Hop til indhold
Ceylon

Hvorfor jeg aldrig anmelder mine besøg hos danske glædespiger

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden været aktiv på EG længe.

 

Har skrevet en del anmeldelser fra diverse Thai steder og andre udenlandske piger..

 

Dog er jeg har jeg aldrig skrevet om mine danske besøg.

 

De danske piger er dem jeg holder allermest af, så hvorfor ender jeg aldrig med at anmelde dem??

 

Jeg føler det træder over en grænse, da jeg med de danske piger deler noget jeg ikke på samme måde deler med de udenlandske piger. 

Det er en anderledes nærhed og en fælles forståelse for gensidig anonymitet, som ligger meget dybere end hos udenlandske piger.

 

Udenlandske piger er her jo ofte i perioder, såsom de frivillige thaipiger, andre piger er her under tvang og kummerlige kår, som de afrikanske piger desværre oftest er.

Fælles for disse udenlandske piger er at de ikke har sammen tilknytning til vores samfund og derfor ikke risikere de samme problemer, som en dansk pige kan komme ud for ved at blive anmeldt.

 

 

Det kræver derfor særdeles aktpågivenhed at anmelde de danske piger, så det er jeg tilbageholdende med.

 

Hvis de danske piger ønsker at blive anmeldt, så kan jeg gøre det, men vil søge deres accept heraf først.

 

Ønsker I danske piger at blive anmeldt eller er I helst fri?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja :) 

 

hvis du har noget godt at sige - så sig det gerne til hele verden... og gerne i detaljer :) 

 

hvis du har noget du er sur over/ked af/skuffet over/whatever else - så sig det til mig så jeg kan gøre en forskel og få en chance for at gøre det bedre og udvikle mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes da, alle alle skulle anmelde både positive og negative besøg. Så længe det sker i en sober og ordenlig facon. Dem der bare skriver møg, har jeg ikk den store respekt for. men dem som skriver det på en sober måde, gør vel også, at pigen indser der kan ske ændringer.

Men der er jo altid to sider af en sag, derfor skal pigen jo også, ha mulighed. For, at svare tilbage på den kritik de får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden været aktiv på EG længe.

 

Har skrevet en del anmeldelser fra diverse Thai steder og andre udenlandske piger..

 

Dog er jeg har jeg aldrig skrevet om mine danske besøg.

 

De danske piger er dem jeg holder allermest af, så hvorfor ender jeg aldrig med at anmelde dem??

 

Jeg føler det træder over en grænse, da jeg med de danske piger deler noget jeg ikke på samme måde deler med de udenlandske piger. 

Det er en anderledes nærhed og en fælles forståelse for gensidig anonymitet, som ligger meget dybere end hos udenlandske piger.

 

Udenlandske piger er her jo ofte i perioder, såsom de frivillige thaipiger, andre piger er her under tvang og kummerlige kår, som de afrikanske piger desværre oftest er.

Fælles for disse udenlandske piger er at de ikke har sammen tilknytning til vores samfund og derfor ikke risikere de samme problemer, som en dansk pige kan komme ud for ved at blive anmeldt.

 

 

Det kræver derfor særdeles aktpågivenhed at anmelde de danske piger, så det er jeg tilbageholdende med.

 

Hvis de danske piger ønsker at blive anmeldt, så kan jeg gøre det, men vil søge deres accept heraf først.

 

Ønsker I danske piger at blive anmeldt eller er I helst fri?

Hej Ceylon

 

Jamen hvorfor?

 

Du spørger i Overskriften:Hvorfor jeg aldrig anmelder mine besøg hos danske glædespiger

 

Nu kan jeg ikke svarer dig på hvorfor du ikke gør det...det kan kun du selv gøre.....

 

Men spørger du mig er mit svar:

 

Skriv en anmeldelse, hvis din oplevelse, var god, fin og du syntes det var godt,

 

Din oplevelse var så som så....skriv til pigen om din oplevelse, skriv om dine kritikpunkter....se hvad hun siger til det, måske giver hun dig en omtur, eller andet, du var utilfredsmed, eller giver forklaring på et kritikpunkt

 

Skriv en anmeldelse hvis hun stjal dine penge, alt var forkert, hun snød med tid og foto, osv....

 

Man kan jo altid som gæst/kunde se om stedet/pigen har en mailadresse, for at se om man kan fremføre en klage før man fører sig frem på det store internet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ceylon

 

Respekt for din holdning. Dog synes jeg den er mærkelig. Jeg synes alle piger på det marked har krav på samme respekt, uafhængig af hvad du føler du får ud af det.

 

Og jeg har svært ved at se at det skulle være mere i orden at anmelde en thai end en dansk pige.

 

Helt i orden, hvis der er noget du vil holde for dig selv, men skyld ikke skylden på at nogen kommer og går, mens andre bliver i dette land, og derfor er noget i orden med nogle, mens det ikke er for andre.

 

Jeg fornemmer desværre et forsøg på at legitimere den ulighed, der er i dine handlinger. 

