Hop til indhold
Orgasmic

Slaveauktion

Recommended Posts

Jeg har snakket lidt med en kvinde i BDSM miljøet, som identificerer sig selv som slave. Hun har en fantasi om at blive "solgt" på en slaveauktion, hvor hun står nøgen foran nogle mænd, og at de på skift byder på hende. Den som byder det højeste beløb vil være hendes "ejer" for en begrænset tidsperiode, og kan med nogle få undtagelser gøre lige hvad han har lyst til med hende. Hun er masochist og elsker hård sex og ydmygelse. Jeg tænkte på, om der er nogen her, som kunne være interesseret i at hjælpe med at gøre hendes fantasi til virkelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da spændende, kan du ikke oplyse lidt mere om pigen.

Jeg har snakket lidt med en kvinde i BDSM miljøet, som identificerer sig selv som slave. Hun har en fantasi om at blive "solgt" på en slaveauktion, hvor hun står nøgen foran nogle mænd, og at de på skift byder på hende. Den som byder det højeste beløb vil være hendes "ejer" for en begrænset tidsperiode, og kan med nogle få undtagelser gøre lige hvad han har lyst til med hende. Hun er masochist og elsker hård sex og ydmygelse. Jeg tænkte på, om der er nogen her, som kunne være interesseret i at hjælpe med at gøre hendes fantasi til virkelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fra Albanien, og hun er 25. Jeg synes selv, at hun er smuk. Der går nok nogle måneder, før det er muligt, så det er lidt tidligt, at jeg spørger. Da der ikke på nogen måde er tale om tvang, er det langt fra sikkert, at det vil komme til at ske, da hun til enhver tid kan ombestemme sig, men hvis det bliver til noget, vil jeg opdatere denne tråd. Billeder må i desværre vente på, men hvis ikke hun ombestemmer sig, har i noget at glæde jer til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt lide at vide hvor lang tid hun skulle købes for hvis man vandt auktionen?

Snakker vi time eller dage?

Jeg har snakket lidt med en kvinde i BDSM miljøet, som identificerer sig selv som slave. Hun har en fantasi om at blive "solgt" på en slaveauktion, hvor hun står nøgen foran nogle mænd, og at de på skift byder på hende. Den som byder det højeste beløb vil være hendes "ejer" for en begrænset tidsperiode, og kan med nogle få undtagelser gøre lige hvad han har lyst til med hende. Hun er masochist og elsker hård sex og ydmygelse. Jeg tænkte på, om der er nogen her, som kunne være interesseret i at hjælpe med at gøre hendes fantasi til virkelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hun er fra Albanien, og hun er 25. Jeg synes selv, at hun er smuk. Der går nok nogle måneder, før det er muligt, så det er lidt tidligt, at jeg spørger. Da der ikke på nogen måde er tale om tvang, er det langt fra sikkert, at det vil komme til at ske, da hun til enhver tid kan ombestemme sig, men hvis det bliver til noget, vil jeg opdatere denne tråd. Billeder må i desværre vente på, men hvis ikke hun ombestemmer sig, har i noget at glæde jer til.

Hvorfor så ikke vende tilbage når det er aktuelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hun er fra Albanien, og hun er 25. Jeg synes selv, at hun er smuk. Der går nok nogle måneder, før det er muligt, så det er lidt tidligt, at jeg spørger. Da der ikke på nogen måde er tale om tvang, er det langt fra sikkert, at det vil komme til at ske, da hun til enhver tid kan ombestemme sig, men hvis det bliver til noget, vil jeg opdatere denne tråd. Billeder må i desværre vente på, men hvis ikke hun ombestemmer sig, har i noget at glæde jer til.

 

Kunne vi ikke i stedet arrangere en lukket kreds hvor vi aftaler prisen?? En auktion byder jo bare prisen unødigt op. Fedt hun er fra Albanien og slavinde - de rimmer også røv af og til og er ret kinky hvis man ser på de oplevelser jeg har med Albanske massagepiger eller frivillige!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fornuftig idee0, måske vi kan gå nogle stykker sammen om en deler hvis det er flere dage.

Kunne vi ikke i stedet arrangere en lukket kreds hvor vi aftaler prisen?? En auktion byder jo bare prisen unødigt op. Fedt hun er fra Albanien og slavinde - de rimmer også røv af og til og er ret kinky hvis man ser på de oplevelser jeg har med Albanske massagepiger eller frivillige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville i sikkert kunne lide men hendes fantasi er en slaveauktion hvor mændene møder op og byder på hende. Vinderen får hende og de andre må undvære.

