Hop til indhold
Ceylon

Hvorfor jeg aldrig anmelder mine besøg hos danske glædespiger

Recommended Posts

hvis du nu skriver en rigtig god oplevelse kan det jo være svært at leve op til med den næste

Just præcis!

Som Jasmin skriver, så vil de fleste af os piger da gerne anmeldes positivt. Én ting er udsigten til potientielle nye gæster, men ros og anerkendelse af ens arbejde bliver man aldrig nogensinde træt af. :)

Men bagsiden af medaljen pointerer knallert. Det er så let at overraske positivt, hvis manden ingen forventninger har, og det er ligeledes så let at skuffe, hvis det faktum at alle anmeldelser er subjektive helt bliver glemt, og hans forventninger til præstationen derfor er skyhøje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en hvis glædes piger tager tykt pis på sine kunder op til flere gange , skal hun bare væk i den service branche , ikke ødelægge sine kollegaer ry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just præcis!

Som Jasmin skriver, så vil de fleste af os piger da gerne anmeldes positivt. Én ting er udsigten til potientielle nye gæster, men ros og anerkendelse af ens arbejde bliver man aldrig nogensinde træt af. :)

Men bagsiden af medaljen pointerer knallert. Det er så let at overraske positivt, hvis manden ingen forventninger har, og det er ligeledes så let at skuffe, hvis det faktum at alle anmeldelser er subjektive helt bliver glemt, og hans forventninger til præstationen derfor er skyhøje.

 

Ja sådan er det nu her i verden en gang for alle. Hvis du er positivt indstillet til et restaurant fordi du har læst om det, og det ikke lever op til forventningerne ...
Hvis Dylan laver et album som af nogen anden havde været fantastiskt, men Dylan forventer man sig mer af ...
Hvis nobelpristagaren skriver en bog du ikke kan lide, hvis Oscarsvinderen laver en film du ikke bryder dig om ...
Glædespigen, ligesom restauranten, bygger sit hverv på at folk kender til dem. Og det er desværre ikke tilstrækkeligt med annoncer. Man spørger andre: hvordan var det, var det godt, var filmen god?
Og selv om i piger på en måde er inkognito, er i på samme gang meget offentlige.
Ikke meget at gøre ved. 
Men det at man skal tage et andet slags hensyn til danske piger end andre ... nå, det har jeg det lidt svært med. Enten kan vi håndtere anmeldelser og opføre os anstændigt, eller så kan vi det ikke.
At tilpasse opførseln til nationell oprindelse, synes meget mærkeligt.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke meget at gøre ved.

Det er sandt, Bananas. Man kan jo kun opfordre folk til at huske på, at vi kun er mennesker, og derfor kan man ikke have de samme relationer eller den samme kemi med alle, og at der er forskel på, om jeg skal knalde manden eller servere en hakkebøf for ham. :)

Men det at man skal tage et andet slags hensyn til danske piger end andre...

Det synes jeg heller ikke, at man skal. Hvem Ceylon har lyst til at anmelde, og hvem han ikke har, er da helt op til ham selv. :)

Edit: Og så kunne jeg da iøvrigt også godt tænke mig, at jeg fik en mail, hvis én af mine gæster var utilfreds med noget. Men det er bare aldrig sket... Ikke fordi, de ikke findes - de utilfredse ;) Men jeg tror bare ikke, at det er noget, man kan få mændene til. Måske lidt den samme problemstilling, som dét at der findes så mange mænd, der ikke kan få sig selv til at vende om i døren, hvis de har en dårlig mavefornemmelse... Men det er en helt anden snak. :)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har prøvet at konfrontere en pige med, jeg ikke synes oplevelsen var så super.

Pigen gik i forsvarsposition og ville have det til at fremstå som om det var min egen skyld. Der var ikke megen erkendelse af hun evt ikke have leveret så fantastisk. Om hun så efterfølgende reflekterede over det, skal jeg lade være usagt.

Men fik ikke alverden ud af det, hverken en...... det må du undskylde.... jeg har en off day, så du får refunderet lidt... næste gang er på huset... næh fik faktisk ikke noget som helst ud af det, udover vi stod og skændes lidt over det, så oplevelsen ( pengene ud i lokummet) blev endnu ringere.

Er jeg utilfreds går jeg, og kommer aldrig igen. Skriver evt en negativ anmeldelse. De få gange det sker, ved pigen formentlig godt, den ikke var så god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet at konfrontere en pige med, jeg ikke synes oplevelsen var så super.

Pigen gik i forsvarsposition og ville have det til at fremstå som om det var min egen skyld.

