Hop til indhold
Orgasmic

Slaveauktion

Recommended Posts

Lady

Der er tale om et socialt netværk lidt ligesom facebook, bare for folk som har en fetish. Vi har ikke snakket i telefon endnu og det er ikke sikkert at vi kommer til at møde hinanden. Som sagt så er det meget tidligt at jeg har lavet denne tråd. Jeg lavede den for at finde ud af om der overhovedet ville være interesse i tilfælde af at det bliver til noget.

 

MushRoom

Der er desværre mange fakes på internettet som enten prøver at lokke penge fra en eller har alt i munden men ikke vil noget når det kommer til stykket. Hvis man søger de rigtige steder kan man dog finde nogle gode slaver. Jeg har skrevet lidt med en som er så heldig at have to slaver nu og en gang var han vist nok helt oppe på 8. Så det kan godt lade sig gøre at finde en hvis man er tålmodig men der skal nok sorteres lidt i dem. En af dem jeg har fundet er så langt ude at hun lader hendes ejere tæske hende så meget at hun får kæmpe blå mærker og i et indlæg hvor hun søgte nye ejere skrev hun at det var okay hvis man ville slå hende ihjel. Den slags piger kommer jeg nok aldrig til at forstå.

hiiih

 

Altså ved du slet ikke om det er en pige du har "Snakket" med eller om det er slemme Ivan,...Yes...det lyder helt seriøst...!

 

Gør dig selv den tjeneste at hoppe af det der prosjekt...jeg er hoppet fra det, når nogen ting lyder for godt til det er sandt....så er det det som regel!

 

Du er pt ude hvor du ikke kan være med evt er du ved at "lege" med de "grimme"drenge" vær klog, Cut forbindelse, du er i gang med at lege en leg der er meget lidt klog,

 

Du har fået smidt alle de slikkepinde i hovedet du kan lide....du glemmer alle dem du også skal smage på, som du måske overhovede ikke kan fordrage, men som du skal spise............især dem med bagsider, i det her indlæg, skal du tænke rigtigt godt over alt det der ikke er skrevet...men sådan er verden så underlig...

 

Nok fra mig på denne streg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady

Jeg er ikke interesseret i at forsøge at overbevise dig. Jeg ved at du tager fejl og jeg har tænkt mig at fortsætte med at kommunikere med hende. Der er ikke noget af det som er for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady

Jeg er ikke interesseret i at forsøge at overbevise dig. Jeg ved at du tager fejl og jeg har tænkt mig at fortsætte med at kommunikere med hende. Der er ikke noget af det som er for godt til at være sandt.

Nu havde jeg jo ellers lovet mig selv at det andet indlæg i debatten her var mit sidste...

 

Jamen jeg vil jo have dig til nu at se et sørøverskib.....og der bliver råbt: fat entrehager, huggerter og kofilnagler manne!!!

 

Se nu bliver al det der overladt til dig selv, hvad du nys har gjort...hvor du ellers have hele skibet med ombord...så står du nu på skibet helt alene....Nu er jeg så nysggerig, jeg er kvinde (hvorfor står du der ? helt alene?)

 

 

Du ved hvad der er bedst for for dig, meget bedre end jeg gør?

 

hvorfor er du ved at søsætte et skib som som ikke er realistisk? vil du eller kan du ikke indse, at det der kan og vil ikke lade sig gøre?

 

og nu er min indblandning nok....ellers burde jeg også skrive for Anders and, og co.....gode råd er givet om de følges er op til læsen, ved dumhed, kan gode råd læses 2 gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady

Fatter du ikke at der er forskel på at være uenig med dig og at være dum? Jeg er det første men bestemt ikke det sidste. Du har alt for lidt informationer til at kunne komme frem til den korrekte konklusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Nøøøj det lyder til der snart kommer en efterfølger til pirates of caribian. Lady c som davy Jones på den flyvende hollænder og organic som Jack s på perlen. Hvem vinder slaget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navnet er orgasmic og der er ikke et slag. Det er spild af tid. Jeg sidder og chatter med en dejlig dansk slavetøs som jeg hellere vil bruge tid på :D

 

Og jeg er sikker på at det ikke er store stygge Ivan jeg chatter med :)

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøøøj det lyder til der snart kommer en efterfølger til pirates of caribian. Lady c som davy Jones på den flyvende hollænder og organic som Jack s på perlen. Hvem vinder slaget

kære Mush, der kommer ikke noget slag...der er kun tabere

 

En taber der hedder æslet orgasmic...der er budbringer osv for pigen i Albanien

 

Endnu en taber pigen i Albanien som måske for udlevet en fantasi, måske mere end godt er, måske så meget at det bliver en oplevelse for livet, resten af livet, hvis hun kommer tilbage til livet, da abselut ingen tager asvar for hende, slet ikke Æslet.