 

@MushRoom

Jeg lavede denne tråd for at finde ud af hvor stor interessen eventuelt ville være hvis det kommer til at ske. Jeg ser ingen grund til at tråden fortsætter men jeg vil skrive et nyt indlæg hvis det bliver aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne vi ikke i stedet arrangere en lukket kreds hvor vi aftaler prisen?? En auktion byder jo bare prisen unødigt op. Fedt hun er fra Albanien og slavinde - de rimmer også røv af og til og er ret kinky hvis man ser på de oplevelser jeg har med Albanske massagepiger eller frivillige!

 

 

Hvor og hvordan har du mødt dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Øøøøøh  hvor mange af de drenge her der har udvist interesse, har erfaringer som master og har ejet eller være i besidelse af en slaveinde?

 

Nu prøver vi lige seriøst at komme ind i kampen, sådan en forspørgels kommer ikke på et almindelig massageboard, det kommer på et eller andet sm-board

 

Her handler det om en kvindes liv og lemmer og førlighed ...det vil sige at at det smækkes ikke bare på som en eller anden annonce for fiskegrej.

 

Som regel når en slavinde optræder er der enten en domina eller en master til stede, for at legen ikke går overgevind, med en fremmede "master"

 

Der findes rigtig mange grumme historier om slaveinde der kommet rigtigt galt afsted,....

 

feks bare det at lade sig binde af en fremmede er totalt no-go når hun er alene...

 

Her har vi så tilfældigt en Albansk pige der er parat til alt, som en har snakket med, der kan albansk hvor hun giver udtryk for hun er slavinde ....bla bla...som tænder på at mange mænd vil byde på hende

 

Hold da op....

 

og i sidder og snakker om at ikke byde prisen op? (Karteldannelse for slavepiger?)

 

Ja man skal da ikke sidde og "rutte" med femøren overfor en albansk pige!

 

Nej nu må i sku spænde hjelmen og tage jer sammen, har i set hvad i sidder og skriver?

 

Er i hestehandlere?eller tror i osse på julemanden????  :mad:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady

Nej jeg kan ikke albansk. Vi har kommunikeret på engelsk og hun er ikke villig til hvad som helst. Hun har selvfølgelig nogle grænser som ikke må overskrides. Fx ingen lort og ingen permanente mærker på kroppen. Har du et forslag til hvordan jeg kan sikre mig at hun ikke bliver "solgt" til en som vil overskride hendes grænser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady

Nej jeg kan ikke albansk. Vi har kommunikeret på engelsk og hun er ikke villig til hvad som helst. Hun har selvfølgelig nogle grænser som ikke må overskrides. Fx ingen lort og ingen permanente mærker på kroppen. Har du et forslag til hvordan jeg kan sikre mig at hun ikke bliver "solgt" til en som vil overskride hendes grænser?

 

 

Hvordan kommunikeret? (ja på engelsk) men ellers?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det her ikke lidt ude over jeres etiske grænse. Altså lidt social dumping er en ting, men skal vi nu til at importere slaver fra udkants Europa. Er i sikker på i kan være det her bekendt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Midtj

Slap dog af. Der er ikke tale om udnyttelse på nogen måde. Hun er bare en meget kinky kvinde, som godt kan lide at blive brugt af mænd. Jeg fandt hende på et socialt netværk for folk med en interesse for BDSM og andre fetisher. En af hendes fetisher er, at hun gerne vil prøve at blive "solgt", men hun har også mange andre fetisher. Fx hucow, at hendes hersker har hende i halsbånd og snor, at være husslave(rengøring maslavning osv.), at blive rykket i håret og mange andre ting.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Orgasmic

Mærkelig nok tænder det hende så mere at blive "brugt" af, og "solgt" til fremmedsprogede danskere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Tja jeg har snuset lidt til bdsm verden og en ting jeg aldrig har oplevet sådanne steder er sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midtj

Jeg er sgu ligeglad med hvad du tror. Det er frivilligt og det er som sagt langt fra sikkert at det kommer til at ske da det 100 % er op til hende

 

MushRoom

Hvis man søger de rigtige steder på nettet er der en chance for at finde en kvinde som gerne vil leve i et herre/slave forhold. Nogle af dem ønsker kun at lege det i soveværelset. Andre ønsker også at arbejde for sin herre og så er der også dem som ønsker at være ægte slaver hvor de bliver spærret inde og mishandlet uden stopord og uden mulighed for at slippe væk. Sidstnævnte er dog ret sjældne og har måske brug for psykologhjælp så dem skal man nok holde sig fra.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

MushRoom

Hvis man søger de rigtige steder på nettet er der en chance for at finde en kvinde som gerne vil leve i et herre/slave forhold. Nogle af dem ønsker kun at lege det i soveværelset. Andre ønsker også at arbejde for sin herre og så er der også dem som ønsker at være ægte slaver hvor de bliver spærret inde og mishandlet uden stopord og uden mulighed for at slippe væk. Sidstnævnte er dog ret sjældne og har måske brug for psykologhjælp så dem skal man nok holde sig fra.

