vi bliver nødt til at regne med 400 for lokalet? Der skal også lige være tid til at komme ind og ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Marie en enkelt gang 1 til 1, en virkelig god oplevelse. Og så har jeg også oplevet hende til et GB i Ahornsgade, stor entusiasme og indlevelse. Hun er jo på til GB i Ahornsgade ret ofte, fx på onsdag d. 26, så er lidt i tvivl om hvad forskellen vil være??

 

Men GB i et nyt regi kunne da være spændende og d. 27 kl 14 er faktisk muligt for mig, så der kunne jeg bestemt være interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alternativt kunne vi jo høre om det var muligt at et begrænset antal af os besøgte hende til GB under en af hendes normale vagter i ahornsgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 time med 4-5 max er ret frækt. Især hvis vi "kender hinanden" fra eroguide, og derved får skabt en mere åben stemning hvor det ikke bare gælder om at komme til.

 

Men hvad siger Marie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er lidt akavet, hvis det viser sig, at vi kender hinanden uden for EG  :???:

 

lysten er der, men modet svigter mig i skrivende stund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er lidt akavet, hvis det viser sig, at vi kender hinanden uden for EG  :???:

 

lysten er der, men modet svigter mig i skrivende stund.

 

I kommer jo for det samme ikke sandt, så har i da også en hemmelighed sammen. :grin:  :grin:  :grin:  

 

what´s the problem.

 

Venligst landsbytossen  -uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle.

Hun har ikke svaret tilbage mht. Torsdag så tror hun troede jeg ikke mente det seriøst...

Lidt irriterende...

Ved ikke lige hvad næstr skridt skal være??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

 

Det kan jo være at hun er mere fokuseret på det GB hun har i dag kl 12. Så måske vender hun tilbage senere?

 

PS: hvor i byen skulle det foregå i morgen - hvis, såfremt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste bud er at vi prøver at kombinere det med hendes vagter i Ahornsgade, det vil give mindre risiko for hende (ingen ekstra "rejse" til hovedstaden), mindre risiko for os (hvis der skulle være "frafald") og vi ville undgå problemet med at skaffe et sted. Hvad med at skrive og foreslå hende den mulighed? Jeg ville kunne fra 15-16 på fredag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...