 

En ganske naturlig første reaktion. Men derfor skal man såmænd ikke antage, at det preller af. For en stor del giver det stof til eftertanke, og det man i første omgang blev skuffet over at høre, vred eller bare synes var helt uberettiget, kan sagtens efter lidt grubleri, medføre en adfærd ændring.

 

Så fremadrettet kan det såmænd sagtens betale sig, at give konstruktiv kredit, også selv om det måske ikke senere kommer en til gode, fordi man har valgt at gå andre veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været stille på anmeldelses fronten i et stykke tid, grundet 2 ting:

-den pige jeg besøger i 9.5 ud af 10 gange, har jeg efterhånden et ret skønt forhold til, så hvad der foregår mellem os er privat. Og så er hun i øvrigt så kendt at hun næppe har brug for omtalen. En anmeldelse ville også være kedelig læsning...

-de andre, få piger jeg besøger har jeg ikke lyst til at skrive om, fa jeg ikke rigtig finder tonen på EG specielt rar for tiden. Det virker som om det at provokerer er mere vigtig end så meget andet. Og jeg har ingen lyst til at blive raget ind al det personfnidder der kører rundt pt.

Men tilbage til OP, så ville jeg også starte med at skrive til pigen selv, i tilfælde af at oplevelsen har været mindre god. Under alle omstændigheder, nu når jeg tænker over det, så ville jeg spørge pigen først om hun er ok med at blive anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Bluejacket når jeg besøger en pige, så er det med det egoistiske formål, at jeg skal have en god tid sammen med hende :smile: Hvis besøget ikke er som jeg ønskede, så er det mine penge, der er smidt ud i lokummet. Hvis besøget bliver endnu ringere af, at give udtryk for nogle punkter, man ikke synes var så gode, så er det formålsløst for mig (ved jeg ikke kommer igen)

 

Det er en naturlig reaktion at gå i forsvarsposition, det gør de fleste ved kritik :smile: kan sagtens se fordelen for pigen i man kommer med kritikken til hende. Det ville jeg da også ønske mine egne kunder gjorde, men sådan er det ofte ikke life is a bitch........ næh de egoistiske bæster man kalder for kunder, de tænker sgu mere på dem selv end på mig :wink:

 

Men når man nu snakker dårlige oplevelser, så skal man huske at dele dem op i 2...... 

 

god hensigt her besøger man en pige, hvor tingene ikke rigtig peeker. Men pigen forsøger skam, men får ikke rigtig sporet sig ind på, hvordan det lige skal være. 30 min er 30 min osv, så serviceniveauet er på sin vis som det skal være. Sådan en pige anmelder jeg ofte ikke. Og ellers lyder det lidt ala sød nok, reel nok, dejlig  men hun fejede ikke benene væk under mig.

 

ond hensigt 30 min er 20 min, hun leverer ikke det halve af hvad hun lover, ugidelig. Altså en snyder, shark etc kært barn har mange navne. Her kommer oftest en anmeldelse, hvor hun får hele bredsiden (uden man begynder at kalde hende for forpulede luder eller lignende)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Liderfyr

 

Udmærket besvarelse, som jeg tror gælder for mange. For mit eget vedkommende skelner jeg meget imellem, og det er et første gangs besøg, af ren nysgerrighed eller om det er pige jeg ofte besøger.

 

Ved et første gangs besøg sætter jeg sjældent forventningerne særligt højt. I de situationer hvor jeg har følt, at hyggestunden slet ikke fungerede og at det reelt tangerede til plattenslageri, da har jeg heller ikke selv orket at give kritikken, vel sagtens ud fra den synsvinkel at denne adfærd er nøje indstuderet samt at pigen ikke har nogen ambitioner omkring at "drive biksen" på anden vis.  Jeg har så måske skrevet en anmeldelse, pænt formuleret, men hvor ingen efterfølgende kan være i tvivl om hvad man kan forvente.

 

Med hensyn til min favoritpige eller piger som ønsker at besøge igen, så giver jeg kun kritik eller måske bedre formuleret, forslag til forbedringer, hvis der er tale om noget, der virkelig betyder noget for mig. Ud fra min erfaring enten fra kæreste forhold eller venner, så tages kritik som oftest meget nært, og som jeg skrev i forrige indlæg, så efterfølges det som regel af en periode, hvor der skal grubles lidt over. Det er sådant set ganske fint, men.....ganske mange glemmer det ikke, hvilket så ofte kommer til udtryk senere ved andre små uoverensstemmelser - "Ja du sagde også sådan og sådan for x år siden".

