Hop til indhold
DCDO

interesseret i gb med marie?

Recommended Posts

DCDO - har du erfaringer med Marie?

Jeg har besøgt hende en gang før 1 til 1 i ahornsgade. Men ikke til gb endnu. Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du snakket med hende om hvad hun skal have for det?

 

Jeg kan bedst i dagtimerne, og med et rimeligt varsel, da jeg skal have det flettet ind i arbejdsdagen. Jeg har prøvet hende til GB, og hun er godt nok en fræk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du snakket med hende om hvad hun skal have for det?

Jeg kan bedst i dagtimerne, og med et rimeligt varsel, da jeg skal have det flettet ind i arbejdsdagen. Jeg har prøvet hende til GB, og hun er godt nok en fræk pige.

Nogenlunde sådan er det også for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du snakket med hende om hvad hun skal have for det?

Jeg kan bedst i dagtimerne, og med et rimeligt varsel, da jeg skal have det flettet ind i arbejdsdagen. Jeg har prøvet hende til GB, og hun er godt nok en fræk pige.

Ja. Hun skal hsve kr. 500 pr mand. For 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er næste trin? finde nogle datoer/tidspunkter hvor vi (og ikke helt uvæsentligt HUN) kan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Jeg er som udgangspunkt MEGET flexible med datoer. Så i kommer bare med nogle.

Mht. Hende, er det nok bedst at komme med nogle datoer og så ksn hun tage stilligen til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

27. Kl. 14 vil være en mulighed for mig, men min kalender er ret broget for tiden, så jeg må vel bare se, om jeg kan, når flertallet kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Jeg har lige snakket med marie. Hun laver gb på onsdag i ahornsgade. Så tænkte om vi skulle besøge hende der istedet?

Pris 500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var pointen jo at vi skulle gøre det "privat" og ikke i den kødrand af mænd der kan opstå i Ahornsgade. Bortset fra det kan jeg ikke på onsdag kl 12.

Så for mig er det desværre ikke et alternativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er endnu et argument: fra en af pigerne har jeg hørt, at ejeren ofte sidder og kigger gennem et hul i væggen. Hvis man ikke ved det, er det jo lige meget - men ved man det, forekommer det lidt klamt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...