Hop til indhold
Graphite

Må man skrive tak efter et besøg?

Recommended Posts

Hvis du føler du har haft en god oplevelse, så er det almindelig god stil at takke for det, dette gælder i min optik i alle livets forhold. For mig ændrer det intet at der er tale om et GP besøg, hvis servicen har været god, så skal hun da have det at vide.

Jeg har et par gange sendt blomster efterfølgende (uden afsender på) - faktisk mest fordi jeg kendte en der bijobbede med at bringe blomster ud for en blomsterbutik og jeg ville give ham en på opleveren:). Jeg bestilte nogle nøje udvalgte og genkendelige blomster og et par dage efter blev jeg jo så nødsaget til at lave et "kontrolbesøg" hos GP´en og ganske rigtigt, så stod blomsterne på bordet:rolleyes:. Den har mine venner grint meget af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 1 time siden:

Hvis du føler du har haft en god oplevelse, så er det almindelig god stil at takke for det, dette gælder i min optik i alle livets forhold. For mig ændrer det intet at der er tale om et GP besøg, hvis servicen har været god, så skal hun da have det at vide.

Enig, men jeg vil hellere sige det, inden jeg går, end over en sms.

Jeg går imod strømmen her, kan jeg se, men jeg har det fint med at nøjes med at bruge sms-korrespondance til selve bookingen. Sender man tak eller en anden sød sms til pigen uopfordret, er der jo også en chance/risiko for, at hun tilsvarende sender en uopfordret hilsen på et andet tidspunkt. For hvorfor skulle hun ikke kunne sende en sød besked, når du kan?

Jeg kan sagtens se det frække i det forløb, som @Moden slikken M beskriver, men for nogen af os duer det ikke at blive kontaktet uopfordret. Risikoen for, at det sker på et uheldigt tidspunkt, og konsekvenserne heraf er simpelthen alt for stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den_glade_amatør jeg forstår dit synspunkt. En løsning er at have en bollofon til denne hobby. Jeg prøvede en gang at udnytte den avancerede teknologi så jeg havde 2 SIMkort, det gik i kage jeg byttede nogle gange rundt og DET er noget l....

I dag studerer jeg til PHD og er single så dem jeg er glade for har 'stående' tilladelse til at kontakte mig døgnet rundt, ikke kun SMS men også telefon. Enkelte har faktisk ringet.

SMS er en ekstra NERKENDELSE, for jeg siger det også inden jeg GÅR, eller viser det med kys, low fives eller andet frækt. Blide stryg på kinden vækker rigtig glæde, det er en del GFE'en.

Og når det er kommet dertil er jeg 'næsten' forelsket. Men der er jo flere af dem som jeg kommer 'tæt' på.

Mærkeligt nok for så mange penge spenderer jeg jo heller ikke på hver især.

Og kan de skønne kvinder ikke få lov at kontakte jer går i glip af nogle af de bedste oplevelser, believe you me. :D

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graphite skrev, den 16.4.2024 at 19:56:

Jeg har aldrig gjort det, da jeg ikke vil virke påtrængende. Målet er ikke at starte en dialog (ydelsen er jo betalt og modtaget), men bare at sige tak for den dejlige stund.

Nogle gange går man jo derfra med et ekstra stort smil på læben, fordi hun gjorde sig ekstra umage for at gøre oplevelsen uforglemmelig.

Jeg kunne selvfølgelig også sige det på vej ud af døren, men synes ikke altid tiden er til det. Nogle gange skal det også lidt på afstand før man kan sætte ord på det. 


Hvad er jeres holdninger til det? 

Ja selvfølgelig må man da det :wub: ! Det er dejligt lige at få en hilsen efter , så man ved at modparten også har hygget sig ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik en sød / fræk besked af gudinden 30 minutter efter seancen - og ja - vi havde bestemt en god kemi - men blev godt noget overrasket da beskeden tikkede ind - og det virkede for hende, besøgte hende 2 gange mere - om hun mente det ? tjah - var det et trick...tjah - hun virkede meget oprigtig ......hvem ved - jeg hyggede mig i hvert fald 9/10 :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...