 

Konkret betyder det således blot, at hvis jeg kommer med kritik, som fremkommer jeg  ikke med en lange remse over alt, som jeg synes kunne være anderledes, men blot det der virkelig betød noget for mig. Eksempelvis ville jeg ikke nævne, at der var gået kortere tid, hvis oplevelsen i store træk var ok, men det der virkelig kunne have gjort en forskel. Dette kunne eksempelvis  være, at pigen i højere grad tilpassede forløbet, det jeg havde givet udtryk for, snarere end at styre forløbet med jernhånd, sikkert ud fra en betragtning "Jeg har et sikkert vinder koncept, og det holder jeg mig til".

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ved en pige, som jeg kommer om og om ved, tager jeg evt øv ting under pillowtalken. Gerne på en lidt pædagogisk måde, hvor jeg bruger lidt tid på at forklare det evt kombineret med nogle af alle de positive ting, der gør man vælger hende igen og igen.

Ovenstående indlæg var hende den nye, man absolut lige måtte prøve :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved en pige, som jeg kommer om og om ved, tager jeg evt øv ting under pillowtalken. Gerne på en lidt pædagogisk måde, hvor jeg bruger lidt tid på at forklare det evt kombineret med nogle af alle de positive ting, der gør man vælger hende igen og igen.

Ovenstående indlæg var hende den nye, man absolut lige måtte prøve :smile:

 

Lyder som en ganske fornuftig måde at gribe det an på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry har været væk, men er hjemme igen.

 

Det er ikke af racistiske grunde at jeg anmelder thai og andre udlændinge og indtil videre ikke danske piger.

 

Jeg vil gerne anmelde danske piger, og dele den glæde jeg har haft af et besøg.

Men som jernsvinet og Borende X pointerer, så er det ikke særlig fedt at nogle brugere nedgøre oplevelsen ved at svine pigen til i indlægget.. Samtidig vil jeg jo nødig være årsag til at fremtidige kunder sætter pigen på en pedistal og måske forventer noget ubegribeligt. Det er nogle af årsagerne til at jeg endnu ikke har kunnet formulerer et indlæg..

 

En anden vigtig grund er at der tit spørges ind til ting der (synes jeg) begynder at krydse den grænse der er så vigtig, at pigen jo skal være privat i sit erhverv.

Jeg læser jo tit indlæg hvor annoncen siger privat diskret, og anmeldelsen i sig selv overholder dette, men tråden så fortsætter med at andre personer røber alle mulige åndsvage detaljer om stedet og pigen.

 

Hvis det skete i mine måske kommende anmeldelser af danske piger, ville afgøre at jeg ikke ville anmelde danske piger igen, af frygt for at nogle tåber vil krydse grænsen og udstille for mange detaljer i tråden.

 

PS. Får nok høvl og hade kommentarer for dette indlæg, men det vil i så fald verificere min påstand.

 

 

Redigeret af Ceylon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry har været væk, men er hjemme igen.

 

Det er ikke af racistiske grunde at jeg anmelder thai og andre udlændinge og indtil videre ikke danske piger.

 

Jeg vil gerne anmelde danske piger, og dele den glæde jeg har haft af et besøg.

Men som jernsvinet og Borende X pointerer, så er det ikke særlig fedt at nogle brugere nedgøre oplevelsen ved at svine pigen til i indlægget.. Samtidig vil jeg jo nødig være årsag til at fremtidige kunder sætter pigen på en pedistal og måske forventer noget ubegribeligt. Det er nogle af årsagerne til at jeg endnu ikke har kunnet formulerer et indlæg..

 

En anden vigtig grund er at der tit spørges ind til ting der (synes jeg) begynder at krydse den grænse der er så vigtig, at pigen jo skal være privat i sit erhverv.

Jeg læser jo tit indlæg hvor annoncen siger privat diskret, og anmeldelsen i sig selv overholder dette, men tråden så fortsætter med at andre personer røber alle mulige åndsvage detaljer om stedet og pigen.

 

Hvis det skete i mine måske kommende anmeldelser af danske piger, ville afgøre at jeg ikke ville anmelde danske piger igen, af frygt for at nogle tåber vil krydse grænsen og udstille for mange detaljer i tråden.

 

PS. Får nok høvl og hade kommentarer for dette indlæg, men det vil i så fald verificere min påstand.

 

Næ, hvorfor skulle du få høvl?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden vigtig grund er at der tit spørges ind til ting der (synes jeg) begynder at krydse den grænse der er så vigtig, at pigen jo skal være privat i sit erhverv.

