Hop til indhold
Graphite

Må man skrive tak efter et besøg?

Recommended Posts

Jeg har aldrig gjort det, da jeg ikke vil virke påtrængende. Målet er ikke at starte en dialog (ydelsen er jo betalt og modtaget), men bare at sige tak for den dejlige stund.

Nogle gange går man jo derfra med et ekstra stort smil på læben, fordi hun gjorde sig ekstra umage for at gøre oplevelsen uforglemmelig.

Jeg kunne selvfølgelig også sige det på vej ud af døren, men synes ikke altid tiden er til det. Nogle gange skal det også lidt på afstand før man kan sætte ord på det. 


Hvad er jeres holdninger til det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en rigtigt god idé. Jeg tror, at langt de fleste piger vil sætte pris på det. Så længe at du nøjes med en enkelt SMS og ikke spammer pigen længe efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis må du vise din påskønnelse på et godt besøg.

De fleste vil blot kvittere med et tak for den frække stund og ofte også med et "glæder mig til at se dig igen".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort det en del gange, lige skrevet tak for en god stund sammen etc. 

Syns det en fin afslutning, ligesom jeg ofte har haft en eller anden gave med ved ankomst, ikke noget vildt men bare en lille gestus.

Tit er det så også samme pige jeg besøger igen og igen, så man får en form for forbindelse eller hvad man nu skal kalde det oftest, en lille hilsen i ny og næ uden det noget nogen af parterne forventer.

 

Kort sagt, jeg ser det som en form for almen høflighed og respekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er god stil at takke for hendes service, og det er altid blevet godt modtaget hos mig. Jeg har kun positive oplevelser med at give feedback på besøget. 

Pigen/kvinden forsøger "forhåbentligt" altid at have dig/kunden i fokus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er absolut god stil, gør da det :)

Jeg skriver det ofte selv hvis ikke gæsten er kommet mig i forkøbet og skrevet det først :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graphite skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig gjort det, da jeg ikke vil virke påtrængende. Målet er ikke at starte en dialog (ydelsen er jo betalt og modtaget), men bare at sige tak for den dejlige stund.

Nogle gange går man jo derfra med et ekstra stort smil på læben, fordi hun gjorde sig ekstra umage for at gøre oplevelsen uforglemmelig.

Jeg kunne selvfølgelig også sige det på vej ud af døren, men synes ikke altid tiden er til det. Nogle gange skal det også lidt på afstand før man kan sætte ord på det. 


Hvad er jeres holdninger til det? 

Jeg har gjort det flere gange , og GP’en har sat pris på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet tak til pigen 8 ud af 10 gangen.. Selvfølgelig kun hvis det har været en godt besøg.  Det synes jeg også du skal gøre, for det kan kun give positiv responce ved genbesøg :biggrin: Hvis hun er glad og tryk, så giver det bonus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver også altid til pigerne, og oftest kommer der også et svar, mest endda et sødt og positivt svar. Så go for it. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille historie fra det virkelige  'under' liv.

Havde besøg af en dejlig GP en sen aften( jeg har besøgt hende og hun mig før).

Næste morgen skrev jeg tak for en dejlig stund, ses snart igen. Og har det været en god oplevelse kvitterer jeg altid med et tak for oplevelsen.

Hun skrev:  Kan være der om 20 :-) 

Jeg skrev uden bagtanke: Jaah 

Hun skrev: Mener du det ?

Jeg svarede på autopilot: JA

Hun: Er der om 20 

Det var ikke planlagt, det var ikke min tanke bag at skrive til hende, men den morgenseance var endnu bedre end aftenen før. Og aftenen før var rigtig skøn.

Hun har været her igen siden, hun indledte med en sms: Hvad laver du ?

Jeg: Ingenting og alting

Efter vel 20 sms'er kapitulerede jeg og skrev: Så kom da.

Og det skal jeg love for hun gjorde :P

Jeg er nem at lokke, hun er totalt fræk og underskøn, og jeg afslører ikke hvad der blev sagt under pillowtalken :D

Det er i sandhed en dyr hobby, men hvad fanden der er ikke lommer i det sidste sæt tøj. Og inden jeg gik på pension fik jeg et tjek i banken. Min rådgiver sagde: Du har flere penge end du kan nå at bruge resten af dit liv.

