Hop til indhold

Hvor velsoigneret og velklædt er du?

Featured Replies

Skrevet

Jeg oplever sjældent at mine gæster møder op i arbejdstøj, måske fordi mine træffetider først starter når alm arbejdstid er ovre så de har nået hjem i bad og skifte tøj :)

Interressant som der er delte meninger om hvorvidt man skal gøre noget ekstra lækkert ud af sig selv op til et gp møde ("som man har betalt for"...).

Tjo....påklædningen er da et eller andet sted ligegyldig - den skal jo af om lidt, men jeg jubler altså indeni når jeg åbner døren for en velklædt, velduftende og glatbarberet mand :x. Det fortæller noget om din person :).

• Svar 52
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg barberer mig ikke dernede selvom vi skriver 2024.. Du ville blive overrasket over hvor mange af dine artsfæller der faktisk synes det er mega lækkert, og frækt at kunne se det er en kvinde og ikke

• Jeg gør ALT for at fremstå bedst muligt, bad, barbering , trimning div steder, nybadet velduftende og rent og pænt tøj.. Vi kan ikke være bekendt andet 

• Det skyldes måske at "client" på engelsk generelt jo betyder "kunde", og hvis de prøver på at tale dansk, kunne det jo smutte

Skrevet
TheLion skrev, den 12.6.2024 at 18:08:

Jeg vil til sidst måske sige, at det måske er en lidt ærgerlig holdning at have, at det så må være op til klienterne selv, om de vil besøge en, hvis man f.eks. ønsker at have det på en helt bestemt måde.

Virkelig? Jeg har aldrig ønsket kunder for enhver pris, men har gennem tiden tilpasset min forretning, så jeg gennem annoncen og den efterfølgende kommunikation har kunnet tiltrække de kunder jeg ønsker, og har kunnet sortere dem fra, jeg ikke er interesseret i. Hvis folk ikke synes om det jeg tilbyder eller min facon, så er der masser af andre piger de kan gå til. Jeg ønsker ikke at gå på kompromis og potentielt risikere at skade hverken mit mentale eller fysiske helbred.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 2 timer siden:

Virkelig? Jeg har aldrig ønsket kunder for enhver pris, men har gennem tiden tilpasset min forretning, så jeg gennem annoncen og den efterfølgende kommunikation har kunnet tiltrække de kunder jeg ønsker, og har kunnet sortere dem fra, jeg ikke er interesseret i. Hvis folk ikke synes om det jeg tilbyder eller min facon, så er der masser af andre piger de kan gå til. Jeg ønsker ikke at gå på kompromis og potentielt risikere at skade hverken mit mentale eller fysiske helbred.

Jeg vil i tillæg til dette også gerne sige at jeg overhovedet ikke ønsker at være sammen med en GP, der har ulyst til mig. Jeg ved godt at jeg ikke er en gave til alle kvinder, men ligesom jeg kan nyde kvinder i mange aldre og som ikke ligner modeller tænker jeg også mange GP’ere er ret tolerante, med visse grænser, naturligvis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.