Hop til indhold
cassanova

Hvad irriterer jer mest ved Hele GP set up’ et ?

Recommended Posts

Candy Cane skrev, den 2.5.2024 at 00:13:

Elsker generelt mit lille “bijob” her ^_^ Men noget der irriter mig allermest er useriøse henvendelser! Jeg forstår virkelig ikke hvad mænd får ud af at kontakte en pige vel vidende om de ALDRIG har en intention om at besøge pige… :???: Det er så frustrende, specielt dem der faktisk indgår i en længere dialog med en, spørger ind til diverse ting bla bla bla bare for at ghoste dig i sidste ende, fatter det ikke… Fair nok, hvis du har fået kolde fødder, har ikke råd etc., konen er kommet hjem osv., men i det mindste så bare sig det, tak! :rolleyes::P

@Candy Cane det forstår jeg virkelig godt! Jeg tænker, at I jo, ud over jeres ydelser, sælger jeres tid, hvis man kan sige det sådan. Og kunder der bare skriver, med det formål at ghoste jer, stjæler jo i virkeligheden fra jer (jeres tid). Men som @Bananas siger, så stjæler de idiotisk mænd jo også muligheden fra os andre - der ikke er idioter :) 

Nu har jeg kun haft oplevelsen af en enkelt GP, men for mig var flirten inden vores date/møde (hvad kalder man det?) en kæmpe stor del af det. Vi skrev sammen mange gange, over længere tid og både med praktiske forhold som ønsker osv, men også med søde kommentarer og hilsener mv. 

Det krævede jo en del tid fra hendes side (dog mest talebeskeder via Instagram) men det gjorde min oplevelse så meget bedre og det virkede næsten som om vi kendte hinanden, da vi så mødtes. Uden disse beskeder og flirten, ville jeg nok ikke have mødt hende, da jeg ikke helt tiltrækkes af den mere "kyniske" eller "kliniske" tilgang som nogle GP´ere synes at foretrække. 

Men jeg har fuldt ud forståelse for jeres synspunkter - dette er blot et forsøg på at dele mine egne. 

Måske er løsningen at jeg som mand/køber melder ud på forhånd, at det er dette jeg ønsker og så måske allerede der forhandle en pris for "flirt og kommunikation" inden man mødes? Eller hvordan ser I det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Usædvanlige skrev, den 4.5.2024 at 09:16:

@Candy Cane det forstår jeg virkelig godt! Jeg tænker, at I jo, ud over jeres ydelser, sælger jeres tid, hvis man kan sige det sådan. Og kunder der bare skriver, med det formål at ghoste jer, stjæler jo i virkeligheden fra jer (jeres tid). Men som @Bananas siger, så stjæler de idiotisk mænd jo også muligheden fra os andre - der ikke er idioter :) 

Nu har jeg kun haft oplevelsen af en enkelt GP, men for mig var flirten inden vores date/møde (hvad kalder man det?) en kæmpe stor del af det. Vi skrev sammen mange gange, over længere tid og både med praktiske forhold som ønsker osv, men også med søde kommentarer og hilsener mv. 

Det krævede jo en del tid fra hendes side (dog mest talebeskeder via Instagram) men det gjorde min oplevelse så meget bedre og det virkede næsten som om vi kendte hinanden, da vi så mødtes. Uden disse beskeder og flirten, ville jeg nok ikke have mødt hende, da jeg ikke helt tiltrækkes af den mere "kyniske" eller "kliniske" tilgang som nogle GP´ere synes at foretrække. 

Men jeg har fuldt ud forståelse for jeres synspunkter - dette er blot et forsøg på at dele mine egne. 

Måske er løsningen at jeg som mand/køber melder ud på forhånd, at det er dette jeg ønsker og så måske allerede der forhandle en pris for "flirt og kommunikation" inden man mødes? Eller hvordan ser I det? 

