Hop til indhold
cassanova

Hvad irriterer jer mest ved Hele GP set up’ et ?

Recommended Posts

Det der irritere mig mest er ensformigheden , ja ensformigheden. Der er flere hundrede GP , ere i DK , og jeg har vel besøgt 30 - 40 stykker. Alle besøg Har stort set foregået på samme måde , over samme skabelon og altid i næsten mørklagte rum. Jeg har mange gange forsøgt at overtale GP til noget anderledes f.eks. stripshow, samtale i påklædt tilstand i de første 15 minutter eller bare i stilhed. Det er desværre forgæves. Enten koster det ekstra eller også er det bare ikke noget de gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Helt enig - det virker meget stift. Jeg tror virkelig GP'ere kunne score kassen ved at prøve noget nyt.

Nye omgivelser, nye muligheder. Og så måske også noget mere humor, nogle steder.

Eller hvad med en smart menu, i stil med McD. Eller bliver det for underligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 9 minutter siden:

Helt enig - det virker meget stift. Jeg tror virkelig GP'ere kunne score kassen ved at prøve noget nyt.

Nye omgivelser, nye muligheder. Og så måske også noget mere humor, nogle steder.

Eller hvad med en smart menu, i stil med McD. Eller bliver det for underligt?

Har du et link?

Vi kan vel alle være enige om at et link er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant oplæg.

Selv oplever jeg det slet ikke på den måde, som cassanova beskriver, men jeg bevæger mig også udelukkende i det øvre segment, dér hvor oplevelsen består af mere end sex. Der hvor personligheden og relationen er lige så vigtig som den fysiske oplevelse. Der hvor prisen er ca. 2400 for en time. 

Men når man ser den typiske anmeldelse herinde, så kører den jo netop over denne faste skabelon, som cassanova så præcist beskriver. I den sidste ende er det vel et spørgsmål om, at GP udvalget er som publikum selv. Tingene/markedskræfterne plejer at indrette sig efter hinanden her i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er slet ikke enig her.

efter et utal af besøg hos forskellige og selvfølgelig enkelte gengangere, så er det der drager mig mindst lige så meget som selve sexagten med de lækre kvindemennesker alsidigheden, det at udfordre hvor god en kemi man kan skabe ved selv at være deltagende, møde op i bedste form vasket som man skulle i døbefonden igen, og have et sind og et humør som selv er med til at gøre oplevelsen til noget helt specielt.

og kommer man med den indgang så møder man alsidighed hos alle GPere da de tager mod det på hver deres måde, men altid på en positiv og god måde.

husk altid og kik indad og se hvad man selv kan gøre for oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Irriterer….. hm, ærgrer, generer eller plager mig mest.

At det er halvkrimminelt. Altså det er lovligt at købe og sælge sex, men det er meget ofte omgærdet af kriminalitet. sorte penge, hvidvaskeri, rufferi og værst af det hele menneske handel og grov udnyttelse af sexarbejdere. 
 

Jeg kan ikke se hvordan man styrer udenom at støtte grov udnyttelse af piger når man køber sex. Måske Sugardating,  måske kontakt vis dating sider, hvor man tilbyder penge for hyggetimer, men det er bøvlet. 
 

Det giver bare en rigtig dårlig smag i munden, hvis man tydelig fornemmer at den søde pige, der har givet en en meget intim oplevelse ikke gør det frivilligt og for egen vindings skyld, men er presset ud i det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fri fugl skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er slet ikke enig her.

efter et utal af besøg hos forskellige og selvfølgelig enkelte gengangere, så er det der drager mig mindst lige så meget som selve sexagten med de lækre kvindemennesker alsidigheden, det at udfordre hvor god en kemi man kan skabe ved selv at være deltagende, møde op i bedste form vasket som man skulle i døbefonden igen, og have et sind og et humør som selv er med til at gøre oplevelsen til noget helt specielt.

og kommer man med den indgang så møder man alsidighed hos alle GPere da de tager mod det på hver deres måde, men altid på en positiv og god måde.

husk altid og kik indad og se hvad man selv kan gøre for oplevelsen.

Enig med dig! 
Jeg er smækfyldt med humor og godt humør:lol: Men det handler virkeligt også meget om hvem der træder ind af døren, er man en surmule og ingen humor har… ja så er den svær.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

... dér hvor oplevelsen består af mere end sex. Der hvor personligheden og relationen er lige så vigtig som den fysiske oplevelse.

