Hop til indhold
P9s

Om bagmænd, franchise eller hovedkontorer

Recommended Posts

Jeg har besøgt en massagevirksomhed, der har afdelinger rundt omkring i landet.

Massagen inde forskellige afdelinger er ens alle steder, så nogen må jo organisere det. Selve stedet og massagen er tip top, og i den henseende har jeg intet at klage over. Det der får mig til at tænke er, at der sidder måske nogle personer i baggrunden og tjener penge på at instruere og organisere pigerne. Det kunne måske være typer man ikke ønsker at støtte.

Er det mig der overtænker situationen, eller hvilke overvejelser gør I jer i sådan en forbindelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
P9s skrev, for 2 minutter siden:

...nogen må jo organisere det. Selve stedet og massagen er tip top, og i den henseende har jeg intet at klage over...... personer i baggrunden og tjener penge på at instruere og organisere pigerne....

Hej

Spændende emne. Jeg har tilladt mig at klippe lidt i dit indlæg. Du skriver jo selv at massagen inde på de forskellige afdelinger er i tip-top, godt organiseret og ens. Hvis der sidder nogle og organiserer dette og tjener penge på den del hvad er så problemet?

Jeg ved hvordan loven er, men min egen mening er til gengæld også at det er en temmelig gammel og unuanceret lov.

Jeg har tidligere arbejdet som konsulent og havde en agent tilknyttet, hvilket gjorde at jeg ikke skulle tænke på noget som helst andet end tage hen til det sted jeg skulle arbejde og gøre hvad jeg nu skulle, og tjente styrtenes på det. Jeg vidste udemærket at min agent også tjente på mig, lige så vel som min agents kunde, og agentens kundes kunder :).

Om det er nogle forkerte der tjener penge på det? Ja i mange tilfælde vil det nok være, men det er jo i min mening fordi det netop er forbudt og derfor bliver holdt skjult.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 25 minutter siden:

Hej

Spændende emne. Jeg har tilladt mig at klippe lidt i dit indlæg. Du skriver jo selv at massagen inde på de forskellige afdelinger er i tip-top, godt organiseret og ens. Hvis der sidder nogle og organiserer dette og tjener penge på den del hvad er så problemet?

Jeg ved hvordan loven er, men min egen mening er til gengæld også at det er en temmelig gammel og unuanceret lov.

Jeg har tidligere arbejdet som konsulent og havde en agent tilknyttet, hvilket gjorde at jeg ikke skulle tænke på noget som helst andet end tage hen til det sted jeg skulle arbejde og gøre hvad jeg nu skulle, og tjente styrtenes på det. Jeg vidste udemærket at min agent også tjente på mig, lige så vel som min agents kunde, og agentens kundes kunder :).

Om det er nogle forkerte der tjener penge på det? Ja i mange tilfælde vil det nok være, men det er jo i min mening fordi det netop er forbudt og derfor bliver holdt skjult.

Meget stor forskel på dette du kommer med som eksempel. 
Konsulenter og rådgiver arbejder for dig og dine interesser. Og er som regel et etableret virksomhed. 
med cvr. Nummer og etik bag. 
det forholder sig noget anderledes når en klinik eller en pige har en bagmand. 
så er det hans interesse der kommer først. 
samt at dette er som regel kriminelle mennesker som ikke har nogen form for menneske syn, og er fuldstændig ligeglad med hvor mange mænd pigen skal være sammen med. 
bare hun betaler. 

så at sammenligne retskaffen borger som arbejder som konsulent og betaler skat med bagmænd fra underverden. Og på den måde sige at det er det samme. Giver jeg dig på ingen måde ret i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

Meget stor forskel på dette du kommer med som eksempel. 
Konsulenter og rådgiver arbejder for dig og dine interesser. Og er som regel et etableret virksomhed. 
med cvr. Nummer og etik bag. 
det forholder sig noget anderledes når en klinik eller en pige har en bagmand. 
så er det hans interesse der kommer først. 
samt at dette er som regel kriminelle mennesker som ikke har nogen form for menneske syn, og er fuldstændig ligeglad med hvor mange mænd pigen skal være sammen med. 
bare hun betaler. 

så at sammenligne retskaffen borger som arbejder som konsulent og betaler skat med bagmænd fra underverden. Og på den måde sige at det er det samme. Giver jeg dig på ingen måde ret i. 