Jeg tænker du fortrækker en bestemt tilgang til dine møder med GPer, og det er skam også helt fint og der findes også piger til netop den slags. Der hvor filmen knækker for mig, er at når folk forventer flirt/lang dialog frem og tilbage osv. for alligevel ikke at mødes, hvis du kan følge mig... For eks. du vil gerne have flirt, og er super fint hvis du melder det ud på forhånd, men er det noget du har tænkt dig at betale for, da det netop tager en del af vores tid, som du nævner, eller er det bare automatisk forudsætning for, at du så vælger pigen? 

Dette skal virkelig ikke tages som et angreb, men jeg er faktisk oprigtig nysgerrig på, hvor grænsen går, da jeg har brændt nallerne mange gange ved at give en potential gæst ekstra opmærksomhed forinden, men de så desværre ikke ville noget i sidste ende… :rolleyes: Derfor ser jeg så den “kyniske” tilgang, som du nævner, mest praktisk for begge parter, som så ikke er kynisk i min optik, men den tilgang, “overser” folk stadigvæk eller misbruger… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd. 

Nogle gange skal der såmænd ikke så meget til med hensyn til korrespondance imellem pige og kunde. Jeg har netop skrevet til en af mine favoritter, der altid byder på smil,  humor og pirring før selve mødet og så ellers en fest i sengen. For fem minutter siden sendte jeg følgende sms som bekræftelse på daten:

- Amore, min ven og jeg ser frem til at vise dig, hvor glade vi er for dig. 

Svar fra hende på under et minut:

- Kære begge, åh hvor jeg glæder mig til at lege med jer igen. Kan næsten ikke vente (efterfulgt af mange symboler med hjerter, blink i øjet, læber, tunge, slik om munden etc etc).

Det var som at få en lykkepille. Suset kom sammen med stivheden og den der søde, varme, kildrende fornemmelse i nærheden af maven. Vi har store forventninger den date.

God kundepleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være lidt kedeligt hvis man for indtryk af samlebåndarbejde.
Det sagt så er man jo selv en del at ligningen og med en mere regelmæssig relation kan meget nok lade sig gøre, ellers må man jo finde dem der vil/kan opfylde ens ønsker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Usædvanlige skrev, den 4.5.2024 at 09:16:

Måske er løsningen at jeg som mand/køber melder ud på forhånd, at det er dette jeg ønsker og så måske allerede der forhandle en pris for "flirt og kommunikation" inden man mødes? Eller hvordan ser I det? 

Dét synes jeg lyder utrolig fornuftigt og muligt.. Jeg har spildt en del tid på pennevenner og gør det også stadig til dels.. Hvis du kontaktede mig (bare som eksempel) med en henvendelse hvor det var tydeligt at tiden man brugte på flirt osv ikke bare blev taget for givet så ville det på ingen måder være noget problem..

Gid flere tænkte som dig<3.. 

Det hænder jeg har kontakt til et par af mine stamgæster udenfor "sæson" så at sige fordi jeg lige så noget der fik mig til at tænke på dem eller lignende.. Det er super hyggeligt faktisk.. Men det jo også lidt en anden situation.. Nogen af dem har jeg kendt i flere år.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enkelte piger tilbyder også den slags sms flirts som en ekstraydelse kan du ikke finde en af dem så kan du jo prøve selv at tilbyde et mer beløb for at inkludere den slags op til ^_^

 Jeg ved ikke om prisen er inden for rammen af hvad du vil give for det men ved at @Danske Natasja tilbyder online kæreste tekster som en ydelse 

 

ONLINE-RELATION

ONLINE-KÆRESTE

Har du en hverdag der ikke efterlader tid til kæreste, men du savner nogle at skrive frækt og intimt med? Lad mig blive din online-kæreste der svarer når du skriver, skriver sødt og frækt og sender fisse-selfies du kan spille pik til

1 dag: 200kr

 7 dage: 1.000kr

30 dage: 1.500kr

Online-kæreste & Domina: Kan laves over sms eller whatsapp 

 

https://www.natasjaxxx.com/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At den GP jeg har det bedst med ikke har "åbent" i weekenden, som er det eneste tidspunkt jeg kan komme afsted. Og så at jeg ikke er dog nok til at kommunikere, vil nemlig gerne ha, at hun forfører mig og klæ'r mig af i starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 9.5.2024 at 15:50:

