Hop til indhold
Orgasmic

Slaveauktion

Recommended Posts

Fru Kirsebær, dine indlæg er til tider lidt forvirrende, men dog fornemmer jeg en kritisk stillingtagen til om den albanske pige som skal underkastes en hersker som kan gøre med hende hvad han vil, om denne pige mon er her frivilligt.

Det er svært at svare på men man kan sidde med en ubehagelig tanke om en handlet pige, ellers er det da et pudsigt tilfælde at hun lige er havnet i Danmark. Gad vide om pigen nu også tænder på det hun bliver auktioneret væk til.

Hvis det er det du mener så deler jeg din kritiske stillingtagen i dette tilfælde.

 

 Hej Freaiser,

 

JEG tror gerne mine indlæg kan være forvirrende....klart, jeg bliver til tider forvirret over dem selv....men jeg tror selv at Ingen kan være i tvivl om min moral...at så man nok skal læse et par eller to indlæg fra mig for at være med...jamen det det er jo så det...jeg kan så håbe på jeg vinder ved nærmere bekendskab...Og Frasier...Vores tos, tid går langt bagud....vi er helt på LInje ang. Moral..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lol. Hun er ikke i Danmark nu og om hun kommer til Danmark er 100 % op til hende. Jeg har sgu ikke tænkt mig at tvinge hende eller nogen anden til noget. Den der med "kan gøre med hende hvad han vil" har intet med virkeligheden at gøre. Hun er masochist hvilket vil sige at hun nyder smerte og hun kan også godt lide at blive ydmyget men hun har nogle grænser som ikke må overskrides.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt Cherie, nu synes jeg, at du bør stoppe her, inden det bliver alt for pinligt.

Du kaster ikke meget lys over debatten, men du er tværtimod med til at forplumre den og

du virker meget ufokuseret og famlende i dine argumenter. Lad os da få en sober og velunderbygget

debat, også selv om det oprindelige oplæg virker noget fantasifuldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Fafner

 

Jeg føler mig nu også lidt pinli...men hellere den føelse end at Orgasic kommer rigtig galt afsted i eventyr, som jeg ser det er helt galt.

 

Og jeg ´kender intet til alder så måske er det derfor at der ikke er nogen advarselselamper der lyser....hvorimod hos mig står de og kører til den helt store brandulykke.

 

Men jeg vil love dig at dette indlæg er det sidste på stregen, med mindre der kommer nogle vigtige oplysninger.

 

ellers er over and right....10-4

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Fafner

 

Jeg føler mig nu også lidt pinli...men heller den føelse erd at Orgasic kommer rigtig galt afsted i æventyr, som jeg ser det er helt galt,

 

Og jeg ´kender intet til alder så måske er det derfor at der ikke er nogen advaselselamper der lyser....hvorimod hos mig står de og kører tol den helt store brndulykkr

 

Men jeg vil love dig at dette indlæg er det sidste på streg, med mindre der kommer nogle vigige oplysninger som jeg bare bære mrf i....

 

ellers er over and right....10-4

Suk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lol. Jeg har skrevet hvor gammel hun er :D

Men det spørges der jo heller ikke efter. Hvis du ikke kan læse indenad, så øger det ikke troværdigheden for hvor godt du kan bedømme hele set-up'et.

Jeg siger det bare.

Har i øvrigt selv prøvet at "handle" med en master, som havde en slave. Det var ganske fint. Jeg var dog mere end almindeligt nervøs for at blive rullet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det spørges der jo heller ikke efter. Hvis du ikke kan læse indenad, så øger det ikke troværdigheden for hvor godt du kan bedømme hele set-up'et.

Jeg siger det bare.

Har i øvrigt selv prøvet at "handle" med en master, som havde en slave. Det var ganske fint. Jeg var dog mere end almindeligt nervøs for at blive rullet.

Kan dog nu se at cherie har ændret sit indlæg efter du har svaret... The plot thickens!

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære Mush, der kommer ikke noget slag...der er kun tabere

En taber der hedder æslet orgasmic...der er budbringer osv for pigen i Albanien

Endnu en taber pigen i Albanien som måske for udlevet en fantasi, måske mere end godt er, måske så meget at det bliver en oplevelse for livet, resten af livet, hvis hun kommer tilbage til livet, da abselut ingen tager asvar for hende, slet ikke Æslet.

Vinderen? det er ham du og jeg er for kloge til at snakke om!

DU MÅ LIGE SLAPPE AF!

Hvem er du som skal belær andre...og så i dette forum???

La dog folk (inklusiv Æslet, Orgasmic, Ivan, Albaneren, osv) træffe deres egen beslutninger og gør hvad de nu har lyst til !

Hader typer som skal være moralsle vogter og løfte pegefingeren

Live and let die!!

Orgasmic: tråden er spændende , jeg glæder mig til at høre mere :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...