Jeg har det helt på samme måde ... (ville dog ikke definere det som noget specielt 'segment' ... :P)

Men jeg er af samme grund lidt mere 'blidt styrende' fra starten, så hvis der er en skabelon, så er det jo mig selv der skaber den ... 
Det er ikke pigen alene der på den måde 'lægger programmet' ...

Med hensyn til det med at snakke sammen først - jo, her kan det godt irritere mig lidt at der de fleste steder kun er en seng og en enkelt lænestol ... 
To stole omkring et bord ville være fint, det har jeg oplevet et par enkelte steder .. hvor der er god plads.
Men tænker det nok handler om at lokalerne skal udnyttes godt, det er for dyrt med større rum.

Det med de mørke rum, er der vist en forklaring på ... 
Det handler om, ikke at forstyrre sanserne ...
For de fleste piger er det rarest at der ikke er meget lys og lyd, så de bedre kan mærke berøring - og i det hele taget slappe af... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 26 minutter siden:

f.eks. stripshow, samtale i påklædt tilstand i de første 15 minutter eller bare i stilhed. Det er desværre forgæves. Enten koster det ekstra eller også er det bare ikke noget de gør.

Der er glædespiger der tilbyder strip som del af deres menu men du kommer selvfølgelig til at betale for det og for tiden, der er også nogle der tilbyder rollespil i de mest bizarre former og jeg er sikker på at de gerne vil sidde i 15 minutters stilhed til at starte med sammen med dig hvis du virklig ønsker det. Jeg synes ikke det er rimeligt at bebrejde pigerne for ikke at tilbyde det forspil du netop efterspørger den pågældende dag fordi de som regel altid alelrede har en liste af services de tilbyder. Hvis du vil have noget specielt jamen så må du jo også betale noget specielt for den service du efterspørger det er vel rimeligt nok.

Jeg ewr rimelig sikker på at hvis du køber 15 minutter hos en pige og du ønsker at sidde 15 minuter i stilhed så kan du få lov til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

-At lysthusene kører så strengt efter deres vagtskemaer. "8-16" og "16-24"..

Hvorfor ikke "10-14", "14-19" "19-22",  22-01" ?

Flere piger ville have mulighed for at tage kortere vagter, det kunne feks være hvis de er yngre studerende eller læreplads at passe i stedet for som nu " kl. 16-24"..Er det ikke hårdt i længden og afholder måske nogle fra branchen når det er 8 timers vagter ?

lidt a la: "Kom hurtigt - og gå hurtigt" og sæt et timer på 15 min. så du bare har at levere ..så flere kan nå de populære piger, hvor tiderne hurtigt bliver optaget dage i forvejen"..og man ved aldrig om pigen holder fri fra vagtplanen i 2-3 uger bagefter.

At man ikke kan være "en flue på væggen"..(!)

- Når ens favorit pige pludselig uden varsel er væk fra "oversigt over pigerne"...og der ikke er en pige med samme højde/hårfarve/væremåde/indlevelse..og så skal man ud i noget ukendt..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Der skal være komma foran 'der' i sætninger hvor 'der' ville kunne byttes ud med 'som'.

Og nej ... jeg har ikke et link. Don't even think about it!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 8 minutter siden:

Der skal være komma foran 'der' i sætninger hvor 'der' ville kunne byttes ud med 'som'.

Og nej ... jeg har ikke et link. Don't even think about it!

Nej det er forkert. Det er tegnsætning fra før krigen Lektor Blomme. Hvis du føler trang til at rette på folk så start på dig selv. Det kan vi vel være enige om...

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoftTouch skrev, 1 time siden:

Nej det er forkert. Det er tegnsætning fra før krigen Lektor Blomme. Hvis du føler trang til at rette på folk så start på dig selv. Det kan vi vel være enige om...

Start din egen tråd vedr tegnsætning, hvis det er så vigtigt for dig!

Du forstyrrer tråden med din irettesættelse. Dit indlæg er anmeldt til admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Det der irritere mig mest er ensformigheden , ja ensformigheden. Der er flere hundrede GP , ere i DK , og jeg har vel besøgt 30 - 40 stykker. Alle besøg Har stort set foregået på samme måde , over samme skabelon og altid i næsten mørklagte rum. Jeg har mange gange forsøgt at overtale GP til noget anderledes f.eks. stripshow, samtale i påklædt tilstand i de første 15 minutter eller bare i stilhed. Det er desværre forgæves. Enten koster det ekstra eller også er det bare ikke noget de gør. 

Der burde ikke være et problem at få en gp til at strippe, eller man kan sidde og tale i 15 minutter.

Det bliver først et problem, hvis du ikke vil betale for det. Her mener jeg ikke som ekstra, men fx, hvis du køber en halv time.