Dén del tror jeg godt vi kan være enige om, omend det er meget generalisering. Jeg ved en del piger har det skønt med at de "bare" skal arbejde.

Jeg tror du glemte at læse den del jeg skrev om at en mulig årsag til tingene er som de (måske) er, er at finde i den gammeldags og unuancerede lov der gør det forbudt. Og dermed kan lave sammenligningen med at arbejde som konsulent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Dén del tror jeg godt vi kan være enige om, omend det er meget generalisering. Jeg ved en del piger har det skønt med at de "bare" skal arbejde.

Jeg tror du glemte at læse den del jeg skrev om at en mulig årsag til tingene er som de (måske) er, er at finde i den gammeldags og unuancerede lov der gør det forbudt. Og dermed kan lave sammenligningen med at arbejde som konsulent.

Måske er loven for gammel. 
det er ligesom ikke Essen i dette her. 
Og gør det på ingen måde ok. 
nok også sjælendt du aflevere 30-50 % af din omsætning, til en konsulent. 
ved ikke hvilken piger du referer til der bare elsker at arbejde, men jeg ved at bagmænd eller konsulent hvis du vil kalde dem det. 
ikke udføre ret meget arbejde. 
de koordinerer kun hvor de skal hen næste gang. Fortæller dem hvad de skal tage af pris. Og hvilken ydelser. 
de hjælper dem ingen gang med umulige kunder eller andet. 
de styre dem bare rundt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 49 minutter siden:

Du skriver jo selv at massagen inde på de forskellige afdelinger er i tip-top, godt organiseret og ens. Hvis der sidder nogle og organiserer dette og tjener penge på den del hvad er så problemet?

Problemet for mig er eksempelvis, at en gruppe lyssky eller kriminelle sidder i toppen af kransekagen og tjener penge - og den slags personer har jeg ingen interesse i at støtte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

ved ikke hvilken piger du referer til der bare elsker at arbejde, men jeg ved at bagmænd eller konsulent hvis du vil kalde dem det. 
de koordinerer kun hvor de skal hen næste gang. Fortæller dem hvad de skal tage af pris. Og hvilken ydelser. 
de styre dem bare rundt. 

For måske at præcisere, så drejer det sig om “kæden” episk massage. Mange steder rundt omkring i landet, priserne er tilsyneladende ens - og pigerne arbejder sikkert for samme arbejdsgiver. MEN, jeg kan naturligvis tage fejl, og bare se konspirationer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
P9s skrev, for 1 minut siden:

For måske at præcisere, så drejer det sig om “kæden” episk massage. Mange steder rundt omkring i landet, priserne er tilsyneladende ens - og pigerne arbejder sikkert for samme arbejdsgiver. MEN, jeg kan naturligvis tage fejl, og bare se konspirationer 

Ok men priserne er altid sat af bagmænd. 
Eller underverden. 

Som regel tager de ungarnske/rumænske piger ca. 1200 kr. for en time de sydamerikanske tager 1500 kr. for en time. 

Så mon ikke det gælder det samme for episk massage. 
hvis ikke så taler de bare meget godt sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tror bare det er helt almindelig franchise - eller kæde af virksomheder.

De lægger jo ikke skjul på at de har afdelinger i forskellige byer, og deres tilbud er ikke særlig 'vilde' .. 
Lidt som hvis man lavede en kæde af tantra-massører ..  
De sælger ikke sex, i dén forstand, så jeg tror ikke en gang der er noget ulovligt i det ..

Jeg tror de er ganske seriøse, lidt over i retning af det spirituelle / helse .. 
Jeg har besøgt een af de piger der arbejder der, jeg besøgte hende ikke hos EpiskM, men hun har sit eget sted også .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 time siden:

de styre dem bare rundt. 