Jeg læser jo tit indlæg hvor annoncen siger privat diskret, og anmeldelsen i sig selv overholder dette, men tråden så fortsætter med at andre personer røber alle mulige åndsvage detaljer om stedet og pigen.

 

Her må man vurdere om man kan give et undvigende eller generelt svar i tråden - og så evt. sende en PB til vedkommende med mere konkrete oplysninger, hvis det ellers er en person, man har tillid til, ikke vil misbruge eller viderebringe oplysningerne.

 

Mht. at nogle røber for mange detaljer om stedet og pigen vil Admin gerne at vi brugte "anmeldelsesknappen" noget mere, idet sådanne oplysninger så hurtigt slettes og skaden begrænses mest muligt.

 

I en anmeldelse skal man især være forsigtig med at videregive oplysninger (evt. kan man forvanske dem lidt og f.eks udelade navnet på pigens hund osv.), som pigen uforvarende kommer til at give i den efterfølgende pillowtalk. Selve sexdelen har pigerne sjældent kommentarer til - en skrev dog fornylig at hun rødmede  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

 

snøft snøft er det jeg hører/læser, i vil gerne der er et sted at anmelde pigerne men i sætte krav op til hvem og hvad der må skrives om det/den i anmelder i lægger, men med jeres holdninger er i lige så stille med til at lægge eroguide i graven eller ende som VL hvor kun positive guider anmeldelse ... lad admin kigge på om der sker noget misbrug af skrivefriheden

acceptere nu at der er andre som ikke deler jeres mening om pigerne..

som er set så mange gange, er I selv faktiske er med til at skabe den negativt stemning når "jeres" pigen får en negativt anmeldelse eller en anden lige skriver at det ikke den oplevelse jeg har med hende, så fare i  blækhuset og enten sviner ham til eller mener med det samme at det må være kemien eller hans egen skyld...
enten være en mand og acceptere at andre kan være uenig være pæn i din henvendelser, og ja nogle mener som mig at luder ikke er nedgørende... eller se grundlagen for ero forsvinder mere og mere fordi folk ja undskyld jeg siger er nogle tøsedrengene over at deres pigerne ikke rose til skyerne af alle...

og ja laver en super anmeldelse så kan det være svært for pigen at give alle den behandling, men det er gamet... så må pigerne acceptere det, så er det i service fag man ser forskellige på tingene....

undre mig over, den med kun gode anmeldelser, hvis ikke så tage den med pigen først...

hvorfor? man skal da om nogle skrive de mindre gode, og så det i min optik lige meget om man har snakke med pigen først...

det kommer ikke oplevelse ved...

pigen burde være så snu at hun opdager/ved at hun ikke har leverende vare

min tanker


prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget imod at læse anmeldelser af dårlige oplevelser.. Det jeg opponere imod er er måden det er skrevet på. Men det var faktisk ikke de nedladende indlæg som er det væsentlige her, det er at for mange oplysninger deles. Privat diskret eller en piges brug af kunstner navn indikere ønsket om at holde privatliv og arbejdsliv adskildt, og det er her at jeg desværre ser nogle brude det bånd. De danske piger jeg besøger går nemlig meget op i at det holdes adskildt.

Så ønsker ikke at risikere at andre lækker lede tråde i de efterfølgende svar, som kan afsløre hende.

Men som jernsvinet skriver, så må vi være opmærksomme på at anmeld knappen findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Dette fortjener at blive fremhævet. Jeg er meget på linie.

 

Ååh hvor er det dog synd for jer hvis der skulle komme lidt malurt i bægeret. Så kan i ikke leve i vrangforestillingen om hvor dejlige i er! Der er ingen som har patent på Skøgerne [sorry!] og en anmeldelse vil altid være subjektiv, når vi taler om enkelt individer. Pigerne kan også have både gode og dårlige dage - kunden kan være dum/ubehagelig - og kemi er som bekendt noget som ikke er statisk. Og det der med at min engen GFE ikke må blive ødelagt af andre dårlige anmeldelser er jo noget Bull. Hvorledes man vurderer afhænger vel også af rutinen osv. Jo flere oplevelser desto bredere sammenligningsgrundlag har man jo. Jeg må dog erkende at de oplevelser som ligger mange år tilbage fortoner sig lidt i tågerne med et par få undtagelser! Ingen er hævet over kritik og meningen med EG er vel ikke, at vi alle skal stryge hinanden med hårene. Have a nice week! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Ligesom Jasmin synes jeg bestemt du skal skrive, hvis du har noget positivt at berette. Hvis du har noget at klage over, så synes jeg du skal tage den med pigen først, da alle seriøse piger i udgangspunktet gerne vil gi dig en god oplevelse og derfor også er meget åbne for kritik.

