Hop til indhold

Hvor velsoigneret og velklædt er du?

Featured Replies

Skrevet

Der er jo ingen tvivl om at rent hygiejnisk, er det nok at bade, vaske sig ordentligt og børste tænderne og klippe og rense neglene. Så er man jo sådan set ok at være sammen med. Man lugter ikke og det er nok det vigtigste.

Men er det er nok? Altså i al almindelighed til daglig, men jo især hvis man vil “lave damer” og her synes jeg også, hvis man vil være sammen med GP’ere

Man kan ikke ændre på hvor høj man er. Om man er halvskallet. Om man har stor næse, små øjne og store ører……….

Men man kan gøre rigtig meget andet. Være - det jeg kalder velsoigneret. Dvs håret er klippet ordentligt. Barbering er gjort ordentligt og hår er fjernet fra ører, bryn og næse. Negle er nyklippede og rene. 

Man kan også tage den videre. Altså til trimning af kropsbehåring. Rent tøj, måske endda også pænt, moderne tøj - altså være velklædt til lejligheden.

Derudover kommer så manerende, som betyder endnu mere, men så er vi nok udover emnet. 

Måske undervurderer mænd hvor meget det betyder for kvinderne. Det tror jeg. 

Men hvad tænker du og hvad tænker pigerne mon?

• Svar 52
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg barberer mig ikke dernede selvom vi skriver 2024.. Du ville blive overrasket over hvor mange af dine artsfæller der faktisk synes det er mega lækkert, og frækt at kunne se det er en kvinde og ikke

• Jeg gør ALT for at fremstå bedst muligt, bad, barbering , trimning div steder, nybadet velduftende og rent og pænt tøj.. Vi kan ikke være bekendt andet 

• Det skyldes måske at "client" på engelsk generelt jo betyder "kunde", og hvis de prøver på at tale dansk, kunne det jo smutte

Skrevet

Jeg gør ALT for at fremstå bedst muligt, bad, barbering , trimning div steder, nybadet velduftende og rent og pænt tøj.. Vi kan ikke være bekendt andet 

Skrevet

Jeg går meget op i at betragte mit møde med en GP lidt som et booty call. Jeg er ren, velsoigneret, barberet de steder jeg skal være det og alt det der. Min tanke er at jo mere tiltrækkende jeg kan gøre det for hende, jo nemmere er det for hende at giver mig en lækker oplevelse.

Tøjet er ikke noget jeg tænker meget over, det skal alligevel af, men det er som regel mit hverdagstøj og mit arbejde kræver jeg er pænt og ordentligt klædt, så jeg ligner ikke en bums

Redigeret af Skilgannon

Skrevet
  • Author

Jeg må så selv indrømme at min soignering stopper før trimning af kropsbehåring. Det har måske noget med alder at gøre. Ingen gjorde det da jeg var yngre. 

Men hvis det betyder noget/meget for pigerne vil jeg da gerne gøre en indsats.

Det kunne måske være et nyt forretningsområde fir visse GP’ere. Thai piger giver jo oftest en god massage før det bliver til sex. Måske nogen ville tilbyde kropssoignering før sex. Det kunne måske være både dejligt, ophidseende og rart for begge parter. Er der måske allerede nogen der tilbyder det?

Redigeret af Slowman

Skrevet

Jeg klæder mig præcis som jeg vil gøre hvis jeg skal have sex med min kæreste. Det vil altså sige i det tøj jeg nu har på den dag. Sex med en kæreste er ofte improviseret ligesom det for mig er med en gp. 

Skrevet
Slowman skrev, for 38 minutter siden:

Jeg må så selv indrømme at min soignering stopper før trimning af kropsbehåring. Det har måske noget med alder at gøre. Ingen gjorde det da jeg var yngre. 

Men hvis det betyder noget/meget for pigerne vil jeg da gerne gøre en indsats.

Det kunne måske være et nyt forretningsområde fir visse GP’ere. Thai piger giver jo oftest en god massage før det bliver til sex. Måske nogen ville tilbyde kropssoignering før sex. Det kunne måske være både dejligt, ophidseende og rart for begge parter. Er der måske allerede nogen der tilbyder det?

-Thaier hjælper gerne med soignering -har tit modtaget den hel store  soigneringstur i thailand. Tvivler på de har tid i dk. og vi har råd;-)

Skrevet

Har altid været velsoigneret og velklædt når jeg aflægger en GP et besøg. Og jeg er fuldstændig overbevist om at GPerne sætter pris på det. 