De få gange jeg har luret på nettet efter de ting du beskriver, har det altid endt med at det er ren fantasi de kære kvinder har og har enorm svært ved at gøre det til virkelighed.

Derfor bruger jeg på ingen måder de sites, jeg benytter mig af klub hvor jeg står overfor kvinden. Nu ligger det også sådan at disse kvinder hænger ikke på træerne, du skal virkelig grave for at finde hende.

Hvis kvinden ønsker de sindssyge lege uden stopord, så har jeg kun et stopord til hende;

Ciao

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Og ja. Var jeg Master for en tøs, så ville jeg aldrig vie hendes side. Hun har min tillid og respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg

øøøøøh du skriver over et netværk? en tjat?

 

eller som her...som vi sidder og skriver med hinannen? eller på pm?

 

Eller har i Haft telefonen oppe af lommen?

Okay....

 

Vi leger legen....(jeg har leget rigtig mange lege i mit liv) nu leger vi legen af den pige du har "snakke"t med er en pige og ikke sorte  grumme ivan , der har en puter og en søster der mangler nogle penge i Albanien...eller Ivan der er parat til at finde sig en "søster" til formålet.

 

Nu har du sendt beskeden vidre fra xxx ....for letheden skyld kalder vi hende bare xxxx...fra Albanien, du skal være formidler for at XXX, kommer til Aktion, i danmark, hvor du via din "annoncering" herinde efter mænd der vil byde på hende vil ankomme.

 

Nu har vi hele set-uppet

 

Se nu kommer der noget, jeg har tænkt over....hvem betaler hendes rejse herop?, hvor vil du afholde aktionen? hos dig eller hvor? Hvem går pengene til når aktionen er færdig...?

 

Når nu aktionen er færdig....vedkomne der har budt højst, kan tage hende med, hvordan er har du tjekket hans reference-ramme for at han ikke går over pigens-grænser.....jo alle de "sjove" findes derude....især hvis det er en pige der måske ikke savnes så meget som en dansk pige?

 

Vil du tage ansvar for at hun kommer godt hjem?

 

Tør du diskutere dit set-up med politimester-Striks? om du overtræder nogen af de danske love ....for alt efter dine svar på mine spørgsmål er du ude i det der der hedder "stive gardiner" og Albanien er ikke et eu-land  altså kommer man ikke bare herop og jobber, og alfonserri er sjovt nok ulovligt, og formidling også.....så hvad er det lige du gør nu?

 

Nu ved jeg godt at du er ganske annonym....og din aktion ville helt klart falde i god jord for et par århundrede siden...i Lusianna....

 

Men ellers tror jeg nok jeg ville be admin om at slette din streg pga. dumhed...og manglende syn for konsekvenser. og det er aldrig for sent at erkende at man har feglet,

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady

Der er tale om et socialt netværk lidt ligesom facebook, bare for folk som har en fetish. Vi har ikke snakket i telefon endnu og det er ikke sikkert at vi kommer til at møde hinanden. Som sagt så er det meget tidligt at jeg har lavet denne tråd. Jeg lavede den for at finde ud af om der overhovedet ville være interesse i tilfælde af at det bliver til noget. Der er ingen tegn på at hun er ude efter penge. Mht. pengene kunne det gøres sådan at jeg under auktionen får pengene i hånden så det ligner en rigtig auktion(køberen giver jo ikke pengene til slaven) og at hun så får pengene tilbage når jeg ser hende igen. Hvordan man mht. eventuelle købere sorterer skidt fra kanel er jeg stadig i tvivl om.

 

MushRoom

Der er desværre mange fakes på internettet som enten prøver at lokke penge fra en eller har alt i munden men ikke vil noget når det kommer til stykket. Hvis man søger de rigtige steder kan man dog finde nogle gode slaver. Jeg har skrevet lidt med en som er så heldig at have to slaver nu og en gang var han vist nok helt oppe på 8. Så det kan godt lade sig gøre at finde en hvis man er tålmodig men der skal nok sorteres lidt i dem. En af dem jeg har fundet er så langt ude at hun lader hendes ejere tæske hende så meget at hun får kæmpe blå mærker og i et indlæg hvor hun søgte nye ejere skrev hun at det var okay hvis man ville slå hende ihjel. Den slags piger kommer jeg nok aldrig til at forstå.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...