Så er der 10 minutter til strip, 15 minutter til samtale, 5 minutter til sex. 

Køber du en time, har du 35 minutter til sex.

Mener du med dit indlæg, at du vil tale i 15 minutter gratis?

Jeg plejer at sætte tiden på min tlf. Den giver så lyd ca. 10 minutter før tiden udløber. Så er der tid til at slutte af. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har åbenbart været heldig med mine gp'er. Overtalte Frejdige Freja hos Eventyrpigerne til facesitting, hvor hun var iført sit hverdagstøj, almindelige brugte bukser og trøje. Virkeligt kinky.:rolleyes:

Og kostede ikke ekstra. Desværre er hun ikke aktiv i øjeblikket, men kinky dame.

 Det rigtige setup er noget jeg selv skaber eller finder, ellers gider jeg ikke betale.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere ting der irriterer mig ...

- Falske eller gamle billeder der slet ikke ligner den pige man møder på stedet.

- En liste med 56 bynavne som tags i annoncen. Hvis pigen holder fast til i en større by så nøjes dog med det bynavn (naturligvis er det okay med flere bynavne hvis hun har faste vagter i flere byer). Holder pigen til ude på landet så er det okay at tagge de nærmeste 2-3 større byer så man har en ide om området.  Det er pisse træls at lede efter en pige i en given by som f.eks. Herning og 3/4 af søgeresultaterne er for piger langt fra Herning, f.eks. i Holstebro, Struer, Aalborg og Esbjerg. 

- Alt for bløde madrasser der gør at man har ondt i ryggen flere dage efter. 

- Alt for påtaget og overdrevet stønnen.

- Når pigen skynder på en for at man skal komme selv om man har masser af tid tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoftTouch skrev, for 5 timer siden:

Nej det er forkert. Det er tegnsætning fra før krigen Lektor Blomme. Hvis du føler trang til at rette på folk så start på dig selv. Det kan vi vel være enige om...

Lad være med at diskutere et andet emne end tråd handler om.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 6 timer siden:


- Alt for påtaget og overdrevet stønnen.
 

Det kan jeg nu godt lide. Selvfølgelig ikke blot hvis du berører hendes nakke så begynder pigen at stønne..

Et lille pust og hun kigger på sine negle når man trykker den helt i bund, og samtidig forsøger at stimulerer klitten, uden nogen mimik, mens sveden pibler af en for at gøre det hårde arbejde, kan få mig til at vende om og tage bukser på...

Også dét at pigen siger "Jeg er liderlig" "Giv mig din store pik" (passer dog ikke på mig..)  "Knep mig"  osv. gør at jeg føler mig velkommen..

Piger skal ikke være bange for at sætte ord på.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd lugter meget af folk der tager i Lalandia og brokker sig over at de ikke får seks stjernet Spa og Wellness Ressort behandlingen :rolleyes: :lol: 

henlan skrev, for 6 timer siden:

Jeg har åbenbart været heldig med mine gp'er.

Igen tror ikke det har noget med held at gøre du beskriver mødet med en Dansk GP på et etableret sted hvor de også gør det af lyst og det er en anden oplevelse end det billige knald hos en udenlands pige der kun gør det for pengene og som skal igennem mange mænd for bare at tjene en smule. 

Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden:

Selv oplever jeg det slet ikke på den måde, som cassanova beskriver, men jeg bevæger mig også udelukkende i det øvre segment, dér hvor oplevelsen består af mere end sex. Der hvor personligheden og relationen er lige så vigtig som den fysiske oplevelse. Der hvor prisen er ca. 2400 for en time. 

Hovedet på sømmet jeg bevæger mig i cirkus samme prislag og jeg oplever det stik modsatte af Cassanova jeg har i høj grad fået lov til at opleve besøg der var alt andet end standarden og med massere af plads til at bruge tiden anderledes som jeg nu har lyst til. 

Jeg har i høj grad haft mulighed for at være meget kreativ med nogen af mine aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men selve setuppet med at betale et fremmede menneske et x antal hundrede / tusinde kroner, er jo ret underligt i sig selv.  
Så selvfølgelig er setuppet stift, da der sikkert ikke er andet tilfælles end at begge parter ønsker et behov dækket. 
 
Det har været diskuteret før, men det irretere mig stadig at der ikke er normen, at begge parter lige kan mærke efter når man mødes. Jeg har godt nok brændt mange dumme penge af på dårlige oplevelser, fordi det virker til at ligeså snart man er trådt ind af døren, så skal der betales for en seksuel ydelse, hvor begges (i hvert fald min) mavefornemmelse siger at der ikke er kemi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...