Hop til indhold

interesseret i gb med marie?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er der nogle der er interesseret i et privat gb med marie fra ahornsgade?

Skrevet

Nej

Skrevet
  • Author

Skrev med hende og hvis vi var et par stykker var hun interesseret.

Skrevet

Ja, det er jeg, nogen ide om hvor, hvormeget og hvornår?

Skrevet
  • Author

DCDO - har du erfaringer med Marie?

Jeg har besøgt hende en gang før 1 til 1 i ahornsgade. Men ikke til gb endnu. Desværre

Skrevet

Har du snakket med hende om hvad hun skal have for det?

Jeg kan bedst i dagtimerne, og med et rimeligt varsel, da jeg skal have det flettet ind i arbejdsdagen. Jeg har prøvet hende til GB, og hun er godt nok en fræk pige.

Skrevet

Jeg kan bedst i dagtimerne, og med et rimeligt varsel, da jeg skal have det flettet ind i arbejdsdagen. Jeg har prøvet hende til GB, og hun er godt nok en fræk pige.

Nogenlunde sådan er det også for mig.

Skrevet
  • Author

Ja. Hun skal hsve kr. 500 pr mand. For 1 time.

Skrevet

Hvad er næste trin? finde nogle datoer/tidspunkter hvor vi (og ikke helt uvæsentligt HUN) kan?

Skrevet
  • Author

God ide. Jeg er som udgangspunkt MEGET flexible med datoer. Så i kommer bare med nogle.

Mht. Hende, er det nok bedst at komme med nogle datoer og så ksn hun tage stilligen til det.

Skrevet

27. Kl. 14 vil være en mulighed for mig, men min kalender er ret broget for tiden, så jeg må vel bare se, om jeg kan, når flertallet kan.

Skrevet
  • Author

Jeg er frisk d. 27

Skrevet

den 27-2  kl 14 kunne også fungere for mig.

Skrevet
  • Author

Hejsa. Jeg har lige snakket med marie. Hun laver gb på onsdag i ahornsgade. Så tænkte om vi skulle besøge hende der istedet?

Pris 500 kr.

Skrevet

Nu var pointen jo at vi skulle gøre det "privat" og ikke i den kødrand af mænd der kan opstå i Ahornsgade. Bortset fra det kan jeg ikke på onsdag kl 12.

Så for mig er det desværre ikke et alternativ.

Skrevet

Der er endnu et argument: fra en af pigerne har jeg hørt, at ejeren ofte sidder og kigger gennem et hul i væggen. Hvis man ikke ved det, er det jo lige meget - men ved man det, forekommer det lidt klamt

Skrevet

Jeg kan ikke. Sorry!

Redigeret af warmgun

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.