Jeg tænker du fortrækker en bestemt tilgang til dine møder med GPer, og det er skam også helt fint og der findes også piger til netop den slags. Der hvor filmen knækker for mig, er at når folk forventer flirt/lang dialog frem og tilbage osv. for alligevel ikke at mødes, hvis du kan følge mig... For eks. du vil gerne have flirt, og er super fint hvis du melder det ud på forhånd, men er det noget du har tænkt dig at betale for, da det netop tager en del af vores tid, som du nævner, eller er det bare automatisk forudsætning for, at du så vælger pigen? 

Dette skal virkelig ikke tages som et angreb, men jeg er faktisk oprigtig nysgerrig på, hvor grænsen går, da jeg har brændt nallerne mange gange ved at give en potential gæst ekstra opmærksomhed forinden, men de så desværre ikke ville noget i sidste ende… :rolleyes: Derfor ser jeg så den “kyniske” tilgang, som du nævner, mest praktisk for begge parter, som så ikke er kynisk i min optik, men den tilgang, “overser” folk stadigvæk eller misbruger… 

@Candy Cane Jeg forstår dig fuldt ud. Som jeg netop nævner, sælger I jo især jeres tid. Så det er for mig en selvfølge, at hvis man har den slags ønsker som jeg, så bør man forvente at betale for det. Hvordan og hvor meget er måske mere en svær diskussion, men ikke desto mindre en, man bør kunne tage. For som du spørger om, så er det en forudsætning for mig, at der er flirt eller i hvert fald indledende snak/kommunikation inden jeg ville vælge en GP. Noget af det ville jeg forvente som en selvfølge - måske 2 eller 3 mails, men det mit ønske handler om, vil være mere end det, og det ville jeg se som en del af "aftalen" og meget gerne betale for. Nogen kan lide det ene og andre det andet, og det her, er det som jeg gerne vil have - og betale for. 

Nu var jeg bare meget heldig, at den GP jeg var sammen med, måske fornemmede på mig at det var et ønske jeg havde, selvom jeg ikke på noget tidspunkt fortalte hende det, og det gjorde min oplevelse og især mit valg af hende så meget bedre. Jeg troede i min naivitet at det var noget der var helt naturligt, men jeg har fuldt ud forståelse for, at du og I nok har brændt nallerne nogle gange på det, for derefter at blive skuffet af en useriøs kunde. 

Det jeg forsøger at åbne en snak om, er at finde en mellemvej, hvor mænd som jeg, der ønsker snak, flirt, mindre klinisk tilgang mv., får mulighed for det, samtidig med, at I GP´er ikke spilder jeres tid på useriøse henvendelser - som jo netop er årsagen til at vi der ønsker det og er seriøse om det, måske mødes med en mere kynisk tilgang, der så gør at måske fravælger den pågældende GP - som vi jo vel har kontaktet fordi vi synes I er søde/lækre/frække eller hvad der nu er årsagen til at vi kontakter netop jer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 10.5.2024 at 10:58:

Dét synes jeg lyder utrolig fornuftigt og muligt.. Jeg har spildt en del tid på pennevenner og gør det også stadig til dels.. Hvis du kontaktede mig (bare som eksempel) med en henvendelse hvor det var tydeligt at tiden man brugte på flirt osv ikke bare blev taget for givet så ville det på ingen måder være noget problem..

Gid flere tænkte som dig<3.. 

Det hænder jeg har kontakt til et par af mine stamgæster udenfor "sæson" så at sige fordi jeg lige så noget der fik mig til at tænke på dem eller lignende.. Det er super hyggeligt faktisk.. Men det jo også lidt en anden situation.. Nogen af dem har jeg kendt i flere år.. 