Knus Pia

 

Hov hov vagt i gevær! EG er ikke et reklamesite for massagepiger! Skal alt det negative blot skubbes ind under gulvtæppet og kun det positive frem her på EG?? Næppe og nope - aldrig. Berettiget kritik både positivt og negativt skal selvfølgelig frem på boardet. Det er jo det som er meningen med det hele! Vi ønsker ikke at spilde vores penge på dårlige skøger og golddiggere! Omvendt kvitterer vi gerne med gode oplevelser. Og det er i øvrigt meget sjovere at skrive en positiv anmeldelse, hvor man med en indre glød og glæde søger tilbage i sine erindringer om en god hyrdetime. :cool:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

jeg har været ved en pige der helst ikke vil anmeldes ,som hun sagde hvis du nu skriver en rigtig god oplevelse kan det jo være svært at leve op til med den næste, der var så senere en der skrev noget meget dårligt om hende hvor jeg var nød til at foresvare hende som jeg gjorde lidt positiv, det ente med at hun så sendte mig en lille skideballe.                                                                  så jo positiv omtale kan også være negativ

 

Tja det mest praktiske vil nok være at værne om sin anonymitet. Man undgår på den måde en masse ubehageligheder. Tænk også lige over, at ens sande identitet kunne blive afsløret. Konsekvenserne af dette er nærmest uoverskuelige! Fortæl aldrig at du er anmelder med mindre du måske ønsker at anvende dette strategisk, hvor du fx er blevet forulempet eller decideret snydt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Var jeg pige og fik en gæst som oplyste at han sad herinde og ville efter endt besøg, lave en anmeldelse, så ville jeg pænt takke nej tak til hans besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var jeg pige og fik en gæst som oplyste at han sad herinde og ville efter endt besøg, lave en anmeldelse, så ville jeg pænt takke nej tak til hans besøg.

 

Det kommer nok at på hvem man er og hvordan man skriver. Jeg er ihvertfald aldrig blevet bedt om ikke at skrive en anmeldelse - snarere tværtimod  :wink:  Men jeg har jo heller ikke trang til at være nedladende overfor pigerne  :D

 

En synes bare det er trælst, når alle efterfølgende kommer og beder om samme tur  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer nok at på hvem man er og hvordan man skriver. Jeg er ihvertfald aldrig blevet bedt om ikke at skrive en anmeldelse - snarere tværtimod :wink: Men jeg har jo heller ikke trang til at være nedladende overfor pigerne :D

En synes bare det er trælst, når alle efterfølgende kommer og beder om samme tur :wink:

Det er jeg faktisk. Sidst jeg besøgt Bianca/Telva, der spurgte hun pænt om jeg skrev på forums, for det ville hun helst ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det kommer nok at på hvem man er og hvordan man skriver. Jeg er ihvertfald aldrig blevet bedt om ikke at skrive en anmeldelse - snarere tværtimod :wink: Men jeg har jo heller ikke trang til at være nedladende overfor pigerne :D

En synes bare det er trælst, når alle efterfølgende kommer og beder om samme tur :wink:

Korrekt at der findes fyre som skriver pænt om pigerne, men der er så sandelig også dem som ikke forstår disse ting.

Vi har set det utallige af gange herinde at folk ikke kan finde ud af det. Ja så kneppede jeg lige den luder uden gummi. Kommer jeg igen ? Ja det gør jeg.

Så sidder pigen og bliver harm over hun har brugt sin tid på den person som skriver så godt dansk om en kvinde og så har hun bare og tage imod fyren igen med åbne arme og bred smil imens tankerne suser inde i hovedet over de linier; så kneppede jeg den luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Var jeg pige og fik en gæst som oplyste at han sad herinde og ville efter endt besøg, lave en anmeldelse, så ville jeg pænt takke nej tak til hans besøg.

 

Hvorfor dog dette det er et forrygende sted at blive eksponeret, hvis man har gjort det godt. Der er da mange super anmeldelser som er super positive! Og kender du nogle restaurant anmeldere som på forhånd meddeler at de er mad anmeldere. Skal det være noget værd er det vigtigt ikke på forhånd at sige noget om ens anmelder aktiviteter. De skal jo ikke vide noget på forhånd ellers ville de måske bare give kunstigt ekstra gas med dollar tegn i øjnene!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...