 

Vinderen? det er ham du og jeg er for kloge til at snakke om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navnet er orgasmic og der er ikke et slag. Det er spild af tid. Jeg sidder og chatter med en dejlig dansk slavetøs som jeg hellere vil bruge tid på :D

 

Og jeg er sikker på at det ikke er store stygge Ivan jeg chatter med :)

jeg byder 100 kr ubeset så er vi da igang :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady

Fatter du ikke at der er forskel på at være uenig med dig og at være dum? Jeg er det første men bestemt ikke det sidste. Du har alt for lidt informationer til at kunne komme frem til den korrekte konklusion.

 

Den, der forsøger sig som sexslavehandler  på en åben debatside, bør måske ikke gøre opmærksom på, at han ikke er dum. Personlig kan jeg da finde andre passende ord at bruge.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ofte sådan, at hvis noget ser ud til at det er for godt til at være sandt - så er det for det meste lige netop det : ikke sandt..

 

Her er vel kun 3 muligheder:

 

1. En albansk pige er helt vild for at blive udbudt på en auktion og solgt til én eller flere danske mænd, som hun intet aner om - hvad de vil gøre ved hende, hvordan de ser ud, hvor gamle de er, etc.

 

2: "pigen" eller hvad hun nu er har gang i et scam og formidlerren/køberen vil blive lænset for penge i én eller anden målestok.

 

3: Det er ikke pigen, der skriver, men en menneskehandler, der afsætter sin vare - en telefonsamtale med en kvinde kan jo bare være en ansat

 

Og så er det jo optil den enkelte at vurdere hvad man tror på og vil satse på. Personligt er jeg af den opfattelse, at det sidste mirakel, der skete, indtraf for 2014 år siden og det skrev man en tyk bog om - men det er så bare min opfattelse.

 

Men til de, der stadig tror på mirakler, vil jeg sige, at hvis I nu får en mail fra en Nigeriansk person, der har vildt meget lyst til af dele 50-100 mio US$ med jer, så er der en overvejende sandsynlighed for at det IKKE er et mirakel. - Hvis I får en mail fra en 25-årig russisk pige, )der forbløffende ligner Kim Kardashian) - der er blevet vildt forelsket i jer, uden at ane hvem I er og hvordan I ser ud, så er det nok også for godt til at være sandt - GET REAL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende at jeg allerede har fundet nogle som er interesserede i at byde på hende. Hun er interesseret men det vil komme til at tage lang tid før det sker. Hvis det kommer til at ske vil hun bo hos mig som min slave og auktionen vil foregå hos mig. Der er en god sandsynlighed for at jeg vil forlange dokumentation for at byderne ikke har smitsomme sygdomme og jeg er nok også nødt til at vide hvor hun kommer hen. Jeg vil jo passe på min slave.

 

Og dette har ikke en skid med slavehandel at gøre! Kun i fantasien men hun er en fri kvinde.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg har skrevet til hende at jeg allerede har fundet nogle som er interesserede i at byde på hende. Hun er interesseret men det vil komme til at tage lang tid før det sker. Hvis det kommer til at ske vil hun bo hos mig som min slave og auktionen vil foregå hos mig. Der er en god sandsynlighed for at jeg vil forlange dokumentation for at byderne ikke har smitsomme sygdomme og jeg er nok også nødt til at vide hvor hun kommer hen. Jeg vil jo passe på min slave.

Og dette har ikke en skid med slavehandel at gøre! Kun i fantasien men hun er en fri kvinde.

Den dør ud i takt med blodet stille trækker sig tilbage til hjernen på fyrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I disse fagre IT tider med IP logning og:

Politiet i kamp mod it-kriminelle med nyt udstyr

Et nyt såkaldt cyber crime-center med 80-100 ansatte sættes nu ind mod internetbedragere, hackere og identitetstyve.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/01/21/0121060256.htm

Orgasmic - er du og hun i et rent tænkt scenarie parat til at forklare jeres forehavende hvis myndighederne banker på og spørger, ikke anklager jer for noget som helst, men interesseret spørger?