Jeg er ikke helt enig. Og bare lige for at gøre det klart jeg forsvarer ikke bagmændende.

Hvis du står som pige i f.eks. Columbia, hvordan hulen skulle du så have en kinamands chance for at vide hvor du skal hen og tjene penge på prostitution? Hvor du skal bo mens du er der? Hvor du skal annoncere? Hvad er niveauet af priser? Typen af kunder osv.?

Jeg argumenterer ikke imod at prisen de tager for det er for meget, men hvad er alternativet når det nu foregår så lyssky? Det er jo netop dén del der er det farlige/ulovlige ikke?

Jeg ved også at flere piger bliver selvstændige når de får lidt kendskab til "systemet" i området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
P9s skrev, for 2 timer siden:

Problemet for mig er eksempelvis, at en gruppe lyssky eller kriminelle sidder i toppen af kransekagen og tjener penge - og den slags personer har jeg ingen interesse i at støtte

Leg nu med tanken om at de ikke var lyssky, men helt offentlig, og ikke kriminelle. De ville stadigvæk tjene penge. Ville du så støtte dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 14 minutter siden:
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke helt enig. Og bare lige for at gøre det klart jeg forsvarer ikke bagmændende.

Det virker lidt sådan at du mener det er ok de tjener styrtene med penge på fattige piger. Fra lande hvor de ingen muligheder har. 

MrLovaLova skrev, for 15 minutter siden:

Hvis du står som pige i f.eks. Columbia, hvordan hulen skulle du så have en kinamands chance for at vide hvor du skal hen og tjene penge på prostitution? Hvor du skal bo mens du er der? Hvor du skal annoncere? Hvad er niveauet af priser? Typen af kunder osv.?

Præcis du siger det selv. 
og type af kunder dem de næsten ikke fra vælge. 
hvordan skulle de dog det. 
hvor tit kræver en udenlandsk foto af kunden 

MrLovaLova skrev, for 17 minutter siden:

Jeg ved også at flere piger bliver selvstændige når de får lidt kendskab til "systemet" i området.

De selvstændige udenlandske piger er dem i bedre lejligheder og prisen er i gennemsnit lidt højre. 
dem er der ikke mange af. 
Og de fleste er ligeglade som anden bruger skrev. Jeg er pris bevidst. 
nu er du for Jylland så kender ikke så mange piger der over. Havde det været på Sjælland kunne jeg fortæller dig om rigtig mange sydamerikanske piger der bliver udnyttet og misbrugt. Og meget få sydamerikanske der er selvstændige. 

En ting vi kan blive enige om at loven skal laves om.  Men det er en anden ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Valbyguy skrev, for 7 minutter siden:

Hvis de her steder er grønne, hvad er problemet ? 

Tror der er blandet nogle ting sammen.
@P9s nævner selv han snakker om Episk Massage.
Og de har, så vidt jeg ved, intet med udenlandske piger at gøre - eller med prostitution, for den sags skyld ..

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tak Sneræven, der var bare at ‘ekstras’ er ikke nævnt ….

Redigeret af Valbyguy
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

... han snakker om Episk Massage.
Og de har, så vidt jeg ved, intet med udenlandske piger at gøre - eller med prostitution, for den sags skyld ..

Er prostitution alene når der er samleje? 
Om det er Episk eller Thaier (eller andre nationaliteter) der giver HJ, så er det vel også prostitution. En seriøs gråzone er nok diverse tantramassører hvor udløsning accepteres (selvfølgelig ved et "uheld"). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Nielsen Tonajt skrev, for 18 minutter siden:

Er prostitution alene når der er samleje? 
Om det er Episk eller Thaier (eller andre nationaliteter) der giver HJ, så er det vel også prostitution. En seriøs gråzone er nok diverse tantramassører hvor udløsning accepteres (selvfølgelig ved et "uheld"). 

Jeg tror det er en gråzone, men f. eks. tantramassører - og goså nogle thai massører - definerer lingam massage som 'ikke sex' ... 
Ind imellem virker den grænse lidt pudsig, men på den anden side forståelig nok - og den giver faktisk god mening (for mig)... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
P9s skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt en massagevirksomhed, der har afdelinger rundt omkring i landet.