@JenniferRomantica tak for det :) 

Jeg tror at jeg måske ville være lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle formulere det til en evt. GP. Det skal jo helst også være lidt naturligt på en måde, hvis man kan sige det på den måde, men jeg ville nok nævne efter en mail eller to (eller hvordan man kommunikerer) at jeg sætter pris på hendes svar/mails og at jeg er klar over at det er hendes tid, men at jeg gerne vil fortsætte med at skrive sammen... Hvordan tænker du at en godt måde at sige det på kunne være? (og allerede nu begynder jeg så at tænke, at jeg bruger din tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Usædvanlige skrev, for 2 timer siden:

@JenniferRomantica tak for det :) 

Jeg tror at jeg måske ville være lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle formulere det til en evt. GP. Det skal jo helst også være lidt naturligt på en måde, hvis man kan sige det på den måde, men jeg ville nok nævne efter en mail eller to (eller hvordan man kommunikerer) at jeg sætter pris på hendes svar/mails og at jeg er klar over at det er hendes tid, men at jeg gerne vil fortsætte med at skrive sammen... Hvordan tænker du at en godt måde at sige det på kunne være? (og allerede nu begynder jeg så at tænke, at jeg bruger din tid :)

Til at starte med så tror jeg det er smart med et fysisk møde af kortere eller længere varighed.. Det måske nemmere at starte snakken naturligt ansigt til ansigt.. Jeg tror en del af os piger faktisk har det fint med at kommunikerer med stamgæster (eller gæster vi føler os sikre på ikke spilder vores tid) op til en evt aftale også uden at vi anser det som en ekstra ydelse.. Det kommer selvfølgelig an på om vi snakker sex snak eller hvad du føler samtalen skal dreje sig om.. Jeg tænker også et evt møde ville gøre flirten mere realistisk.. Modtager jeg en besked fra en gæst uden for min vagtplan imens jeg tilfældigt er ved telefonen så ville jeg da altid svarer tilbage.. 

Og ellers så tror jeg du skal finde ud af hvilken værdi du ville tilskrive en evt sms flirt og så ligge ud med hvad en evt aftale skal indholde og hvad du er villig til at give og så tage den derfra.. Men det fjerner måske mere det naturlige element når det er så nøgternt aftalt..

Du bruger skam ikke noget tid jeg ikke villigt giver:P..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Den relativt høje populærmusik i venteværelset på næsten samtlige danske lysthuse, men også hos nogle piger privat op Nympho. samt også på værelserne med mindre man ber' pigen om der kan skrues NED ( Det er jeg begyndt på men det går der jo tid med..) og nogle piger føler måske de bliver distraheret for at gøre det ? 

Nogle gange bliver man anvist til rummet af telefonpigen/damen og der kan man også nævne det men forstår ikke hvorfor der absolut SKAL være musik i særligt  venterummet og på værelserne hvor akten skal forgå..

Nu har de fleste/alle steder (?)  jo droppet de kulørte blade i venterummet..( fair nok med de priser blade er på. Især de udenlandske, da danske blade er fortid ) Det kunne man da i det mindste få lidt yderligere rejsning af før pigen kom ind til een.

Nu er det ofte populærmusik fra loftshøjtalere alle steder. 

Må man ikke høre hvad og om der forgår noget  i huset ? 

Får nogle klienter "præstationsangst" eller "englefisse" i buksen  hvis de høre stømmelyde fra værelserne og det er derfor ?

Så hellere nyde stillethæle på trægulv inden der bliver taget i håndtaget og åbnet døren og nyde påtaget/overdrevet klynk/stømmen selvom de fleste piger nu godt har kunne beherske sig, da jeg har en lille pik som tilgengæld er hurtig.., end musik(kanal)....Nogle gange med noget så usexet som radioreklamer (!) bragende ud fra minihøjtalere mens man forsøger sig på lagnet.

Læser div. lysthuse med herinde ? Trådens titel gør det jo let at læse hvad som evt. kunne forbedres..

I det mindste så noget meget afdæmpet meditations/relaxcations-musik på lav volumen lige til at tage den værste nervøsitet hvis nogle ikke kan undvære musik, vil næsten være bedre...

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 7 timer siden:

Nogle gange med noget så usexet som radioreklamer (!) bragende ud fra minihøjtalere mens man forsøger sig på lagnet.

Enig. Det noget af en lystdræber, utroligt de ikke selv kan se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...