Jeg prøver at bevise at hun tog fejl. Håber at jeg, når pengene slipper op, har glædet nogle dejlige kvinder så meget at de vil besøge mig på det sidste leje og bare kysse mig farvel. :P

Der er bare nogen GP'er hvor kemien gør det bare lidt dejligere end bare.

 

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort det før, men jeg må indrømme, jeg er stort set holdt op med det.
Af hensyn til både pigerne og mig selv.
Pigerne får så mange SMS'er / mails / you-name-it hvoraf rigtig mange er useriøse.
Så jeg vil ikke sande deres inbox'e til, med andet end nødvendige mails.

Jeg synes også jeg står i en dum situation hvis pigen ikke lige svarer kort tilbage.
Skal det tolkes som en afvisning / ikke noget ønske om nyt besøg .. ?
Eller har hun evt. bare overset mail'en .. 

Jeg gjorde en undtagelse, og skrev tak for besøget til en pige jeg besøgte sidste tirsdag.
Det var en spændende og sympatisk pige, og besøget gik helt fint.
Men nu sidder jeg netop i dilemmaet, fordi hun ikke har svaret på min "tak for sidst" mail.
Ikke noget større problem, men som sagt, lidt et dilemma - hvis jeg skulle besøge hende igen ... ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig må man det, bliver da selv glad  hvis jeg får en anerkendelse efter et massage set-up.
Jeg er endda begyndt at skrive tak til mig selv for en god hånder, hvis jeg har hygget alene -:) -:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sneræven som du skriver får de dejlige kvinder mange sms'er, og derfor får du nok ikke svar. Jeg laver da aftaler igen og igen, og vi nævner da ikke de små takke sms'er.

Men tag så den dejlige, der efter en uge lige dukker op i en sms, så bliver man blød om hjertet. Selv om det måske bare er fordi forretningen går lidt i tomgang.

Og jeg havde måske først tænkt at der skulle gå 14 dage mellem besøgene. Meen hun er dejlig. Ligeså dejlig som de 2 andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 11 timer siden:

Hun har været her igen siden, hun indledte med en sms: Hvad laver du ?

Jeg: Ingenting og alting

Efter vel 20 sms'er kapitulerede jeg og skrev: Så kom da.

Og det skal jeg love for hun gjorde :P

Jeg er nem at lokke, hun er totalt fræk og underskøn, 

 

Netop det du der beskriver savner jeg  ( ikke altid min konto gør) 

Jeg har haft et par faste piger, der også kunne finde på, at skrive ud af det blå. Sommetider for bare at snakke om alt og intet og andre gange, for at "lokke" mig i fælden - sengen. 

Det kan jeg godt savne. Det behøver ikke være en daglig begivenhed, men det altså hyggeligt med lidt kontakt af og til og en smule fristelse engang i mellem ( man kan altid håbe det styrker moralen og rygraden) 

Selvfølgelig ønsker jeg ikke, at en pige jeg har set en enkelt gang eller en jeg ikke har haft kemi med, begynder at skrive, men det har jeg nu heller ikke oplevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 7 timer siden:

@sneræven som du skriver får de dejlige kvinder mange sms'er, og derfor får du nok ikke svar. Jeg laver da aftaler igen og igen, og vi nævner da ikke de små takke sms'er.

Du har en pointe.
Pigerne bruger tit mail som en slags SMS - hvilket nogen gange giver nogle pudsige resultater, men det er en anden historie ... 
Og den pige jeg besøgte, er netop een af dem der kun skriver meget korte mails .. 
Så ja, du har nok ret, det er sikkert bare derfor ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik engang en sms fra en Thai, med bynavn hvorfra jeg kommer og prisen jeg havde givet. Og intet andet. 

Tænker det var til aftale bogen, så hun kender prisen til næste gang jeg vil komme. 

Nok ikke alle der betaler det samme hos hende. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...