Massagen inde forskellige afdelinger er ens alle steder, så nogen må jo organisere det. Selve stedet og massagen er tip top, og i den henseende har jeg intet at klage over. Det der får mig til at tænke er, at der sidder måske nogle personer i baggrunden og tjener penge på at instruere og organisere pigerne. Det kunne måske være typer man ikke ønsker at støtte.

Er det mig der overtænker situationen, eller hvilke overvejelser gør I jer i sådan en forbindelse?

Tak for dit indlæg.

For mig at se bliver problemet lidt her, at du ikke gør det konkret. 

Altså hvilken type massage er der tale om, er der tale om udenlandske eller danske GP’er etc. Det er meget sjældent, at jeg inden for GP-markedet har hørt om decideret kæder – det er måske lidt mere noget, man ville forbinde med f.eks. Tyskland. Jeg ved ikke om det også kunne være i Holland.

Det sagt er trafficking, bagmænd/pimps noget, man må tage meget seriøst. Det er herinde før blevet diskuteret, om nogle grupper af piger kunne have det. Desuden har der netop været en dokumentar fra TV2 om emnet, “Bordellernes bagmænd”. Det er også blevet diskuteret herinde.

Jeg tror dog, at det kan være meget svært som klient at gøre sig klog på. Nogle gange kan man måske have mistanke om det, hvor det viser sig alt er i den skønneste orden, andre gange kan en pige have en bagmand uden man har nogen ide.

Nu kan jeg så faktisk læse i en af kommentarerne, at det drejer sig om en massagekæde ved navn Episk Massage – det er nok ikke det der som udgangspunkt vil få mine alarmklokker til at ringe.

Larschristian skrev, for 5 timer siden:

(…)

de styre dem bare rundt. 

Jeg ville ikke turde gætte på, hvad en evt. bagmand ville tage af en piges omsætning. 50-70 %, 30-50 %, 30-10 %, jeg har ingen ide?

Larschristian skrev, for 5 timer siden:

(…)

Som regel tager de ungarnske/rumænske piger ca. 1200 kr. for en time de sydamerikanske tager 1500 kr. for en time. 

Så mon ikke det gælder det samme for episk massage. 
hvis ikke så taler de bare meget godt sammen. 

Jeg tror, man skal passe på med at hænge piger fra enkelte lande ud på den måde. Lad os tage et eksempel med et land som Ungarn. Her har jeg mødt piger, der har taget alt fra 1.200 kr. for en time til 1.500 kr. for en time, hvor man så skulle betale for alt andet i ekstras f.eks. kys så det nemt kunne blive mere end det.

For mig bliver det altid lige voldsomt nok at sige, at underverdenen styrer det hele. Der er meget snavs derude. Men der er også piger, der rent faktisk forsøger at arbejde som GP’er så godt de kan. Om de så er fra Rumænien, Ukraine eller Polen.

Det der bekymrer mig lige nu er mere, at vi er i et marked, hvor det bliver sværere og sværere at navigere. Jeg besøgte selv forleden en pige til 1.800 kr. for en time, hvor det f.eks. viste sig at billederne ikke helt passede. Når den slags kan ske, så kan man da også blive bekymret for, hvad der mon ellers foregår med pimps og den slags :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 3 timer siden:

Hvis de her steder er grønne, hvad er problemet ? 

Hvad har farven med bagmænd at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Leg nu med tanken om at de ikke var lyssky, men helt offentlig, og ikke kriminelle. De ville stadigvæk tjene penge. Ville du så støtte dem?