Jeg ved så ikke om der er lovhjemmel til det, men jeg kan godt forestille mig at denne tråd allerede er plottet som en der skal holdes lidt øje med.

Ok måske ikke hvis pigen var skandinav, men retfærdigt eller ikke så får hendes oprindelse de røde lamper til at blinke, er jeg ret sikker på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

God pointe Rejse.

Sad på et tidspunkt og tænkte på om stormen ville være lige så heftig, såfremt det var en dansk kvinde der fik kriller i kvindediller ved tanken om at blive solgt?

Der er ingen tvivl om efterforskningsgruppen har ordet Albanien osv som en del af søgekriteriet.

Håber de får afværget nogle tragiske hændelser, og formår at lade de harmløse passere.

Faktisk tror jeg Orgasmics indlæg er harmløs. Han virker langt fra dum, så han ville næppe gå på et offentligt board såfremt han var i gang med noget lyssky.

Vi må nu engang acceptere at seksualitet har meget vide grænser, og at vi her på EG bør være dem der forefægter individets ret til at søge disse grænser.

Selv tændte jeg kortvarigt på ideen, men indså så at jeg er mere til at blive forført/ført.

Gu ved om det kommmer bud hvis jeg sætter mig på auktion :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

I det tilfælde ved jeg ikke om jeg ville spilde min tid på at forklare hvad der foregår men hvis jeg skal så gør jeg det da gerne. Der er jo intet moralsk forkert i det vi har tænkt os at gøre.

 

@Århuselsker

Du har helt ret. Hvis jeg havde gang i noget lyssky ville jeg nok have brugt tor browseren men det er der ingen grund til da der bare er tale om en meget kinky kvinde som godt kunne tænke sig at blive "solgt".

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende at jeg allerede har fundet nogle som er interesserede i at byde på hende. Hun er interesseret men det vil komme til at tage lang tid før det sker. Hvis det kommer til at ske vil hun bo hos mig som min slave og auktionen vil foregå hos mig. Der er en god sandsynlighed for at jeg vil forlange dokumentation for at byderne ikke har smitsomme sygdomme og jeg er nok også nødt til at vide hvor hun kommer hen. Jeg vil jo passe på min slave.

 

Og dette har ikke en skid med slavehandel at gøre! Kun i fantasien men hun er en fri kvinde.

 

 

Er det din slave nu ?

Troede det var en du havde skriftlig kontakt med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke endnu. Måske senere men langt fra sikkert.

 

 Hej igen

 

Her kommer et lille fif

 

Hvis du så samtidig gifter dig med hende, så kan hun sælges igen og igen, husk bare at se lykkelig ud, hos giftefoden.

 

Og så rundt om ham der "skat,...hvor du fortæller, hvad du regner med at kunne sælge hende på en aktion for.

 

Bliver det lidt for kendt at der er aktionshus hjemme hos dig selv, kan firmaet Albani, nok sponsere en gammel campingvogn, så hele landet inkl. Bornholm, er dækket ind med aktioner.

 

Nu skal du jo også have lidt "lommepenge" for al din umage, med køren rundt med campingvognen og slåen i bordet med aktionshammeren og læse atester på om drengene nu er sygdomsfri eller ej

 

Og al den annoncering der skal til på div. boards for pigen, her må du så nok ty til noget fra pigen selv, som kommer ind via aktionen....

 

Og hvad er det så lige vi kan kalde dig?

 

Jep...du har gættet rigtig! :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fru Kirsebær, dine indlæg er til tider lidt forvirrende, men dog fornemmer jeg en kritisk stillingtagen til om den albanske pige som skal underkastes en hersker som kan gøre med hende hvad han vil, om denne pige mon er her frivilligt.

Det er svært at svare på men man kan sidde med en ubehagelig tanke om en handlet pige, ellers er det da et pudsigt tilfælde at hun lige er havnet i Danmark. Gad vide om pigen nu også tænder på det hun bliver auktioneret væk til.

Hvis det er det du mener så deler jeg din kritiske stillingtagen i dette tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...