Hop til indhold

Om bagmænd, franchise eller hovedkontorer

Featured Replies

Skrevet
nillerniller skrev, den 8.7.2024 at 17:58:

(…)

Mens Lion som altid svømmer afsted i uforståelig generalisering uden mening og personlig historie om en Ungarer. 

(…)

Tak for din kommentar. Jeg håber, at det vil fremgå, at det jeg bringer op her er forholdsvis konkrete eksempler på priserne hos f.eks. ungarske piger, og hvordan de kan afvige fra forskellige grupper af piger fra det samme land.

Du vælger dernæst at skrive, at der er tale om generaliseringer som at jeg ifølge dig åbenbart altid gør eller endda decideret “svømmer rundt i” – det vil være en påstand og det skal jeg frabede mig. Man kunne diskutere om det du netop skriver her faktisk er generaliserende.

Du siger også, at der netop er tale om en personlig historie her – det har jeg svært ved at se hvor skulle fremgå?

Der er tale om, at et medlem @Larschristian bringer priser op hos GP’er fra en række forskellige lande, hvor jeg tillader mig at gøre opmærksom på, at man skal passe på med at skære de enkelte lande over i en kam. Jeg gør her opmærksom på, at de f.eks. kan afvige blandt piger fra forskellige grupper fra Ungarn.

Men haha, virkelig sjovt.

Det ikke sagt, at det ikke kan være relevant med en debat om f.eks. mistanke om, at et sted skulle have mistænkelig adfærd :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
P9s skrev, den 6.7.2024 at 16:02:

Massagen inde forskellige afdelinger er ens alle steder, så nogen må jo organisere det. Selve stedet og massagen er tip top, og i

Som alle andre franchise, mange fællesskaber med investorgrupper bag sig og med fine, rene forhold. Espressohouse og Jysk er jo også 'ens' og styret uanset hvor, du besøger dem uden at sammenligne iøvrigt. 

P9s skrev, den 6.7.2024 at 16:02:

Er det mig der overtænker situationen, eller hvilke overvejelser gør I jer i sådan en forbindelse?

Synes jeg ikke. Altid godt at overtænke, da mange sexkunder beviseligt undertænker og dermed holder flot liv i bagmænd, handlede piger, udnyttende udlejere mm. 

Overvejelser:

Brug fornuft og de kontrol værktøjer, enhver har fri mulighed for at bruge. Det er cvr, adressecheck, søge EpiskM, checke tlfnr på 180.dk, fotosøge (ikke muligt her), checke eg og trustpilot men med vished om, at man ikke kan stole blindt på anmeldelser, er det danske healingsmassører og er de måske tidligere anmeldt fx på eg (de kan ændre navne), efterlyse konkret Episk eller former for behandling eller navn/alder osv osv.

Det KAN være en helt alm franchise eller en afdelings-udstukket god ide med skat, registrering, ordnede forhold, der modsat online behandling af kæledyr eller mentale doktorer, vi har set de seneste år, jo SKAL have fysiske rammer for at give FYSISK massage og behandling. 

Massive anmeldelser (anonyme). Facebook side? Check hver by's adresser. 

Virker ret legit ift hjælp med afstresning, rejsningsproblemer, større nydelse og orgasme, præstationsangst mm. 

https://www.episkm.com/

Derfor kan det godt være kriminelle bagmænd, der står bag (ville dog undre mig med den marketing og åbenhed). Har de været i god aften Danmark...

Screenshot_20240710_091109_Gallery.jpg

Screenshot_20240710_091118_Gallery.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Til info kan Franchise ejer/giver af EpiskM så nemt som ingenting findes - CVR - iøvrigt er der bestemt ingen lyssky/kriminelle brutale bagmænd bag foretagendet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.