 

mvh

RAS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det var da et besynderligt indlæg! Skulle danske pige nu pludseligt være hævet over kritikkens grænse. Måske fordi de hellere vil kaldes gudinder end ludere *hihi* I så fald har vi da her et klart argument for at fastholde luder begrebet som vi har diskuteret andetsteds. At de måske bedre kan foregive en oprigtig intersse skyldes nok den fælles baggrund og kultur vi deler med vores indenlandske medborgere, som er opvokset og opdraget her. Havde du nu boet i fx Thailand og kunne sproget og kulturen her kunne du måske opnå noget af det samme. Fælles reference grundlag og sprog betyder meget. Det har ikke en pind at gøre med at de danske nødvendigvist er bedre. Og dog - måske er de mere frigjorte og kan bedre nyde sex også med fremmede mænd pga. den store sexuelle frigørelsesproces vi har gennemgået i DK. Det samme kan du dog opleve med både tyske og UK kvinder, som er mindst lige så vilde og nydende som de danske!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fælles for disse udenlandske piger er at de ikke har samme tilknytning til vores samfund og derfor ikke risikere de samme problemer, som en dansk pige kan komme ud for ved at blive anmeldt.

 

Jeg er ihvertfald snart færdig med at skrive anmeldelser herinde, hvis det fortsætter med at nogle profiler partout skal ind og skrive i tråden at "den luder har de også kneppet" eller på anden måde nedgøre den glædespige, jeg netop har haft en virkelig udmærket GFE oplevelse med.

 

Jeg forstår ikke, hvordan folk efter at en pige har ydet dem en intim seksuel service, ikke forstår at værdsætte ydelsen på en mere sober måde, end ved at kalde hende luder, for det peger jo altsammen tilbage på dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xenofobi er et meget stærkt udtryk, men dit indlæg minder mig ærlig talt om det. Men nu ved vi i hvert fald, at vi ikke kan stole på dine eventuelle anmeldelser.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xenofobi er et meget stærkt udtryk, men dit indlæg minder mig ærlig talt om det. Men nu ved vi i hvert fald, at vi ikke kan stole på dine eventuelle anmeldelser.

 

Den må du nok lige forklare vagn. Som jeg forstår trådstarterens pointe, så vil han ikke anmelde danske piger, fordi han er usikker på de danske pigers reaktion. Det er ikke xenofobi. At han ikke tager samme hensyn til kvinder fra andre kultuer kan vel ikke være xenofobisk, men nærmere det stik modsatte. Der findes en ligeså stærk, beslægtet udtryk du med mere ret kunne have kaldt indslaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det der typisk sker i langt de fleste anmeldelser er, at trådstarter fortæller om en positiv oplevelse. Nogle sympatisøre og derefter bliver hun rakket ned af en eller flere. JANTELOVEN LÆNGE LEVE.

 

Vil foreslå at folk går over til at bruge TRUSPILOT, når de anmelder piger. 

 

Debat om min person bliver ignoreret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Xenofobi, Det ord har jeg ALDRIG hørt om :?:  :shock:  :???:  

 

Hvad betyder det :?:

 

Hilsen

3D

 

(Den Dumme Dråbe) :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xenofobi, Det ord har jeg ALDRIG hørt om :???::shock:  :???:  

 

Hvad betyder det :???::

 

Hilsen

3D

 

(Den Dumme Dråbe) :oops:

 

Jeg måtte også slå det op, men jeg syntes ikke det havde nogen relevans i denne her sammenhæng, så den må vagn hellere selv forklare  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xenofobi er et meget stærkt udtryk, men dit indlæg minder mig ærlig talt om det. Men nu ved vi i hvert fald, at vi ikke kan stole på dine eventuelle anmeldelser.

 

ikke enig - det er jo os piger og vores reaktioner han vil tage hensyn til som jeg forstår det....  det har hidtil været let at anmelde fordi de piger han har anmeldt enten ikke har kunne læse anmeldelsen eller er forsvundet kort tid efter... 

 

men at han ved at anmelde os danske piger går "tæt" på om man så må sige... 

 

det er da i min optik et meget pænt hensyn at tage.... måske lidt... malplaceret hvis det er pæne anmeldelser, men der er jo mange der hellere vil bede om tilladelse end tilgivelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg måtte også slå det op, men jeg syntes ikke det havde nogen relevans i denne her sammenhæng, så den må vagn hellere selv forklare  :roll:

 

Selvfølgelig, kunne jo bare spørge Onkel Google :-P

Det gjorde jeg så, og har det på samme måde som dig, Jernsvin :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig bør du også anmelde danske piger, såvel positivt som negativt, men udvisende respekt og i en saglig tone.

I min optik handler det i høj grad også om at forsvare egen og hinandens pengepung.

Når piger har valgt at tage en timepris som mænd skal tjene 4000 kr før skat for at kunne betale, er der i mine øjne ikke plads til at tage hensyn til de finere detaljer, andet end at vi ikke formidler mere identificerbar information, end pigerne selv gør om sig selv.