Jeg har ikke noget imod at folk tjener penge, men jeg vil helst ikke støtte kriminelle eller andre udskud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
P9s skrev, for 19 minutter siden:

Absolut ingenting …. Med en bagmand som følger loven hedder investor …

Del dette indlæg

Link til indlæg
P9s skrev, for 17 minutter siden:

"Grøn" betyder massage uden sex  ... 
Det bruges mest i forbindelse med Thai-klinikker, og så betyder det også uden "Handjob"

Haha, ja, jeg forstår godt du farer vild i koderne ... :)

Især fordi der er filtret tre helt forskellige 'områder' ind i hinanden ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror, man skal passe på med at hænge piger fra enkelte lande ud på den måde. Lad os tage et eksempel med et land som Ungarn. Her har jeg mødt piger, der har taget alt fra 1.200 kr. for en time til 1.500 kr. for en time, hvor man så skulle betale for alt andet i ekstras f.eks. kys så det nemt kunne blive mere end det.

Jeg skriver som regel. 
og det er standard prisen uden eksempel anal prostata mm. 

Dette er ikke at hænge en speciel gruppe ud. 
men det er jo dem hvor det store problem gennerelt ligger. 
Det er jo ikke de svenske, norske eller anden gruppe der er er overrepræsenteret i miljøet. 

jeg nævner bevidst ikke thaier, da jeg ikke kender deres setup særlig godt. 
Og de sover og bor som regel ikke på det værelse og sted de arbejder når de er i DK. 

TheLion skrev, for 9 timer siden:

Det der bekymrer mig lige nu er mere, at vi er i et marked, hvor det bliver sværere og sværere at navigere. Jeg besøgte selv forleden en pige til 1.800 kr. for en time, hvor det f.eks. viste sig at billederne ikke helt passede. Når den slags kan ske, så kan man da også blive bekymret for, hvad der mon ellers foregår med pimps og den slags :)

Det er ikke billeder der kun indikere om der er noget galt. Selvstændige piger kan sagtens snyde på vægten også.  
Faktisk er det ikke særlig svært at se hvor man skal være på vagt. 
og lige tænke sig om en ekstra gang. 

alle disse alarm klokker er nævnt flere gange herinde, så gider ikke liste dem op igen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du søgt ejerskabskredsinfo?

https://www.episkm.com/kopi-af-billede

https://www.episkm.com/aalborg

Du lægger selv op til den brede, generelle sniksnak mere end direkte vurdering af EpiskM. 

Mens Lion som altid svømmer afsted i uforståelig generalisering uden mening og personlig historie om en Ungarer. 

Jeg har ikke prøvet EpiskM, men vil da overveje en tur fx hos Julie. 

Umiddelbart ligner det blot en franchise kæde, hvor folkene bag måske finder lokaler, sørger for marketing, sekretær/bookingsystem, måske rengøring - for en pris. 

Er ikke klar over om der er flere tillnyttet fx Aalborg end Julie. 

Art læge- eller kontorfælleskab? 

Lokalerne har du selv set. Virker præg af lusky, gemt af vejen eller indbydende, officielt markedsført. En enkelt healingsmassør har måske svært ved at betale husleje alene, mens en betaling for praktisk hjælp og husleje delt ud på 3 eller 4, typisk er en fin måde at skbe en business, hvor investorer/bagmænd tjener som behandlerne selv og kunden 7,9,13 vinder. Netop ved ordnede forhold. 

Det er vel oppe i tiden med bla selvforkælelse, anden syn på massage og seksualisering og par terapi, mens Løvens Hule har haft besøg af 'sex og massage folk i forskellige former. Så meget muligt, det er en god ide, der praktisk og pragmatisk er konstrueret som franchise decideret eller fællesskaber ift udgifter, enkelte kan leje sig ind hos?

Vil du vide mere om signaler for bagmænd, handlede piger, traficking, udnyttende udlejere osv, er det vist bare at søge og trawler igennem de mange tråde herinde om det. 

NB: falder fint i forlængelse med damen med...var det testikkel massage et sted i Jylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

At komme med påstande eller antydninger om at specifikke forretninger bryder gældende lovgivning er et anliggende for politiet ikke Eroguide.

Hvis man har beviser for disse påstande skriver man en anmeldelse (og man kan ovenikøbet gør det digitalt https://politi.dk/anmeld-kriminalitet ).

Eroguide er IKKE beregnet til at postulere kriminelle handlinger. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...