Skrevet

Vi kunne vende den om, hvis vi skulle have sex med tilfældige kvinder 1 , 2, 3 eller 10 gange om dagen (i wish ) :-) ..ville vi så ikke helst de var top top soigneret 

Skrevet

Altid nyvasket, trimmet ALLE STEDER, parfume og rent tøj. Synes personligt ikke man kan tillade sig andet, da jeg selv forventer det samme fra GP'en. Nu er jeg også kun 26, så kan være det derfor jeg har det sådan. Men personligt har jeg da ikke lyst til at gå ned på kvinde hvis ikke den er trimmet, såvel tænker jeg det er gensidigt, vi er altså i 2024 :D

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 4 minutter siden:

Altid nyvasket, trimmet ALLE STEDER, parfume og rent tøj.

Parfume er ikke lige populær hos alle GPer. ;)

Skrevet
Pite skrev, for 6 minutter siden:

Parfume er ikke lige populær hos alle GPer. ;)

Det skal jeg ikke kunne sige, men det er der jo nok.

Men min personlige erfaring er dog at de sætter pris på man dufter godt ;)Har da næsten altid fået et kompliment på man duftede godt.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Har man vasket sin mås, og børstet sine tænder, så er jeg super glad og tilfreds:P.. 

Jeg tror faktisk ikke jeg rigtig ænser hvilket tøj min gæst kommer i.. Måske hvis det - ifølge mig - er koldt og personen kommer i shorts så ville jeg bemærke det og nævne det men jeg tror at det jeg ser mest af er arbejdstøj:ph34r:^_^..

Og det er ikke fordi jeg er ligeglad eller lignende med mine gæster, men mere fordi den tid hvor de har tøj på er rigtig kort:lol:..

Hvad angår trimning osv så jeg faktisk gladere for en ubarberet mand (kropsbehåring) da jeg synes trimmet og barberet hurtigt stikker.. Har faktisk en enkel gang fået en stafylokok infektion i noget skægpest der var kommet på mine baller efter en gæst der var barberet.. Det var en grimmere affære der spredte sig til langt ned på lårene og gav 14 dages penicillinkur og daglige afvaskninger med mediskrub.. Tit få jeg bare skægpest alle mulige steder pga gæsternes barbering:lol:.. 

Skrevet
Crabman skrev, for 15 minutter siden:

Men personligt har jeg da ikke lyst til at gå ned på kvinde hvis ikke den er trimmet, såvel tænker jeg det er gensidigt, vi er altså i 2024 :D

Jeg barberer mig ikke dernede selvom vi skriver 2024:ph34r::lol:.. Du ville blive overrasket over hvor mange af dine artsfæller der faktisk synes det er mega lækkert, og frækt at kunne se det er en kvinde og ikke en pige de er sammen med, også mænd på 28:P..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg barberer mig ikke dernede selvom vi skriver 2024:ph34r::lol:.. Du ville blive overrasket over hvor mange af dine artsfæller der faktisk synes det er mega lækkert og frækt også mænd på 28:P..

Det jo også fint man skal jo gøre det man selv kan lide. Det var heller ikke for at dømme nogen. Det var udelukkende kun min egen personlige holdning :P 

Og vi alle tænder jo på noget forskelligt hver især.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Det jo også fint man skal jo gøre det man selv kan lide. Det var heller ikke for at dømme nogen. Det var udelukkende kun min egen personlige holdning :P 

Det lød bare så definitivt:P.. Der var en tråd for længe siden hvor en mand beklagede sig over at man da ikke kunne være prostitueret og have stubbe på benene hvor jeg lige måtte løbe ud og barberer ben så sad med samme fornemmelse et øjeblik:lol:.. Sådan lidt “okay så jeg bare ikke i 2024 åbenbart”:lol:..

Skrevet
Slowman skrev, for 2 timer siden:

. Negle er nyklippede og rene. 

Ja, og husk at file neglene!! ...

Det var der en GP der gjorde mig opmærksom på, for flere år siden ...
Jeg prøver at huske det hver gang .. 

Pite skrev, for 18 minutter siden:

Parfume er ikke lige populær hos alle GPer

Nogle kan være allergikere. Tænker det er derfor.
Jeg prøver så vidt muligt at bruge duftfri deodorant.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det lød bare så definitivt:P.. Der var en tråd for længe siden hvor en mand beklagede sig over at man da ikke kunne være prostitueret og have stubbe på benene hvor jeg lige måtte løbe ud og barberer ben så sad med samme fornemmelse et øjeblik:lol:.. Sådan lidt “okay så jeg bare ikke i 2024 åbenbart”:lol:..