Pigerne har sagt A når de offentligt sælger sex, heraf følger B at de også kan blive anmeldt offentligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den må du nok lige forklare vagn. Som jeg forstår trådstarterens pointe, så vil han ikke anmelde danske piger, fordi han er usikker på de danske pigers reaktion. Det er ikke xenofobi. At han ikke tager samme hensyn til kvinder fra andre kultuer kan vel ikke være xenofobisk, men nærmere det stik modsatte. Der findes en ligeså stærk, beslægtet udtryk du med mere ret kunne have kaldt indslaget.

 

Den logik kan jeg ikke følge og derfor heller ikke kommentere.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt eksempel på, at man aldrig skal bruge fremmedord uden at kende betydningen af dem. Xenofobi betyder almindeligvis fremmedhad/fremmedangst. Dette er næppe relevant i forhold til trådstarters spørgsmål, som både Jasmin og Cherie iøvrigt har givet udmærkede svar på.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ikke mange, der ikke ved, hvad xenofobi betyder, jeg er i hvert fald ikke iblandt dem.

Men hvis du ikke kan se relevansen, så siger vi bare, at det ikke er relevant.

Hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ihvertfald snart færdig med at skrive anmeldelser herinde, hvis det fortsætter med at nogle profiler partout skal ind og skrive i tråden at "den luder har de også kneppet" eller på anden måde nedgøre den glædespige, jeg netop har haft en virkelig udmærket GFE oplevelse med.

 

Dette fortjener at blive fremhævet. Jeg er meget på linie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ikke mange, der ikke ved, hvad xenofobi betyder, jeg er i hvert fald ikke iblandt dem.

Men hvis du ikke kan se relevansen, så siger vi bare, at det ikke er relevant.

Hav en god dag.

 

Siden du ved så meget om hvad xenofobi betyder - hvorfor vil du så ikke forklare det og forklare hvorfor du synes det er relevant at bruge om trådstarter?

 

Jeg bruger også af og til fremmedord, men helst nogle jeg kan stave - f.eks kunne jeg forleden ikke stave til "eksklusivitet" - så er det jo godt med en stavekontrol og at man har flere forsøg  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Ligesom Jasmin synes jeg bestemt du skal skrive, hvis du har noget positivt at berette. Hvis du har noget at klage over, så synes jeg du skal tage den med pigen først, da alle seriøse piger i udgangspunktet gerne vil gi dig en god oplevelse og derfor også er meget åbne for kritik.

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom Jasmin synes jeg bestemt du skal skrive, hvis du har noget positivt at berette. Hvis du har noget at klage over, så synes jeg du skal tage den med pigen først, da alle seriøse piger i udgangspunktet gerne vil gi dig en god oplevelse og derfor også er meget åbne for kritik.

Knus Pia

 

Det, der nok lige så meget er problemet, er det faktum, som Jernsvinet er inde på: Hvordan bliver anmeldelsen modtaget herinde?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det, der nok lige så meget er problemet, er det faktum, som Jernsvinet er inde på: Hvordan bliver anmeldelsen modtaget herinde?

 

er der nogensinde en pige herinde der har modtaget en positiv anmeldelse negativt ? 

 

7-9-13 - hvem vil ikke gerne omtales positivt med udsigt til flere gæster ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sådan set enig i at hvis man har noget at klage over, så bør man tage den med pigen selv først, men en kritisk anmeldelse er ikke nødvendigvis udtryk for at man har noget at klage over, men at man sådan set blot ønsker at berette alsidigt hvad der var godt, og hvad der ikke var godt.

Foreksempel at der serveres Instant i venterværelset i stedet for rigtig kaffe, men derfor kan det jo godt have været udmærket på lagnerne :wink:

Nej spøg til side, men min pointe er bare at hvis alle små mindre heldige detaljer omkring en købesex seance ordnes i porten altid uden at komme frem i forum, så tror jeg at det over tid kan give bagslag både for huset og pigerne, for vi er alle kun mennesker og ikke en maskine.

Det risikerer at få piger og hus til at fremstå så perfekte og fejlfrie, som ingen af os er, at det skader en ellers helt fortjent troværdighed for god service - folk kan tænke, det er for godt til at være sandt.

Helt ligesom den gode restaurant ikke kan fungere fejlfrit dag ud og dag ind, år ud og år ind - nogen gange fordi det er gæsten der er noget galt med, og sådan en anmeldelse skal både et bordel og en restaurant kunne tage til genmæle overfor i et åbent forum.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogensinde en pige herinde der har modtaget en positiv anmeldelse negativt ? 

 

7-9-13 - hvem vil ikke gerne omtales positivt med udsigt til flere gæster ? 

jeg har været ved en pige der helst ikke vil anmeldes ,som hun sagde hvis du nu skriver en rigtig god oplevelse kan det jo være svært at leve op til med den næste, der var så senere en der skrev noget meget dårligt om hende hvor jeg var nød til at foresvare hende som jeg gjorde lidt positiv, det ente med at hun så sendte mig en lille skideballe.                                                                  så jo positiv omtale kan også være negativ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...