Det var i hvert fald ikke ment sådan haha. Det er svært at få ens tonefald med over besked :P Beklager i hvert fald så overfor dig, for det var ikke meningen du skulle føle dig truffet eller lignende :)

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Nogle kan være allergikere. Tænker det er derfor.
Jeg prøver så vidt muligt at bruge duftfri deodorant.

Ja okay det giver jo også mening.

Skrevet
  • Author

Jeg elske at kvinder er bare let trimmede for neden. 

Jeg er også glad for piger der slikker mellemkød, nosser og  pik. Hvis piger generelt hellere vil det på mænd der er trimmede gør jeg det gerne. Altså barberet på nosser og trimmet resten. Helt bar tror jeg ikke rigtig jeg er med på.

Duft af kvinde og parfume er også dejligt. Rigtig duft af kvinde er nok svært at få/forvente hos piger der bader efter hver besøg☺️

Hvad mænd skal dufte af, vil jeg overlade til pigerne at udtale sig om, men jeg bruger deo og aftershave. Ingen har klaget over det endnu.

Redigeret af Slowman

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvad angår trimning osv så jeg faktisk gladere for en ubarberet mand (kropsbehåring) da jeg synes trimmet og barberet hurtigt stikker.. Har faktisk en enkel gang fået en stafylokok infektion i noget skægpest der var kommet på mine baller efter en gæst der var barberet.. Det var en grimmere affære der spredte sig til langt ned på lårene og gav 14 dages penicillinkur og daglige afvaskninger med mediskrub.. Tit få jeg bare skægpest alle mulige steder pga gæsternes barbering:lol:.. 

Var hos en pige en gang som havde bumser og røde prikke over hele forsiden.
Hun forklarede det kunne ske når hun gav B2B til mænd som havde barberet kroppen. Så det er nok ikke helt usædvanligt.

Skrevet

Nu er jeg ikke af den generation, der barberer alt håret af, ej heller interesserer jeg mig for herremode, men jeg er altid ren og velduftende, når jeg besøger gp.

Redigeret af henlan

Skrevet
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Var hos en pige en gang som havde bumser og røde prikke over hele forsiden.
Hun forklarede det kunne ske når hun gav B2B til mænd som havde barberet kroppen. Så det er nok ikke helt usædvanligt.

Da jeg begyndte at barbere mig dernede fik jeg udslæt i starten. Troede jeg var blevet smittet af noget af en pige. Jeg får ikke udslæt når jeg først vasker mig, bruger et nyt barberblad og barberskum. Jeg tror der kan samle sig noget skidt på barberbladene som jeg ikke reagerer på i ansigtet men reagerer på dernede.

Jeg overlader det ikke til pigerne hvad de mener er rigtigt. Jeg lærte af Alpha M på youtube for en del år siden, den gang han ikke havde grå hår og det ikke kun handlede om at sælge skønhedsprodukter. Jeg har fået mange komplimenter for min cologne. Ved ikke om det bare er sådan noget de siger, lige som "du har en stor...". Men andre reagerer også på det.

Skrevet

Jeg møder op i det stiveste puds hver eneste gang (næsten da). Ikke for hendes skyld, men for min egen. Det er det bedste jegkan gøre, og jeg får det godt ved det, så selvfølgelig gør jeg det. Om hun så er ligeglad gør inge forskel for mig. Lige der er jeg meget egoistisk. Nå ja, nok ikke kun lige der. :D

Skrevet
  • Author
henlan skrev, for 5 timer siden:

Nu er jeg ikke af den generation, der barberer alt håret af, ej heller interesserer jeg mig for herremode, men jeg er altid ren og velduftende, når jeg besøger gp.

Jeg er nu heller ikke helt ung og heller ikke inde i herremoden, men derfor kan man jo godt forsøge at se en smule opdateret ud i tøjet.

Jeg tænker ikke hørjakke i italiensk snit og håndsyede læder sko, bare pæne jeans eller bukser en passende skjorte og sko der ikke stikker af ifht det andet. Og helt rent, synes jeg også selvom det hurtigt skal af. Førstehåndsindtrykket tæller. Mange mænd sætter jo også pris på at møde en sød pige i pænt tøj eller lingeri eller hvad der evt er aftalt - også selvom det ret hurtigt tages af.  Jeg kan nu godt nyde at hjælpe med at tage de af, hvis det er opportunt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.